Diskuse

Ford Probe (1993)

13.1.2008

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "Eiffel". Až za sebou uslyšíte motorku, ale nikde nebude vidět jen jedno světlo, a potom vás předjede…

 

Ford Probe (Eiffel)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto Ronnyp-RSKa-

    Ronnyp (RSKa) 13.01.2008  19:59

    Ronnyp

    vidim ze stejnej vejfuk co mam ja na pazoutkovi ze???nebo se pletu?doufam ze brzy dodas dalsi fotky at muzu ohodnotit! :-!
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 13.01.2008  20:40

      « Re: Ronnyp

      výfuk stejný nemáme. Udělám foto a uploadnu ho. Ale nejspíš až během týdne
      • 00 Reagovat !

        foto Ronnyp-RSKa-

        Ronnyp (RSKa) 13.01.2008  22:04

        « Re: Re: Ronnyp

        aha tak to tak jen podle me vypadalo na tu dalku!!! ;-\ no neva tak mi ho vyfot teda !!!
  • 00 Reagovat !

    foto Dylan-McKay

    Dylan McKay 13.01.2008  19:59

    ahoj!

    A přeju ti, ať se ti tady s námi líbí. Ostatní ti můžou závidět- nováček, a hned známej ze srazu! ;-) :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 13.01.2008  20:01

      « Re: ahoj!

      Protekce >:-[]

      jinak ten vyfuk ja nesnasim :-) Ja radsi vrrrrceni motoru >:D
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 13.01.2008  20:41

        « Re: Re: ahoj!

        tak zase nikdo tě v něm nenutí jezdit, že? >:D
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 14.01.2008  23:22

          « Re: Re: Re: ahoj!

          >:D >:D >:D >:D
          To je fakt nářez jak vy dva tady diskutujete přes portál :yes: :yes: Přímo jako na tom srazu. >:D
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 15.01.2008  10:42

          « Re: Re: Re: ahoj!

          Nekdy byly nevyhnutelne okolnosti (treba odvoz me a tvoji pani z prace >:D )
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 13.01.2008  20:06

      « Re: ahoj!

      taky se připojuju k pozdravu se srazu a posílám ti tam desítku.
      Ale přidej další fotky,ať se ti tu zbytečně nekazí hodnocení...
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 14.01.2008  22:36

      « Re: ahoj!

      taky cumim kdo se nam tu objevil >:-[] ten vejfuk (cti parodie na vejfuk) zas tak prisernej neni si myslim, a u sestivalce je aspon co poslouchat ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 17.01.2008  21:04

        « Re: Re: ahoj!

        tak díky za přivítání >:D

        Jak říkám, zvykl jsem si a tudíž to už pro mě není tak hrozný >:D
  • 00 Reagovat !

    foto Kubyyyk

    Kubyyyk 13.01.2008  20:07

    Probecko

    Ty kola ti celkove skvele ladi s barvou auta...vypada to takhle fakt moc hezky...proste kola delaj auto!!!! A s tema svetlama ti rozumim,kamarad ma taky Probe (vlastne mel-rozstrelil to) a od ty doby co se loni zavedlo povinne sviceni mu to taky zralo cca o litr vic...pak potkal strom a uz to nezere nic! >:D Ale moc hezky...jen doufam ze pribudou fotky ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 13.01.2008  20:38

      « Re: Probecko

      tak jak to auto je, tak bylo i koupeno, zatím práce která je na něm odvedená není vidět. Spíš se dělá servis. Kola jsou hrozně měkoučký, musí se nechat srovnat. Dnes jsme byli fotit s Darjou, třeba nějaké fotky nahodí ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto Kubyyyk

        Kubyyyk 13.01.2008  20:46

        « Re: Re: Probecko

        Tak to uz se na ne moc tesim!!!! :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.01.2008  20:36

    Fotky

    Zdravím všechny, fotky jsou, pokud je zájem o to, vyfotit něco konkrétního, mohu vyfotit na přání ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Chobot

    Chobot 13.01.2008  22:07

    Hm,

    ty ses tu objevil v pravou chvíly. Přemýšlel jsem o něm, ale o dvou litru. První chyba. Také jsem tušil že to bude boj s opravami (vcelku rarita). Druhá chyba. No a pak tu je ten problém s tim, že já bych určitě koupil nějakou tu mr.ku vyjetou. Takže holt nic. Ještě mam 2-3 varianty tak uvidím. Jo a nějaké ty fotky (motor,ten kufr se sklopenýmy sedly jak je velký, taky prostor vzadu na sezení-ne že by to bylo u takového auta nějaká řešená věc ale je to taky zajímavé, jaké jsou v tomto segmentu rozdíly). Pak přitlačím s body :yes: :-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 13.01.2008  22:45

      « Re: Hm,

      Takže dvoulitr určitě nebrat. Sice nezničitelný motor, ale za tu spotřebu to nestojí. Stejná sazba ručení, jen o dvě svíčky víc.

      Problém je spíš v karosařině. Technický věci se shodují s mazdou 626/MX6, takže lze kanibalizovat i v těchto vodách.

      Zadní sedadla. Měřím 204 cm, takže za mnou si už nikdo nesedne. Ale pokud máš 180, můžeš nekoho posadit i za sebe.

      Doporučuju automat. Ale v čechách ho nenajdeš. Můj kufr znehodnocuje rozpěra mezi zadními tlumiči. Nákladová hrana kufru je vysoko, ale kufr je taková dobrá vana.

      Nedokážu najít hodnoty zavazadlovýho prostoru
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 13.01.2008  22:50

        « Re: Re: Hm,

        Vzadu trpi i osoba se 160cm >:D je tam malo mista na hlavu 8-s
      • 00 Reagovat !

        foto Chobot

        Chobot 13.01.2008  23:04

        « Re: Re: Hm,

        Aha.Ten kufr a zadní sedla byly myšleny jakože nafotit. Jinak Ď.
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 17.01.2008  13:39

          « Re: Re: Re: Hm,

          přání splněno
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 15.07.2010  19:22

        « Re: Re: Hm,

        Cus ;-) Prosimte mam dotaz... Nevis o nejaky zachovali nebo aspon trochu zachovali :-( Hlave na dvojkovy probecko 2´0 i repas motoru me stal uz 60000litru tak mi toho je lito davat to na srotak srdecni zalezitost urco to znas tak dik mej se
  • 00 Reagovat !

    foto 2-0VTEC

    2.0VTEC 13.01.2008  22:55

    Hodnotenie

    Pekny Probe,nech sluzi,odo mna za 10 a pridaj este nejake foto. ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.01.2008  23:04

    Krasne

    Krasny Probe, zachovaly, vyborny motor az na povestnu spotrebu oleja, inak je to auto D.O.K.O.N.A.L.E a mas pravdu, na internete vecsinou natrafit na auto s vymlatenymi tlmicmi a celkovo v zlom stave. Nadhera, 10b! :yes: >:-[]
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.01.2008  23:16

    Tak jsi dorazil.

