Diskuse

BMW řada 1 (2007)

12.9.2007

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "PP120d". Jedná se o BMW 120d v plné výbavě, jediný co není jsou senzory a tv tuner(kdo by se koukal za…

 

BMW 1 series (PP120d)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.09.2007  23:30

    fotky??

    A kde mám fotky?????To se tady taky musí schválit admini nebo mi to nejde??
  • 00 Reagovat !

    foto STi-Modo-Team-

    STi (Modo Team) 13.09.2007  08:50

    Auto super

    Tak přesně takovou jedničku bych si taky nechal líbit,ikdyž bych radši 130i,ale i tenhle motor stojí za to.A hlavně ten 3dvéř je krásnej.Tak ať jí pěkně zajedeš.Jen ta recenze je psaná nějak divně a má dost pravopisných chyb,ale aspoň že je.Tak gratuluju! ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Dr. Vylizpicinsky" [88.212.18.XXX] 13.09.2007  08:53

    Recenzia

    Tuto recenzciu schvalujem, 6 bodov!
  • 00 Reagovat !

    foto

    "anonym" [195.168.209.XXX] 13.09.2007  08:54

    map

    myslel som si, ze taketo bavo sa nikdy nepreda, jednotka je vozenie pre zeny, a este skoro v plnke, ale vidim, ze sa dakto nasiel, za tie prachy si radsej kupim 2 rocnu patkovu triedu, bo A6 a budem sa vozit uplne s inym pocitom
    • 00 Reagovat !

      foto

      "anonym" [89.173.40.XXX] 13.09.2007  09:01

      « Re: map

      jo
    • 00 Reagovat !

      foto 12Eagle

      12Eagle 17.10.2007  08:48

      « Re: map

      Nikdy nebudeš mať v 5-ke alebo A6 pocit, ktorý Ti dá jednotka. Viem to, mám ju. :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "Jovani" [195.146.158.XXX] 16.01.2008  07:54

      « Re: map

      Radsej ojazdene?? Hmm, vec nazoru. Ja mam presne takuto jednotku bielu v plnke. Stala 1,6 ale dali zlavu na 1,35. Za to sa dalo kupit aj ine auto, ale preco a naco ked ti jednotka rozmerovo vyhovuje? Som sam a mam len priatelku naco by mi bol 5ka? Aby som sa tvaril ako mafian (ojazdeny).:-)) Ale je to vec nazoru. Inak musim pochvalit jednotku je to skvele auto.
  • 00 Reagovat !

    foto OS

    OS 13.09.2007  09:10

    jedine 10b.

    skvele auto, skvela barva a jeste skvelejsi motor :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.09.2007  09:14

    uplna krasa

    davam uz teraz 10b.ale budem velmirad ked sa o recenziu budes starat a doplnat ju,auticko je nadherne a perfektne vybavene
  • 00 Reagovat !

    foto

    "anonym" [84.47.67.XXX] 13.09.2007  09:14

    stred pozornosti??

    to si asi robis srandu s takym autom. Ale de aj o to kde sa pohybujes, ked v plaveckom stvrtku alebo lunkiu 9 tak je to jasne, ale prid medz normalnych ludi a stanes sa tuctovym :no: auto 8, recenzia 9, fotky 9..ale co majitel..?? ;-\
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.09.2007  09:17

    9b

    skvela znamka, ale bude urcite 10, len by to chcelo nejake fotky :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: ""Valeres" [80.188.155.XXX] 13.09.2007  09:20

    9

    Na recenzi je videt ze je psana s nadsenim:-) Dobre auto to je, coz o to, ale opet se u hodnoceni nekterych lidi projevuje naprosta nesoudnost:-( Jinak 9b, hned jak se prihlasim ohodnotim:-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Lavet" [80.188.195.XXX] 13.09.2007  09:47

    Konecne!!!

    Konecne je tu! Auto od jednoho z nejvetsich urazecu na tomto serveru, konecne i vidim jake je nejlepsi auto na svete a jake auto, znacku mame vsichni chtit!!! Ale celkem to jde dohromady, ty tve vulgarismy a ta gramatika v recenzi. Tvoje auto za to nemuze, na vyblbnuti by bylo dobry v benzinu, i tak to bude zabava, jenom vyssi rychlosti budou celkem o strach.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.09.2007  09:53

    hodnocení

    fotky i recenze za deset bodů,to není třeba rozebírat,s autem je to už horší,osobně ho považuju za jedno z nejošklivějších aut,ale aspoň má muskulaturní tvary...přesto mám pocit,že někteří by koupili cokoli,hlavně že to má znak BMW ;-\
    • 00 Reagovat !

      foto CountachSV

      CountachSV 13.09.2007  12:16

      « Re: hodnocení

      podle mě je jednička taky docela obludka. Nikdy jsem nepochopil ten ošklivej předek... zadek je průměr. Boky ujdou. Interiér ošklivej... za ty prachy bych fakt asi našel auto který hlavně vypadá o 200% líp. Jak to jede nesoudim, neznam.

      jinak máš tam chlape spoustu hrubek, to se nedá číst, oprav si to.
  • 00 Reagovat !

    foto Leilla

    Leilla 13.09.2007  10:00

    auto pro mamu

    Jo, neni to spatny auto, ale pro radost? Za tyhle prachy? che che :-)
    auto 9, recenze 8, fotky 7, celkove 8.
    d.
    • 00 Reagovat !

      foto

      "anonym" [89.31.12.XXX] 13.09.2007  12:23

      « Re: auto pro mamu

      Přesně tak...zbytešně předražené ....existuje mnoho lepších a ostřejších i praktičtějších aut než je BMW 1...... :no:
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 13.09.2007  19:28

        « Re: Re: auto pro mamu

        Tak mi je tady vyjmenuj chytrý anonyme >:D >:D >:D
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 14.09.2007  18:36

        « Re: Re: auto pro mamu

        Copak došli ti argumenty ? ANONYME !!! :-O :-O :-O >:-[]
        • 00 Reagovat !

          foto

          neregistrovaný: "maplh" [195.168.209.XXX] 02.10.2007  18:51

          « Re: Re: Re: auto pro mamu

          no nechce sa mi to hladat, ale lepsie a isto lacnejsie a "ostrejsie" ako dieselovy "trhac" budu:
          IBIZA Cupra
          LEON Cupra (neviem cenu naisto)
          HONDA Civic Type R
          no za 800 tis KC by som si radsej doprial napr. 2 rocne A6 3.0 TDi, MERCEDES E 320 CDI, alebo novy MERCEDES C, a to by bolo o inom ako sa vozit v babskom aute za tolke prachy a sekat frajera a pisat, ako bohovo to drzi, ze to je skoro ako motokara(ktora je 10 krat lacnejsia, mal si ju kupit) a podobne bludy pri malinkom jednotkovom BMW, kde vzadu je miesto ani nie pre kapsicku, ale hlavne, ze si tam da navigaci a podobne srandy. vzdy som sa divil, ako si niekto moze taketo auto kupit, ale prisli taky a to mi nejde do hlavy. Takyto clovek by si hadam kupil aj Filcku(felicia) v kozi a v klime...
          • 00 Reagovat !

            foto

            neregistrovaný: "justout" [62.168.125.XXX] 09.10.2007  19:36

            « Re: Re: Re: Re: auto pro mamu

            Ty vole Ty mu ale zavidis,
            urcite mas 7 rocnu cocktavku a "delas hrozny machry"
            s mracitkami a chromovymi paskami na kapote.
          • 00 Reagovat !

            foto

            neregistrovaný: "MartyXX" [85.160.198.XXX] 09.10.2007  21:21

            « Re: auto pro mamu

            Nechci se Vas dotknout Maplh ale proste jsou lidi, kteri proste zrovna nechteji velky auto a spoustu prostoru vzadu. Ted jsem se vratil od dealera a musim rict, ze me 120d taky uchvatila. Zene jsem ted objednal Volvo XC70 - je to velky se spoustou prostoru a druhy podobny do rodiny uz nepotrebujem. Sam ted chci neco kvalitniho, sviznyho a budu v tom 90 % jezdit sam do prace a domu. Na to mi to naprosto staci. Komfortni jizda, navigace, bluetooth, pripojeni iPOD to je to co me zajima. Nejaky misto vzadu, pche :-) Takze vyber naprosto chapu, tebe s Ibizou a Leonem zase vubec ne, protoze mne zrovna tyto znacky vubec neoslovuji. Snad ten Mercedes C, ale to uz psal, ze mu nesedlo...
            • 00 Reagovat !

