Diskuse

Dacia Logan (2005)

2.12.2007

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "D_22". Protože portál AUTO.CZ navštěvuji velice rád a doposud jsem nikdo nepřidal zkušenosti s tímto…

 

Dacia Logan (D_22)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto sportivo

    sportivo 02.12.2007  15:47

    dacia

    tak maš to za 10 bodov
    Len je fakt škoda že to nemá ten posil riadenia,snad to konštruktéry nejako napravia. dopln foto a bude to uplne za 10.
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 09.12.2007  12:42

      « Re: dacia

      Díky, jo posilovač by měl být dle mého názoru již v základu..
  • 00 Reagovat !

    foto Culdaraztriptaco

    "-- skrytý --" 02.12.2007  15:49

    Zdravím

    jsem rád,že se Logan objevil na moje.auto.cz.Zajímalo mě,jak je na tom.Jak tak sleduji,tak asi dobře
    • 00 Reagovat !

      foto matlok

      matlok 27.10.2009  08:39

      « Re: Zdravím

      Osobně vím o 3 autech, která se po 3 letech začaly sypat. Resp. po 60.000km.
      Nicméně mi to přijde normální. Toto auto je pro lidi, který najedou cca 5000 ročně.
      Obecně musím říci, že se opravdu automobilkám povedl majstrštych. Produktáci pochopili, že je na trhu poptávka po levných autech, která mohou využívat zastaralou techniku a jejich novým majitelům to nevadí. Je to stejný případ jako ted Octavi Tour. Po 13letch výroby už má škodovka dávno zaplacený vývoj a může si dovolit cenu podrhnout. Co na tom, že technika je zastaralá. Stejně je to s Loganem, ten využívá techniku Renaultu. Jediné co nepochopím, jak to v Dacii dělají, že montuji starou 1,6MPi, která musí mít problémy s EURO, přesto ji nemodrnizují.
      Dacia je výhra pro lidi, který chtějí velké auto za malé peníze, ale ojetinu nechtějí. Jenom škoda, že relativně veliké prodeje nás vlastně srážejí v očích evropy. Vyspělá, západní ekonomika by totiž měla dát důraz na nové, moderní auta. Ale to ještě pár let potrvá.
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 19.11.2009  16:52

        « Re: Re: Zdravím

        Nevím, ale nic jsem tady o sypání Logana neříkal a ani nikdo jiný kdo má s tímto autem zkušenost, naopak za celou dobu mě Logan nenechal nikde ve štychu a nic se na něm ani nevysypalo. Podotýkám, že jsem auto používal ještě navíc na krátké jízdy většinou po městě a při prodeji mělo najeto skoro 50 tis. :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "ojo" [88.146.207.XXX] 02.12.2007  15:56

    pant

    panty na kapote, dverich a viku se vyrabeji v Cechach
  • 00 Reagovat !

    foto petr16

    petr16 02.12.2007  16:02

    první

    první logan na moje.auto,ještě by to chtělo fotečky,ale ty doufám že přibudou,jinak recenze super napsaná,která loganka přesně vystihuje,10b
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 09.12.2007  12:44

      « Re: první

      Díky, nějaké fotos ještě snad přidám.. :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Poustnik

    Poustnik 02.12.2007  17:28

    Taky se mi líbilo, že byl Logan chvíli první

    v top 10, je to tady samý sporťák a rodinný vůz nic!! >:D :-! No byly doby, kdy byl první ZdendinoMB s Karkulkou, nebo snad dokonce asassin s Olcitem, kdeže jsou ty časy....Tak ať slouží a dobře si zaposiluješ. Ale pravda, do auta bez klimatizace bych už nešel....jó, jak přičuchneš k lepšímu a máš děti, co se ti tam vařej....no nic. Hoj!!!! :-) :-) :-) :-) :-)
    • 00 Reagovat !

      foto Prase

      Prase 02.12.2007  17:37

      « Re: Taky se mi líbilo, že byl Logan chvíli první

      neboj se nic poustniku az v pristi petiletce udelaj konecne smazani staryho hodnoceni karkulka atakuje top ten urcite bude mit vic nez 9,8 :-)
      • 00 Reagovat !

        foto Mari-pilot

        Mari pilot 02.12.2007  18:06

        « Re: Re: Taky se mi líbilo, že byl Logan chvíli první

        a vo to de >:D
        • 00 Reagovat !

