Škoda Octavia (2007)
23.4.2011Po 4 letech co jsem jezdil S golfem 4-té generace jsem usoudil, že by bylo třeba udělat obměnu. Né že by Golfík byl špatné auto, to vůbec ne, byl jsem s…
Škoda 1.8 TSI (mysak2)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
mysak2 25.11.11 04:25
« sprint O II vs. BMW X5 4.4. V8
tak už mělo konečně dojít na ten již dříve avizovaný závod s kamošovým BMW X5 4.4. Už jsme byly i na cestě na letiště, ovšem BMW tam těch 25km nedojelo :-( Důvod? Zaseklý brzdový třmen LP kola. No ale třeba když by mu to přibrzďovalo tak bych měl alespoň nějakou šanci :-) :-) :-) -
Jetty 24.09.11 18:57
« Re: rozvody 1.8 TSI - cena
Ještě se při tom dělá vodní pumpa, ta vyjde okolo 3500,- kč. Nedělal bych to bez ní. Něco málo o tom píše i Thomasino u svého Golfa GTI.
Jinak mě nešlo o to, kazit ti radost z auta. Na ten počet km je to zanedbatelná suma. Navíc určitě každý majitel s výměnou rozvodů počítá a jestli je děláš při 160tis, nebo při 120tis je celkem jedno - většinou to jeden majitel stihne tak jednou, málokdo dvakrát (u benzínu) ;-) -
mysak2 24.09.11 08:11
« rozvody 1.8 TSI - cena
tak jsem zjiš´toval kolik stojí rozvodový řetěz a napínák. čekal jsem nějakou hroznou dardu. Ale nic takového se nekonalo. řetěz - 1.000,- a napínák - 1.000,- kč. A to jsou ceny originálních dílů. takže i kdyby se musely rozvody někdy v budoucnu udělat není to žádná horentní suma. Super :yes: :yes: -
Jetty 12.09.11 18:38
« Rozvody 1.8 TSI
Ahoj, dneska jsem byl měnit olej v Jettikovi, tak jsem pokecal s kamarádem servisákem a přišla řeč i na 1.8 TSI. Prý dělal od posledně co jsem tam byl, dvě Octávky s tímto motorem, u kterých přeskočil rozvoďák (obě najeto ani ne 150tis km)... Pak ještě jednu se 150tis, kde už to prý bylo volné, jak guma v trenkách... Možná to nebude moc rozšířený problém, ale nejpozději ve 120tis se rozvody mají udělat, jestli chceš mít jistotu.
Vidím, že máš zatím pouze 50tis, takže je čas. Chtěl jsem ti to ale napsat, třeba ti to ušetří zbytečnou investici.
Měj se a ať Octávka slouží ;-) -
mysak2 15.07.11 07:49
« Re: Dovolená
Jo byla super. Jen škoda že už končí. Dneska jedu na firmu pro auto a v pondělí zase do procesu :'-( . Tak já taky nejedu 170 furt to bylo jenom chvilkový při předjíždění. Budu muset naplánovat nějakej výlet do Německa abych vyzkoušel kolik to vlastně jede. V CZ se mi povedlo ,,jen" 195 a měla ještě rezervy, ale na našich silnicích tohle zkoušet nejde. Pokud to vyjde tak asi příští víkend mě čeká závod na letišti. Sprint OKTÁVKA vs. BMW X5, tak počítám že dostanu na *. Jinak ti přeju aby ti dovolená vyšla a auto to bez problémů zvládlo. Palmovka je nádherná a Alba Adriatica je pěkné letovisko a také o něco klidnější než San Benedetto -
paja1980 14.07.11 18:56
« Re: Dovolená
Asi pěkná dovolená co? 2. září odjíždíme taky na Palmovku a plánujem zhruba stejný italský program, s tím že základna bude v Albě, plus chceme ještě mrknout do Aquily. Jedem z Plzeňska,takže pojedem přes Brenner a taky jsem zvědavý jak to auto zvládne. No ale, 170 km/h mu nakládat nemůžu, to by mě ta moje 1.6 sežrala >:D Měj se. -
-
Ronault. 26.06.11 14:40
« Re: dovolenka
Přidávám se, ať dobře dojedeš. Všechna místa znám, San Benedetto je pěkné město, byl jsem tam dokonce 2x, všude Palmy, písečná pláž, pohodička.
Jen teda já pokaždé (už celkem 4x tam a zpět - 2xBenedetto, 1x Vieste a 1x poznávačka) nejel na Bolognu, ale v Benátkách sjel z dálnice a jel kolem moře po výpadovce na Chiogia, Ravenna a Rimini. Sice se nejede 130, ale cesta je to pěkná, navíc zdarma. A když už tam budeš, tak doporučuji zajet do San Marina, není to velká nadjížďka, dá se tam zapatkovat a je to tam moc pěkné. ;-)
-
Jetty 26.06.11 12:48
« Re: dovolenka
Taky se přimlouvám, za nějaké foto :yes: Já jedu letos na dovolenou jen do Tater. Máme 2,5 měsíční holčičku, takže to na moc velké cestování není. Zatím je pro ni těch 400km tak akorát ;-) Příští rok už to moře ale určitě zvládnem :-)
Přeju ať Octávka poslouchá :yes: -
mysak2 30.04.11 05:54
« Re: TSI
Nesouhlasím s tebou ohledně zanášení sacích ventilů Tento olej stejně jako většina olejů které splňují VW 502.00 zároveň splňuje i VW 505.00, což je norma pro ,,klasické" TDI 66 nebo 81 Kw a to jak známo má taky přímý vstřik paliva takže skrz sací ventil proudí pouze vzduch nikoliv zápalná směs. Takže pokud by tvoje teorie byla správná tak by se i do TDI 66(81)KW musel použít olej podle VW 504/507. Navíc normu VW 505.00 splňují i některé minerální oleje 15W-40.
Studoval jsem podrobně návod od auta a dočetl jsem se že pro benzin s intervalem QG1(proměnlivý interval na max 30.000km) je předpsán olej VW 503.00. Jediný rozdíl mezi 503.00 a 502.00 je v tom že 503.00 má lepší odolnost proti oxidaci a díky tomu je možno ho měnit až po 30.000km/2 letech. Pro pevný interval 15.000/1rok je tam uveden výslovně 502.00.