Diskuse

Honda Jazz (2005)

26.11.2008

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "Carloz". Když jsem si (malo)Ještěra koupil měl najeto 118 tis. motor 1,2 i-DSI výbava COOL by to lenoch.…

 

Honda Jazz (Carloz)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto Th0r

    Th0r 26.11.2008  22:57

    Fotky ...

    .... hrůza 8-s . Horší nejsou, když je to takový "mazel" ? 8-s
  • 00 Reagovat !

    foto Pribina

    Pribina 27.11.2008  08:29

    Kolotoc

    tak takhle fakt ne . . . vypada to jako auto od kolotocu
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.11.2008  08:48

    YED výfuk

    Dvy rychlý pruhy moc pro mě nejsou, ale budiž, chápu, že se to někomu líbí. Jinak spotřebu díky výfuku bych litr nedával, na Toyotě ho máme taky a spotřeba se pohybuje na 6.5l/100km ve městě ;-) Určitě by to chtělo ještě přidat lepší fotky :-)
  • 00 Reagovat !

    foto vrkuboy

    vrkuboy 27.11.2008  11:44

    No nazdar ty stara vojno :-)

    Hod sem lepsi fotky ;)a trosku se rozepis s tou recenzi ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto v3jc3

    v3jc3 27.11.2008  13:42

    he he Carlos

    tvuj vkus je příšerný :no: :no: :no: mas 1,2 s rychlopruhama a spotřebou dvoulitru a jede ti to 200? >:D a ty neony sou taky k nakousnutí!
  • 00 Reagovat !

    foto toryu1

    toryu1 27.11.2008  14:24

    Dva pruhy přes celé auto...

    ... jsou možná líbivým doplňkem, ale na na každém autu. Na to tvoje se moc nehodí... ;-) (tedy vůbec, pokud bych měl být přesný, ale to je pouze můj názor, zato ho budu tesat do kamene). Pokud by jsi měl Shelby, Mustanga, nebo alespoň Forda, chápal bych to jako odkaz na slavnou minulost značky... Takhle to všechno začalo, válečné barvy Carolla Shelbyho na jeho závodních GT 350 v roce 1965.

    [odkaz]

    Ale dávat to na Hondu... (jako by zrovna Honda neměla svojí slavnou závodní minulost). Myslím, že tato tvrdá kombinace jenom deformuje linie jinak povedeného rodinného auta. No nic, určitě se ti to musí líbit, jinak by jsi s tím takhle nejezdil, ale za sebe říkám, že je to stejné, jako když přemaluješ ciferník hodinek PRIM logem Breitling. Taky to sice ukazuje čas (tzn. primární úkol, který chceš po hodinkách je splněn), ale většině lidí to bude připadat k smíchu.

    Ale nic ve zlém ;-) Je to jenom můj názor, a ten ve finále není důležitý, protože mi ten vozejček nepatří. Tak ať jezdí a vyhybá se malérům!
    • 00 Reagovat !

      foto murcix

      murcix 27.11.2008  15:15

      « Re: Dva pruhy přes celé auto...

      Mne sa skor nepaci ten napis carloz. Nic v zlom...
      A tie pruhy..Keby si tam mal nejake velke biele elektrony aj by sa mi to pacilo.

      Inak honda jazz je podla mna vyborne auto. Vzdy na vrchole TUV hodnoteni...

    • 00 Reagovat !

      foto Konwi

      Konwi 28.11.2008  07:50

      « Re: Dva pruhy přes celé auto...

      Tohle je vynikající reakce. Asi bych podepsal úplně všechno, co jsi napsal. Možná bych ještě dodal, že mi nepřijde pravděpodobné, aby palivo natolik ovlivnilo jízdní vlastnosti. Jezdím na OMV Carrera 100 (proč si nedopřát, když šly ceny dolů) a je to jen o hodně málo lepší než s N95. Taky ta dvousetkilometrová rychlost, no dejme tomu, ale stejně. Měl jsem Mondeo s 85KW, to jelo 200 kopec nekopec. Teď mám Fofika s 1.6 74KW a ten 200 prostě nepojede a nepojede - takže jednadvojka a 200Km/h? ;-\
      • 00 Reagovat !

        foto scifi

        scifi 28.11.2008  09:21

        « Re: Re: Dva pruhy přes celé auto...

        Musím souhlasit s výše uvedenými přispěvky, prostě mi ty pruhy na tomhle autě nesedí. Dále souhlasím s Konwim, mám najeto cca 60tis. km s ŠFabií s motorem 1,4 16V 74kW a těch 200km/h (tacho) sice jezdila, ale jenom z kopce a to jsem ji od 160km/h vysloveně přemlouval.

        Ale hlavně jsem v recenzi nikde nenašel(nebo jsem si nevšimnul), čím jsi zvýšil výkon o těch 5kW a jaké jsi dělal úpravy, ikdyž je v recenzi zmiňuješ.