              foto

              neregistrovaný: "Jovani" [195.146.158.XXX] 16.01.2008  07:59

              « Re: Re: auto pro mamu

              Inteligentny clovek. Jednoznacne presny komentar. Clovek, ktory ma viac penazi, nie je nuteny si kupovat auto za tu sumu co najvacsie a najrychlejsie. To robia len ti co na to nemaju.
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 31.10.2007  09:47

            « Re: Re: Re: Re: auto pro mamu

            S tou Ibizou si asi delas *....jako ze by byla stejna jako BMW 1....????!!!! :no:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.09.2007  11:16

    bmw

    Teda jsem taky skalní příznivce BMW (i když žádné nemám) a ten dvoulitrový diesel je taky perfektní motor...ale nevím jestli bych koupil za takové peníze tří-dveřové auto ... jedině že by to bylo kupé...jednička pro mě vždy byla trošku s rozpaky ale 3-dveřové mi příjde tak něják uplně mimo...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.09.2007  11:39

    120d

    Skvělé auto v barvě, která k němu pasuje. Z dvoulitru v dieselu vytáhnout takový výkon... BMW je BMW :yes: Vypadá fakt skvěle :-) Akorát ty senzroy - ty je třeba nepotřebuješ, ale mě jednou zachránili od otisku stromu na nárazníku (schoval se za zadni hlavové opěrky a nebyl vidět, potvora), takže ja si senzorů cením :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.09.2007  12:23

    10b.

    Pěkné malé rychlé vozítko >:-[]
    Osobně bych nedával automat, to pak není pravé Freude am Fahren ;-)

    Pár dní jsem s ním také jezdil, tedy 118d a tady v okolí Prahy jsem z něho bylo slušně vytřepanej. Byl jsem rád když už bylo mé auto opraveno a mohl jsem ho vrátit :-(
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.09.2007  12:43

    Nadhera

    Nadhera, presne moj vyber, 120D Le mans blue, automet, ale dal by som cervenu kozu a tmave drevo... Aj ked som Mercedesak, musim uznat ze super vyber!
  • 00 Reagovat !

    foto wikinko

    wikinko 13.09.2007  13:04

    10b

    uuuuuuaaaauuuuuuu :yes: :yes: :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.09.2007  13:06

    .

    Za chyby se oblouvam, psal sem to pozde vecer po pivech a nejakem speku. :-) jdu to opravit
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.09.2007  13:26

    Lavet

    LAvet-Ja nejsem urážec, ja psal jen svoje názory.A jestli se te nejaké dotkly, tak se ti omlouvám.
  • 00 Reagovat !

    foto Hanss-MoDo-Team-

    Hanss (MoDo Team) 13.09.2007  13:56

    JSI / SI

    Všechno super, hlavně motor, ale moc špatně se mi to čte když téměř všude píšeš namísto SI - JSI nechápu proč?!? Jinak určitě dobrá volba a na 2 l naftu super výkony - hlavně ta akcelerace.......
    Tak ať slouží - Zdravim.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.09.2007  14:32

    jsi-si

    JSI - SI to je můj problém od střední školy :'-( kvůli tomu jsem dostal z maturitni slohovky pětku
    • 00 Reagovat !

      foto Hanss-MoDo-Team-

      Hanss (MoDo Team) 13.09.2007  15:18

      « Re: jsi-si

      Sorry, ale to se nedivim, ke konci už mě to vyloženě rozčilovalo, jak jsem to četl. :-) :-) Ta češtinářka musela bejt hotová a přemejšlet o nejvhodnějšim způsobu sebevraždy....
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "justou" [62.168.125.XXX] 09.10.2007  19:39

      « Re: jsi-si

      este ze nemas cestinu aute..
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.09.2007  14:44

    Radosť z jazdy :-)

    No, auto za 10. Nechápen načo tu niekto rozoberá cenu. Tu je vidieť, že nevyberal podľa hodnoty auta, ale od srdca presne to, čo chcel. Schvaľujem..., recenzia samozrejme za 10 no a foto dávam 9, aby si ešte niečo nafotil a aby som sa mohol viac pokochať :-) Takže výsledná 10 a dúfam, že budeš v top ten, to auto za to stojí. Prajem veľa zábavy a km bez nehody >:D
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.09.2007  16:14

    kraska

    je to kraska a ten novy dieslovy dvulitr je taky supr... sic je to jednicka tak musim dat o 9 bodu vic... :-) :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.09.2007  16:18

    -

    Ja to prostě neslyším.Tisíckrát mně to vysvětlovali proč se píše SE nebo JSE ale ja to proste neslyším.NEvím
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.09.2007  16:20

    fotky

    Fotky ještě budou.Bratr mi slíbil že mi to pořádně nafotí.Já neumím vůbec fotit.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.09.2007  16:27

    podle srdce

    Petic děkuju, je to tak:rozum volil 320d ale srdce 120d
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.09.2007  16:32

    RADEKT

    Ahoj RADEKT, koukal jsem na tvé stránky a zjistil že docela jezdíš na OKRUHY.Moc rád bych se na vás nalepil až zase pojedete třeba do Brna na okruh.Ja vubec nevim jak se tam dostat.Jinak se mi moc líbí tvoje 330i takové auto jsi koupim za pět šest let.Novou trojku (tu co ještě ani není) taky tady s tím motorem a v manualu.Ja jsi dal automata kvuli dieselu.Hodně na tobě taky oceňuju že si šel a koupil sis na blbnutí toho starýho Bavora(to chci taky časem udělat)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.09.2007  16:33

    MAtropre

    MAtopre-Díky..Když mě se dřevo vůbec nelíbí a nějaka ta extravagantní kůže ani nešla objednat.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.09.2007  16:35

    sraz?????

    Doufám že bude nějaký sraz uživatelů stránek MOJEAUTO.A ještě líp kdyby byl na okruhu, třeba v SOSNOV0 nebo v MOSTĚ
    • 00 Reagovat !

      foto jmurjr-H22A7-

      jmurjr (H22A7) 13.09.2007  16:36

      « Re: sraz?????

      zraz ma byt v zline na letisku, asi, tolko zaznelo na prvom neoficialnom...
      • 00 Reagovat !

        foto OS

        OS 13.09.2007  16:49

        « Re: Re: sraz?????

        neoficialni sraz je tuto nedeli ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.09.2007  16:36

    Lukáš06

    Senzory jsou dobrý těd mě to možná trošičku mrzí, člověk nemusí být tak obeřetnej.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.09.2007  16:41

    bmw 120d

    Ja jsem do svého auta těžce zamilovanej.Akorát mě občas serou ty rány od spoda.Když člověk třeba v 70km rychlosti přejede v zatáčce malou dirku(ani ne díru, spíš lehce propadlou vozovku) tak je to rána jak z děla, že jse člověk až bojí jestli nezkřivil osy nebo něco takového
    • 00 Reagovat !

      foto OS

      OS 13.09.2007  16:50

      « Re: bmw 120d

      to delaji ty run flaty nejspis
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.09.2007  16:42

    jmrujr

    To bych tam rád dorazil sice je to 400 km pro mě ale tak se aspoň projedu
    • 00 Reagovat !

      foto jmurjr-H22A7-

      jmurjr (H22A7) 13.09.2007  17:01

      « Re: jmrujr

      uz jeden, neoficialny bol, v brne, vpravo hore na homepage moje.auto.cz je link. ja to mam tiez 400 ale spolu, tam aj spat.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.09.2007  16:51

    .

    To je škoda, to nemůžu.Mám v úterý zkoušku na Vysoký.
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: ""Valeres" [85.71.200.XXX] 13.09.2007  18:13

      « Re: .

      A když vysoká, tak jedině s velkym VÉ >:D >:D :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Mr-Murphy-

      Mr.Murphy_ 15.09.2007  15:30

      « Re: .

      Ty wole to musí být Vysoká jak prase, když ji studuje člověk, který absolutně neumí pravopis >:D >:D No ale v Česku je možné všechno, takže GO FOR IT >:D
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "Justout" [62.168.125.XXX] 09.10.2007  19:44

        « Re: Re: .