    Koukám, že tě Darja donutila napsat konečně tu recenzi. >:D >:D
    Auto se mi líbí, je krásné, konečně decentní styling. :yes:
    Vítej mezi nás.
  • 00 Reagovat !

    foto Poustnik

    Poustnik 14.01.2008  01:26

    No to je opravdu raritka, aby byl někdo nejdřív na srázku

    a až potom napsal recenzi.... :-) Ale zpočátku jsem moc nevěřil vlastním očím....říkal jsem si kde Darja vyštrachala takovýho borce namachrovanýho??? Až mi seplo, že je to nadsázka a hned potom jsi to napsal....Dobrá je ta fotka z lesa s rozsvícenými světly...nepopálil ses o ty kopřivy??? Mimochodem je ti tam trochu vidět značka, jestli chceš být důsledný, musíš si dát práci i s touhle....Jinak auto rozhodně ne pro mně, ale tobě ať slouží!!!! Hoj! :-) >:D >:D
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 14.01.2008  08:28

      « Re: No to je opravdu raritka, aby byl někdo nejdřív na srázku

      ale já jsem namachrovanej, příšerně, vždy jedu do našeho clubu disco vidlák a tam balím čtvrnáctky na hromady gelu a řvoucí výfuk >:D

      Auto to určitě není pro každého. Zejména se setkávám s názorem, proč jsem si nepořídil kombíka >:D
      • 00 Reagovat !

        foto Poustnik

        Poustnik 14.01.2008  08:38

        « Re: Re: No to je opravdu raritka, aby byl někdo nejdřív na srázku

        No vždyť to říkám, rozhodně ne pro mně....jedině že bych tu tvoji rozpěru v kufru využil jako tyč na ramínka....ale neodpověděl jsi mi....co ty kopřivy!!!???? >:D
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 14.01.2008  09:43

          « Re: Re: Re: No to je opravdu raritka, aby byl někdo nejdřív na srázku

          kopřivy jsou zdravé >:D

          Obecně rád fotím v lese, takže mi nějaké kopřivy nevadí ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 14.01.2008  13:05

      « Re: No to je opravdu raritka, aby byl někdo nejdřív na srázku

      Eiffel prichazi, schovejte dcery pod zakonem >:D >:D

      poustniku za tu znacku muzu ja, nejak jsem ji prehledla, Eiffel me pozadal o odstraneni (jako by se bal, aby mu rvouna nekdo snad neukradl :-! )
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 14.01.2008  13:12

        « Re: Re: No to je opravdu raritka, aby byl někdo nejdřív na srázku

        právě jsi řekla, že by to auto snad ani nikdo nechtěl >:D
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 14.01.2008  13:19

          « Re: Re: Re: No to je opravdu raritka, aby byl někdo nejdřív na srázku

          Kdyz ses nasel ty, najde se i dalsi >:D BTW jestli vyjdou mirosovice, ta roura jde pryc >:-[]
      • 00 Reagovat !

        foto Poustnik

        Poustnik 14.01.2008  16:58

        « Re: Re: No to je opravdu raritka, aby byl někdo nejdřív na srázku

        Mě mazání značek taky moc nebaví, ale byla to pro mě příležitost naučit se na počítači něco nového, jinak bych se nedonutil.... :-) Jo jo a kopřivy jsou zdravé, to je pravda. ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 14.01.2008  17:17

          « Re: No to je opravdu raritka, aby byl někdo nejdřív na srázku

          "Mě mazání značek taky moc nebaví,ale byla to pro mě příležitost naučit se na počítači něco nového..." - ty jsi borec Pouštníku >:D ...ta hláška vypadá sice nenápadně a decentně,ale já jsem se málem pochc*l smíchy >:D Naštěstí jsem to teda udržel.
          Jsem na tom s tim počítačem stejně jako ty.
          • 00 Reagovat !

            foto Poustnik

            Poustnik 15.01.2008  00:25

            « Re: Re: No to je opravdu raritka, aby byl někdo nejdřív na srázku

            No jestli jsi na tom stejně jako já, tak to bylo horší než první rande!!! Těch pokusů a omylů! A různě namnožených souborů s fotkama ve všech zákoutích počítače!!! A to překvapení, že to, co umí jeden počítač, druhý neumí atd.....no porod.... >:D
            • 00 Reagovat !

              foto

              "-- skrytý --" 15.01.2008  17:30

              « Re: No to je opravdu raritka, aby byl někdo nejdřív na srázku

              taky jsem měl se zakrytim značek poprvý problém.Dlouho mi trvalo,než mě vubec napadlo jak to udělat.Pak jsem se nějak dostal do toho malování a kromě značky jsem "obstříknul" černou barvou půlku auta.Postupem času jsem najel na barevnou gumu v provedení bílá,vypadá to relativně rovně.
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "jpo-r" [62.65.188.XXX] 14.01.2008  02:39

    výfuk

    Priznám sa, že takých týpkov čo si dajú miesto výfuku rúru, aby to "malo sound" (= decibely, nie pekný zvuk) neznášam. Hlavne preto, že ich máme po nociach pod oknami. Ani cez deň to nie je bohviečo, ale aspoň sa vtedy nesnažíme spať (teda okrem nášho 22-mesačného syna).
    Vždy som mal taký pocit, že takí chalani nemajú na auto ktoré by ten pekný (neznamená že hlasný) zvuk malo normálne, tak v zúfalej túžbe aspoň potrebujú ohromiť okolie tými decibelmi hnusného zvuku. Síce rozumiem tomu, že nemá každý prachy na auto snov, ale aspoň som si predstavoval, že ak už, tak nebudem do sveta kričať ako zúfalo chcem vyzerať frajersky, lebo nakoniec vyzerám úplne trápne. Stačí decent...

    No, toľko k mojej láske voči hrubým rúram miesto výfukov...a aby som uviedol veci na pravú mieru: netvrdím, že je to tvoj prípad, aj keď by som si osobne rúru v žiadnom prípade nedal. Ak len taký výfuk, čo by ten zvuk V6 PODFARBOVAL, nie aby sa triasli okná. Teda ty máš aspoň ten V6 a žiadny prastarý R4 v škode 120...
    Inak auto pekné, bol to jeden z tých typov, za ktorými som sa ako študent otáčal. Akurát ma vždy prekvapovalo, že dizajn šporťáku sľuboval aspoň 300 koní a ono ich tam bolo vždy oveľa menej.
    A ešte jedna vec - zdá sa, že tento kus má šťastie na starostlivého majiteľa. To sa cení.
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 14.01.2008  08:26

      « Re: výfuk

      Auto tak jak je, je ještě od minulého majitele. Výfuk mi taky z počátku vadil, ale nakonec jsem si zvykl. Od domu i zpátky naštěstí jedu na volnoběh. Jednosměrka nám vede z kopce.