          foto Prase

          Prase 02.12.2007  21:39

          « Re: Re: Re: Taky se mi líbilo, že byl Logan chvíli první

          nevim jak komu tobe je to urcite u ri*ti ale jak si vede karkulka treba me osobne zajima protoze je to clen rodiny :-) ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 09.12.2007  12:49

      « Re: Taky se mi líbilo, že byl Logan chvíli první

      Jo souhlas, na delší cestování je klima super, ale o tom jsem se v recenci zmiňoval, když jsem říkal je lepší nešetřit na výbavě.. :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto Lubosss1

    Lubosss1 02.12.2007  19:43

    9b

    je to za 9b, poslal som tip za skvelu recenziu :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.12.2007  19:52

    Dobrý

    Pěkně to máš napsané.Připojuji se k těm, co ti napsali, abys přidal více fotek (hl.iteriér,prosím).Je určitě dobře, že se toto auto dostalo na náš trh. Stále je a bude u nás velká skupina lidí, kteří mají stejné požadavky na vůz jako ty tj.dobrá cena a solidní užitné vlastnosti .Pokud člověk nechce jít do ojetiny, moc alternativ asi nemá.Logan je podle mě velmi rozumná volba. Tak ať dlouho a dobře slouží.
    • 00 Reagovat !

      foto Lubosss1

      Lubosss1 02.12.2007  20:33

      « Re: Dobrý

      mne osobne vadi absencia pozinkovanej karoserie....
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 09.12.2007  12:53

      « Re: Dobrý

      :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto hruodolf

    hruodolf 03.12.2007  08:56

    Dacia

    Ahoj, přeji spoustu kilometrů bez poruch s Loganem.
    Při koupi nového auta jsem se též rozhodoval i nad Loganem, ale při vybavení na požadovanou úroveň je již dost drahý. Kdysi jsem měl 1310, bylo to na svou dobu dobré auto. Dle mého ale mělo některé prvky interiéru vyřešené lépe než Logan, např. madla dveří.
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 09.12.2007  12:59

      « Re: Dacia

      S tím nesouhlasím, dle mého názoru kolem 235 tis. (dnešní cena nejvyšší výbavy) těžko sezeneš něco srovnatelného s touhle výbavou, jinak souhlas vnitřní zpracování odpovídá ceně, ale o tom jsem se v recenzi zmiňoval.. :-)
      • 00 Reagovat !

        foto hruodolf

        hruodolf 13.12.2007  08:05

        « Re: Re: Dacia

        Když jsem naposled zkoumal cenu Loganu, tak s klimatizací, el. zadními okny, airbagem spolujezdcu, atd. stál cca. 320 000,- Kč. A to je už moc.
        • 00 Reagovat !

          foto Petr-Kneifl

          Petr Kneifl 17.12.2007  14:41

          « Re: Re: Re: Dacia

          taky si myslím, ve srovnání s Fabii....vyjde nastejno
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 17.12.2007  20:53

          « Re: Re: Re: Dacia

          At koukam jak koukam cena Loganu v nejvyssi vybave (Arctica) je nyni 243 900,- vc DPH. Vybava zahrnuje mj. klima, el.okna, 2x airbag..(autoavant.cz). A pokud vim cena nebyla nikdy o moc vyssi. Za vyse uvedenou cenu je dnes Logan MCV.. :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Konwi

    Konwi 03.12.2007  10:24

    Logan

    Ahoj. I přesto, že je to auto, které bych si nikdy nekoupil, musím říct, že konkrétně ten tvůj kousek vypadá poměrně dobře, je to asi díky různým doplňkům a pěkné barvě. Znám pocity člověka, který jede v autě, které někdo miluje a někdo nenávidí - jezdil jsem s Fiatem Multiplou, lidi čumí a šklebí se tu posměšně a tu opovržlivě. Tady je na místě si uvědomit, proč máš to auto a myslet si něco o prd*li. Ať slouží tak jak má! ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 09.12.2007  13:01

