Diskuse

BMW Z4 (2011)

24.4.2011

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "Zukunft". Tak jsem se rozhodl pro svoje první BMW. No, není špatné, co :-) Přemýšlel jsem o nějakém…

 

BMW Z4 (Zukunft)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.04.2011  22:49

    mooc pěkné

    rozumné auto, tak to má být. Největší kočkolapy jsou kabriolety, ničím jiným nezaujmeš ženu tak, jako kabrioletem :-) obzvlášť ty od bmw jsou velmi krásné...
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 24.04.2011  22:52

      « Re: mooc pěkné

      souhlas, bmw je dělá pěkné a hlavně, dle mého názoru, je to roadster, který může řídit i chlap -nic proti 307 CC a SLK - ale chlap v tom vypadá, no ..... :-)
      • 00 Reagovat !

        foto -Vojtas-

        [Vojťas] 25.04.2011  11:00

        « Re: Re: mooc pěkné

        Moc pekna, gratuluju. Ja osobne bych sice volil jinou barvu, ktera dle me tolik nezastinuje nektere sexy krivky, ale to je vec vkusu kazdeho cloveka. Dodej dalsi fotky auta at se mohu kochat (pritelkyne klidne taky ;-))
        • 00 Reagovat !

          foto dRudi

          dRudi 25.04.2011  11:49

          « Re: Re: mooc pěkné

          jj, souhlas, velmi vtipně napsané.. moc jsem se u toho zasmál >:D
  • 00 Reagovat !

    foto davisko

    davisko 24.04.2011  23:10

    ...

    Velmi pekné fáro a recenzia ma aj pobavila! Závidím ti ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Jacoppo

    Jacoppo 25.04.2011  03:41

    Roadster

    Jo až budu potřebovat sbalit nějakou fešnou děvčicu, tak po něm taky hodim očkem. Pěkný auto a ze závistivců si nic nedělej... pozdravuje "zk***nej ruskej zbohatlik z Karlovejch Varu" a přitom obyč člobrda z Prahy >:D Češi holt nikomu nic nepřejou, když to neni socwagen nebo níže... kor když je člověk "mladej"
  • 00 Reagovat !

    foto Brandon-Walsh

    Brandon Walsh 25.04.2011  07:44

    pokud mám střechu dole, tak je slyším

    skvela recenzia >:D :yes: mas u mna protekcne 3x10 aj za fotky a dufam ze ich vazne doplnis vela stastnych slnecnych km prajem ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Chobot

    Chobot 25.04.2011  09:44

    Chobot říká nazdar.

    Pěkná recenze. Zetko komentovat ani nebudu, to je jasný. Přidej ještě fotky, ze všech stran a úhlů.
    Nechť slouží a baví tě přeji :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Johny-Rico

    Johny.Rico 25.04.2011  11:40

    Už jsi vylepšil poměr váhy a výkonu? :-DD

    Super recenze, fakt jsem se pobavil >:D :yes: :yes: :yes: Kdybych mohl hodnotit, máš hned 3x10... ty mladej fracku >:D ;-) :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto murcix

    murcix 25.04.2011  16:40

    mladej fracek vs. BMW

    Nuz musim s tebou suhlasit... Jazdim na 3 autach. Daewoo Matiz a potom rodinne P807 a BMW E39 530d touring, v celkom dokonalom stave. A poviem pravdu, ze na cestu okolo slovenska by som si najskor zobral Matiza. Prečo? Peugeot by sa tak na polceste pokazil. A BMW je kapitola sama o sebe. Uz aj zacnem chystat recenziu... Kym clovek za volantom nema 50 , moze hociako dodrziavat predpisy, byt ohladuplny aj pustat babicky na prechode, ale ostatni ,hlavne slovenska sedlač a miestni pseudomafiani na cloveka zazeraju ako keby im nejako ublizil.

    A inak, to s tym kockolapom. Zistil som ze lepsie su zeny, ktore auta rozoznavaju podla farby. Lebo tie ,co sa v nich vyznaju, tak skor preto, lebo ich beru ako cast socialneho statusu chlapov. Napriklad ta moja miluje matiza, pretoze je cerveny a vyzera ako lienka. Samozrejme cest vynimkam, ked ma baba 3 bratov ,tak sa niet co cudovat.