      Není to sporťák, jak už jsem psal, ale je to GT. To dle mého znamená auto na dlouhé cestování. Leč kola a výfuk tuto vlastnost dokonale zabily >:D

      Ale mě to nevadí, já ho mám na kratší vzdálenosti a když jedu někam dál, najdu si tempo, kdy výfuk hluk nedělá. Až bude příležitost, natočím nějaké krátké video ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "jpo-r" [62.65.188.XXX] 15.01.2008  00:11

        « Re: Re: výfuk

        No aspoň že tak... Ono ten výfuk málokedy vadí majiteľovi, skôr okoliu.
        Ten šporťák - dizajnom vyzerá zvonku ako šporťák. Povaha GT je iná vec.
        K tomu zvuku - z tvojej odpovede sa zdá, že tiež by si bol radšej, keby bol tichší. Vieš čo? Vymeň ho za niečo normálne. Uľaví sa Tebe aj okoliu. Uvidíš ;-)
        A kolesá - no na naše cesty mám zásadu že viac ako 16" je masochizmus v mene image (ak nemáš vzduchový podvozok).
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 25.01.2008  22:22

          « Re: Re: Re: výfuk

          Zveřejněno video se zvukem výfuku
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.01.2008  23:50

    Namachrovanej Pubertak!!!!

    Tak takhle namachrovanyho ...... sem tady uz dlouho nevidel! Na to ze mas Forda s toho delas to Lambo jak pises! Mam bmw 325 ktera te vykonem hrave strci do kapsy a taky tady nemachruju jako nejakej nadrzenec! A ta tvoje spotreba oleje, taky tomu obcas nalozim, ale nemusim dolejvat vubec nic, bejt tebou kouknu na pistni krouzky! Auto vypada zvenci pekne, ale to co sedi vevnitr....
    • 00 Reagovat !

      foto Prase

      Prase 14.01.2008  23:54

      « Re: Namachrovanej Pubertak!!!!

      treba to mel byt vtip namatkou jsem to cetl a to snad ani vazne mysleno byt nemohlo >:D >:D >:D >:D
      pak se to zlomi a pise ted ale vazne takze to zas tak fatalne nejednickuj a neprozivej vzdyt ta sondas do kalhotek je celkem dobra :-)))
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 15.01.2008  10:41

      « Re: Namachrovanej Pubertak!!!!

      Ano, byl to ftip, bohuzel, lidem, kteri moc nepremysli nad tim, co ctou, to ani jinak "dojit" nemohlo >:D

      A klasicka reakce majitele bavoraka "strcim si te s vykonem do kapsy"... Jeste ze me ne >:D
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 15.01.2008  11:40

      « Re: Namachrovanej Pubertak!!!!

      jak to tak vypadá, dočetl jsi jen tu sarkastickou část >:D
      • 00 Reagovat !

        foto Poustnik

        Poustnik 15.01.2008  15:35

        « Re: Re: Namachrovanej Pubertak!!!!

        U některých hodnotitelů /to je pěkné slovo.../ je výkon, že přečtou aspoň odstavec :-)A ještě větší výkon, že napíšou reakci!!! :-) Takže já bych to hodnotil celkem kladně.... >:D >:D Pro začátek dobré....Hoj! :-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 15.01.2008  15:40

      « Re: Namachrovanej Pubertak!!!!

      A tohle asi vůbec neznělo namachrovaně, že jo? >:D
      Právě si nepřímo dal všem vědět, že máš bavoráka, dokonce že máš trojku s motorem 2.5i a navíc že je výkonově mnohem lepší než uvedený Ford Probe. V pohodě kámo, vůbec to není namachrovaná věta. >:D
      Já mám zase JEEPa, který váží o tunu víc než tvůj bavorák a strčím ten tvůj bavorák tak hravě do kapsy, že se z toho budeš těžko vzpamatovávat při stejně spotřebě oleje. >:D Počkej, neznělo to namachrovaně? >:D :no:
      • 00 Reagovat !

        foto Asphalte-MoDo

        Asphalte MoDo 15.01.2008  15:54

        « Re: Re: Namachrovanej Pubertak!!!!

        tak tos ho slusne usadil :yes: :yes: :yes: :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto jmurjr-H22A7-

        jmurjr (H22A7) 15.01.2008  19:07

        « Re: Re: Namachrovanej Pubertak!!!!

        a potom este prejdes po tej kapse aj s obsahom! >:-[] >:-[] >:-[]
        a ked to vezmeme seriozne, myslim si, ze keby sa tieto dve auta postavili vedla seba na valcovej skusobni, tak by vykon bol cca rovnaky, pri bmw je trocha viac kil, takze neviem kto by koho strcil a kam.
        Eiffel: mas odo mna 10, za krasne auto, fotky aj recenziu ;-) :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto jmurjr-H22A7-

        jmurjr (H22A7) 15.01.2008  19:09

        « Re: Re: Namachrovanej Pubertak!!!!

        myslim, ze ani RR by s tym baworom nemal velky problem...
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 15.01.2008  17:32

      « Re: Namachrovanej Pubertak!!!!

      chce to trochu nadhled,stačilo by zaznamenat v recenzi větu "tak,a teď vážně..." - nebo jak to tam je.
      Koukni se bmw325i na začátek recenze Octavie RS uživatele filko...pokud tě rozhněvalo tohle,tak se připrav na nářez... >:D
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 15.01.2008  17:35

        « Re: Re: Namachrovanej Pubertak!!!!

        hned se na to mrknu, musím zmapovat konkurenci >:D
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 15.01.2008  19:14

          « Re: Re: Re: Namachrovanej Pubertak!!!!

          jo eště sem zapomněl máš tam 10 b a tip na recenzi ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 15.01.2008  18:55

      « Re: Namachrovanej Pubertak!!!!

      lol..mě je 14 a tu recenzi jsem pochopil a přijde mi, že máš zrovna co říkat se svou recenzí..

      P.S.: my máme mercedesa kterej tě taky strčí, ale eště dál než do kapsy a nejen výkonem,... :no: :-!
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "jfdif" [213.192.12.XXX] 15.01.2008  17:50

    japonec

    2.5 V6 je japonskej motor, s amerikou nic spolecneho nema...
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 16.01.2008  12:47

      « Re: japonec

      ale on to pise, ze cituji: "Probe je coupé postavené na základě mazdy 626 a MX6, sdílí s ní agregáty"... nectes a prudis? 8-s :-!
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "jfdif" [213.192.12.XXX] 17.01.2008  11:54

        « Re: Re: japonec

        Prave ze ctu a pak az prudim :-)
        viz : Motor je klasicky americký, chce hrubší zacházení pro vydolování výkonu.
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 17.01.2008  13:18

          « Re: Re: Re: japonec

          Americky hruby znamena, ze je made in U.S.A? Ale no tak... Taky ti muzu rict jako prirovnani napr.: ze jsi asi spadl z Marsu. A znamena to, ze jsi Martan? Nemyslim si :-) Pouzil to jako prirovnani k chodu americkemu motoru.

