Volkswagen Golf (2003)
14.9.2008Původním autorem recenze je uživatel s nickem "Kcko". W Golf IV 1.9 TDI PD 96kw, limitovaná série Pacific. Černá metalíza. Poté co jsem před 2 týdny…
Volkswagen Golf (Kcko)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
white label 19.05.11 22:38
« Re: neustále zvyšovanie výkonu
Zrovna Golf IV R32 s DSG je poměrně vzácné auto. Bylo to první sériově výráběné auto s dvojspojkou a verze s DSG byla určena především pro německý trh...
Ale podle mě je G IV R32 jediný opravdu podařený čtverkový Golf, stojící za větší pozornost, jinak byla tato generace (na svou dobu) docela "o ničem"...
Snad až na kvalitní interiér a relativně líbivý až "hračkoidní" design, bohužel navíc až příliš často umocněn individuálním designovým tuzingem, jako např. ve fotogalerii k téhle recenzi... -
"-- skrytý --" 19.05.11 09:39
« Re: Re: Re: neustále zvyšovanie výkonu
Nikdy z toho důvodu, kerej je popsán výše. A nikdy jsem to nedělal, neměl jsem a nemám to zapotřebí. Ani spěch pro mě neni argumentem k překračování povolených limitů. Když už překračuju rychlostní limit, tak je to jedině z důvodu urychlení předjížděcího manévru - když předjíždím náklaďák (nebo cokoli jiného), tak šlápnu na zem a povolim až v momentě, kdy se před něj zařazuju. Pak eště šlapu na zem v připojovacím pruhu. Ale to je asi tak všechno. -
"-- skrytý --" 19.05.11 08:08
« Re: neustále zvyšovanie výkonu
Ahoj, už jsem starší o 3 roky a řekl bych, že jsem snad dospěl ;-) a rozhodně si nemyslím, že TDI je nějaký závoďák, má to zrychlení, fajn spotřebu ale to je asi tak vše, mimo to jezdím do práce krátké trasy (8-10km), přes X křižovatek a TDI se mi nevyplácí.
O golfu IV jsem dávno ztratil iluze, že to je závoďák (to by skutečně musel mít jiný podvozek a hafo dalších věcí - stačí se projet v jakémkoliv BMW).
Krom toho přítelkyně začíná s požadavkem na rodinu >:D takže to vidím následovně.
Pro ní oktávku v kombiku a pro me GV GTI od ABT (230 koní).
Joj, škoda že není víc penízek, šel bych do GVI "R".
Měj se fajn :yes: -
"-- skrytý --" 17.05.11 10:59
« Re: neustále zvyšovanie výkonu
Co z toho plyne? Že jste úplně stejní nevybouření machýrci jako ten v tý oktávii, co se vás snažil předjet. Takovým bych bral řidičák na místě.
Ale s tim čipováním je to fakt. Bohužel se to děje. Skoro bych si i dovolil tvrdit, že většina TDI na našich silnicích je čipnutá. -
Džošua Kejleb 16.05.11 23:44
« neustále zvyšovanie výkonu
zdravím ťa :-) hoci nie som fanúšikom VW, skôr naopak >:D tvoj Golf sa mi páči ;-) máš ho pekne spravený :-) len z neho prosím ťa nerob "závodný špeciál". Jeden z dôvodov prečo nie som priaznivcom VW group je aj to, že okamžite po tom, ako si niekto kúpi niečo s motorom TDI, ide to chipnúť... viem, je to nuda, preto to čipujú... ale potom sa to kazí a dymí a čo ja viem čo ešte :-) a len sa usmievam pri pohľade na závodníkov sediacich v TDIčku >:D nedávno som išiel s kamarátom v Alfe Romeo s motorom 3.2 JTS, má to 300 koní a je to benzín :))) a predstav si, keď sme sa tak pohli na zelenú zrazu som zahliadol vo vedľajšom pruhu Octaviu o niečo sa veľmi snažiacu >:D asi nás chcel obehnúť a ukázať nám aké on má super auto >:D hmmm, nevyšlo mu to :)) stačilo malé pridanie plynu a boli sme na míle pred ním... chlapec len tak plakal >:D Jednoducho ide mi o to, aby sa nerobila raketa z niečoho, čo raketou nikdy nebude... TDI sú rýchle a úsporné... ale nie sú určené na závody... som priaznivcom nafťákov, ale nie preto, že by som na nich jazdil s pedálom na podlahe a točil ich... ale pre spotrebu :)) o tom podľa mňa aj diesle sú :-) chcem jazdiť rýchlo? tak spotrebu neriešim a idem do benzínu :-) ;-) Neber to v zlom, naozaj to nie je myslené zle... len je to také konštatovanie ;-) prajem ti veľa šťastných km na tvojom aute a bezstarostné vozenie :-) -
"-- skrytý --" 08.09.10 19:45
« Re: 3x10
Ahoj, díky za pochvalu ;-)
Do té drahé úpravy se mi moc už nechce. Je to dost nevyvážený nárůst výkonu X finance.
Ale "nepatrné zvýšení" ze současných 160 HP na nějakých 180/185 HP bych ještě mohl udělat, tam ty peníze nejsou tak drastické. Na autě už mám vše co chci, dopřál sem si ještě interiér na míru (možná nahodím nové fotky), tak když bude chut a čas se s tim zas crcat tak se do toho během jara pustim.
A budu muset začít šetřit, začínájí se mi líbit BMW E-90 a GVI 2.0 TDI :-) -
blowiik 24.08.10 23:04
« 3x10
Tuning nemusim, ale je vidět že když ho dělá někdo, kdo má rozum a koncepci, může to dopadnout velice fešně... btw. do tý úpravy na 200k se ti fakt chce? myslim že skusit poštelovat takovou R32 by taky nebylo od věci... to by bylo zase někde jinde:) zvlášť ten zvuk je rajcovní :yes: -
"-- skrytý --" 30.12.09 12:53
« Re: Pěkný kola, pěkná Terezka, pěknej Matýsek ...
Ahoj, hehe diky zasmal jsem se. Jinak ty rukavice, to vymenoval tatik :). Jsem z Prahy a v Plzni jsem snad jeste nikdy nebyl :-)
Diky ;-)
PS. Karam za nepochvaleni Adamka, to je taky hezkej pejsek :*)
PS2. Mas moc peknou Cuprici, nechces me s ni nekdy svezt? >:D -
"-- skrytý --" 30.12.09 12:51
« Re: Vypadá dobře
Diky, potesi ;-) i kdyz za ty prachy + mensi bouracka a oprava ve VW servise => mohl sem mit GV GTI >:D (ale mam tohle auto rad).
No ten motor uz moc honit nebudu, protoze abych se dostal pres 200PS musel bych do toho narvat opravdu hodne penez. Myslim ze ta hranice bude nekde mezi 180/190 , to jeste financne neni tak strasne, pak uz bych musel vymenit pulku dilu ... -
FRPE 30.12.09 01:08
« Pěkný kola, pěkná Terezka, pěknej Matýsek ...
... prostě vydařená automobilová rodinka jak má být. :yes:
Víš co mě zaujalo? Tvé černé rukavice při výměně kol ... :yes:
Nemáš co do činění s těmi rukavicemi s vykrá.dáním bankomatů v Plzni? No já že podobný se našli na místě činu ... >:D >:D
PS : Legranda - promiň! :-)