Diskuse

Hummer H2 (2009)

22.8.2009

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "ex_midla". Hummer H2 rok 2008 (po velkém faceliftu, motor, převodovka, interiér). Tímhle autem jsem…

 

Hummer H2 (midla_new)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto Vette

    Vette 22.08.2009  10:03

    Hummer

    myslim ze si v popise toho Hummra pekne vystihol :-)
  • 00 Reagovat !

    foto MichalSN

    MichalSN 22.08.2009  13:12

    paradne cteni

    naozaj musim vyzdvihnut formu pisania, kvalitka, vsetko co ma byt a hlavne realny pohlad na svet suv

    chcem sa opytat blizsie k diferencialom ... zvlast k strednemu medzinapr. dif. (ako to vsetko funguje atd atd )a ci mas skusenost s Mits. L200
    Dakujem
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 22.08.2009  21:09

      « Re: paradne cteni

      H2 ma rezimy diferencialu, normalne jsou otevrene ale jede jako pernamentni 4kolka, myslim 40:60 na zadek.

      Pak je tam kolecko na uzaverku mezi-napravy a rezim 50:50 + vypnuti ESP. Dalsi stupen je to same +redukcni prevodovka.

      Samostatne je nazvednuti zadni napravy o 10cm (lepsi zkrizitelnost naprav) + zaverka zadniho diferencialu.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.08.2009  18:26

    terén

    Tak nevím ,jsem na rozpacích. Takové terény projíždí běžně i 20let stará Niva, o Toyotě a Nissanu nemluvě tak nevím kde je chyba? V autě nebo řidiči?
    Tady je asi odpověď [odkaz]
    [odkaz]
    • 00 Reagovat !

      foto Loptos

      Loptos 22.08.2009  18:34

      « Re: terén

      Prvy komentar:

      Hummer is only˙ built for style! Land cruiser is built for True off road driving....

      >:-[]
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 22.08.2009  18:47

        « Re: Re: terén

        Ono to není špatné auto ,ale je to víc o image. zkuste to dát hajnému do Jeseníků nebo do Beskyd,druhý den ho vrátí a bude chtít zpátky svou Nivu, Toyotku nebo Samurai >:-[]
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 22.08.2009  21:00

          « Re: Re: Re: terén

          Nevim kde zijes ale ja jsme byl v lesych docela "jako doma" a co vim tak hajni pouzivaji Hyundai Tuscon a za Hummera H2 by dali 2 prsty na noze :-)
          • 00 Reagovat !

            foto borovicka-pivo-ako-je-tu-zivo

            borovička pivo ako je tu živo 22.08.2009  23:23

            « Re: Re: Re: Re: terén

            s tými lesmi to také horúce nebude, pretože H2 je veľké auto, t.j. pokiaľ človek má iba malý priestor na prejazd a H2 sa tam nevôjde, tak tade neprejde.
            Okrem toho je relatívne ťažká, čo však kompenzuje "hrubosťou" konštrukcie, takže sa s tým dá prasiť štýlom "rýchlosť je priateľ".
            Dôležité je, či je spokojný majiteľ. A viac fotiek z terénu, napr. takýchto [odkaz]
            • 00 Reagovat !

              foto

              "-- skrytý --" 22.08.2009  23:32

              « Re: Re: Re: Re: Re: terén

              jj, to je jasny :-)

              pro zajimavost: mel jsem na 2 dny pujceny nahradni H3, nejmensi Hummer. No tak hrozne auto jsem jeste neridil a to jsem o H3 taky premyslel. Ono je to sice mensi ale vubec to nejede, naklani se to jak prase, na dalnici se to ve 120Km/h temer rozpada. Uvnitr je to tak maly ze jsem se citil jak "Hightower", fuj....
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 22.08.2009  20:58

        « Re: Re: terén

        No nevim, novy Land Cruiser V8 jsem mel moznost docela dost vyzkouset a nenadchnul me, asi bych s nim nedal to co se odvazim s Hummerem. Ale urcite je to hodne dobre auto.

