Fiat Multipla (1999)
7.5.2007Fiat Multipla byl poprvé představen jako koncept v roce 1996. Do prodeje se dostala o dva roky později v téměř nezměněné podobě. Multipla patří do…
Fiat Multipla (multinka)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Psychobolos 15.07.09 21:08
« Je to hnusné, až je to hezké...
Když jsem to viděl poprvé, bylo mi z toho trochu blivno, ale teď vím, že je to velice praktické vozítko s dobrým motorem a skvělým výhledem. Je to neokoukané a rozhodně bych po tom sáhl raději než po mnohých zázracích, které se dnes dělají s logem mé dříve velice oblíbené Škodovky.
(ten prostor uvnitř a jeho proměnlivost, to je prostě úžasné!) -
"-- skrytý --" 23.05.08 08:19
« mulťa
Auto krásné a originální a neokouká se. Taky jsem o něm zvažoval při koupi nové vozu pro rodinu. Rozhodně je z něj lepší výhled než z "tanku-roomsteru"(škodováci prominou-svařenina F II. a dodávky). Variabilita super a na 4 metrech odvézt 6 lidí, to jen tak někdo nemá. Je to prostě auto pro radost a pro rodinu. Ať jezdí.Budu koukat zda mulťu nepotkám, jsem taky z Pce. :-) :yes: Ještě klidně dodej nějaký popis i foto ;-) -
"-- skrytý --" 03.02.08 20:42
« bud a nebo
tak by se asi dalo vyjadrit nazory na toto auto.. bud se libi a nebo se hnusi. ja se priklanim spise k tomu prvnimu. Ne ani svym vzhledem, ale usporadanim. 3+3 sedačky se občas vzkutku hodi a take at chcete nebo ne, tak kolemdouci se proste poohlidnou... ->10bodu ;-) -
salazar 04.01.08 18:23
« .....jo
.. to je auto které si kupují lidé kteří nedají na všeobecný nudný vkus a hlavně se nebojí ukázat. jeden čas jsem po ní koukal ale nakonec vyhrálo doblo kvůli velikosti kufru. Jel jsem v 1.6 a pohoda nehledě, že v mé lybře je přední náprava z multiply a pár věcí taky. A´t ti jezdí >:D -
fusionman 26.12.07 16:13
« Re: Re: Re: díky za ohodnocení...
Tak za levno , nebo nějak pod cenou jsme ji tenkrát nekoupili.jak jsem psal o tom servisování , tak jsem myslel tady u nás . Myslím , že když už se o auto někdo stará tak bez ohledu na to jestli je francouzské , italské , německé nebo japonské,nemyslíš ? -
"-- skrytý --" 26.12.07 12:53
« Re: Re: díky za ohodnocení...
Francouzi se určitě nebudou starat o italské auto tak, jako o svoje francouzké. Určitě byla levná a tím odpovídal i její stav. A tím, že byla servisovaná v neodborné dílně někde na venkově jenom vypovídá o tom, že ji měl nějaký fr.sedlák jen na práci. -
fusionman 26.12.07 12:35
« Re: díky za ohodnocení...
Ta naše byla rok výroby 2004 a prodali jsme jí 2006. Byla přivezena jako lehce bouraná s Francie. Servis byl sice neznačkový ale věřím že solidní. Musim poopravit počet km , 60tkm měla při koupi ,ale stejně při největším rozmachu jejích poruch nemohla mýt více než 90tkm. -
multinka 25.12.07 20:48
« Re: Re: díky za ohodnocení...
Maximálka 170km/h. Vezli jsme známého do Prahy, taky měl pochybnosti, ale zachoval se ,,rovně,, a upřímně byl překvapen jak je auto živé i v 5-ti lidech. Při 150km/h motor neslyšíš, ale asi jen díky hučícím zymákům.
Jaký to byl rok výroby, že měla JTD jen 60000km. 2005?
PS: převrtané 1.9JTD na 2.5 mají např. dodávky IVECO Daily (pekaři,mlíkaři,masňáci, atd...) které zvládají i 600 000km systémem hop-cuk od krámu ke krámu.
Vašich 60 000 je málo i na Felicii. Jaký byl původ auta?
Opravdu se divím. Jaký byl servis?
Já ji koupil z Regensburgu od nějaké Němky( na jméno bych musel do papírů) nebyla zaplavená, byla pravidelně servisovaná. Jediná vada, na kterou mě dala 300EUR slevu je odchlípnutá sluneční clona před spolujezdcem, protože za ní nevím proč strkala mapy. -
fusionman 25.12.07 20:04
« Re: díky za ohodnocení...
Tak to se budeš divit eště víc , protože ta naše měla najeto jenom 60000km , asi to byla nějaká pátková výroba.Také je nutno započítat i fakt,že italská auta nepatří mezi neporuchové. Také by mě zajímalo jak tento docela těžký vůz zvládá motor 1,6 , promin ,ale asi to nebude žádné žihadlo,co? Ale multipla přece není závoďák. ;-) -
fusionman 25.12.07 13:00
« díky za ohodnocení...
ohodnotil jsem na oplátku - také 10b. Před časem jsme také měli multiplu, akorát že stříbrnou a s motorem JTD. bylo to fajn auto a každý se za ní ohlížel , bohužel byla hrozně poruchová ,tak jsme jí prodali . jak je to s poruchovostí u té tvé ? Přeji mnoho dobrých km.
Multipla nemá samonosnou karosérii. Podlaha je tvořená deskou vystuženou po obvodu i napříč jekly. Na tom jsou pověšeny motor a nápravy. Proto také nemá práhy. Nad tou deskou je trubkový rám. Trubky jsou v předních, prostředních i zadnich sloupcích a po stranách podél střechy (proto také ty "tvary"), na něm jsou pak uchyceny díly karoserie. Při poškození dílu karosérie se příslušný díl sundá a nahradí novým. Od toho se také odvíjí geniální jízdné vlastnosti v zatáčkách. Přední kola pod plynem táhnou zbytek auta nekompromisně za sebou. Drží to jak přilepené. Lze s tím "odskočit" do strany i ve 130 km/hod (losí test). Do smyku se to nedá dostat ani ruční brzdou na sněhu. Reaguje to jako sáně, začne se to sunout a otáčet, ale všechno je pod kontrolou.
Když sundáte opěrku u předních sedadel, tak se dá vytvořit pohodlné lůžko na nouzové přespání.
Netuším, proč to prodavači u Multiply neuváděli, protože pro řidiče jsou to daleko důležitější argumenty než estetika nebo asistenti. ;-)
Už se nevyrábí :'-(