    A inak krasne BMW, niet k nemu co povedat. Nova Z4 je fakt krasne auto.

    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 26.04.2011  17:51

      « Re: mladej fracek vs. BMW

      Úplne s tebou súhlasím. Komplet cele od A po Z. Akoby som to ja písal. By som toho Matiza zobral ešte kvôli (ne)kvalite ciest a bordelu na cestách na Slovensku.
      Ja som zo svojím novým autom chystal cestu okolo Slovenska, ale radšej som to nechal tak...
      • 00 Reagovat !

        foto vondry87

        vondry87 26.04.2011  23:31

        « Re: Re: mladej fracek vs. BMW

        Závist je zlá vlastnost a taky ji odsuzuji. Nicméně je nutno dodat, že většina mladých jezdících v těchto vozech si na něj skutečně nevydělalo. Tím nechci říct, že je oprávněná, ale v normálních lidech to určitě jisté stopy zanechá. Ale svět není fér, takže je nutno se s tím smířit :-! . Také znám pár lidí, kteří neřeší nic jiného, než kde kdo na co nakradl. A je mi jich líto, já bych se z toho zbláznil.. Podle mě si na podobné auto může vydělat každý, stačí jen chtít pro to něco udělat. A samozřejmě mít tak nastavené priority.. někdo to prokouří a prochlastá, někdo si koupí drahé auto. Já bych taky zvolil druhou možnost ;-) ;-) ;-) ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 27.04.2011  08:06

          « Re: Re: Re: mladej fracek vs. BMW

          Súhlas.
          Ak niekto niečo získa podvodom a nelegálne, je to vec úradov, polície a justície. Keďže tieto inštitúcie fungujú tak všelijak tak je výsledok, že sa darí zlodejom a podvodníkom. Napr Slovensko je podla mňa malá krajina na to, aby tu bez podpory v systéme nejakí podvodníci mohli existovať.
          A pre mňa pokiaľ má hocikto hocijaké auto, pokiaľ v technickom nemá napísané svoje meno a bydlisko, tak to auto nieje jeho a tým pádom ho považujem za užívateľa, nie za vlastníka.
          Na margo tej závisti. Závisť je podľa mňa psychická choroba. Je mi jasné, že aj slušného človeka naštve keď vidí fagana za volantom luxusného auta, lenže slušný inteligentný človek vie, že osudy ľudí sú všelijaké, okolnosti v živote sú tiež veľmi rôznorodé a namiesto toho aby som strácal energiu ohováraním niekoho koho nepoznám, tak radšej tú energiu využijem vo svoj prospech a rast osobnosti.
          A ku kúpe auta dopomáhajú aj všelijaké formy financovania, s predajcami sa tiež dá pekne dohodnúť, teda ako s ktorými a samozrejme je to aj o tých prioritách v živote.
    • 00 Reagovat !

      foto jmurjr-H22A7-

      jmurjr (H22A7) 27.04.2011  08:35

      « Re: mladej fracek vs. BMW

      suhlas, na slovensku je to tak. ale ako uz je dobre, ked maju ludia cas zaoberat sa somarinami, ze kto na com jazdi. to znamena, ze uz v zivote dosiahli vsetko, co potrebovali a tym padom su uz za vodou >:D
      tiez tu zavist vidim, ked jazdim mercedesom. a to je len obycajne a lacne b.
      v sucasnosti, ked si vela ludi moze dovolit BMW, mercedes alebo podobne auto zavist naozaj nechapem.
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 27.04.2011  16:44

        « nové foto drift

        Díky za podporu přidávám dle přání fotky (i v driftu) - a sundal jsem 1 kilo živé váhy, takže poměr váhy a výkonu se rapidně zlepšil :-)
  • 00 Reagovat !

    foto JaWohl

    JaWohl 25.04.2011  19:51

    Zabavne

    Ahoj, pobavil jsi mne:-) pekna recenze, jen dodej fotky jeste. jinak auto nema smysl hodnotit, vzhledem k tomu, ze se jedna o moji vysnenou vikendovku:-) a uplne verim, ze 200+ neco malo koni staci. v tom je kouzlo, k zabave staci opravdu pomerne malo, ale musi to byt vyborne namichane, a to ve Tvem aute je. gratujulu. jeste by mne zajimalo, kam v okoli Lovosic jezdis bavit se na silnice, pro inspiraci...Zetku zdar!
  • 00 Reagovat !