        Ale Hosanci Vas strasne musi zrat ze sa ma niekto dobre hm?
        Serte na pravopis, na technickej skole ho vobec nepotrebujete. Akurat ako sa u Vas hovori "muzete ze sebe udelat blbce" pred niekym.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.09.2007  16:52

    Run FLat

    Asi je to těma RUN-FLETAMA.Si říkam to by jsi člověk nemohl koupit v čechách FERRARI to by urval podvozek hned po 100 metrech
    • 00 Reagovat !

      foto OS

      OS 13.09.2007  17:03

      « Re: Run FLat

      no ono taky Ferrari neni auto na kazdy den... Musis si vybyrat cesty no.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.09.2007  19:26

    .

    To bylo omylem, zas tak blbej nejsem . ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.09.2007  19:26

    Paráda a 10b

    MOC MOC MOC pěkné autíčko sis pořídil :yes: :yes: :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.09.2007  22:10

    nadhera

    fakt pekne auto recenzia sa dobre cita v pohod efotky
    P.S. m-paket na BMW musi byt >:D :yes: :yes: :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto ps1818

    ps1818 14.09.2007  08:26

    automat???

    "Nejsem holka" a kúpiš automat? To mi veľmi nejde dohromady... To si si tam rovno mohol dať aj tie parkovacie senzory >:D
    Ale vážne, perfektné autíčko, hneď by som bral, hoci osobne by som tie prachy tiež vedel využiť lepšie. Každopádne na občasné zdvihnutie adrenalínu je to myslím si skvelá voľba :yes: :yes: :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.09.2007  10:58

    Super!

    Vymazlená jednička :-), náležitě hodnotím. Já bych asi šel do černý barvy a víc se mi líbí 5ti dvéř, ale oceňuju téměr maximální výbavu, volbu automatu (nenech se rozhodit klubem přátelů vařeček) a hlavně volbu vrtule ve znaku >:D
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 14.09.2007  15:40

      « Re: Super!

      varecka forever a navzdy >:-[] >:-[]
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Jarda 330Cd" [89.24.43.XXX] 14.09.2007  12:45

    super auto, ale...

    Zdravim, jsem velky fanda vozu BMW a vubec zadokolek. Po x vozech BMW co jsem mel od 316 E36- M3, momentalne 330CD E46. Z BMW 1 jsem byl co vysla unesen, i po svezeni v 120D 2006 ci 130i 2006, ale ta cena na tak male auto, v teto vybave. Osobne bych resil trojku. Pro me je to male, jezni sam ci ve dvou, ale vzdadu vubec misto a kufr je take slaby. Jinak jizdni vlastosti, vykon, spotreba - na ten vykon je slusna. Po zajeti kdy tomu budes moc vyuzivat plny vykon, muze byt zabava prijemna. Preju hodne prijemnych km! ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto Ajin-MoDo-Team-

      Ajin(MoDo Team) 14.09.2007  20:06

      « Huml?

      Podle vozového parku bych tě tipoval na osobu co tu vystupovala pod nickem huml. Nejsi to ty?
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 14.09.2007  20:19

        « Re: Huml?

        Huml je este stary uzivatel cafe.auto.cz a ak si dobre pamatam tak posledne auto ktore mal je 330cd.
        • 00 Reagovat !

          foto Ajin-MoDo-Team-

          Ajin(MoDo Team) 14.09.2007  20:58

          « Re: Re: Huml?

          no vždyť to tu píše že má 330CD
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 14.09.2007  21:28

            « Re: Re: Re: Huml?

            ja som to cital len tak v rychlosti, ale pochpil som ze jeho brat ma 320d a predtym jazdil v golfe. Navyse huml tu ma vytvoreny ucaet pod svojim menom.
            • 00 Reagovat !

              foto Ajin-MoDo-Team-

              Ajin(MoDo Team) 14.09.2007  21:36

              « Re: Re: Re: Re: Huml?

              Já se ptal na příspěvek od Jardy 330cD, ne na recenzi. S humlem jsem tu dřív čas od času pokecal, málokdy byl registrovaný. A teď mi přijde, že úplně zmizel
              • 00 Reagovat !

                foto

                "-- skrytý --" 14.09.2007  21:42

                « Re: Huml?

                Jaaaj tak pardon, to som nepochopil.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.09.2007  13:22

    pro ps1818

    Ne, udelal jsem moc dobre s tim automatem.Ten novej steptronic je uz vychytanej.Bratr ma manuala a lituje toho, protoze u dieselu to jde ztuha(ne jak benzin) a blbe se prerazuje treba z 3 na 2.Coz u automatu nehrozi.A jeste je automat prumerne rychlejsi nez clovek ktery umi hodne dobre radit.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.09.2007  13:30

    TT

    Tak nový tétéčko určitě neni pozérský auto,jak píšeš.Pozérský může bejt v jistym smyslu a v jistejch případech to starší(třeba když si někdo koupí devítiletej dovoz za 200 tisíc a hraje si na největšího mistra na světě).Jinak Audi dělá quattro,takže to by taky neměl bejt problém.Co se týče automatu tak to je dobrá volba,dneska už je hodně aut v automatech,ty dražší už téměř všechny.Neni na tom nic ženskýho(to je uplná blbost),naopak automat má víc výhod než manuál.
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 14.09.2007  13:38

      « Re: TT

      Automat je dobrá věc....záleží co každému vyhovuje a co preferuje. Ke sportovnímu stylu se absolutně nehodí, na dálnici zas není nic lepšího:-) Jinak k tomu TTčku - nepřijde mi to jako vyloženě pozérský auto, je to takové hezké ženské kupátko - a degignově se mi i líbí ;-) Ale pozor na Haldex, ten je zrádný...hlavně nezaměňovat s pohonem všech kol!!
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 14.09.2007  13:43

        « Re: TT

        Přesně,mě se taky libí,obě - i nový,i starší.I když teda starší TT bylo takový charismatičtější,tomu novýmu už to chybí.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.09.2007  15:38

    chlubilek

    Ty se rad vytahujes ze ??? Navigace = moc ji nepotrebuji – ale muse byt ta nejlepsi/nejdrazsi...., slabe stranky: Střed pozornosti(to vyřešej černý fólie) – nemas Ferarri (!?), auto je to hezke, ale jak jsem psal neni to zadny exot. V miste meho bydliste je to neco jako Fabie v CZ, stoji na kazdem rohu.... „To víte Sony-Ericsson(ještě ke všemu p990i)budu s tím muset zajet do BMW“ – nejpozdeji ted vsichni vime jak skvely telefon pouzivas.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.09.2007  17:38

    for michal 78

    Ja se nevytahuju vubec.Navigaci jsem chtel kvuli Idriveru, a prijde mi blbost kupovat tu horsi ,kdyz vim že je uplne k nicemu, to je fakt, kterej mam overenej.S tím stredem pozornosti to je pravda, nejsem na to zvykli z GOlfa IV kde jsem mel folie(Asi zijes na Vinohradech nebo v Dejvicich, na severu čech jsi s timhle autem opravdu stredem pozorosti) za tim si taky stojim. A s tim telefonem P990i to VARUJU VARUJU VARUJU vsechny at si nekupujou chytry telefony.Jsou uplne k h o v n u.Tvarej se ze maji miliony funkci ale pak stejne nic nejde.Porad se sekaj,restartujou, padaj.Kdyz jednou potrebujes se kouknout na internet tak to nejde.Proto se tesim az ho dam pryc a koupim jsi zase klasickej telefon za pet tisic s kterym si aspon zavolam. :-)
    • 00 Reagovat !

      foto jmurjr-H22A7-

      jmurjr (H22A7) 14.09.2007  19:19

      « Re: for michal 78

      ja mam n70, co je tiez smartphone, a nie je to tak zle... aj ked mohlo by byt lepsie :-)
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "jpor" [62.65.188.XXX] 14.09.2007  23:30

