Fiat Freemont (2012)
22.2.2012Dlouho jsem přemýšlel čím nahradím GV, který má 7 míst. Po Dodge Journey jsem pokukoval dlouho a pak, když Fiat koupil Chryslera a začlo se mluvit, že…
Fiat Freemont (milanka)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
bogdan 17.03.14 16:14
« Re: Re: Re: Re: Re: Ask for more
Můžu se zeptat, kde prováději přestavbu na LPG bez ztráty záruky? U ostravského dealera mi nejdříve tvrdili, že přestavba na LPG není problém. Ale později mi sdělili, že na LPG předělají pouze malé objemy 1,2l a 1,4l, nikoliv Pentastar. A pokud si pentastar nechám předělat třetí firmou, tak přijdu o záruku, což samozřejmě nechci. Předem díky za info. -
paja lucka 25.02.14 20:25
« Re: hrdlo plnění LPG
Dobrý den
Ja mám malé hrdlo nad plnícím hrdlem benzínu musím vyšroubovat zátku od benzínové nádrže a našroubovat nástavec pro plnící pistol LPG , nádrž místo rezervy 54l takže to celkem jde LPG STAG pátá generace .
Chválím výběr motoru , 205 kW se projevuje nádherně jsem z auta i manželka nadšeni zvlášť po přepočtu kolik kč na km a diesel mi připadá na váhu plného auta celkem slabý a větší náklady na provoz. -
blackfree 11.02.14 15:50
« Re: Ask for more
Zdravím pánové, zhruba před rokem jsem prvně zkoušel Freemonta a opravdu mně nadchl. Zhruba po dvaceti minutách kdy jsem na prodejně čekal na prodejce který obsluhoval jiné zákazníky, tak s jeho svolením jsem prolezl a vyzkoušel celý vůz a prolezl jsem úplně vše. sledoval kvalitu zpracování, použitý materiál atd atd. Za tu chvilku jsem se do něj můžu říci opravdu zamiloval a když mně pak prodejce řekl na můj dotaz na tažné zařízení, že nemá pro evropu zatím homologaci a nemůže tedy být namontováno tak zklamání nebralo konce. Takový kočár a nemůže táhnout ani vozík. Ted když ti již jde neváhám a jdu do něj, Passat combi 2006 již stojí více a více peněz a nízká dvoukolka na mé ježdění již není, jezdím hodně v kopcích i v zimně a dnešní provoz vyžaduje pro bezpečnost větší vůz a rozbité silnice něco jako SUV a široká kola. Skrze děti uvítám i zadní sedačky polohovatelné sedáky, není potřeba dětský podsedák a nepřekáží pak v autě, vozím dva. jen mně jde o motor a proto vám sem píši, sleduji tak čtrnáct dní komentáře na Freemont a osobně jdu do verze Black Code v červené perleti s doplnky jako spoiler patých dveří a rozšíření prahů vč. tažného. ale motor upřednostnuji 2,0 Multijet 170k 4x4, aut. co mně k tomu můžete napsat? benzin nechci a myslím že pro mé užívání jako normální ježdění sice tak cca 80tis. ročně ale normální jízdou, zatím po rozbité D1 a většinou né lepších okreskách myslím že mně to bude vyhovovat. Jen jsem četl že automat drží ten diesel trošku ve vyšších otáčkách? Co poradíte??? Rád bych reálné fakta děkuji -
paja lucka 02.02.14 22:17
« 3,6 V6 LPG
Plná spokojenost zrychlení i na plyn úžasné a spotřeba kolem 13 litrů ve městě .
Neví někdo jak odblokovat ,aby DVD hrálo i za jízdy a jestli jde doplnit o navigaci mám verzi bez navigace a celkem nám chybí , uvažujeme i o videosetu jestli bude levnější . -
PKSPKS 01.02.13 22:43
« Re: Re: E-85
Ano mam predokolku Journey. Je to original s podporou flexifuel, v US su vsetky 3,6 litrove Journey rocnik 2012 s podporou flexifuel.
