reklama


Recenze

mira18 (muž 25 let) Poslat zprávu
 
10 Majitel

Renault Clio

9,42 Uživatelé

Hodnoceno: 11× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Renault Clio, foto 1 Renault Clio, foto 2 Renault Clio, foto 3 Renault Clio, foto 4
 

Technické info

Přezdívka auta prcek Rok výroby 2008 Koupeno nové najeto [km]:56000 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1149 výkon [kW]: 55 kroutící moment [Nm]: 105 zrychlení 0-100 km/h [s]: 13,6 maximální rychlost [km/h]: 170 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 15 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 6,5

Popis vozu

Renault Clio Grandtour

V roce 2008 renault uvedl do prodeje s názvem Renault Clio Grandtour. Bylo to vlastně kombi od Clia. Ze začátku prodeje se do Clia montovaly pouze 4 motory 2 vznětové a 2 zážehové. První základní motor byl 1,2 16V s 55Kw. Druhý byl stejný objem ale přeplnovaný turbem. Ten disponoval výkonem 74Kw jeho ozačení je TCE. Tento motor byl ovšem možný jen v nejvyšší výbavě Dynamique. Vznětové motory byly také dva o stejném objemu a to 1,5. Ten základní měl 50Kw a byl možný ve všech stupních výbavy. Silnější 1,5ka měla 63 kw a byla možná jen ve stupních výbavy Expression. Trochu podrobněji k parametrům motorů.
1,2 16V 55Kw/75k
Základní 1,2ka ma nejvyšší točivý moment ve 4250 ot./min. Maximální rychlost je na hranici 170 km/h a stovku zvládne za 13,6s. Spotřeba tohoto maleho vozu se pohybuje od 4,9 do 7,6 litrů Naturalu 95.
1,2 TCE 100k
Maximální výkon je 74Kw. Tento výkon byl dosažen za pomoci přeplňování turbem. Vzrost i kroutící moment. Ten vyšplhal až ke 145Nm při 3000ot./min. Jeho maximální rychlost je 184km/h a z 0 na 100km/h to zvládne za 11,2s. Jeho spotřebase pohybuje od 4,8 do 7,4 litrů Naturalu.
Motory 1,5 dci 70 k/85 k
Oba motory mají stejný objem liší se výkonem, točivým momentem a maximální rychlostí. Jeden 50Kw a druhý 63Kw. Kroutící moment 160Nm a 200Nm. Maximální rychlost 162 a 174 km/h. Spotřeba se pohybuje přibližně stejně u obou motorů a to od 4,0 do 5,3 l nafty.
Ke všem motorům se dodávaly 5ti stupňové převodovky. Vozy byly postavený na pneumatiky o rozměru 185/60 R15. Pouze pouze zakladní 1,2ka dostala 165/65 R15 možnost přezutí na širší pneu zde je. Všechny motory mají ve předu kotouče o průměru 260mm s tloušťkou 22mm. V zadu je možnost buď kotoučů nebo bubnu u všech modelů stejných rozměrů. Kotouče 240/8 nebo bubny 203 mm pruměr. Kotouče byly možne dodat jen se systemen ESP.
Výbava
Stupně výbavy jsou 4. Základní Authentique dále Ice třetí stupeň Expression a nejvyšší stupeň je Dynamique. Nebudu tady rozepisovat co u kterého stupně je jen zakládní výbavu.
V základním vybavení dostanete černá zpětná zrcátka ochrané lišty a střešní lišty též v černé barvě stříbrné jsou pouze u nejvyšší výbavy. Látkové čalounění je tmavé šedo modré. Dále výbava obsahuje ABS,automatické rosvěcení výstražných světel při prudkém brždění, 4x airbag, výškově stavitelné pásy, 3bodový pás na zadním prostředním sedadle, bezpečnostní opěrky hlav na všech sedadlech, systém ISOFIX (příprava pro upevnění dětské sedačky), možnost odpojení spolujezdcova airbagu, central s imobilizerem na dálkové ovládání, automatické zamikání a odemikání dveří za jízdy, kontrola zavřených dveří a zapnutých pásů, elektronický posilovač řízení, palubní počítač, multifunkční displej, plnohodnotná rezerva, tónovaná skla, seřizování sklonu světel od místa řidiče,vyhřívané okno, výškově stavitelný volant, manuálně ovládaná zrcátka, zásuvka 12V, dělená zadní sedadla, dvojitá podlaha v kufru, krátká anténa ostatní už je za příplatek.
Jízda
Jízda vozem je pohodlná a vcelku svížná Fabie HTP se bude ve většině případu dívat na vaše koncová světla. Na všech místech pro cestující je dostatek místa. Vozidlo je lehce ovladatelné díky elektronickému posilovači ten velmi usnadňuje práci při parkování. Svými vnějšími rozměry 4203x1719x1496 mm to není žádný prcek. Pro rodinu by to mělo být dostačující auto ve většině ohledech. Ať už je to spotřeba poviné ručení nebo vnitřní prostor.Zavazadlový prostor má dvojté dno o velikosti 439l což taky není málo. Je to kompromis kterým se znelíbily tří válce od konkurenčních značek.