          Nectes poradne a prudis :-)
  • 00 Reagovat !

    foto pivrnec

    pivrnec 15.01.2008  18:20

    4 valec

    Ahojky kolik to tve auto vazi??? Jen ze se hlasas ze ctyrvalce nemaji sanci:-).... Za tu dobu co mam tuhle Alfu sem dal na * nejednomu sestivalci... Subaru 3.0,VW 2.8VR6,3.0TDI,Citroen3.0 a ja nevim co jeste... Auto vypada pekne,ale ja bych ho nechtel...
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 15.01.2008  18:25

      « Re: 4 valec

      Chces rict, ze 114kw alfina pojela 152kw citroen? Jdu shodit auto ze skaly :'-(
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 15.01.2008  18:34

        « Re: Re: 4 valec

        Nemusíš mu to věřit. :-)
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 15.01.2008  18:51

          « Re: Re: Re: 4 valec

          Neverim, ja mam francouzsky ferrari >:D >:D >:D
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 16.01.2008  18:02

        « Re: Re: 4 valec

        Hehe.. asi nemas moc znalosti, ani zkusenosti.. mam 105kW 4valec.. kamarad ma Mondeo ST220 V6 to ma +/- 166kW? A jsem rychlejsi.. a proc? Protoze vaha! >:D
    • 00 Reagovat !

      foto Hanss-MoDo-Team-

      Hanss (MoDo Team) 15.01.2008  18:37

      « Re: 4 valec

      Ale Vašku, co to plácáš......... - to subaru pravděpodobně právě parkovalo, 3,0 TDi má skoro třínásobnej krouťák, takže taky asi těžko atd., ale to je jedno, sorry ale v pružnym zrychlení bych si na tebe troufal i JÁ, takže bych to bral střízlivěji. Vim, že pokud Alfi jedou, tak jedou dobře, ale né zas TAK!! Mimochodem, já bych Alfu nechtěl... :-! :-)
      • 00 Reagovat !

        foto pivrnec

        pivrnec 15.01.2008  18:40

        « Re: Re: 4 valec

        No ten 3.0 TDI byl v Q7,a Subaru bylo Legaci ale ne uplne to nejnovejsi. No dobre do Milovic to neni daleko vid:-). Jo a kdyz jsme u toho ja bych Audi taky nechtel:-).
        • 00 Reagovat !

          foto Hanss-MoDo-Team-

          Hanss (MoDo Team) 15.01.2008  18:53

          « Re: Re: Re: 4 valec

          Aha, no tak to je jiná, jak řikám, netvrdim, že 156 jede špatně, ale zase nejrychleší neni! Jak sem se k Tobě koukal, věřim že je možný se dostat na kilo lehce přes 8 sekund, já to u sebe měřil za nějakejch 9s a to musim řadit trojku a mám nižší výkon motoru, ale to pružný neni špatný - mám pod fotkama video (můžeš mrknout) je to na pětku bez řazení. Jestli máš taky podobný videjko přihoď ho a můžem to srovnat! ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 15.01.2008  22:37

          « Re: Re: Re: 4 valec

          Nic ve zlým kamaráde, ale Audi Q7 3.0TDI by tě stčilo hravě do kapsy. Proč si to myslím? Protože já jsem závodil s JEEPem proti Q7 na dálnici a ta věc má hodně podobné zrychlení jako já, jenže moje auto má 191kw, kdyžtak se podívej na moje pružné zrychlení, pokud máš podobné, tak možné to je, ale pokud máš zrychlení horší, pak není možný, aby si dal Q7.
          • 00 Reagovat !

            foto

            "anonym" [194.228.84.XXX] 16.01.2008  09:05

            « Re: Re: Re: Re: 4 valec

            Nemam potrebu tady nikomu nic dokazovat... S tou Q7 je to cerstve bylo to v patek navecer mezi D11 a Lysou nad Labem. Jakou mas pohotovostni hmotnost v TP???:-). Uz mi to tu zacina pripominat zavody kdo docura vejs:-).
            • 00 Reagovat !

              foto

              "-- skrytý --" 16.01.2008  09:32

              « Re: Re: Re: Re: Re: 4 valec

              :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 17.01.2008  11:53

      « Re: 4 valec

      já nepsal že 4válce nemají šanci, ale že do tohoto auta to není vhodná volba ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 17.01.2008  13:41

      « Re: 4 valec

      tak trochu se mi zdá, že lidi v tom co píšu vždy najdou věc, kterou jsem tam nenapsal >:D
  • 00 Reagovat !

    foto pivrnec

    pivrnec 15.01.2008  18:31

    Re:4 valec

    Ahojky,predem uvadim ze nejsem namachrovanej,jen mne to zajima:-). Ano zrychleni z0-100 bys mne asi pojel,ale v pruznem zrychleni na dalnici bych se drzel jako kliste:-).Ve stihani Citroenu se koncilo kolem 225km/h:-). Kolik vazi tvuj ,,Citron":-).
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 15.01.2008  18:49

      « Re: Re:4 valec

      Mame tezke auticko, 1.5 tuny. Pruzne zrychleni by nebylo tak smerodatne, nezapominej, ze jako V6 mame posazeny nevyssi tocivy moment v nizsich otackach. Spodek neni tak hluchy jako treba u meho druheho vozidla 1.9 N/A 108kw. tam to do 4000otacek je o nicem a pak zacina teprve sranda ;-)

      Myslim, ze sis ten svuj vyjev mohl nechat. Chapeme, ze tam mas 114kw a je to skoro ferrari, ale ocamcad, pocamcad, budme realni. Nemluve o tom, ze povaha motoru R4 a R6 je o necem JINEM, 6ti valce jsou pro klidnou jizdu, kde motor krasne taha "prakticky" v celem spektru, jankovite 4valce jsou "pozitkove" zivejsi ;-)

      BTW jaky citroen si to stihal? :-)
      • 00 Reagovat !

        foto pivrnec

        pivrnec 15.01.2008  19:00

        « Re: Re: Re:4 valec

        Byla to C5 na Liberecke dalnici.Hele pride mi to tady jako kdyz pride malej klucina na pisek a zacne rvat ze prave on ma lepsi hracku.... Opakuji ze se jen ptam... No ma Alfice ma 1250kg a 114kw a kdyz si to spocitas 1500/152 1250/114...Co???:-). To neni moc velkej rozdil vid???:-).Jakej vyjev jsi myslel??? Pokud te urazil muj vyjev Citron,tak se omlouvam,ale ja jim proste tak rikam... Stejne tak jako ty asi rikas Alfam po svem:-).
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 15.01.2008  19:22

          « Re: Re: Re: Re:4 valec

          Vsak ja se nikde nechlubim tim, jak pojizdim jina auta. To delaji nevyskakani chlapci.. Kdyz me bylo jako tobe, taky jsem chtela vyhravat. Ted chci na silnici prezit :-)

          Mezi nama, prestan o me psat jako o muzi. Trochu se me to dotyka.
          A nakonec nasi diskuze ,proti alfam nic nemam. Vsak Brera ci GTVcko by mi doma nevadilo, z dyzajnove stranky jsou to povedena auta.