        20 stará Niva - dobrý vtip, takové auto už snad neexistuje protože ho už dávno sežrala rez :-)

        Upravené Toyoty, Nissany atd. - jasně když se to nazvedá a dají se tam pořádný gumy, tak se jakákoliv seriovka nedá srovnávat.

        Jinak vzdycky je to o ridici a gumach, ja jsem ho mel 2.den a ten prikop jsem pres muldu nevidel. Musel me vytahovat svara s Q7, "vytahovat" - trochu cuknout protoze jsem byl na brise, jakmile jedna guma chytne rejd tak se vytahne uplne v pohode. Jak je popisek v obrazku, za vsechno mohli podelany nachromovany naslapy, ktery snizi svetlou vysku o min. 20 cm a zaborili se do hliny - uz jsem je sundal...

        Nejvetsi omezeni je podle me v pneumatikach, seriove gumy na H2 jsou fajn ale v bahne to chce ty BG Goodrich Mud&snow nebo jak se jmenuji co maji poradny traktor i po stranach, jedna stoji 15tis. tak si je planuju na zimu...
    • 00 Reagovat !

      foto Special-line

      Special-line 22.08.2009  18:46

      « Re: terén

      Podle mě je hlavně H2 hrozně těžká a to se projeví právě v měkkém písku v poušti jako je to na videích.
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 22.08.2009  21:05

        « Re: Re: terén

        :-) hrozne tezka ? Land Cruise vazi 3.3 tuny, H2 3.5 tuny. Ne je to o uz zminovanych pneumatikach a ridici.

        V takovem terenu se proste nesmi zastavit (mekky podklad, bahno, pisek apod.), ten prikop kde jsem ja zapadnul a ktery jsem fakt nevidel tak by zase nakrivo sel projet uplne s prehledem.

        Proste se nesmi zastavit nebo zustat na brise, to plati pro kazdy sebelepsi auto.

        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 22.08.2009  21:42

          « Re: Re: Re: terén

          Nechci Ti brát vítr z plachet ale ty Toyoty vedle toho H2 v tom písku zastaví tak jako on a pak se lehce rozjedou a vytáhnou ho.A pokud jsi řídil obě auta, víš jaký je v nich rozdíl ....
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 22.08.2009  23:09

            « Re: Re: Re: Re: terén

            jezdil jsem novym Land Cruiserem V8 (nafta) rok 2008, celkova hmotnost 3.3 tuny viz. www.toyota.cz.

            S tim vytahovanim je to hodne odvazne tvrzeni, nechci se hadat ale je to o gumach, 4x4 ma dnes kazda sra... ale poradny gumy do terenu malokdo :-)
        • 00 Reagovat !

          foto kolmar

          kolmar 22.08.2009  22:13

          « Re: Re: Re: terén

          Zdravim, "trocha" zavadzas ludi, ktory ti uveria... Ake hmotnosti tu uvadzas? pohotovostne alebo celkove? nejak mi nesedi ani jedna...
          LC V8 (najtazsia) vazi 2615 kg, cize tych 3,3 je uz po nalozeni cez 600 kg...pricom H2 vazi cez 2900 kg a nalozit mozes cca 900 cize rozdiel je cez 300 kg.
          Mohol by som tu dat hromadu videi, kde aj ine auta prejdu pasaze ktore H2 vdaka hmotnosti nedokaze, no a samozrejme aj spustu presne opacnych ;-) . S cim suhlasim, je pneu a sofer a samozrejme pri trapeni modernej techniky poruchy (pri Touaregu si musel minut majland...) No zase velky rozdiel je v jazde na ceste...nech mi nikto nehovori, ze tak ako v RR alebo Touim ide zakrutu ide aj s H2 na seriovych All terrain by BF...

          Aky land cruiser si mal ?? 100 alebo 120?
          Auto ma vela vyhod a aj nevyhod...100 ludi 100 chuti... prajem nech zdolava teren bez problemov a hlavne nech sa nekazi!!