        « Re: Re: for michal 78

        mal som cely nateseny N73 ked bola nova. Po pár hodinách som ju začal ľutovať výber a po 2 dňoch som ju chcel hodiť o stenu, celou silou. Do týždňa bola vymenená bez doplatku za 6280 (mal som šťastie na bezchybný vytrvale fungujúci kus). N73 - mrzla furt, komplikovaná obsluha, nemala jednu z najpotrebnejších funkcií pre mňa - naprogramovanie hovoru v diári, mala len rôzne pripomienky, ale ked zapipala ze nastal ten čas, tak nevedela ponúknuť rovno tel. číslo...des a hrôza. Odvtedy som vytriezvel zo smartphonov a hlavne Symbianu. DObrý biznis phone je na nezaplatenie, teda pre mňa.
        K autu - fajn že si si to vybral srdcom, to chce dávku odvahy. Tiež mám takú dilemu a len postupne nachádzam gule na to aby som vybral niečo menej praktické, bláznivejšie, prípadne pozornosť priťahujúce(aj ked to nie je cieľom, ale u niektorých áut proste sprievodným javom). To samé s výbavou, keď ju chceš a máš na to, daj si tam čo chceš, aj zbytočné - proste je to tvoja vec. Osobne som skôr na Mercedes a pohodlie dlhých ciest (veľa jazdím), jedno tvrdé skákajúce auto mám doma tiež (teda v podaní MB - A triedu) a už ma začalo štvať, asi pôjde z domu, hoci je manželkine...no ale ak ti tá zábava stojí za to...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.09.2007  17:42

    TT

    Ja proti TT nic nemam(tady to kolega 0609 presne vystihnul)kdyz je dovezeny za tech 200 000 tis sest let stary.To pak maj imbecilni pozeri, novy je pekny.Quattro ale uz bylo moc drahy to by prislo s tou vybavou co jsem chtel na 1 600 000 a mozna vic
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.09.2007  19:12

    Pro Redwina

    Na anonyma nema cenu reagovat :-) Voni vidi maly,predrazeny auto, ale uz nevidej ze to ma pohanenou zadni napravu, dily z nove trojky(jako predni hlinikovou napravu a zadni viceprvkovou)..Ja bych rekl ze ta jednicka neni jeste predrazena.Ja, kdyz jsem si vybiral auto tak jsem si nechal navolit Golfa V GT v jeste v horsi vybave nez mam.Kdyz mi to pak ukazali tak jsem tomu nechtel verit.Ten golf by vysel jeste tak o 150 000 kc draz.VW ma hroznou politiku priplatkove vybavy.Treba kuze je v BMW o 40 000 tisic levnejsi.Navigace je taky tak o 20 000 levnejsi.xenony o 15 000 a tak bych mohl pokracovat.
    • 00 Reagovat !

      foto jmurjr-H22A7-

      jmurjr (H22A7) 14.09.2007  19:21

      « Re: Pro Redwina

      s predrazenostou vw suhlasim. tiez som zistoval, ze vyjde drahsie ako ine auta.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.09.2007  19:25

    pro jmrujr

    wv je premasteny az to neni hezky, a zadnou povestnou kvalitu nevidim..MEl jsem toho IV GOLFA z 99 a mel jsem najeto 110 000km..Ke konci to uz byl rohrklanej vrak.A to jsem to daval celej zivot do original VW servisu.Ja se taky vratim ke starym dobrym Nokiim.Nejlepsi by bylo kdyby zase zacali delat 6210 nebo 6310.Tyhle mobily jsem mel nekolik let a naprosta spokojenost.Tenhle SE bych nejradsi hodil nekdy do zdi.No ale mam ho teprve 3/4roku tak ho chci jeste dosoupat
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.09.2007  19:35

    .

    A hlavne vidi ze to je malinky auto pro dva lidi, skoro bez kufru.Ale ja misto neprotrebuju.Nemam deti a na dovoleny nebo chatu nejezdim.Takze nepotrebuju tam narvat deti,psa,kufry,prepravky z ovocem.Ja si ti kupoval jako mestke vozidlo s kterym se muzu vyblbnout na okreskach.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.09.2007  19:39

    stepronic

    Jeste k tomu steptronicu.Dneska jsem zkousel manualni rezim.A to uz je fakt velka rychlost razeni.zadny prodlevy.A docela me hodne prekvapila reakce na plyn.Clovek nema pocit: ,, plyn-neco-motor,, ale plyn-motor.Naprosta spokojenost.Automata bych volil znovu a mozna i do benzinoveho motoru.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "anonym" [81.91.213.XXX] 14.09.2007  19:58

    krása

    člověk neví jestli je to hezčí ze předu nebo ze zadu akorát
    ta cena no nic za design značku a taky motor se platí o 200 koních u 123 d by se mohlo třeba takové vochcávce nebo prasatu v seriijenom zdát.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.09.2007  20:06

    re:

    123d to uz je masakr.Ale me se nechtelo uz na nej cekat(ani na coupe) a stejne bych si ho tam asi nakonec nedal pac byl oproti 2,0d o 140 000 kc drazsi.Ale to 120d coupe to sem si mozna mel koupit.Na fotkach se mi moc zezadu nelibi ale az to clovek uvidi nazivo tak bude mluvit jinak.Fotky nic nereknou
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.09.2007  20:08

    Re huml

    Huml??Ne to rozhodne ne. TAk se jmenoval muj ucitel na stredni a to byl peknej k o k o t. Ne ale ted vazne.Nejsem dite abych mel pet prezdivek.Driv nez jsem byl registrovanej tak jsem pouzival bud PP nebo PEPE jinak jsem se nepodepisoval
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.09.2007  20:09

    huml

    Ted jsem koukal a ani zadnej HUML neexistuje
    • 00 Reagovat !

      foto Ajin-MoDo-Team-

      Ajin(MoDo Team) 14.09.2007  21:02

      « Re: huml

      Čau pepo, ten dotaz na humla nebyl na tebe, ale na autora toho příspěvku co ti psal, že má 330cD. Huml tu není registrovanej, přihlašoval se anonymě, stejně jako ty, když si tu ještě neměl auto a úrážel si mě a pár ostatních v diskuzi po Focusem ST. Jinak auto máš hezký, kupé je povedený
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.09.2007  20:26

    120d

    Zdravím,

    gratuluji k novému autu! O BMW 1 jsem dřív také přemýšlel, ale nakonec z toho sešlo. Důvody si nechám pro sebe. Chválím ti výběr barvy a výbavy. Osobně bych si vybral 5-dvéřovvou verzi a jiný motor, ale jinak dobrý! Hodnocení - auto 10b. fotky 9b.(trochu přidej chlape!) recenze 10b. celkem 10b.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.09.2007  21:16

    černý folie?

    Samozřejmě každýho věc,ale neni to trochu divný?Na novýho malýho baworáka se to moc nehodí,podle mě černý skla takový auto,který je jinak pěkný,zkazej.Černý skla si dávali v 80.letech vesksláci na piána.Myslim že to zase neni nějaký Maserati,aby jsi si musel hlídat anonymitu nějakou fólií... ;-) Jinak teda ty dieselový motory od BMW musej bejt výborný.Diesely nemam rád,protože to mam spojené s koncernovým 1.9 který teda moc lidí tady taky nemusí...Ale konkrétně BMW dneska dělá diesely s kultivovaností benzínu,alespoň to řiká každý kdo ho má.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.09.2007  21:41

    for ajin

    Ajin-Ja te neurazel.Psal jsem svoje nazory.Co??musime se trosku kockovat ;-) aspon jsou ty dizkuze zivejsi.Jinak proti tobe nic nemam ale opravdu.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.09.2007  21:43

    ajin

    Ajin a jestli se te to dotklo tak se ti omlouvam.Ja sem takovej co na mysli to na jazyku
    • 00 Reagovat !

      foto Ajin-MoDo-Team-

      Ajin(MoDo Team) 14.09.2007  21:49

      « Re: ajin

      V pohodě pp, bez nadávek a sprostejch slov beru všechno. Stejně mi teď přijde, že už v diskuzi nejsi tak rozjetej :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.09.2007  21:43

    s

    pida-dekuju
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.09.2007  22:02

    ajin

    TO jsem rad.No uz jsem se zklidnil :-) uz mi auticko stoji v garazi tak uz je klid..Vis co??Ja si objednaval novy auto.Prvni.Golf byl ojety.No a prave jsem se bal ze jsem tam neco zkazil.Treba me nekdo napsal.Co jsi za magora??M-paket a automat dohromady??to jsi dobrej blazen..No a me to vytocilo, proto jsem musel napsat miliony aurgumentu.a tak bych mohl pokracovat.Ajin.A co je tvoje auto s tech tri jak tam mas??
    • 00 Reagovat !

      foto Ajin-MoDo-Team-

      Ajin(MoDo Team) 15.09.2007  01:13

      « Re: ajin

      Audi už nemám, jezdím Octávii a CLK, ale za chvíli se bude prodávat tak ze mě zas bude na chvíli jenom škodovkář :-) .
      Jinak mě se automat hodí víc k mercedesu než k bmw, ale zdůvodnil sis to tím dieselem a to chápu
  • 00 Reagovat !

    foto Prase

    Prase 15.09.2007  08:46

    :-)

    cau diky za hodnoceni slimaka a karlkulky jinak fesny bramborak akorat jediny nad cim jsem se pousmal je ze jako minus udavas stred pozornosti mno nevim asi kazdej to vidi jinak bych jako stred pozornosti videl spis napr. bmw 6 nebo ferrari :-))))
    zdar a silu bramborakum zdendino
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Jarda 330Cd" [89.24.26.XXX] 15.09.2007  16:24

    Huml fakt nejsem.