    foto gagarin-cccp

    gagarin_cccp 26.04.2011  07:47

    fajn joke

    Taková nenáročná nevážná ale funny fajn recenze, při pondělku dobrý ;-) ohodnoť Prase ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto Chuck-Norris

      Chuck Norris 26.04.2011  17:45

      « Re: fajn joke

      pěkná recenze... dobře se šetla jen taková volná ale co... je aspoň vidět že z toho auta má radost jak malej jarda :-) těší mě že máme stejný názor na kolemjdoucí lidi... já ve svý starý trojce bawci se staženou střechou jsem také slýchával různý hlášky ale vzhledem k tomu že to bylo starý zase tak sprostý nebyly... ale můžu ti říct že kdyby jo tak bych asi vyletěl... já prostě tohle nemam rád... zase ale rád pokukuju po očku aby mi to bylo jako volný proč je snad každýmu jasný zvláště když jdu se slečnou :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.04.2011  22:54

    Dotaz

    Ahoj,

    střecha váží 30 kg, ale to je detail :-)

    Jinak cos myslel tím, že na dálnici dojedeš 1000km? Jako na jednu nádrž?

    A ještě se musim trošku optat, auto jsi objednával před 6 týdny, za tu dobu ti ho vyrobili a nyní máš najeto už 5000km? :-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 28.04.2011  08:15

      « Re: Dotaz

      1) to je fakt, ale tolik nezhubnu, musím realitu upravit :-), a co ty víš, třeba ji mám z karbonu :-)
      2) na jednu nádrž, no nejsem blázen :-) spíš jde o to, že je to spíše GT, než "ultrazávoďák", takže dokáže ujet pohodlně dlouhé vzdálenosti ....

      3) ne, tentokrát špatně :-) v BMW pracují rychle, ale takto ne :-) před 6 týdny jsem ho už měl detailisto :-) a už mám najeto 7.000km, jezdím hodně právě dlouhé vzdálenosti ...
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 30.04.2011  01:01

        « Re: Re: Dotaz

        Nj, trochu jsem zarejpal :-) Taky mám jedno doma a během slunečních dnů motor v garáži snad ani nestačí vychladnout ;) Jinak bez střechy se dá jet zhruba do 220, pak už neslyšíš vůbec nic ;)

        Jo a "Radost z jízdy" zažije za volantem jakákoliv slečna, i která k autům vztah nemá. Tohle je prostě jinej svět a baví všechny :-) Takže až ta tvoje na tebe bude naštvaná, půjč ji ho a už se na tebe bude hned usmívat ;)
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 30.04.2011  08:52

          « Re: Re: Re: Dotaz

          Díky za tip, využiju ho až budu doma něco žehlit ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 30.04.2011  17:03

        « Re: Re: Dotaz

        Jinak s tim GT... Já si zvolil nejsilnější atmosféru, turbo prostě nemusim. Ta ručička v červenym poli, kdy políbí na otáčkoměru 7, z výfuku se linou úžasné tóny... To je prostě ráj :-)
        Koukal jsem i na rozložení hmotnosti, kdy atmo má o 90 kg především na předku méně, což hraje roli. A když dáš střechu do kufru, nastavíš Sport+, tak s těmi mými 258 kobylkami jde už trochu zablbnout. Jo, je to stále víc těžkopádnější, než bych si představoval, ale je to to nejsportovnější, co BMW v současnosti nabízí...

        Jinak počkej na sníh... s kompletně vypnutou stabilizací nic neuděláš, s ní je toto auto už neovladatelný, ale se Sport+ budeš mít krásně řízené smyky, kdy elektronika přesně dle polohy volantu pochopí, kdy už potřebuješ zadek srovnat a pomůže ti s tim a naopak kdy ještě chceš protijedoucí auto v zatáčce trošku "postrašit" :-) Předchozí Z4 jsem neřídil, ortodoxní fanoušci prskají, že to neni ono, ale já jsem spokojen. Skvělé auto na denní ježdění. A i relativně levné náhradní díly... Zadní brzdové destičky se všim všudy (dolití ostřikovačů, vyluxování interiéru, vyčištění sedaček, umytí auta a jejich chybou i dolití litru oleje zdarma :-) 5800 Kč v Inveltu.
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 30.04.2011  18:13