          PS: ten zvuk V8 a imidz je ale fakt cool :-!
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 22.08.2009  23:17

            « Re: Re: Re: Re: terén

            300Kg=10% neni takovy rozdil :-)

            Touareg no comment, mel jsem navic V10 TDI, tzn. 2x nasobne zadelano na problemy s elektronikou :-(((

            Dneska jsem jel s manzelkou do Ikea pro pohovku, ja v H2, ona v R63 AMG na 22" kolech s detma. Nemel jsem problem, ze bych AMG v zatackach nestacil, naopak. Samozrejme je to o ridici/cce :-) ale proti R63 AMG nebo BMW 750Li (moje puvodni auto jeste jsem neprodal) necitim extremni rozdil jak by se mozna dle vzhledu H2 mohlo zdat :-).

            H2 vypada hodne velke a neohrabane ale to delaji ty hrany, jinak jsem porovnaval ze proti Q7 je o 2cm sirsi, 10cm delsi (s rezervou vzadu) a 20cm vyssi = zadny velky rozdil...

            Moje H2 je navic evropska specifikace, ktera je podle me proti americke verzi dost "pritvrzena", tzn. ze sedi temer jak normalni SUV. Co me nemile prekvapilo tak jsou kratke nerovnosti ktere jsou hodne citit coz jsem necekal.

            Jinak jak uz jsem psal vyse, jezdil jsem s novou Land Cruiser V8 rok 2008 v nafte s priplatkovym KDCCS nebo jak se jmenuje to proti zamezeni naklonum.
            • 00 Reagovat !

              foto borovicka-pivo-ako-je-tu-zivo

              borovička pivo ako je tu živo 22.08.2009  23:29

              « Re: Re: Re: Re: Re: terén

              KDSS nie je systém na zamedzenie náklonom, aj keď pomáha stabilite
            • 00 Reagovat !

              foto kolmar

              kolmar 22.08.2009  23:43

              « Re: Re: Re: Re: Re: terén

              R tiez neni na zavodenie, je to dost tazke... co sa tyka 10% tak podla mna to velky rozdiel je... taktiez 20 cm vysky je obrovsky rozdiel... Ked mas z toho taky dobry pocit tak ok, no skus ist jednu zakrutu na doraz s jednym a druhym a uvidis ten rozdiel! rovnako brzdna draha! ale to auto nikdy nebolo pre to vyrobene...

              Uff tak oproti sedme musi byt rozdiel v spracovani a kvalita materialov naozaj ina galaxia...nieco za niecov :-!
              • 00 Reagovat !

                foto

                "-- skrytý --" 22.08.2009  23:50

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: terén

                Na suchu je to celkem v pohode, na mokru bych si to nelajznul, 3.5t jsou 3.5t :-).

                Brzdna draha neni zase takovy rozdil, brzdi celkem dobre, zadny extrem - jak dlouho vydrzi kotouce a desticky radsi ale nechci vedet.

                Jsou to uplne jiny auta, BMW 7class je vevnitr hodne konzervativni, zadny hogofogo. Kvalita je samozrejme super. H2 po faceliftu uvnitr nevypada ale vylozene jako americky *, interier je prevzaty z Escalady a na americke pomery je hodne dobre zpracovany, nic nevrze, neupadava, pekne plasty atd.

                Samozrejme MB S-Classe s projekcnim displayem misto rychlomeru atd. to neni, to si poridim az na stara kolena :-) Teda jestli se nevyhrabu na svuj dream car 599 Fiorano :-). Ted mam 2 male deti a potrebuju tank :-)))
                • 00 Reagovat !

                  foto kolmar

                  kolmar 23.08.2009  00:03

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: terén

                  no tak s tym interierom neviem...escalade ma uplne nieco ine...hlavne designovo...aj matros...sama koza a drevo...