    Zdravim, abych to uvedl na pravou miru, nejsem hulm, jak tady pisete. Rad bych se spojil s lidma co fandi BMW, nejlepe nafte :-) to byl vtip... M drei je M drei :-) Jinak jsem z Plzenska.
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Jarda 330Cd" [89.24.26.XXX] 15.09.2007  16:28

    Re folie...

    posledni dobou trend cernejch folii... nekdy mam pocit, kdyz koukam po meste, ze si to tam cpe kazdej. At si tam samozrejme lidi maji co chti,ale ja uz bych do toho nesel. Rozhodne ne na miste spolujezdce a ridice. Je fakt ze obzvlaste na nekterejch autech to vypada opravdu pekne ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto Poustnik

      Poustnik 30.09.2007  04:43

      « Re: Re folie...

      No vida, a my to máme na Hondě, rodinném autě, sériově. :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.09.2007  22:23

    mohol

    by si aj ty moju recenziu kuknut aspom zo slusnosti,ja som si na tvoju cas nasiel ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.09.2007  00:19

    Re xdrive

    Ahoj, urcite se kouknu.jenze ted nemam vubec cas.nechci to jenom rychle prolistovat ale v klidu si to precist a obodovat.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.09.2007  10:32

    Pro holčičky

    Nádherné auto, jen čtyřválcový diesel v automatu trochu postrádá ducha BMW, nehledě na to že mě docela zaráží že právě toto auto neřídí něžné pohlaví. ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto PeT-a-RSKa-

    PeT-a (RSKa) 16.09.2007  22:37

    Best

    Best car of the world for me.....nádhera :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.09.2007  22:52

    RE

    Ctyrvalec 2,0d 130kw, tohle myslim mel 2,5 šestiválcový benzin od BMW pred sesti lety.V te dobe povazovan za vykony motor.Automat?Asi moc neznas steptronic od BMW. A jestli je to zensky auto, to je tvuj subjektivni nazor.Pochybuju ze holka by mohla mit tak tvrdy auto(diky m-paketu)
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "James_Dixx" [90.176.60.XXX] 23.09.2007  05:48

    pekne bawo

    Taky bych chtěl mít takové starosti jestli si koupím audi,bmw a nebo mercedes.
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "kryšpín" [158.38.86.XXX] 25.09.2007  17:44

    Tupouni jezdí v BMW

    Ty voe, tohle je na mě moc. Tupost a ubohost. Cítíš se asi cool, když máš nabušenou káru, ale v mozku ti toho hodně schází...
    Mě nasírají už jen absence mezer za tečkami a čárkami, a to jsme se ještě nedostali ke gramatice (největší maso: by-xenony, povolý). Ta tvoje VŠ bude asi slušně podmáznutá, co? Takový mafiánky bez mozku moc v lásce nemám, dej si na mě pozor... Jsem totiž zlá paní učitelka a za tupost posílám do kouta.
    A taky mě trochu mrzí, že automobily jako BMW kupují většinou dementi. Aby se v nich cítili.
    • 00 Reagovat !

      foto OS

      OS 25.09.2007  17:47

      « Re: Tupouni jezdí v BMW

      ooooooo a v cem jezdis ty.. Octavia 1.9TDi a jeste je sluzebni ze?
    • 00 Reagovat !

      foto David-Silver

      David Silver 25.09.2007  17:56

      « Re: Tupouni jezdí v BMW

      hech, nemáš náhodou Škodu 120??? tady to není o bějaký blbý gramatice apd. a čárky za tečkama nepíše hodně lídí když nemusej...
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "Paní učitelka" [81.19.10.XXX] 11.10.2007  14:22

        « Re: Re: Tupouni jezdí v BMW

        Jsou to MEZERY za tečkami. Nikoli ČÁRKY za tečkama. Stačí si to po sobě jen přečíst soudruhu. Ty "bějaký" >:-[]
    • 00 Reagovat !

      foto

      "anonym" [84.47.18.XXX] 20.10.2007  13:00

      « Re: Tupouni jezdí v BMW

      TY si ubohý čo závidí a to ešte tak že to nedokáže ani skryť tak potom musíš urážať.Ty si zase daj na mna pozor lebo ja som zlý ujo sudca ktorý takým ako ty čo posielajú do kúta láme nos 8-s.Blbeček jeden úbohý, chod robiť niečo poriadne namieto toho urážania, a ked sem chodíš nato aby si urážal tak sem ani nechod, tento server má inú myšlienku.Poviem ti aj keby nato auto nakradol tak je mi to jedno,kazdý kto má možnosť tak si vždy prilepši a každý určitým spôsobom kradne.By si sa čudoval aký ludia kupuju vatšinou bmw. :-!
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 26.09.2007  00:19

    RE

    To je tvuj nazor chlape, ja ti to nebudu vyvracet ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 26.09.2007  00:26

    RE:

    Ale myslim, ze je jedno jetli tady pisu bez mezer po carkach ,nebo co to?Je jedno jetli pisu s hackama ,nebo dokonce i bez carek.Tohle je kamarade interenet.Tady neplati pravidla jak v obchodnim dopise.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 26.09.2007  00:40

    120d

    Tak uz mam auto po 2000Km, naprosta spokojenost.Dokonce uz jsem zkousel zrychleni a cas 8,5sekundy na mokru.Myslim, ze to dam i pod 8 sekund.Ted se teprve ukazal manualni rezim na steptronicu.Podle me, to radi rychleji nez manual.A to umim docela dobre radit,ale takhle rychle bych to tam nenakopal, urcite ne u naftoveho auta.Taky jsem meril spotrebu Chomutov-Usti a 4,7lna100km.Ale ,abych rekl pravdu.Tak me vsichni predjeli.Jenom jsem to tak lechtal.na tachaci porad 80.Ale pri normalni jizde to bere 9,10 coz me docela zarazilo
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "kryšpín" [158.38.86.XXX] 26.09.2007  19:10

    Tak jak je to tedy s "tupounama!?

    Mno, panové, ja nemám auto žádné. Zatím čekám, až překročím onu magickou hranici 18 let... A bohužel klišé vzoru "ten, co nejvíc kritizuje, jezdí v rezavý škodovce" mě moc nerozhazí - opět totiž poukazuje na jistou českou přízemnost, která mě docela mrzí...
    Jen to tady zatím tiše pozoruju a získávám teorerické znalosti :). Někteří by možná měli taky. Třeba si zopakovat gramatiku. To, jak člověk píše, jakým způsobem se vyjadřuje, rozhodně demonstruje způsob myšlení konkrétního jedince...
    A nakonec ještě citát našeho pana majitele, kterým zcela jistě všechno udává na pravou míru: "Tohle je kamarade interenet.Tady neplati pravidla jak v obchodnim dopise."
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "M 3" [91.127.241.XXX] 26.09.2007  21:00

      « Re: Tak jak je to tedy s "tupounama!?