          « Re: Re: Re: Dotaz

  • 00 Reagovat !

    foto jenda

    jenda 02.05.2011  13:26

    Kabrio

    Já jsem se rozhodl, že dokud jsem mladej, tak si taky pořídím kabrio:-) Z finanční důvodů si netroufám na nic nového. Ale chtěl bych na lízačku něco do půl míče. Přemýšlel jsem o starší Z4, MX5 nebo pokud máte jiné nápady sem s nima :-) Prostě cool auto pro radost :-)
    • 00 Reagovat !

      foto JaWohl

      JaWohl 02.05.2011  14:50

      « Re: Kabrio

      Ahoj, v mem pripade bych asi s danymi financemi vahal mezi kabrio verzi E46 s 3.0i, 170kW (za ty penize by se dal sehnat pekny kousek a jeste by zbylo na provoz na par sezon) a mezi dvojicí Z4 (pokud mozno silnejsi motorizaci) a Boxster (tam asi prichazi v uvahu jen 2,5litr a trochu starsi rocnik). MX5 bys sehnal relativne nejnovejsi a zabavy s ni bude taky kopec, ale u mne vede tato trojice. Koukal jsem, ze Zetko ma take kabrio verzi, mozna i to by stalo za projeti. Na krasne svezeni staci ta E46 a vlastne i MX5, pokud chces byt rychlejsi, tak silnejsi Z4 nebo Zetko:-) pokud v ramci moznosti spis stylovy, tak Porsche...Good luck!
      • 00 Reagovat !

        foto jenda

        jenda 02.05.2011  18:56

        « Re: Re: Kabrio

        Díky za návrhy. Já jsem se zatím jen přibližně koukal na mobile.de. Porsche se dá sehnat za ty peníze ročník okolo 2000 a to ten Boxter vypadal snad mín mužněji než MX5:-) Ač jsem fanda do Porsche a je to mé auto snů, tak prostě na to (zatím) nemám. Z4 se dá sehnat okolo roku 2004-2005 v třílitru. Na toho trojkovýho se ještě podívám. MX5 je taková volba rozumu, což je pravda že moc nesedí k autu, které hledám. Co se týče stylovosti a rychlosti měl by to být takovej kompromis. Né že bych ho plánoval túrovat před koupalištěm, ale určitá image podle mého k takovému autu patří.
        • 00 Reagovat !

          foto Ondrej-Samal

          Ondřej Šámal 02.05.2011  19:59

          « Re: Re: Re: Kabrio

          Ať vybereš e46, Z4, nebo MX-5, tak rozhodně neprohloupíš. U 3er je výhoda, že je mnohem větší, než zbývající dvě auta. Za to je ale těžší, ale zase s ním můžeš bez problémů vyrazit na dovolonou, aniž bys měl větší problémy s místem pro zavazadla. Z4 a Mazda oproti tomu působí mnohem méně kompromisněji, jsou to prostě kompaktní roadstery, které mají primárně poskytnout co největší radost z jízdy se sluncem nad hlavou. Být tebou, tak si ta auta nejdřív vyzkouším, já taky toužil po MX-5, ale zjistil jsem, že je to na mě moc malé auto (a to měřím cca 182 cm). Ale to byl čistě můj subjektivní pocit, někomu ten pocit, kdy ho auto úplně obepne, vyhovuje :-)
        • 00 Reagovat !

          foto JaWohl

          JaWohl 02.05.2011  22:52

          « Re: Re: Re: Kabrio

          Boxster opravdu vypada malinko jako auto pro Kena, ale ja bych ho kvuli tomu nezatracoval. Mit moznost, urcite ho projedu. Ono jedna vec je, jak vypada, a druha vec je, jak se budes citit za volantem. Mozna by se dal sehnat i Boxster S. Jeste bych vzal v potaz interier vozu, ktery ma podle mne asi "nejroadstrovatejsi" Z4. Ale presne jak pise xqanqa, chybu neudelas zadnou volbou. Akorat pokud na lizacku, tak pamatuj na to, ze pokud Ti neco bude malinko vadit na zacatku, tak za rok uz Te to muze slusne otravovat a vymenit auto na lizacku je myslim dost slozity...MX5 je stylova pomerne hodne, ale spis mezi fajnsmekrama. Rychlost bych u ni primarne nehledal, to spis zabavu. Je sice lehka, ale i tak, pouze 1.8 nebo 2.0. Kdyz uz, tak aspon ten dvoulitr...nebo dopredu 1.8 a dozadu 2.0:-)))
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 05.05.2011  11:42