        A ještě mám dotaz - kolik je dneska pokuta za nepovolené osvětlení vozu?? Nebo za to rovnou berou techničák?? :no:
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 28.11.2008  13:09

          « Re: Re: Re: Dva pruhy přes celé auto...

          Tak těch 5 kW určitě bere majitel z toho výfuku Yed, protože tam slibují, že instalací zadního dílu výfuku získáš 2,5kW, což je samozřejmě blbost ;-) Ten samej výfuk máme taky, ale určitě to nic nepřidá...
          • 00 Reagovat !

            foto scifi

            scifi 28.11.2008  13:53

            « Re: Re: Re: Re: Dva pruhy přes celé auto...

            No počkej, to myslíš jakože nás majitel chtěl krmit tím, že když si dáme nějakou koncovku na výfuk tak že se nám zvýší výkon o 5kW?? To nemohl myslet vážně... >:D >:D >:D

            To je jako by řekl - když si nasadíš nové brýle místo těch starých, tak uběhneš maraton pod 2 hodiny... >:D
            • 00 Reagovat !

              foto

              "-- skrytý --" 28.11.2008  14:00

              « Re: Re: Re: Re: Dva pruhy přes celé auto...

              Firma, která prodává koncové tlumiče výfuku YED uvádí nárust výkonu o 2.5 kW >:D
            • 00 Reagovat !

              foto toryu1

              toryu1 28.11.2008  14:14

              « Re: Re: Re: Re: Re: Dva pruhy přes celé auto...

              ...a když na auto nalepíš pruhy, je to na V max. dalších +30 km/hod, v případě že neonově nasvítíš podvozek, tuším V max. dalších +40 km/hod (zdroj: Fast and the furious 28 díl...). Jo holt Hollywood páchá někdy na šedé mozkové kůře strašné šrámy >:D . Btw. sem to nepatří, ale dokresluje to kolorit... opět jsem v poslední době čelil několika otázkám náhodných kolemjdoucích, jestli můj Stallion GT bude Eleanor... >:D "Eleanor" je bezpochyby nejoblíbenější neexistující historické auto na světě. I když na to, že je to plastová skládačka, co nemá s ikonou Shelby GT 500 nic společného, hodně líbivá. To musím přiznat, její styl se mi taky líbí, ale likvidovat tímto způsobem vzácného fasbacka GT.... To by mohl snad jenom nějaký autovrah, nebo mladý kluk, co s toho ještě nemá rozum.
              • 00 Reagovat !

                foto scifi

                scifi 28.11.2008  14:27

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dva pruhy přes celé auto...

                Jám pořád přemýšlel, kde už jsem tohle viděl...a pak na obědě jsem měl náhlé osvícení Štefanem >:D
                [odkaz]
                • 00 Reagovat !

                  foto Poustnik

                  Poustnik 28.11.2008  14:55

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dva pruhy přes celé auto...

                  To je pěkný článeček.....zasmál jsem se! Jinak kámoška má Hondu Jazz a říkala, že to je přesně auto, které před tím 5 let hledala....naprostá spokojenost....ale 200 s ní teda nejezdí..... >:D Ať vám to všem jezdí, pruhy nepruhy, Hoj!!!! :-)
      • 00 Reagovat !

        foto v3jc3

        v3jc3 28.11.2008  11:36

        « Re: Re: Dva pruhy přes celé auto...

        jo jo, s tim benzinem mam uplne stejne zkusenosti, rozdil v jizde neni poznat, jen v zime kdyz nastartuju se 100 oktanovym, tak ma motor prijemnejsi zvuk :-)
        • 00 Reagovat !

          foto Konwi

          Konwi 28.11.2008  17:54

          « Re: Dva pruhy přes celé auto...

          Jo, to jsem si taky všiml. Běží líp a rychlejc se ohřívá. Možná to v kopci míň ztácí a v otáčkách má větší zátah. Ale vše je v řádu několika málo procent. Třeba kdybych tam dal naftu, tak budu mít malou spotřebu, jako maj nafťáky >:D Asi určitě - protože bych už vůbec nejezdil >:D >:D >:D
          • 00 Reagovat !

            foto v3jc3

            v3jc3 29.11.2008  20:21

            « Re: Re: Dva pruhy přes celé auto...

            he he tak to každopádně >:D >:D >:D
    • 00 Reagovat !

      foto Dadanek-AlkoholixXx-

      Dadánek (AlkoholixXx) 28.11.2008  12:03

      « Re: Dva pruhy přes celé auto...

      Toryu skvělý odkaz!!! tato fotka: [odkaz] šla ihned jako wallpaper na mojí plochu... úžasný!
      • 00 Reagovat !

        foto toryu1

        toryu1 28.11.2008  13:56

        « Re: Re: Dva pruhy přes celé auto...