          • 00 Reagovat !

            foto Poustnik

            Poustnik 15.01.2008  19:36

            « Re: Re: Re: Re: Re:4 valec

            Darjo, když ty píšeš jako chlap!!!! >:D >:D >:D
            A já na chvíli předjel i Lotus!!!!!![odkaz]
          • 00 Reagovat !

            foto pivrnec

            pivrnec 15.01.2008  19:36

            « Re: Re: Re: Re: Re:4 valec

            Jejky tak to promin,ja nevedel... No ale kdyz tak premyslim o Citroenech ... Takove Saxo VTS:-).
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 16.01.2008  17:53

        « Re: Re: Re:4 valec

        S tim, ze radove 4valce nestihaji V6 byla sranda, ze jo? :-) Jinak kamarad ma uplne stejne, jen cervene Probe.. a muj 4val ho ma na snidani, k obedu mam ST220 s V6 a na veceri mohutne V6 TDi-cka. >:D

        :-)
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 16.01.2008  19:27

          « Re: Re: Re: Re:4 valec

          já trochu nestíhám řadit, evidentně mám krátkou převodovku, protože rozjezdy mám rychlé, ale maximálka je díky otáčkám motoru max 200, víc nemám srdce ten motor točit. Na pětku 6000 a 200 na tachometru
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 16.01.2008  19:39

            « Re: Re: Re: Re: Re:4 valec

            Ja mam prevodovku relativne dlouhou (1.-60kmh, 2.-100kmh, 3.-140kmh, 4.-180kmh, 5.-230kmh). Ale na maximalky nejak nejezdim.. to je o nicem. Ten kamos ma ten Probe a musel tam delat GO a desitky tisic.. ja mam motor, ktery je neznicitelny, mel jsem ho v Primere GT a mel 375tis. km a porad v pohode.. proto bych ten V6 nechtel, moc kvalitni asi nebude, co. ;-\
            • 00 Reagovat !

              foto

              "-- skrytý --" 16.01.2008  19:49

              « Re: Re: Re: Re: Re: Re:4 valec

              tak ono ani tak nejde o to, jestli je a nebo není kvalitní. POkud budeš jezdit se svým "nezničitelným" motorem na olej 30.000, budeš to točit studený a nebudeš olej dolejvat, tak si troufám tvrdit, že ho odděláš ;-)

              A každá GO stojí desítky tisíc, pokud nemáš škodu 120, favorita a nebo felicii.

              Klepu na dřevo, ale motor mám v dobré kondici.
              Zrychlení jsem neměřil, ale na pětku jedu klidně od 60 do 180 >:D
              Do kopce v 60 samo na 4, pětka by ji neutáhla >:D
              • 00 Reagovat !

                foto

                "-- skrytý --" 16.01.2008  20:40

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:4 valec

                Hehe, ja menim olej po 2tis. km kdyz se ptas, za studena zasadne nevytacim, jezdim jen v peknych letnich dnech. Nejsem zadny prase, jak si myslis..
                A ta Primera.. dostavala presne to, co pises.. tzn. oleje se nemenil, dostaval za studena a nikdy se mu nic nestalo. Ten motor neznas, je neznicitelny.. :-) Abych nebyl zase narknut, ze jsem se k Primere choval spatne.. auto bylo total zrezly (na ty km mela pravo) a nemelo smysl ji davat do kupy, tak se o to proste nestaralo.. a sla za 14tis. do sveta..
                A ja GO delat nepotrebuju, protoze koupim stejnej motor za 5tis., kdezto ten V6 se urcite neda ani sehnat.. ale nechci se hadat nebo Probe hanit..
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.01.2008  19:49

    ha

    Já jsem to dneska natřel v Praze na nábřeží na semaforu BMW 645(jako má Ste).Nechtěl jsem to pokoušet,nejsem tak trapnej,tohle se dá zkoušet s chutí na služební oktávku,ne na takovýhle auto.Ale prostě jsem pospíchal,tak jsem to sešlápnul plnou silou na podlahu,ON SAMOZŘEJMĚ NE,a tak jsem ho nechal desítky metrů za sebou.
    To co píšu je stejná blbost bez smyslu,jako ta vaše diskuze... :-!
    • 00 Reagovat !

      foto Hanss-MoDo-Team-

      Hanss (MoDo Team) 15.01.2008  19:53

      « Re: ha

      A kam si tak pospích, že by na Smíchov, ale tam si měl bejt až ve tři.......... :-)
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 15.01.2008  19:57

        « Re: ha

        no právě,sešlápnul jsem to tak,že jsem tam byl ve dvě.... >:D :-!
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 15.01.2008  20:04

      « ha

      Jeste porad chces objizdet auta klicem >:D
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 15.01.2008  20:11

        « Re: ha

        Progranit už je v lakovně... :-)
  • 00 Reagovat !

    foto tobi

    tobi 15.01.2008  21:48

    srovnání

    Docela bych to chtěl zkusit...prostě jenom srovnat v praxi rozdíl mezi 4 válcem a 6-ti válcem.
    Jak na rovince tak v zatáčkách.
    Mám přeplňovanej 2,0 16v , výkonově to je srovnatelný, tak by to chtělo vyzkoušet v reálu a bylo by jasno :-) akorát to chce počkat na léto...teďka se s předním náhonem nedá ani pořádně rozjet ;-\ ale co ti budu povídat. Jinak teda Probe je to hezkej, teda kromě toho výfuku, nemám rád randál...ačkoliv v6...hmm :-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 16.01.2008  09:07

      « Re: srovnání

      27 ledna bude v milovicích slalom, jestli si najdu čas, tak tam budu a můžeme zkusit sprintáááá >:D
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 16.01.2008  10:06

        « Re: Re: srovnání

        Ty tam fakt chces jet, vid? :-) Tak si tam nejdriv dej poradnej vejfuk a sprav si zapalovani ;-)
        Podle me N/A a Tcharged se proste srovnavat nemuze. ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto pivrnec

          pivrnec 16.01.2008  13:38

          « Re: Re: Re: srovnání

          Cauky,to by sme tam mohli udelat nakej malej srazek:-).
          • 00 Reagovat !

            foto pivrnec

            pivrnec 16.01.2008  13:39

            « Re: Re: Re: Re: srovnání

            Ja byl v Milovicich v nedeli,a na sprint to tam neni nic moc,vsude mokro a zbytky snehu,a hlavne na vjezdu sou vsude cedule zakaz vjezdu....:-).
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 16.01.2008  18:00

          « Re: Re: Re: srovnání

          srovnavat v cem? Lehky NA 2.0 16v s 230ps si klidne pohraje s 2.0 Turbo s 300ps, kterej bude tezsi..
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 16.01.2008  19:11

            « Re: Re: Re: Re: srovnání

            chces mi rict, ze krivky N/A a TCH jsou stejne?