                  Tak S alebo fiorano? trochu ina kategoria ale dobry vyber... inak v tom druhom by to vzadu boli asi najrychlejsie detske sedacky v cz >:D ak si kupis tak sa das zviest? ;-)

                  idem na red bull x fighters :yes: to su blazni...
  • 00 Reagovat !

    foto kolmar

    kolmar 22.08.2009  22:35

    bezpecny H2?!

    Ked sa h2 zrazi s niecim inym, tak ty si v poho, no ked je hmotnost porovnatelna tak je to masaker. H2 ma robusny podvozok, no zvysok az tak nie...

    [odkaz]

    [odkaz]

    kde je chyba? slaby hummer alebo silny autobus?

    [odkaz]

    H2 je robusne a bezpecne auto, takto sa da zosrotovat aj vsetko ine... len aby si niekto nemyslel, ze prejde cez elektricku a si to ani nevsimne...ako mnohy H2 funs...
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 22.08.2009  23:22

      « Re: bezpecny H2?!

      nic takoveho neplanuju ale uz jsme laskoval s par auty asi ekoteroristy :-), treba v nemecku jsem na pumpe odsouval nejakyho magora z holandska s takovym velkym obytnym vozem co me zablokoval na pumpe a jeste mi nacouval do predku do ramu. Nevim kolik to melo tun, minimalne jako nakladak a nejspis zabrzdene ale nemel jsem problem, jen trochu pomackaneho laminatu u magora :-))))
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 22.08.2009  23:38

      « Re: bezpecny H2?!

      posledni odkaz je docela optimisticky viz. popis:

      Description:
      At first glance, it looks like the driver of this Hummer could never survive this wreck, but amazingly, he walked away.
      • 00 Reagovat !

        foto kolmar

        kolmar 22.08.2009  23:47

        « Re: Re: bezpecny H2?!

        no neviem ako je to mozne, no nevyzera to tak... videl som roztrhnutu nsx alebo aj A8 kde vyviazli zivi, no roztrhlo ich na inej urovni ako sedeli....resp. v predu prezili a vzadu nie a naopak...
        Robil som na to prezentaciu...saka dlhu...
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 22.08.2009  23:54

          « Re: Re: Re: bezpecny H2?!

          nektery ty videa jsou dost husty, jo kde jsou ty casy co jsem jezdil v AMG >280 po nasich dalnicich, ted to valim v pruhu pro kamiony s tempomatem na 130 :-))))
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.08.2009  02:20

    Máš to pěkný!

    Hummer H2 se mi vždycky líbil! Jedinečný design, silný motor, velikost. :yes:

    PS. nevěděl jsem, že jsme skoro sousedé. >:D
  • 00 Reagovat !

    foto Chuck-Norris

    Chuck Norris 23.08.2009  09:45

    Hummer

    like nothing else... kdyby náhodou tak pro všechny chytré přispěvoválky zde... všechny báje pověsti a mýty vyprávěné o autech Hummer se tradují jen díky H1. psychologická reklama a neinformovanost lidí je bohužel přenesla i na pozdější ne-hummery H2-3 které jsou moderním derivátem mezi H1 a jimi... H2 je velice schopné auto v terénu, kdo říká že ne nikdy to auto neviděl ani ve snu v terénu nebo je zaslepený pro jiné značky a bojí se přiznat pravdu aby neublížil svému favoritu. dost často vídám fotky jak spolu jedou na terénní tůru sériový H2 a upravený landcruiser a podobná auta... (která se dokážou pak tahat vzájemně) problém H2 je to že je to jen předělaný jiný americký SUV model. pokud byste sedli do H1 nenajdete soupeře mezi jakýmkoliv sériovým terénním autem. H1 začala s fenoménem že umí rozpárat škodu 120 vejpůl a nebude mít ani škrábnutí H2 nic takového neumí... H1 se dokáže dostat z bahenního jezírka kde je po kapotu bez pomoci, H2 těžko, H1 nepotřebuje žádné trapné trubky pod prahy aby se prahy neohnuly, H1 má úplně jinou světlou výšku, jiný systém pohonu kol. vše po H1 jsou auta velice schopná v terénu ale nelze na ně přenášet jakési ultimátní představy které pasují jen na H1. Kdežto když jsem jel třeba v praze v H2 nebo i v H3 připadal jsem si opravdu jako nejtvrdší americký mafián v neprůstřelném tanku... auta mi přidávala opravdu hodně sebevědomí až to nebylo hezké (né ve smyslu že bych s tím jel 150 v centru prahy) malá boční okénka, půl metru široké sloupky, vše třikrát větší než u ostatních aut... je to auto které se asi prostě musí milovat nebo nenávidět :yes: já patřím k první skupině :-!
    • 00 Reagovat !