            « Re: Re: Re: Re: Kabrio

            Akorát závisí na nákladech na provoz, Porsche je trochu dražší :-) pokud se něco vysype je rozhodně lepší mazda - a boxter S - pokud to nebude úplně první generace, tak spíš tak 800.tis až 1. mega, a to dát do auta bez záruky je už hodně velký risk. Hlavně MX-5 je lehké auto a rozhodně je spíš na hraní, než na delší cestování (kromě poslední má plátenou střechu) Z4 je spíš GT.. Mě se líbí, že se s ním dá jezdit každý den, žádný problém, ale není tak zábavné - utlumené, ale pokud přidáte a začnbete šplapat na krk, tak se s ním dá hodně dobře blbnout, ale tak bezprostřední jako MX-5 není, ale s tou se zase nedá jezdit každý den do práce. A Boxter, ten pro me taky nic moc, hlavně jak vypadá, to radši Caymana. A mimochodem ten můj motor mě překvapuje, když se nejezdí po mestě - spotřeba tak 7l, když na dálnic (do 140km/h) tak max. 9l, pís 8l, a město tak 10-11L, průměr je tak 9l, pokud jezdíte hodně ve městě - např. Praha, tak to vyleze na max.průměr 10l přesně, to na 2,5l, R6, 204 koní jde ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto

              "-- skrytý --" 05.05.2011  23:48

              « Re: Re: Re: Re: Re: Kabrio

              Starší Z4 prý až takové GT nebylo, hodně tvrdá a i o dost lehčí, tedy i zábavnější. No osobní zkušenost nemám, jen výpovědi majitelů, kteří měli možnost srovnání :-)
              • 00 Reagovat !

                foto Mig-35

                Mig_35 12.05.2011  21:51

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kabrio

                Dneska jsem ji přivezl manželce, ve stejné motorizaci, jen s automatem. Překvapila mně příjemně spotřeba, po dálnici jsem to hnal 140-180 a dojel jsem za 8,2... ale tisícikilometrovému dojezdu určitě nevěříš ani ty, mně se podařilo 550 km... každopádně když se v tom svezla tak první věc, kterou řekla je, že je to dost zdechlé :-) čímž ovšem myslela ve srovnání s mojí 650i, tak jsem jí ukázal režim sport a to už se jí líbilo víc. Docela by mně zajímalo jak se to chová na okreskách, snad se dostanu k tomu to vyzkoušet. Nabízel jsem drahé polovičce spoustu jiných aut, ale bohužel nedala si to rozmluvit, tak se v tom snad nezabije. Její předchozí autíčko byl Peugeot 207 cc s cca 110 hp... teď bude mít pod zadkem dvakrát tolik...
                • 00 Reagovat !

                  foto Mig-35

                  Mig_35 12.05.2011  21:53

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kabrio

                  Btw.dík za info o spotřebě, z toho měla největší lufty, jenomže ta 207ička žrala v průměru 9,5 takže to možná bude jezdit ještě za míň...
                • 00 Reagovat !

                  foto

                  "-- skrytý --" 13.05.2011  09:51

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kabrio

                  Souhlas, režim Sport je jiný a motor o hodně lepší, na okreskách to teprve pocítí člověk jako pravé BMW, ale chce to jet opravdu rychle, pak začne být i komunikativnější volant, 1.tis.Km jsem mysle obrazně tak, že je to auto pohodlné na dlouhé cesty, nikoliv dojezd, to je nesmysl, nejvíc jsem dal taky něco nad 500 km. Ale překvapil mě režim Normal, auto i na 18"pneu s profilem 35 vzadu jezdí opravdu pohodově. A jen malé doporučení, při sportovnější jízdě je lepší mít střechu dole, auto ma nižší těžiště a je lépe vyvážené, a pak slyším ten zvuk a ještě si to trošku neměle ofrkává do výfuku... ať slouží a já na blbnutí na okruhy mám ještě jedno, to si odfrkává víc 5válec s turbem ....305 koní/1400 kg.
                  • 00 Reagovat !