            Pokud bude 300HP vazit 3 tuny a 2.0 NA jednu, tak ani nemusi byt nahonena na 230 HP >:-[]
            • 00 Reagovat !

              foto

              "-- skrytý --" 16.01.2008  19:41

              « Re: Re: Re: Re: Re: srovnání

              hehe, krivky jsou samozrejme jine. Fakt nevim v cem to chces srovnavat..
              • 00 Reagovat !

                foto

                "-- skrytý --" 18.01.2008  13:38

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: srovnání

                ale ja napsala, ze se srovnavat nedaji... viz: Datum: 16.01. 10:06 ;-\
                • 00 Reagovat !

                  foto Hanss-MoDo-Team-

                  Hanss (MoDo Team) 18.01.2008  14:51

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: srovnání

                  Darjo, tak kdy mi přihodíš nějaký desetníčky...... :-) >:D ! Mohou samozřejmě i další...... ;-) Zdravim
                  • 00 Reagovat !

                    foto

                    "-- skrytý --" 19.01.2008  11:25

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: srovnání

                    Desetnicky? Kdy se muzu stavit na kafe? :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.01.2008  13:42

    závodění

    To fakt nikdo nechápe...? >:D
    Když pojedu s felicií jako č*rák a na padesátce předjede kilem Porsche,tak to přece neznamená že mam silnější nebo rychlejší auto... >:D
    Já nechápu ty vaše jistoty,že auto které jste předjeli s vámi zrovna závodilo...
    Tohle je přesně myšlení těch zakomplexovaných úředníků ve služebních oktávkách kombi...snaží se to "natřít" každýmu a pak si myslí že mají opravdu nejsilnější vůz...a často na svoje myšlenky doplatí. :-!
    Tak si vaše auta otestujte někde normálně sportovní metodou,pokud vás zajímá srovnání,to že někdo někoho někde předjel přece neni žádnej argument... >:D
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 16.01.2008  13:44

      « Re: závodění

      už jsem to nabízel Hanssovi,ale musíme čekat až nebude zima...dýslik...
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Poustnik." [69.251.252.XXX] 16.01.2008  14:29

    Chtěl jsi říct kyslík nebo dyslektik, O609?

    Radši to píšu jako další příspěvek, aby sis mohl sám odpovídat, ty si vystačíš sám, to už všichni vědí.... >:D Mimochodem jestli myslíš kyslík, kdo ti nakukal, že bude až na jaře??? >:D
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 16.01.2008  19:11

      « Re: Chtěl jsi říct kyslík nebo dyslektik, O609?

      myslim normálně dyslik...dyslik jako DIESEL....to je slang z okraje Prahy... ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "anonym" [85.70.193.XXX] 16.01.2008  19:40

    M5

    Já teda předjel se svým 4-válcem 8-mi válcovou M5!!! Huohahaha >:D
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 16.01.2008  19:40

      « Re: M5

      to jsem byl já! ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto jmurjr-H22A7-

      jmurjr (H22A7) 16.01.2008  19:43

      « Re: M5

      mne sa podarilo na Jumperi 2.0HDi predbehnut Lambo Gallardo Spyder... obaja sme mali pedal na podlahe (ja plynovy, on brzdovy >:D >:D >:D )
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 16.01.2008  19:47

        « Re: Re: M5

        se mnou to bylo podobný >:D jen poukazuju na nesmyslnost této diskuze.. ;-\
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 16.01.2008  19:51

          « Re: Re: Re: M5

          přesně tak, nikdy nevíš jestli ten dotyčný jede na pohodu a nebo na krev. Jedu si 80-90 výletní rychlostí a nevěřili byste kolik aut mě na těch rozbitejch okreskách předjíždí, jen aby pak jeli kousek přede mnou >:D
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 16.01.2008  19:56

            « Re: Re: Re: Re: M5

            Víš kolika především feliciím jsem udělal radost >:D jedu si 90 a ona na to dupne a šup přede mě.. "já předjel BMW, já předjel BMW" >:D >:D >:D
            • 00 Reagovat !

              foto

              "-- skrytý --" 16.01.2008  20:04

              « Re: M5

              a přesně o tom jsem tady psal...
              • 00 Reagovat !

                foto

                "-- skrytý --" 16.01.2008  20:09

                « Re: Re: M5

                já vím ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto jmurjr-H22A7-

              jmurjr (H22A7) 16.01.2008  20:45

              « Re: Re: Re: Re: Re: M5

              ale stavim sa, ze niekedy to ani tebe neda... nalepi sa na teba fabia htp, tak jednym nepatrnym stlacenim plynu sa dostanes na rychlost, pri ktorej ta uz nema sancu chytit >:-[]
              • 00 Reagovat !

                foto

                "-- skrytý --" 16.01.2008  20:50

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: M5

                no tak nebudu zapírat, že nejsem vždycky tak submisivní.. ale spíš jenom, když to vypadá nebezpečně a mám pocit, že lehké sešlápnutí brzdy, by znamenalo nákup nového zadního nárazníku, ne-li hůř.. Ale nejhorší mi na cestě příjdou Octavie RS - snaží se provokovat, ale na ně bohužel potřebuju víc než lehké sešlápnutí plynu - především přesné řazení, pak nemají šanci ani s lepšími technickými parametry >:-[]
                • 00 Reagovat !

                  foto jmurjr-H22A7-

                  jmurjr (H22A7) 16.01.2008  21:03

                  « Re: M5

                  u nas su to firemne vozy vseobecne a potom kadejaki samovrahovia, co si potrebuju dokazat, presne to co si hovoril (predbehol som M-B, BMW, audi, bentley, lambo). ale koho to zaujima. a kupa noveho naraznika? posledne som mal vdaka fabii v servise ucet 37 000 (zadny naraznik a vyfuk).
                  • 00 Reagovat !