      Kľud chlape. Mňa keď rozhodí niekto s gramatikou, tak si pozerám iba obrázky.
    • 00 Reagovat !

      foto Prase

      Prase 27.09.2007  11:58

      « Re: Tak jak je to tedy s "tupounama!?

      ahoj v necem s tebou souhlasim bohuzel na svete budou vzdy bohati a chudi takze urcite existuje kupa lidi kterejm papinci koupili mercedesa nebo audi a klidne i ferrari a co? tohle nema cenu resit spis nez jim zavidet koukej to zmenit doporucuju ti shlednout bmw6 steho2 a doporucuju abys shlednul i jeho firmu tento clovek je skutecny top... jinak ten pravopis ja mam 2 reznouci skodovky a recenze jsem psal x hodin ale po pravde na naky carky taky kaslu a doufam ze to o mne nerika ze jsem blbej >:D to bych dvakrat neresil na stredni jsem v diktatech byl nejlepsi ze tridy >:D ale tady jde snad o neco jineho :-) jo jeste neco nedavno se neco podobneho resilo u mini kupra (sorry ze to pisu takhle :-))) a ten tam psal kdybys byl na jeho miste a papinek ti frknul luxusni auto odmitnul bys? mno nevim ja osobne urcite ne p.s. ja jsem si na to co mam vydelal :-) takze to ber s klidem a bud v klidu cagoooooooooo :-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 27.09.2007  12:11

      « Re: Tak jak je to tedy s "tupounama!?

      Já taky s něčím souhlasím,určitě podle toho co píšeš vypadáš na svůj věk celkem intelektuálně...nechci říct inteligentně,podle slohu a gramatiky se intelekt těžko pozná... ;-) Každopádně co se mi nelíbí je nějaký otravování s čárkama apod...to sem vůbec nepatří a hlavně je to úplně jedno.Taky nemam rád když někdo píše tak dementně,že to ani nejde číst,ale otravovat tu s čárkama není na místě...není to server čeština.cz
      • 00 Reagovat !

        foto Prase

        Prase 27.09.2007  12:16

        « Re: Re: Tak jak je to tedy s "tupounama!?

        a jak vypadam jaaaaaaaaa? doufam ze taky intelektualne >:D >:D :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 27.09.2007  12:19

          « Re: Tak jak je to tedy s "tupounama!?

          ty vypadáš že máš tak pět tříd...neděláš totiž háčky... >:-[]
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "kierke" [194.25.45.XXX] 02.10.2007  00:12

      « Re: Tak jak je to tedy s "tupounama!?

      Nazdar mladochu , tiez som bol niekedy mlady a premyslal som o zivote. Teraz mam skoro 2x tolko co ty a musim uznat ze mas dost velku pravdu. V tvojom veku ma tiez stvalo, ze bmw , mercedesy soferuju vymyte mozky a ja si ich nikdy nedovolim. Dnes som vzdelany, za sebou 18 rokov skoly, postgradualne vzdelavanie, cudzie jazyky, pracujem 1000 a viac Km zapadne od rodiska a zrazu je BMW, mercedes a audi obycajne auto. Ked pridem do svojho sloveskeho rodiska na servisnu prehliadku a vidim aki primitivovia si tikaju s predajcom premiovej znacky, chce sa mi plakat alebo hned hodit auto zo skaly, nech nikdo nevidim v com sedim. Potom si ale spomeniem aki ludia soferuju tieto auta na zapade- krehke zeny, uspesni podnikatellia, lekari, pravnici a som v poho. Su dolezitejsie veci nez auta a ked si zdravy mozes si dovolit ake len chces. PS : Gramatiku uz tiez neriesim. Slovencinu nepouzivam takmer 10 rokov v pracovnom styku, tak som vela zabudol.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.09.2007  04:27

    Kryspin

    Chlapecku, bez si koupit buraky.A neotravuj tady dospele lidi, nikdo ti na to neni zvedavej.Ty budes peknej d e b i l ,kdyz poukazujes na preklepy.Fakt neotravuj.Zalez do sveho kinderpokojicku a spinkej, nebo na tebe prijde maminka.Rano jdes do skoly.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.09.2007  23:22

    Re:

    Hele, ty malej inteligente.Asi nebudu tak blbej(jak tady furt pises), kdyz jsem zalozil pred 6 lety firmu.A ted mne vydelala na tohle auticko.NEjdriv neco zazij a pak neco rikej.Na to jses moc malej klucina.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.09.2007  23:30

    RE.

    A jeste neco.Nejsem zadnej pojebanej mafianek ani dealer.Mam mensi IT firmu ,kde zamestnavam sedm lidi.Vyrabim software pro firmy.Takze priste nikoho nehodnot, kdyz ho neznas.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "anonym" [83.208.240.XXX] 02.10.2007  10:40

    BMW

    Jako, mladej chlapec co tady psal ,ma v nečem pravdu..Ale ta jeho rovnice BMW rovná se IDIOT není pravda.Já jsem třeba slušnej člověk, kterej pracuje, žije podle morálních zásad ,žádný pako jak tady to dítě popisuje.Na přechodech pouštím každého a hlavně jsem ohleduplnej.Přiznávám že občas se nějaký idiot v Bavču najde, ale ne pořád.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "anonym" [83.208.240.XXX] 02.10.2007  10:41

    BMW

    To je můj příspěvek.PP120D
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.10.2007  02:11

    RE:

    Malph.A predstav si ,ze jsem dosel k zavěru:až tohle pojezdím 5-6 let dejme tomu.Tak si zase koupim jednicku(co vyjde) ,opet v tehle vybave ,ale akorat bude ve 3L benzinu ,nebo jestli tam pujde 3,5i tak v nem.Proste se milý Malphe musis smirit s tim ,ze kazdemu vyhovuje neco jineho.A jestli srovnavas (zadokolku) BMW s nejakym Seatem nebo Hondou ,tak tomu asi moc nerozumis.A jinak tomu tvemu príspevku neni rozumet.(ne kvuli tomu ,ze jsi slovak) Motas paty pres devaty.Ty vety nedavaj souvislost.Motas jablka s hruskama.
  • 00 Reagovat !

    foto Prase

    Prase 03.10.2007  22:32

    :-)

    fesne ty nove fotky :-)
    • 00 Reagovat !

      foto jmurjr-H22A7-

      jmurjr (H22A7) 03.10.2007  22:36

      « Re: :-)

      aj ja si myslim :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto Poustnik

        Poustnik 03.10.2007  23:06

        « Re: Re: :-)

        Však jsem taky kvůli nim zvednul hodnocení....chlapi, vy jste vždycky o krok přede mnou, jak to děláte???? To budou asi ty dlouhý kabely do Ameriky..... >:D
        • 00 Reagovat !

          foto Prase

          Prase 03.10.2007  23:08

          « Re: Re: Re: :-)

          jednoduchy poustniku na moje auto jsem skoro cely den mimo doby kdy sem na zachode a kdyz spim premyslim jakou ptakovinu bych udelal abych trufnul tu tvoji kondori hrdlicku ta mi fakt pije krev >:D >:D :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.10.2007  00:27

    Re:RE

    Přesně tak :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "tommzo" [88.212.6.XXX] 27.10.2007  00:06

    120d m-paket

    Musim taktiez vyzdvihnut tvoj vyber. Mal som moznost jazdit s BMW 120d m-paket, ale manual a je to parada. Naozaj, kto to auto nejazdil nevie. Ten kto si toto kupi naozaj neriesi zadne sedadla a kufor. Je to super hracka. Bavili ma drifty na letisku, v premavke. Myslim, ze mas stastie, ze mas v aute este staru "paku" automatu. Ta nova (joystick) v 5-ke a X5-ke je podla mojich osobnych skusenosti strasna. Velmi zle sa mi s nou pracovalo. Za auto este raz :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.10.2007  19:36

    re.

    dik :-) Páka automatu je starý kousek, ale ty vnitřnosti automatu jsou nové.Můžu to dobře porovnat se steptronikem z roku 2005.Rychlost se zvětšila tak o polovinu.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.11.2007  23:16

    Parkovací senzory

    mi nepřijdou jako věc pro holky. V čem je to víc holčičí než třeba automatická převodovka?
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.11.2007  10:13

    re

    Na to ze to je maly auticko tak senzory jednoduse nepotrebujes
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 07.11.2007  19:30

      « Parkovací senzory

      Nepotřebuješ... To neni argument. Mohl bych říct, že pokud máš odhad a umíš nastavit zrcátka tak to nepotřebuješ na žádný auto. Mě vadí ta věta - "nejsem holka". Já mam vzadu parkovací senzory a nestidim se za to. Nepřipadam si jako holka když se ráno holim ani když parkuju.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.11.2007  16:50

    Majitel

    Mohl bych znat vek majitele? Chovani a vyjadrovani mi prijde na 15let a to mozna jeste pridavam. ;-) :yes: Ale pak nechapu, jaktoze jezdis s autem.. ze by bez ridicaku? >:D

    Ted vazne, zkus se nad sebou zamyslet, protoze co jsem si od tebe za poslednich par minut precetl je vrchol arogance a namyslenosti. :no:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.11.2007  21:01

    .