                    foto Mig-35

                    Mig_35 13.05.2011  15:57

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kabrio

                    Vyřídím to manželce:-) hele včera jsem to testoval a nevím, jestli byl venku takový vítr, ale opravdu nechutně do toho fouká. V peugeotu foukalo akorát když jsem měl sedačku moc vysoko, když jsem ji snížil jel jsem po dálnici klidně 190 km/h a vítr jsem vůbec necítil...
                    Taky ti tam tak fouká? Hlavně mně překvapilo, že mi to foukalo z pravé strany, od spolujezdce...
                    • 00 Reagovat !

                      foto Mig-35

                      Mig_35 13.05.2011  15:58

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kabrio

                      btw. máš Audi TTRS? podle specifikací bych to tak tipoval...
                      • 00 Reagovat !

                        foto

                        "-- skrytý --" 14.05.2011  18:12

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kabrio

                        Nefouká, tedy pokud máš okénka nahoře, pak nad 180 km/h není problém, pokud jsou dole tak max. do 80, pak už fouká, možná se zeptám blbě, ale deflektor tam máš? Jinak je to divné a docela drzost za deflektor ještě připlácet ..... a mé druhé auto... ne, Audi to není, pokud čteš SPEED, tak stačí najít poslední číslo (květen 2011) na str. 90 .... a v novém čísle (tuším, že vychází po 17.5.) v rubrice Moje garáž (kolem strany 90) - název článku Horský vůdce, je holt ze mě spisovatel >:D
                        • 00 Reagovat !

                          foto Mig-35

                          Mig_35 14.05.2011  18:55

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kabrio

                          jo sorry, Impreza... TTRS je trochu silnější, má 340 koní, ale zase tomu auto moc nevěřím..
                          Samozřejmě že je tam wind-schot nebo jak se to píše. Možná prostě jenom foukalo, ještě to vyzkouším:-)
                          • 00 Reagovat !

                            foto

                            "-- skrytý --" 15.05.2011  10:45

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kabrio

                            Nevadí
              • 00 Reagovat !

                foto JaWohl

                JaWohl 15.05.2011  15:24

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kabrio

                JJ, přesně tak, novější Z4 je učesanější, asi se dá i považovat za GT mezi roadstery. Starší je prý svým charakterem o dost jiná. Obě k nakousnutí:-)
            • 00 Reagovat !

              foto Chuck-Norris

              Chuck Norris 12.05.2011  22:35

              « Re: Re: Re: Re: Re: Kabrio

              Jel jsi někdy v MX-5 jendo? musíš také uvažovat o tom že to auto působí dosti klaustrofobicky.. j je to malinkaté, špatně se do toho skládá atp... na závodění supr ale nevím nevím jestli si tě někdo všimne... co takhle ještě nějaká jiná auta v úvahu třeba M-B, volvo, nebo nějaký atyp- americká cabria... ale tuším že do segmentu v jakém hledám ten tvůj výběr moc nepatří... Pravda je taky taková jestli se opravdu spokojíš s tím že nebudeš moct ani nouzově převézt víc jak jednoho člověka (pohodlně) atp... jestli se opravdu nerozhodneš s tím jet na dovolenou což by byla s cabriem myslím docela škoda protože jet okolo moře se staženou střechou je úžasný stejně jako stát pod hvězdnou oblohou:-) a jako bývalý majitel cabria nevím jak to mají ostatní frajeři ale já třeba například nechápu smysl koupení si cabria v černé barvě s černou kůží.... to stejné pak když vidím venku 20-40°C slunce a natažená střecha a puštěná klima...
              • 00 Reagovat !

                foto Mig-35

                Mig_35 15.05.2011  12:09

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kabrio

                No pak už chybí jenom Focus RS... a tady u mně moc obdivu nesklidíš, předohrab:-(
                • 00 Reagovat !

                  foto

                  "-- skrytý --" 15.05.2011  16:20

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kabrio

                  No, blízko, obdiv není třeba (já se pochválím sám :-), ale nejedna 650i by mohla vyprávět, jak ji driftem předjel jeden předohrab :-) on je totiž nastaven přetáčivě (opravdu) ...... ani jednou jsem nezalitoval, na okruhu se vyrovnaná s Caymanem a M3, nejbližší soupeři, nekecám ...
                  • 00 Reagovat !