                    foto

                    "-- skrytý --" 16.01.2008  21:11

                    « Re: Re: M5

                    Nejhorší, že alespoň jednoho takového vola potkám denně.. Zajímavé je, že když už si někdo pořídí pořádné auto, tak se na nárazník nelepí a nic si nedokazuje a když předjíždí, tak ví, že to stihne, narozdíl od blbců co si to samé myslí s fábií při té samé situaci. Neříkám, že je Fabia špatné nebo podřadné auto, to vůbec ne, ale řidič si musí uvědomit, že to není sporťák.. No a firemní auta jsou úplně zvláštní kapitola, protože co jim nepatří, o to se nestarají ;-\
                    • 00 Reagovat !

                      foto jmurjr-H22A7-

                      jmurjr (H22A7) 16.01.2008  21:28

                      « Re: Re: Re: M5

                      pravdu pises, ale aj ked som bol za volantom htp, tak som nesiel ako pretakar. fabia moze byt aj sportovejsia, dokonca si myslim, ze niektore fabie maju lepsie parametre ako moje auto, ale htp to zrovna nie su. a v takych je tych pretekarov najviac :-(
                    • 00 Reagovat !

                      foto

                      "-- skrytý --" 17.01.2008  18:31

                      « Re: M5

                      S tou Octavií RS souhlasim,většinou to jsou takový ty vesnický burani,který maj nějaký ty penízky na to vysněný ereso,a hrozně provokujou.Bydlim u Říčan u Prahy a tam se pohybujou celkem tři modrý eresa.Jeden z nich se na mě jednou lepil a blikal na mě na sedmdesátce a pak mě předjel přes plnou čáru.Vyšlo to skvěle,protože jel stejnou cestu jako já a na P-10 na Průmyslový jsem se vedle něj postavil na semaforu a vyhrál jsem... >:D Asi to ereso ani neni,protože 2.0 TFSI má větší výkon než moje auto a těžko by takhle jednoznačně dostal na p*del...asi jenom elektrony a samolepky no... :-!
                  • 00 Reagovat !

                    foto

                    "-- skrytý --" 16.01.2008  21:16

                    « Re: Re: M5

                    37tis.? A pak, ze se nekdo ohani, ze Skodovka ma levne dily. >:D Tomu veri jen naivka... levne dily skoncily s erou Favorita.
                    • 00 Reagovat !

                      foto jmurjr-H22A7-

                      jmurjr (H22A7) 16.01.2008  21:25

                      « Re: Re: Re: M5

                      37 bola skoda na mojom ;-) fabka mala cca 40 (kapota, naraznik, blatnik, svetlo, maska)
                      • 00 Reagovat !

                        foto

                        "-- skrytý --" 17.01.2008  16:08

                        « Re: Re: Re: Re: M5

                        aha :-) No ale i tak.. nema levnejsi dily nez konkurence.. ale potrebuje je castej. :yes: >:-[]
                • 00 Reagovat !

                  foto

                  "-- skrytý --" 17.01.2008  09:13

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: M5

                  Ty s 320d dáváš oktávky v RS jo? Tak to je pěkné. :yes:
                  • 00 Reagovat !

                    foto

                    "-- skrytý --" 05.03.2008  14:05

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: M5

                    V zatáčkách jednoznačně. RS se valí přes přední kola pryč z cesty. Příklad: Jedna se se mnou snažila nahánět, tak jsem zkusil, jestli na to mám a pořád jsem ji viděl v levým zrcátku, pak přišla ostrá zatáčka klopená ven a on když se mnou držel rychlost, tak mi z toho zrcátka najednou zmizel >:D BMW je na tom podvozkově asi o něco líp ;-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto

                      "-- skrytý --" 09.03.2008  10:46

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: M5

                      to je jistý, už jen díky pohonu kol a rozložení váhy.

                      Myslím že právě octávky hodně trpí díky velký váze motoru
              • 00 Reagovat !

                foto Vette

                Vette 16.01.2008  21:37

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: M5

                Ja som sa minule nahanal s Mercedesom B zlatej farby >:D To bola stranda ;-) Mal som co robit aby som mu stihal jat to B-cko prehanal. :-!
                • 00 Reagovat !

                  foto jmurjr-H22A7-

                  jmurjr (H22A7) 16.01.2008  21:39

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: M5

                  nie celkom zlata skor do seda, ak sa nemylim >:D >:D
                  • 00 Reagovat !

                    foto Vette

                    Vette 16.01.2008  21:42

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: M5

                    Bolo uz sero, mohol som sa mylit ;-)
                • 00 Reagovat !

                  foto

                  "-- skrytý --" 17.01.2008  08:25

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: M5

                  Vidis, ja zase celkem pravidelne predjizdim obrovske nove audi audiny, nekdy i 15 Citroenu C1 najednou, kdyz jedou na privesu >:D
  • 00 Reagovat !

    foto Poustnik

    Poustnik 17.01.2008  17:34

    Netrhají ti spolujezdci nohama ty kabely, co ti tam čouhaj???))))

    A na zadních sedadlech opravdu není mnoho místa pro tučné lýtko středoevropana....A jak tady všichni neustále řeší co kdo kdy předjel nebo objel, to abych si založil deníček!!! Tady se dají v odpoledním traficu předjet kdejaký skvosty!!! Rozhodně si pamatuju několik Porsche....Co je ještě vzácnějšího??? Dejte vědět, já se v autech tak nevyznám.... :-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 17.01.2008  18:19

      « Re: Netrhají ti spolujezdci nohama ty kabely, co ti tam čouhaj???))))

      problém je, že mi v interiéru chybí sposta plastů, které teď průběžně dokupuju. Takže až seženu boční tapecíry dozadu, tak půjdou nový, stejně tak jako tapecy do kufru.

      O ty kabely se neboj, jsou chycený sdrhovacíma páskama a celkem napevno ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 17.01.2008  18:52

        « Re: Re: Netrhají ti spolujezdci nohama ty kabely, co ti tam čouhaj???))))

        Jako auto snů koukám máš 300C HEMI. Co se ti na něm líbí nebo máš celkem rád ameriky? :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 17.01.2008  19:06

          « Re: Re: Re: Netrhají ti spolujezdci nohama ty kabely, co ti tam čouhaj???))))

          Osmiválce, automaty, jo to se mi moc líbí. A tohle je auto snů, který si jednou koupím. Doufám že do dvou let bude doma funglovka AWD ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "Pepa Střecha" [81.19.2.XXX] 19.01.2008  12:16

        « Re: Re: Netrhají ti spolujezdci nohama ty kabely, co ti tam čouhaj???))))