    No jo no kazdej je nejakej.Tak to tak ber.
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "jagy2" [88.101.58.XXX] 06.11.2007  14:32

      « Re: .

      Ano, beru te jaky jsi, ale nikomu nemusis spinit diskuzi remcma o predokolce/zakolce.. je to trapne. Na urovni maleho ditete. :no:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "anonym" [89.176.193.XXX] 06.11.2007  19:05

    dvoulitr diesel automat?

    když bych si kupoval BMW 1 v "třídvéři" nejspíš bych toužil po něčem alespoň trochu sportovnim, zvolit dvoulitr diesel a ještě k tomu v automatu? co to je pak za požitek z jízdy? žádný otáčky, zvuk oktávky "ftédéíčku" ;-\
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 06.11.2007  22:07

      « Re: dvoulitr diesel automat?

      2,0d je na ceske silnice dostacujici.Ja myslim ze 180 koni koni a 350 kroutak nema jen tak kazde auto a hlavne ta spotreba 7l/100.S automatem jsem spokojenej, nedelej si starosti.V manualnim a sportovnim rezimu radi ve 4900 to je zacatek cerveneho pole.
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 08.11.2007  00:06

        « Re: Re: dvoulitr diesel automat?

        Souhlasim. Dieselu od BMW absolutně věřim. Je to na naše poměry živý motor a moc si za to nevezme.
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 14.11.2007  20:43

      « Re: dvoulitr diesel automat?

      ty si asi neaký jeblý ne voe ty vůbec nemáš páru co to auto znamená to je BMW ty voe
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.11.2007  23:21

    re

    To se nemusis urazet.Kazdej chlap umi povedomne zaparkovat pozadu s nakladakem.Akorat kdyz ma novy auto tak se vic boji ze tukne.Se senzorama to je lepsi a takovy jistejsi.Kdybych si vybiral auto znovu tak si ty senzory urcite dam.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.11.2007  00:32

    re

    Presne tak :yes: Pred 5-6 lety bylo zrychleni za 7,7sekundy vysadou nejlepsich aut.Motor bych rekl ze je nejlepsi kompromis vykon/spotreba
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 14.11.2007  20:45

      « Re: re

      čus taky mám BMW ale 163 konovou je tam velký rozdíl mezi tou mojí a tou tvojí dík
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.11.2007  01:28

    Re:

    Ahoj Honzus.Zrychleni je pocitove vic zaryvajici do sedacek.Docela velkej rozdil je na 2. a 3. kvaltu.4. je stejne jak u 120kw vyrovnana.Motor tahne lip a rychleji od 140Km/h. Zabira nejlip ve 4000 ot to u 120kw tak neni.Dokonce je motor jinak zprevodovanej.U 130 kw/ 40/80/110/150/200 kdyz to u 120kw 40/70/120/170/210.Me by spis zajimalo jak jezdi ten novej 123d.To musi bejt svezenicko.
    • 00 Reagovat !

      foto

      "anonym" [217.112.175.XXX] 15.11.2007  16:48

      « Re: Re:

      :-) to jo no ale sem slyšel že je motor až moc hlučný ale už taková 135i to už je úplně jiné svezení :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.11.2007  23:04

    motor

    No dneska bych volil asi 3,0i
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Jovani" [195.146.158.XXX] 23.01.2008  13:21

    Otazka pre majitela !!!!

    Nazdar. Pekne auto, ja mam take tiez:-) Ale chcem sa ta spytat jednu vec. Mam presne ten motor co ty aj vykon uz 177 PS a aj automat. Prakticky je to to iste auto, len rozdiel je asi vo vybave. Chcem sa ta spytat, ako reaguje tvoje auto, ked stojis na krizovatke, mas zaradene D-cko, drzis brzdu a nahle potrebujes akcelerovat. Ako zareaguje tvoje auto ked rychlo prestupis z brzdy na plyn, vlastne rychlo pustis brzdu a stlacis plyn tak na 50 percent (nemyslim na podlahu)? Co sa stane? Ja neviem ci to je normalne, ale moje auto sa strasne mykne, ako keby do neho nieco koplo a buchne to. Je to normalne, stava sa to aj tebe? Lebo ked to spravim na inych automatoch v inych znackach auto sa plynule rozbehne bez toho myknutia a buchnutia. Samozrejme pri normalnom rozbehnuti, ked brzdu pustim a pockam sekundu a az potom stlacim plyn auto sa krasne rozbehne plynulo a plyn moze byt aj stlaceny aj viac. Co ty na to? Urcite sa ti stalo, ze si potreboval rychlo pridat niekde na krizovatke a ten preslap z brzdy na plyn si spravil rychlo. Ak si na to nepamatas, alebo si nic nezbadal skus to, ze co ti to spravi prosim ta. Lebo teraz ja neviem ci to tak ma byt u BMW, alebo je to nejaka chyba na prevodovke. Dakujem. Inak automat radi stale krasne proste super, len toto mi nejde do hlavy. Auticko to je velmi dobre a pekne.
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "PP120D nereg" [88.100.211.XXX] 25.01.2008  12:50

    Re.

    Ahoj, gratuluju ke stejnemu vozu.S automatem se netrap, mam to samy.Dokonce se nekdy stane ze kdyz tam mam R a pak dam D tak to strasne cukne.Jinak stejnej problem na krizovatce.Dokonce se mi zda ze je lepsi davat pri rychlem rozjezdu Kick-DOWN, jelikoz ASR to pak vykreje. Kdyz dam treba tretinu plynu tak to vystreli ale protocej se kola a je moznost (treba na mokru) ze ti to ujede do strany(zadek)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.01.2008  12:58

    re

    Reseni je Kick-Down.To se stihnou zapnout systemy.Ale taky jsem si myslel ze to je rozbity.A podle me to je taky tou pameti automatu, ze si pamatuje tvuj styl jizdy, jelikoz nekdy kdyz das pul plynu tak se to rozjede normalne.No tezko rict.Ale aspon jsem DVA :-) se stejnym problemem.Musi si to clovek hlidat.Ja jsem prave takhle na mokru vyjizdel od obrubniku, dal tam tak tretinu plynu a bum.Plesknul jsem to zadkem o ten obrubnik, ale nastesti malinko.Ja mam v unoru slibenej novy software tak to snad vyresi.Jinak mas ho taky v M-paketu?
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "Jovani" [195.146.158.XXX] 26.01.2008  10:59

      « Re: re

      Nazdar, vdaka za odpoved. Som rad, ze je to takto, lebo som sa bal, ze mam s tym nieco aj ked auto je samozrejme v zaruke, ale predsa je lepsie ked je v poriadku a nemusim zbytocne behat do servisu. Asi to s tou prevodoukou bude normalne, aj ked je to zvlastne, nakolko na ostatných automatoch sa mi to nestava. Inak auto bolo kupovane pre priatelkynu (coskoro manzelkynu) maminu, takze v aute nie je M paket. Ale myslim ze auticko je dost tvrde aj bez neho:-) Ale co sa tyka vybavy je da sa povedat v plnke, ved cennikova cena bola 1,6 mil SK a to je na jednotku dost. Inak je biela so sedou kozou. Inak som prekvapeny, ako to auticko sedi na ceste, je to super. Tesim sa ked sa obuje na letne pneumatiky, a bude sa dat aj razantnejsie prechadzat zakrutami. Ozaj velmi sa mi pacia adaptivne bixenony. Uzasne to svieti. Je to super auticko. A este raz dakujem za odpoved
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.01.2008  13:00

    Re.