                    foto Mig-35

                    Mig_35 15.05.2011  17:23

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kabrio

                    650i je velká mrcha, o tom se nepřu ;-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto LukasRS

                      LukasRS 16.05.2011  00:34

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kabrio

                    • 00 Reagovat !

                      foto

                      "-- skrytý --" 16.05.2011  00:35

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kabrio

                      To je, ale nejede špatně, řídil jsem ji (tedy 645i) v okolí Temelína v rámci BMW Roadshow (tak nějak) a jede pěkně, ideální na dlouhé táhlé zatáčky .... a pěkný zvuk, osmiválec to je nádhera, ale je to spíš GT, než závoďák, kamarád má sice M6, jede - spíš lítá - krásně, ale ta váha tam pořád je ... říkal, že se víc baví v M5 - to má ale někdo starosti ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto JaWohl

              JaWohl 15.05.2011  15:21

              « Re: Re: Re: Re: Re: Kabrio

              Provozně je Porsche určitě dražší než ostaní zmíněná auta. V rámci Jendovo rozpočtu jsem měl na mysli tu první generaci, pokud novější, tak jednoznačně Cayman, souhlasím. Spotřeba u BMW překvapuje spoustu lidí. Spotřeba je dneska modla, ke které se všichni upínají, přitom v rámci provozních nákladů se nejedná o rozhodující položku. Posledně se mě jeden strejc ptal, za kolik že to jezdím. Tak mu povídám, že naposled jsem nuloval před 3000km a mam tam cca 7,5. Nechápal to. Prostě tomu nebyl schopný uvěřit.
              • 00 Reagovat !

                foto jenda

                jenda 20.05.2011  17:41

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kabrio

                Ještě jednou díkz všem za rady. U toho Porsche mám také strach z provozních nákladů. Znám Několik šikovnejch mechaniků, co za slušnou cenu opravují BMW, ale Porsche bych asi moc jinám než do autorizovanýho servisu nedal. už jen přístup k motoru není tak jednoduchý. V MX5 jsem bohužel neseděl, ale ted pobývám v anglii a jezdí jich tu docela dost a ta nová generace na mě působí poměrně dospěle. Ale zatím jako nej kompromis se mi jeví trojkové BMW. Navíc podle dostupných informací se mi jeví minulá generace jako vůbec snad nejpovedenější trojka. Až budu dom, tak se pokusím domluvit jednotlivá svezení.
  • 00 Reagovat !

    foto Baron-de-Maxim-Fratzek

    Baron de Maxim-Fratzek 06.11.2011  13:24

    lak

    Čao, o černém laku píšu také ve své recenzi, doporučuji ošetřit voskem, jinak má ten lak velmi chatrné vlastnosti proti poškrábání atd. Jsem rád, že u tebe zvítězili emoce nad praktičností a koupil sis Z4. Nevím kolik je ti let, ale mě doma Z4 neprošla... Mně by ale zadní sedačky chyběly hodně a auto by bylo často nepoužitelné.
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 06.11.2011  16:55

      « Re: lak

      Ještě to jde, myslím s tím věkem :-) naštěstí mám doma i jeden hatchback, takže Z4 prošla ;-) Souhlas i s voskem, Z4 ho dostává každých 1/3 a až 1/2 roku ... a naštěstí ta moje není základní černá, ale - černá metalíza (saphire schwarz) - na sluníčku je taková černo/šedá
      • 00 Reagovat !

        foto Baron-de-Maxim-Fratzek

        Baron de Maxim-Fratzek 07.11.2011  11:35

        « Re: Re: lak

        Nojo, tak metla je v pohodě, je trošku šedší, to jo. Já mám ale malé dítě, takže pokaždé potřebuji vézt buď dítě nebo i ženu, nebo i babičku :-) Ale když jsem Z4 viděl poprvé v salonu s cenovkou kolem mega, tak jsem měl co dělat, abych se pro ni nerozhod.
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 07.11.2011  12:00

          « Re: Re: Re: lak

          A kdyby jsi viděl za kolik jsem "vyhádal" cenu já, asi by už jsi neváhal a babička by musela jet jiným autem ;-)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…