Ak EU verzia nie je oficialne na E85, potom zostava to len vyskusat. Najvacsi rozdiel v motoroch na E85 a benzin je nutna schopnost motora zvysit prisun paliva o asi 30% pri prevadzke na alkohol kvoli nizsej energii alkoholu.
Ak to europska verzia nepodporuje, tak to bude okamzite poznat, ze to auto nepojde dobre.
Ak budu jazdne vlastnosti a spotreba na E85 dobre, tak by som to jednoducho pouzival. Motor je ten isty, takze sanca ze su tesnenia z ineho materialu je dost miziva. -
jjeennddaa 25.01.13 06:15
« Re: Re: E-85
Z původního příspěvku jsem pochopil, že máte předokolku v US (takže Journey?). Já hledám nějaký postřeh s E-85 z EU. Tady to prostě Fiat zazdil. A já netuším, jestli jen homologací pro EU a návodem nebo i tím, že má jinou řídící jednotku (ECU) a nějaké díly motoru. Oficiální vyjádření Fiatu ČR jsou taková, že by člověk blil. A to se děsně chlubí jak jsou zelení, jak podporují CNG, LPG a skutek utek.
-
PKSPKS 24.01.13 21:44
« Re: E-85
Ako som uz pisal hore, jazdim obcas s tymto autom aj na E85. Spotreba na E85 je vyssia asi o 15-25% ako na benzin. Tam kde na benzin jazdim za 15l po meste, tak s E85 je to 18-19l.
Auto sa sprava na E85 lepsie ako na benzin, je zivsie. Zabavne je pri rannom startovanie, ze na E85 citit vonu liehu, nie zle spaleneho benzinu :-) -
milanka 03.01.13 15:10
« Re: Spotřeba LPG
Pokud jezdíš jako prase, tak ano, já jezdím v létě za 14 l LPG a 1 l benzínu, v zimě za 13 l LPG a 2 l benzínu na 100 km. Většinou jezdím kolem komínu... Při delších jízdách spotřeba klesá o 1 - 3 litry pokud jedu do 120 km/h. Při jízdě po dálnici 130 - 140 km/h je spotřeba stejná, co uvádím výše. -
PKSPKS 11.05.12 06:54
« Super auticko
Mam ho momentalne v US, sice len predny nahon, ale aj tak je to super auto. Jednoducho mu nemam co vytknut. Snad spotreba, v meste dostat sa nad 15l/100km nie je vobec problem. Snad je to tym, ze nemam este ani 3000km. Momentalne jazdim na E85, rozdiel vo vykone necitim, spotreba nejako zavratne nestupla, na benzin som mal 12,5l/100km, na E85 zatial 14l/100km. Jazdim 2 - 4 krat do dna 1,5 - 2 km. Kratke trasy preto ta hroziva spotreba. Na dialnici pri 120km/h si berie 7,5 - 8,5l. Ma nadherne spracovany interier, fakt ikona pre omakavacov plastov... Detaily ako zrkadielko na pozorovanie interieru, bezklucove startovanie, odomykanie a zamykanie. Kluce uz nikdy nevyberam z vrecka. Pri 120km/h toci asi 1300 - 1400 otacok.
Snad ked sa niekedy vratim na Slovensko, tak som rozmyslal o prerobeni na LPG, tento clanok ma potesil, doteraz som nikde nevidel toto auto prerobene.
Inac je to potom sranda mat moznost troch paliv: benzin, E85 a LPG... -
spigy11 13.04.12 07:23
« Vyborny motor
Citam ze to mas asi tu 3.6 V6 cista paradicka, len ma trochu prekvapilo v tom benzinaku ja DPF?
3,6 V6 Pentastar 276 koní
Zrýchlenie z 0 na 100 km / h: 8,4 s
Krútiaci moment Nm: 342 / 4350 ot/min
Max. rýchlosť: 206 km / h
Kombinovaná spotreba paliva: 11,3 l/100 km
Motor je štandardne vybavený filtrom pevných častíc.
Emisie CO2: 262 g / km
Emisná norma: Euro 5
6 stupňová automatická prevodovka s pohonom 4x4
Blahozelam majitelovi a tiez k volbe LPG, super, ja chodim tiez na plyn