        Hele Eiffel, mám doma komplet tapecíry co sháníš... Kdybys je chtěl, cinkni, nebo napiš SMS na 724 185 515. Zdarec Jura
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 19.01.2008  21:18

          « Re: Re: Re: Netrhají ti spolujezdci nohama ty kabely, co ti tam čouhaj???))))

          ty jo, máš tapecíry Fallen Angel?
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 17.01.2008  19:51

    pekna masinka

    sice mne neni nejak pochuti ale musi uznat ze je to pekny kusok,daj lepsie fotky a aj troska prihod k recenizii a budes to mat za desat.nech sluzi a prajem vela peknych zazitkov.pozri aj ty moju recenizu :-!
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 17.01.2008  21:07

      « Re: pekna masinka

      podívám se na ní. Spíš nějaké dotazy, které vás zajímají. Rád na ně odpovím v recenzi ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto salazar

    salazar 24.01.2008  16:31

    ... hmm

    ...mě se to líbí a hezky jsi to napsal, drze a upřímně. Kdysi jsem tohle auto málem poslintal jak se mi líbilo. Dnes už trochu vyvanulo ale pořád je zajímavý a těžce individualistický. :-!
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 25.01.2008  21:25

      « Re: ... hmm

      můžete poslintat i zvuk >:D

      Právě nahrávám na youtube dvě videa ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.01.2008  15:07

    Moc hezký

    Super auto, takové jsem si vždycky přál...holt, Ford sporťáky umí :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.01.2008  20:08

    Dnes.

    Neletěl jsi dneska nad Edeneme směrem ke Flóře, už když byla tma, tak kolem sedmý? Projel tam černej Ford Probe jako máš ty a mělo to fakt hlasitej zvuk... ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 31.01.2008  19:27

      « Re: Dnes.

      Nene, to jsem nebyl ja, ale toho kluka znam >:D
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 05.02.2008  22:51

        « Re: Re: Dnes.

        >:D >:D Haha.
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 07.02.2008  14:57

          « Re: Re: Re: Dnes.

          Ne, vážně jsem to nebyl já ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Poustnik

    Poustnik 07.02.2008  15:59

    Tak dopadlo nějak to závodění s Pivrncem,

    nebo jste šli každý do jiné hospody na pivo? Spíš vidím, že B je správně, protože žádná novinka není připsaná...
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 10.02.2008  15:36

      « Re: Tak dopadlo nějak to závodění s Pivrncem,

      Na letiště na slalomy jsem nejel, ale myslím že je reálná neděle po 20 únoru ;-)

      Mimochodem zvu všechny uživatele moje.auto.cz na slalomy do milovic, pokud máte helmu, můžete nám ukázat, jak umíte točit volantem a mačkat pedály ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "Poustnik." [69.251.252.XXX] 10.02.2008  15:44

        « Re: Re: Tak dopadlo nějak to závodění s Pivrncem,

        Já mám cyklistickou, ta stačí?????
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 14.02.2008  13:42

          « Re: Re: Re: Tak dopadlo nějak to závodění s Pivrncem,

          je potřeba aspoň na motorku
          • 00 Reagovat !

            foto pivrnec

            pivrnec 14.02.2008  14:55

            « Re: Re: Re: Re: Tak dopadlo nějak to závodění s Pivrncem,

            Ahoj,no helmu nemam ale muzem dat srazik pokecat a klidne i to pivo:-). Milovice sou za barakem:-). A tenkrat jsem se nedostavil bo sem byl na sraziku Alfistu:-).
            • 00 Reagovat !

              foto

              "-- skrytý --" 14.02.2008  15:16

              « Re: Re: Re: Re: Re: Tak dopadlo nějak to závodění s Pivrncem,

              Pivo nepiju, ale jelikož bych jel autem, čaj a nebo čokoláda by byla jasnou volbou >:D

              Doufám že bude čas a na ty milovice přijedu ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto pivrnec

                pivrnec 14.02.2008  15:18

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak dopadlo nějak to závodění s Pivrncem,

                To sme na tom stejne... :-(
                • 00 Reagovat !

                  foto

                  "-- skrytý --" 14.02.2008  15:37

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak dopadlo nějak to závodění s Pivrncem,

                  To jsi teda dobrej pivrnec, když nepiješ pivo >:D
                  • 00 Reagovat !

                    foto pivrnec

                    pivrnec 14.02.2008  16:04

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak dopadlo nějak to závodění s Pivrncem,

                    Coze???:-). Kdyby nebyla voda tak se bez ni klidne obejdu:-). Mne k zivotu staci pivo a benzin:-).
                    • 00 Reagovat !

                      foto

                      "-- skrytý --" 15.02.2008  16:20

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak dopadlo nějak to závodění s Pivrncem,

                      jsi psal že jsme na tom stejně >:D Já nepiju pivo >:D
  • 00 Reagovat !

    foto

    "anonym" [62.77.108.XXX] 18.02.2008  15:52

    Čau

    Čus,pěkný Probe.Brácha má taky tohle,ale červené.Zítra vi napíše,ukážu mu to tvoje.Čus Martin :yes: :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 20.02.2008  14:33

      « Re: Čau

      ok
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.05.2008  19:47

    10

    CHlapik, co mu predaval motor do mojej embule si kupil takyto ford, akurat trochu mladsi a s kozenym interierom. Chvalil si ho, ze ma pekny zvuk a neskutocny tah. Pitam sa kolko to ma teda koni, on hovori 170, tak som si pomyslel ze kdejaka octavka 1.8t ho predbehne. On povedal ze ma povozi, ja som bol len rad, ale moc som odtoho neocakaval. Najprv kludna jazda v meste ale ked sa dostal na okresku pomali sa rozbehol, pri 40 dal dvojku a zoslapol plyn. Do 4000 otacok to naozaj tahalo ako niaka octavka 1,8, ale akonahle otackomer olizol 4000 ma to hodilo do sedadiel a auto neskutocne tahalo, tocilo az skoro po 8000ot/min a na tachometri malo na dvojke nieco za 130 km/h.
    Je to naozaj skvele auto a naozaj jazdi tak ako vyzera.
    10 bodov :-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 11.01.2009  12:09

      « Re: 10

      je zase pravda, že TDi mě dokáže potrápit >:D

      ale když se snažím, ujedu >:D
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.07.2008  23:02

    SUPER

    Honzíku super a ty tvoje xenony, nádhera!zvuk - úžasný, slyšela jsem vás ještě dloooouho co jste odjeli od našeho domu.Hodně šťastných kilometrů!
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 11.01.2009  12:07

      « Re: SUPER

      děkuju za pochvalu >:D

      teď jsem dal aktuální video, tak se můžeš ještě podívat >:D
  • 00 Reagovat !

    foto Brandon-Walsh

    Brandon Walsh 06.04.2009  15:08

    olej

    to myslis vazne ze to takto zerie olej ?
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.02.2010  18:19

    pěkný kupé

    ahoj máš to cuope pěkný ;-) probe je hezky udělaný auto jen nechápu proč u těch Evropskej verzí neudělali trochu jinak ty zadní lampy ale to je samozřejmě věc názoru. Každý máme jiný vkus.každopádně je to hezký vůz. :yes:
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…