      foto kolmar

      kolmar 23.08.2009  11:28

      « Re: Hummer

      slusne napisane.... H1 je legenda a v terene co dokaze je naozaj uchvatne... no s tvrdenim ze nema konkurenta si trochu vedla... Mega cruiser od toyoty poznas? ma to oproti hummeru este aj prevod v kolesach cize lepsiu svetlu vysku...a riaditelnu zadnu napravu

      [odkaz]
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 23.08.2009  11:30

      « Re: Hummer

      Myslím že jsi to trefil přesně.... :yes: Je to nádherné auto ale je potřeba majitelům vzít iluze že je to nejlepší off road.Je sice hodně dobrý ale je prostě pár lepších.Ale co se týká image je to naprostá jednička!
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 24.08.2009  17:26

        « Re: Re: Hummer

        Naprostý souhlas, H2 hodně trpí např. na "posazení na břicho", chcete to trochu jiný styl jízdy než v jiném off-roadu. Když se ale pořádně rozjede, tak to "těžké" břicho překoná a v pohodě se přehoupne. Je to asi daň za robustnost = váhu. Už dvakrát mě ale musel vytahovat švára v Q7, vytahovat myšleno cuknout aby se z břicha na nějakém větším zlomu dostal alespon na 1x kolo pak se vyhrabe odevšaď a limitem jsou pouze pneu.
    • 00 Reagovat !

      foto Barrichello

      Barrichello 24.08.2009  09:54

      « Re: Hummer

      H2 je na podvozku Chevroletu Tahoe.
      Tudíž jaksi pokud je H2 "nejlepší SUV", tak logicky musí být Tahoe taky.
      Ovšem pokud byste to tady někomu řekli, dostane šok ze záchvatu smíchu....
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 24.08.2009  17:30

      « Re: Hummer

      Souhlas, já jsem žil taky v přesvědčení, že zvládne trochu víc. Už mě i nechal pár krát na břiše a musel jsem volat SOS aby mě někdo cuknul :-)))

      Kvůli terénu jsem H2 ale nekupoval, spíš mě trochu znervoznovali výhružky apod. po rozjetí nové firmy v branži která je asi trochu moc konkurenční, tak se tančík hodí :-)
  • 00 Reagovat !

    foto positivemind

    positivemind 23.08.2009  13:36

    Hummer centrum?

    Proč má Hummer sundané SPZ? Není z Hummer centra? :-) na první fotce v pozadí je jakoby benzinka

    Jinak souhlasím s ostatními, čtení je to parádní
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.09.2011  13:01

    jsi to vychvalil nejak moc

    mam nissan patrola, tam se taky niceho nebojis, taky na ramu, pod nejnizsi casti bricha mam 48 cm , kola 35 palcovy a to co tam mas nafoceno je proste srandicka >:D jediny co nemam je ten vykon, ale vyrovnava to skvely podvozek a velky gumy >:D
  • 00 Reagovat !

    foto ital666

    ital666 05.04.2018  17:21

    Hummer H3

    zdravim. celkem mě překvapilo,že po najetí 60 000mil,odešly obě ložiska na nábojích přední nápravy. nevim jak jezdil 1.majitel,ala ja jako šofer z povolání v terenu jezdim s citem. ma nekdo podobnou zkušenost. díky. Radek
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…