      « Re: Logan

      Dík, tobě taky :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto pedro26

    pedro26 03.12.2007  17:31

    Nazdar

    byl jsem hodně zvědavý, co se o autě dozvím. Recenze je vážně dobrá, tak ji dávám za 10b. Fotky jsou slabší a je jich málo, takže za 8b. No a auto ? Patřím do té skupiny lidí, který Logana nemusej. Nelíbí se mi na něm prakticky nic. Na druhou stranu, pokud se podíváš na recenci o Peugeotu 206 mojí manželky a porovnáš závady se svým neporuchovým vozidlem, tak se zdá, že má logan navrch.
  • 00 Reagovat !

    foto Petr-Kneifl

    Petr Kneifl 03.12.2007  18:46

    vyborná kastle

    Už to rezne? Nebo se mýlim a už to začli zinkovat?
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "ojo" [88.146.207.XXX] 03.12.2007  19:15

      « Re: vyborná kastle

      nase panty jsou pozinkovane
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "xzz" [89.103.92.XXX] 03.12.2007  20:51

        « Re: Re: vyborná kastle

        To je asi bohužel to jediné co je pozink. Hodně jsem uvažoval o kobi verzi MCV, ale odradilo mne následující:

        1)Při výbavě na požadovaný standard tj. El. přední okna, klima, autorádio, posilovač centál a alespoň dva airbagy se auto dostalo na poměrně vyskou cenu (podle mne již zcela nekonkurence schopnou)

        2) Absence pozinkované karoserie...
        3) přístup prodejce, kterého jsem evidentně otrvoval tím, že vůbec něco chci, nedejbože s nějakým jiným motorem, než má zrovna na saloně a ještě si snad budu vymýšelet barvičky... Nakonec jsem si přeci jen dohodl zkušební jízdu a dohodli jsme se na předběžném datu, s tím, že mi ještě zavolá a potvrdí to, od té doby jsem o nich neslyšel. No prostě lecos z těch předchozích bodů bylo k zamyšlení, ale takovýhle přístup byl ten poslední hřebíček do rakve. Jo a ještě jsem se dočetl, že v případě nehody nebo opravy je strašidelně dlouhá doba čekání na náhradní díly.

        Nakonec jsem skončil u Forda Fusion a nelituji toho. Je sice o něco menší, ale vleikostí a variabilitou mi poskytuje přesně to co chci. Má veškeré mnou požadované vybvení a navíc vybavení o kterém se Loganvi může jen zdát(6xairbag, vyhřívané přední sklo, stavitelný volant...). Krom toho jsem se s cenou vešel pod úroveň o něco hůře vybaveného logana (samozřejmě řeč je stále o kombíku). Přesto uznávám, že pokud potřebujte "malý" stěhovák, nové auto a zároveň investovat co nejméně peněz, může být Logan ta správná volba. Znamená to ovšem taky, že auto odjezdíte a nebudete ho prodávat v polovině životnosti, tam totiž na Loganu proděláte docela hodně. Zároveň je třeba vzít v úvahu, že pokud nenajezdíte extrémní množství km, tak vám auto asi stihne zreznout dřív, než ho odjezdíte...
        • 00 Reagovat !

          foto Petr-Kneifl

          Petr Kneifl 03.12.2007  23:57

          « Re: Re: Re: vyborná kastle

          no přesně auto pro socky. Plná výbava: kliky, volnant a kola, výbava deluxe: příprava na radio. Taky bych šel do Forda nebo Fabie.
          • 00 Reagovat !

            foto

            "anonym" [89.24.47.XXX] 23.01.2008  19:23

            « Re: Re: Re: Re: vyborná kastle

            ty jseš čůůůůůůůůůůůůůůůůůůůrak
            • 00 Reagovat !

              foto

              neregistrovaný: "Lukyn_" [85.70.64.XXX] 23.01.2008  19:25

              « Re: Re: Re: Re: Re: vyborná kastle

              neumis se podepsat?
              • 00 Reagovat !

                foto Dadanek-AlkoholixXx-

                Dadánek (AlkoholixXx) 23.01.2008  19:32

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: vyborná kastle

                Nebojte...teď to budou nějak voskovat či co...tak je jistá šance že to přestane reznout
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "t." [82.142.64.XXX] 04.12.2007  11:02

    potahy

    Preji Ti plno nalitanych kilometru bez poruch,nektere nekteré díly uz maji svuj zenit za sebou tak je to odzkouseno.Jen ty potahy,vypadaji jako hadra.Potahy plni i funci protiskluzovou, tyhle asi na to nevypadaji
    • 00 Reagovat !