    A o tom jak mluvis ze drzis brzdu a pak vystrelis, tak mam pocit jako kdyby se to tam namotavalo a pak jako prudce zatahlo.Neco jako efekt vodnich lyzi
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "Jovani" [91.127.253.XXX] 26.01.2008  20:04

      « Re: Re. Prevodovka

      No je to tak, ale zvlastne je ze dnes som to bol skusat ale nespravi to vzdy:-o. to je zaujimave. Myslim ze to bude tym software ktory je v prevodovke. Zda sa mi ako keby sa ta brzda uvolnila neskor, ako keby este ostala visiet. No ked pojdem na garancku tak sa spytam. Inak park senzory mam aj ja aj v predu aj vzadu a neviem si to vynachvalit. Bez nich uz auto nie. Vyhodou je ze na display krasne vidno ktorou stranou je auto ako daleko od prekazky. Mame aj X5(r.v. 2006) a tam to nie je, ale v tej novej myslim ze uz ano. Inak vidim ze si spokojny s BMW. To som rad. Mozem len potvrdit. Mame 4 BMW a jedno Stilo, ale s BMW sme nemali ziadny problem, kdez to o Stile sa povedat neda:-) Ja jazdim na tom Stile najviac a sem tam na BMW 1, neda sa to ani rovnat:-) Je to obrovsky rozdiel a hlavne minule som to pocitil ked som siel na jednotke do Prahy to je odo mna 560km. BMW je proste BMW. Inak modely co mame su 120dA, 645iA, X5 3.0dA, 745iLA. Doteraz ziadna porucha akurat na sedmicke nesvietila parkovacka a to je vsetko. Vsetky maju najazdene cez 100tis.km okrem jednotky ta ma len 3000. Ale musim povedat ze auticka maju prvotriedny servis, tak aj urcite vydrzia este dlho.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.01.2008  13:03

    senzory pro holku?

    To bych ani neřekl... >:D Dneska už si je objednává skoro každý,teď řešim nový auto a parking asistent je jasnej... :-!
    Ono neni legrace zaparkovat jen tak na odhad uplně přesně,navíc když ve většině dnešních aut je blbej výhled,když navíc zaparkuješ trochu křivě někde na parkovišti,tak tě penzista s oltcitem s chutí ojede a je mu to jedno....
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.01.2008  13:21

    re

    Ani mi to nerikej.Taky bych je ted rad mel.Prosral jsem je.Hlavne ze tam mam bezdratovej klicek a milion dalsich nesmyslu.Ty senzory jsou dobry.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.01.2008  13:22

    re

    A nechat si je domontovat za 30tis na to uz kaslu.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.02.2008  12:10

    Auto vypada hezky,ale....

    ...nechapu ze spojis 3dverovy jednickovy báwo (coz by se melo brat jako trosku sportovni auto) s dieselem a automatem??? Sorry ale moc nechapu. Navic ten kec, ze zadni senzory sou pro holky je pekna blbost...ja je na Omeze nemam a nekdy me to stve...tata je na A8 ma a je stastnej za ne!!!

    Pises sem samy divny veci hochu.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "anonym" [88.100.211.XXX] 21.02.2008  22:29

    PP120d

    Az na to ze ten diesel ma vetsi vykon nez ten tvuj 2,5benzin.A to nemluvim ani o zrychleni ktere je taky nekde jinde.Nevim, kazdej ma jinej vkus.Me to takhle vyhovuje.Kdybych chtel benzin tak jsem si ho koupil.
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "MartyS" [90.177.97.XXX] 28.02.2008  21:56

      « Re: PP120d

      ahoj vsem, teprve v lednu jsem se stal stastnym bavistou, ale ted se mi muj svet hrouti ;-\ Rano cestou do prace mi sklouznul klinovej remen, asi vzal s sebou nejaky cerpadlo ci co a cely se to zapeklo. Kazdopadne, se smradlavym motorem me museli odtahnout! Mam 120d plna vybava v kuzi, najeto 1200 km, koupeno ted v lednu 2008. Jsem z toho opravdu hodne stajf. Toto se mi nikdy z zadnym autem nestalo a rikam si, kde udelali soudruzi v Bavorsku chybu... Tak doufam, ze me politujete...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.03.2008  17:48

    RE

    Ahoj.Me uz taky menili klinac a vzduchovou vanu.Po 5000 km dokonce turbo za 27tis.Nastesti vsechno na zaruku.Dneska neni nic dokonaleho vsechno se porouchava.Je to tim , jak jsou veci promakanejsi,tak je vetsi pravdepodobnost ze se neco pokazi
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "MartyS" [90.177.97.XXX] 04.03.2008  21:55

      « Re: RE

      ty jo tak to tady cist driv tak do toho fakt nejdu. Tolik veci jsem snad nemel svyho casu ani na Puntu. Po nem jsem mel Santa fe, ten sel tak v 85 tis. bez zavad, Mazdu 6 na firme jeste mam s cca 60 tis. a nic krome oleje nemeneny. Fakt jsem si myslel, ze si kupuju absolutni spicku, ale toto je fakt sila. Netusis je to jen u te jednicky? Pucuji ti v servisu bezne nahradni auto? Dnes mi meli predat bavo opraveny, ale nedosli jim dily, tak jsem se ozval, ze bych jako manzelce rad uz auto vratil a jestli mi teda neco zatim nedaji a az na to mi rekli at se pro nahradni zitra stavim. Skoro jsem si myslel, ze by to mela byt samozrejmost...
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "p120d" [195.22.42.XXX] 10.03.2008  10:00

    re

    Ahoj.Auto mi pujcujou pokazde i kdyz jdu treba jen cistit interier.Pokazde se me zeptaj ,jestli nemam zajem o nahradni vozidlo.Takhle jsem uz poznal dalsi baworaky:-)))116i,120dmanual,330i(ta me nejvic dostala) a 650i(sekvence).ale to je tim ze ma od nich auto i bratr
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "MartyS" [90.177.97.XXX] 10.03.2008  21:15

      « Re: re

      No ted uz mam nahradni asi tejden. Bohuzel nektery dily jsou akorat v nemecku. Pry se to vse sebehlo nejak takto: je nejakej svazek dratu ci co a z toho se vytrepaly srouby, no a ty propadly k necemu co pohani klinovy remen. To neco dlouho obrusovalo sroubky az se o snad zadrelo a pak prdl ten remen a vzal s sebou vodni pumpu. Monzna to rikam nepresne, ale proste nejsem mechanik, takze zhruba takto. Ale abych furt neskuhral.
      V prosinci bawo predstavilo drzak na mobil (takovej ten plast do loketni operky) na iPhone. Ja mam bluetooth pripravu koupenou, takze bych potreboval jen ten plast. Nicmene u myho dealera ho nemaji (vubec o nem nevedi) a z Bawa.com mi dvakrat slibili napsat jak se dil jmenuje a kde ho objednam, ale pokazde se na me vybodli. Nemate tu nekdo s tim zkusenosti?
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.03.2008  00:56

    re

    Musis na ne vic tlacit urcite ti poradi.Nebo jeste pockat az to bude bezny.Taky je mozne , ze to maji pro jine trhy, jelikoz se iphone moc v evrope neprodava.Ja si koupil Nokii n95 8gigovku ze v tom budu mit songy a poustet si je pres Bluethoo a ono to nefunguje.Jenom pres kabel, a to me porad nebavi zapojovat.Ja mam USB vstup a vubec ho nepouzivam.Mam radsi klasicka CD, ale to zase nemam CD-menic, takze to stejne menim jako trotl
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "MartyS" [90.177.97.XXX] 14.03.2008  00:07

      « Re: re

      v tom je zase iPhone super, funuje uplne v pohode - synchronizuje kontakty a da se z nej hrat pres USB/AUX a ovladat ho pres iDrive. Jen bych byl radsi, kdyby proste sedel v ty operce, kdyz uz to tam sakra mam a vim, ze na to ten drzak maji... Ach jo, kde je moje autiko, porad jezdim nahradnim 318d, snad uplne v zakladu, ale s M podvozkem! Kola strasne huci, tak nevim, co tam jsou za pneu a je to cely liny. Zlata 120!
  • 00 Reagovat !

    foto rogerer

    rogerer 18.04.2008  23:25

    krása

    fakt pekny, pekna recenze,pekny fotky a pekny auto. Taky se mi jednícka libi :-) davam desitky :-) a at slouzi
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.07.2008  18:43

    peknej prdolik

    a ten motor je taky super!
  • 00 Reagovat !

    foto domenico

    domenico 05.10.2010  18:52

    spotřeba

    seš si jistej, že Ti spotřeba vyskočí o 2l, při změně rychlosti z 80 na 90km.h-1?
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…