        No, to jsem rád že se ti ten server líbí, alespoň už víš, kde my amerikáni taky berem inspiraci... >:D
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 28.11.2008  14:33

      « Re: Dva pruhy přes celé auto...

      no zas ma nieco na tento sposob ma aj sucasny HONDA monopost. Takze netreba hladat zrovna Mustang a Shellby.
      Tym ale nechem povedat, ze je to dobre a rozhodne to to auto kazi
  • 00 Reagovat !

    foto King

    King 28.11.2008  14:40

    Pruhy? Proč ne?

    Myslím, že vám, pánové diskutéři, trochu ujel vlak. >:D Pokud si dnes chce někdo dát na Hondu dva rychlé pruhy, činí tak zcela legitimně a s odkazem na aktuální tovární aktivity v motorsportu. Nebo už jste zapomněli, jak vypadá letošní monopost Formule 1 RA 108? Můžeme se bavit o tom, jestli vůbec rychlé pruhy, jestli rychlé pruhy na 80koňovém autě a jestli by nemohly být třeba užší, ale pokud se to majiteli líbí, rozhodně to není v souvislosti s Hondou nemístné.

    Jinak Carloz asi nepochopil, že Jazz vznikl zejména kvůli dosahování co nejnižší spotřeby, znám pár lidí, co s ním jezdí i pod 4,5 litru, tak je zajímavé zjistit, že se to dá i za 9, mně se to nikdy nepovedlo. :-)

    Chápu Carlozovo nadšení pro Jazze, i já mám tohle auto hrozně rád, jen bych místo koncovky výfuku nejdřív koupil tužší pružiny Eibach. Auto na nich fantasticky funguje. Co se neonů týče, někdo už je považuje za out, já bych to zas tak moc neřešil, co bych ale určitě řešil, jsou kola, na fotkách se mi tyhle vůbec nelíbí. A taky bych to někde pořádně nafotil. ;-) Jinak :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto toryu1

      toryu1 28.11.2008  15:50

      « Re: Pruhy? Proč ne?

      Souhlas... :yes: Je to jeho volba, jeho auto, jeho boj..., a zcela legitimní, je to jeho vozejček... Je mi úplně jedno, jestli má někdo třeba na BMW 650 Křemílka i s Vochomůrkou přes celou kapotu a na kufru Rákosníčka (přesože BMW tuším nikdy nesponzorovalo večerníčky, a nikdo z výše uvedených protagonistů nikdy neseděl za řízením - tudíž spojitost žádná, nebo velmi nepravděpodobná) >:D Prostě utratil svoje peníze způsobem, jaký považuje za nejvhodnější... >:D O tom ani potom...

      A znovu podotýkám... Honda Jazz je skvělé městské rodinné vozítko, konstruované do tohoto prostředí se zřetelem na provozní náklady, proto asi ta pohonná jednotka 1,2... Ona, tuším Honda, umí udělat i jiné motory. Proto, a právě proto, dělat z ní nejrychlejší auto na D1 a honit ji (chtěl bych vidět... no, vlastně snad asi ani ne...) 200km/hod je prostě kolosální volovina. A kazit (dle mého názoru kazit, každý jiný ať si udělá názor sám...) linie designově zdařile zabaleného vozu pruhy, je (podle mě) taky nevkusná pitomost. Ale pořád je mi to jedno, tedy do doby než do mě takovýhle "votuněnej" střelec nevletí v koloně rychlostí 200 km, protože to auto nebude umět zastavit (... už jsem měl tu čest, i když ne v této rychlosti). Moc bych za to nedal, neznám mapu, ale konstrukční rychlost Jazzu asi nebude 200 km....

      >:D No nic, končím diskuzi, dávejte si na auta co je vám libo... od potápěčů přes křesťanské rybyčky po třeba..., já nevím, pruhy? Bílé pruhy na červeném Jazzu se mi prostě nelíbí a basta. Jdu chytit ten vlak, aby mi nezavřeli na poště... přišla totiž bílá 3M páska na dobírku... ;-) Zítra je sobota, tak vytlačíme se sousedem z garáže nového černého Golfa Plus jeho mannželky a pustíme se do něj >:-[] Bude nejrychlejší v Praze...

      Pěkný víkend všem, a ať je tady v pondělí stejný počet nerozbitých aut jako v pátek. Ve finále o nic jiného nejde... PRUHY NEPRUHY
  • 00 Reagovat !

    foto sotomaior

    sotomaior 29.11.2008  17:09

    no nevim

    :-( co ti jazzik udelal? no ale necham toho design je vec kazdeho.. hlavne at dobre slouzi... jinak spotreba jde i na kratke jizdy bez problemu pod 6l bez loudani... a prakticka maximalka je kolem 170...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.11.2008  15:13

    :-D

    Pánové vy jste to ještě nepovhopily to auto má 200 PS jenže těch cca 120 nějak zdechlo ... >:D
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.12.2009  11:32

    Pruhy

    Že bych si dala pruhy na Golfa? ;-)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…