Silné stránky

- motor
- ovladatelnost
- spotřeba
- vnitřní prostor
- kufr je to kombi
- vysledek v crash testu
- brzdy jsou celkem vražedné
- intervaly na výměnu oleje 30000km nebo jeden rok

Slabé stránky

moc jich není
nějaké lupání v elektrických oknech
umístění rezervy
praskání žárovek

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

výborné jsou příjemní a ochotně pomáhají
měli jsme jen jeden problém a to bylo startování zjistilo se že to bylo palivem ve kterém byly zjištěny nějaké sračky které mán přidřely palivové čerpadlo bylo to z pumpy v litovli pozor na to nejsme jediný znám víc takových lidí nová auta vyžadují kvalitnější palivo

 
reklama

Novinky v recenzi

4.5.2012 21:20

Konečná

Po 4 letech se s cliem loučíme. Je momentálně na prodej za 149 tis

15.2.2010 21:25

oprava po bouračce

po nedálem nedobrždění tatíka jsme měli rozbitý předek odhad opravy byl asi 80 tis po opravě byla výsledná cena 50 tis a nějaké ty drobné i s prací auto tam bylo cca týden

27.12.2009 11:50

fotografie

fotky přidám hned jak nějaké nafotím


Přidat názorDiskuse: Renault Clio

Další vozy Renault Clio


reklama

Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele

Hodnocení
spolehlivost
10
praktičnost
10
prostornost
10
jízdní vlastnosti
10
jízdní komfort
10
provozní náklady
10
náhradní díly
10
výkon motoru
9
spotřeba
10
hlučnost motoru
10
kvalita sedadel
10
brzdy
10
zavazadlový prostor
10

Více o modeluRenault Clio X85 (2005-dosud)
Renault Clio 0.9 TCe – Tříválcový elegán Renault Clio 0.9 TCe – Tříválcový elegán

Renault v rámci modernizace clia ladil jen detaily. Bude…

Renault Clio prochází faceliftem: Přivítejte diody a silný turbodiesel Renault Clio prochází faceliftem: Přivítejte diody a silný turbodiesel

Po vzhledové stránce se clio tolik nezměnilo. K dispozici…

 

reklama





Blesk.cz

Poslední cesta diktátora Castra: Jeho popel putoval po trase Karavany svobody

Poslední cesta diktátora Castra: Jeho popel putoval…

Desítky tisíc Kubánců se během posledních tří dnů přišly rozloučit se svým revolučním vůdcem Fidelem Castrem,…

Chytré brýle prý chytí druhý dech. Mohou se jich prodat až desetimiliony

Chytré brýle prý chytí druhý dech. Mohou se jich…

Trh s chytrými brýlemi v minulosti nejvíce iniciovaný prodejem Google Glass po rychlém startu prakticky utichl.…

 

iSport.cz

Sbohem šampionům v Brazílii! S mrtvými fotbalisty se loučila více než půlka města

Sbohem šampionům v Brazílii! S mrtvými fotbalisty se…

Za silného deště, který neodradil desetitisíce truchlících, se dnes jihobrazilské město Chapecó rozloučilo s…

Škoda ve Slavii zůstane! Mluvil i o sexu a nové přezdívce pro Hušbauera

Škoda ve Slavii zůstane! Mluvil i o sexu a nové…

Ve Slavii panuje velká pohoda. To se potvrdilo i na závěrečné akci po ligovém podzimu, kdy vedení otevřelo Eden…

 

Reflex.cz

Filmové premiéry: Druhý Anděl páně vede, Santa už je jenom úchyl

Filmové premiéry: Druhý Anděl páně vede, Santa už je…

Na jedné straně geniální animovaná miniatura, čistá a výmluvná i beze slov, na druhé užvaněný Santa, jenž si…

Elektra Franka Millera konečně dorazila k nám. Po třiceti letech!

Elektra Franka Millera konečně dorazila k nám. Po…

Postava Elektry zdomácněla v komiksech nakladatelství Marvel prakticky od svého zářného uvedení jakožto osudová…

 
 
reklama