      foto Petr-Kneifl

      Petr Kneifl 04.12.2007  19:12

      « Re: potahy

      nechapu proc lidi davaj potahy, kdyz uz na sedacce jeden potah je. A navic tyhle šmejdy jsou nebezpecné, ovlivnujé fukci airbagu.
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "xzz" [89.103.92.XXX] 04.12.2007  23:03

        « Re: Re: potahy

        Snad nevěříš tomu, žeby v Loganu byly boční airbagy. Pokud vím tak jen v té nejvyšší výbavě za tučný příplatek a ještě si tím nejem vůbec jistý, nicméně souhlasím, že takovéhle potahy usnadní i podklouznutí pod bezpečnostím pásem v případě nehody což je také dost nebezpečné. Navíc následkem podklouznutí pod pásem je nepřáznivě ovlivněn účinnek předního airbagu, tak asi tak.
        • 00 Reagovat !

          foto Petr-Kneifl

          Petr Kneifl 05.12.2007  11:20

          « Re: Re: Re: potahy

          jj výbava je směšná,koukal jsem do katalogu, maj tam položky jako stmívání osvětlení,zapalovač,ukazatel stavu paliva.....boční pytle ani nenabízí. Když jsem viděl co umí boční airbagy tak jsem rad že je mám a eště 6 dalších kolem sebe.
          Potahy jsme měli na dvou autech, na prvním na zakázku dělané a ty byli ok, ale na felicii tyhle běžne kupované nevydrží to co originální potahy a pak to nevypadá dobře.

          Teď sedávám na kůži a myslel jsem že ní nechám k řidiču udělat potah pro hrubší užívaní a na léto aby nepálila, ale není třeba. Nepjrve jsme měl obavy z kůže ale teď jsme rád že v tom autě byla. Jinak stabilně ještě používám GII a tam je interier hodně kvalitni, za xx let jako "nový"
          • 00 Reagovat !

            foto

            neregistrovaný: "VelkyX" [77.237.134.XXX] 08.12.2007  23:32

            « Re: Re: Re: Re: potahy

            No tak si priste nez budete zase psat neco hodne chytryho nebo o sockach, tak si ten katalog prohlednete alespon poradne. Bocni airbagy do Logana samozrejme prikoupit jdou. Pohled na Vas profil, kde jsem videl polozku 21 let a VW golf me jen utvrdil v tom, co jsem si o Vas zacal myslet, po precteni Vasich prispevku. Presne temito znaky se vyznacuje jedna specificka skupina ridicu. Muzete zkusit prijit na to ktera.
            • 00 Reagovat !

              foto Petr-Kneifl

              Petr Kneifl 11.12.2007  17:24

              « Re: Re: Re: Re: Re: potahy

              koukám na ceník,ja je tam nevidím.......
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.12.2007  13:05

    Socka

    Taky mně docela vadí dělí-li někdo lidi na "socky" a ty druhé.To. že si někdo koupí Logana nemusí přece znamenat, že je tzv."socka".Pokud někdo s oblibou používá tento pejorativní výraz k označování určité skupiny lidí, napovídá to něco o jeho iteligenci a duševním zdraví.
    • 00 Reagovat !

      foto jmurjr-H22A7-

      jmurjr (H22A7) 09.12.2007  13:10

      « Re: Socka

      suhlasim s tebou. aj ja teraz vazne rozmyslam nad loganom vo verzii kombi ako autom pre zamestnancov (s dieslom). to ze niekto kupuje auto s rozumom (dobry pomer cena/vykon) neznamena ze je socka a kto si to mysli, ten ma nejaky komplex.
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 09.12.2007  13:18

      « Re: Socka

      Sice jsem si nevšimnul,že by to tu někdo psal...?
      Ale máte pravdu... :yes:
      Mimochodem jeden z nejbohatších českých lidí a 90% akcionář jedné z největších českých firem v papírenském průmyslu jezdí Škodou Octavia z roku 98,tehdy nové a jezdí s ní celou dobu už 9 let...bydlí kousek do nás(má ještě nové Porsche Carrera,které má ale pouze garážované a používá ho na pouze okruhy,ale v ničem jiném než ve staré oktávce k vidění nikdy neni).Někdo prostě na auta neni,někdo naopak za všechny peníze koupí nějakou masírku.Určitě se podle auta nedá rozdělovat lidi na socky... >:D
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 09.12.2007  13:33

        « Re: Re: Socka

        No někdo viz výše to tu konstatoval, ale nestojí to za komentář.. ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 09.12.2007  13:31

      « Re: Socka

      :yes: :-)
    • 00 Reagovat !

      foto Petr-Kneifl

      Petr Kneifl 11.12.2007  17:29

      « Re: Socka

      když se podívám na lidi co ho mají: Jedna rodina co se zajímá jen o jídlo a aby měli doma dvd.......až po dědka co jezdil s 120L a teď si myslí že když předjede 120l že je king. Myslí si jak logan/thalia jsou auta které mají 200 koní a brzdy jak u F1
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "dracula" [83.240.4.XXX] 07.01.2008  21:50

    logan

    ahoj napsal si to dobre souhlasim s tebou,fotky sou pekny :-) ja mam modryho logana do posilovace sem investoval prave abych nemusel moc tocit,tak ze v poho...at si rika kdo chce co chce,ja na logana nedam dopustit je to super stroj.:-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "Lahváč" [80.188.240.XXX] 13.01.2008  11:59

      « Re: logan

      Čus, Logana mám taky, asi z toho důvodu že stejně velký auto za ty prachy jsem nenašel...a jelikož jsem byl ještě student v době koupě, tak mi ani nic moc jinýho nezbývalo, jelikož sem chtěl auto se zárukou, abych nekoupil něco co bych jen spravoval.. Mám dachnu s posilovačem ,klimou ,el. okna, imobiliser, zámek řazení a teda bohužel objem motoru 1,4. to vidím jako jedinou nevýhodu protože prostě ve čtyřech lidech je to liný, ale i na to se dá zvyknout. za nedlouho ho budu mít 2 roky..žádný problém s ním nebyl a jsem spokojen...Takže si myslím že to není tak špatný auto jak se zdá...tak čus
  • 00 Reagovat !

    foto Lubosss1

    Lubosss1 13.02.2008  22:48

    naozaj ?

    tie denne svetla nie su nahodou hmlovky ?
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 27.04.2008  20:20

      « Re: naozaj ?

      Jsou to opravdu denní světla, hlavní výhoda je v tom ,že člověk nemusí stále myslet na zapnutí světel, propojují se se zapalováním pomocí relátka (vše v sadě), viz např. :
      [odkaz]
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.05.2008  15:37

    vzkaz

    Čus není nad Dacie nemám pravdu?? ;-) :-)
  • 00 Reagovat !

    foto chetoos

    chetoos 25.07.2008  17:30

    vzkaz

    Váš článek se mi moc líbil a fotky máte podařené.O tyto rumunské vozy se hodně zajímám proto jsem rád že máte zrovna dacii.
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 29.07.2008  21:17

      « Re: vzkaz

      Diky, auticko pujde do sveta, tak o nem jiz bohuzel nic nenapisu.. :-)
      • 00 Reagovat !

        foto megacruiser

        megacruiser 20.11.2008  14:06

        « Re: Re: vzkaz

        Můžu se zeptat proč doopravdy půjde Logan z domu? Nezačal se už "sypat"? Ptám se, protože o něm taky hodně vážně uvažuju, hlavně proto, že se mi líbí, což nikdo v mým okolí nechápe ;-) A právě se rozhoduju jestli vzít dražší funglovku nebo málo ojetýho...
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 17.12.2008  15:21

          « Re: Re: Re: vzkaz

          Již jsem to psal viz nize, na autě se mi rozhodně za celou dobu nic nepokazilo (az na cep na prednim kole) to je ale zase dan za nase "super" silnice. Jenom jestli muzu poradit kupte s dobrou vybavou, vyplati se..
  • 00 Reagovat !

    foto chetoos

    chetoos 25.11.2008  19:32

    čau

    to je škoda že logana prodáváš,protože je to dobré auto a taky nechápu proč o něm píšou že jeho vzhled je ošklivý mě se líbí donce víc než thalia.
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 17.12.2008  15:17

      « Re: čau

      Máš pravdu, rozhodně si to auto nezaslouží žádné pošklebky, ja jsem ho prodal, protože jsem dostal jinou super nabídku, ale jinak bych jezdil ještě asi dlooooouho..
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…