Diskuse

Volkswagen Golf (1996)

22.2.2010

Na tento web chodím už skoro rok a konečně jsem se přinutil nafotit také pár fotek a napsat alespoň krátkou recenzi na svého starého Golfíka. Moje…

 

Volkswagen Golf III (mara89)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto FRPE

    FRPE 22.02.2010  19:21

    Skoro rok chodíš na MACZ?

    Ahoj Máro 89,

    pokud sem chodíš již rok tak nejsi žádný ,,zelenáč,, a je třeba doplnit písmenka a i fotky brachu. A to proto, protože jsi již řadu recenzí přelouskal a víš jak to tady chodí, věřím, že nás nezklameš a i já se budu na tvou recenzi rád koukat a třeba i rok do ní přispívat ... ;-) Malinko to doplň a bude to pěkný! :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto FRPE

      FRPE 23.02.2010  10:52

      « Re: Skoro rok chodíš na MACZ?

      Děkuji za hodnocení Frájo, dal jsem ti jedničky aby sis uvědomil co je třeba doplnit a dofotit. Myslím že jsme si nyní kvit né? ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto mara89

        mara89 23.02.2010  11:17

        « Re: Skoro rok chodíš na MACZ?

        Nazdar FRPE, jedničky jsem ti nedal, nevím z čeho tak usuzuješ. Koukni se pořádně. Hodnotil jsem stejným stylem jako ostatní. Proti 90% jiných uživatelů je to přísnějí, to ale neznamená, že mimo mísu.
        Registrovaný jsem tady sice od konce loňského roku, ale před tím jsem tady občas chodil a četl bez nicka, tak jako spousta lidí.
        A ty jako velký srandista to jistě chápeš :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Wiii

    Wiii 23.02.2010  10:53

    Cílená čistka???

    Ahoj člověče, co to tu vyvádíš, upravuješ si TOP ten tak jak se ti líbí? >:D Během poslední chvíle jsi stihl ohodnotit takových aut a nepřečíst ani jednu recenzi >:D >:D Jsi celkem k smíchu, příště to neděle tak okatě.... Sleduješ tím něco? :-!
    • 00 Reagovat !

      foto FRPE

      FRPE 23.02.2010  10:56

      « Re: Cílená čistka???

      Ahoj Wiičko, mě dal 1,1,1 a před okamžikem jsem koukal mě to zvedl na 8,9,8b takže :yes:

      Ale asi je to tím, že již nemám cupru ( asi jí smáznu a bude )
      • 00 Reagovat !

        foto Wiii

        Wiii 23.02.2010  10:58

        « Re: Re: Cílená čistka???

        No vidis to frpe >:D Me dal 8,9,10... dal to spoustu lidem >:D :no: :no:
        • 00 Reagovat !

          foto ypsilon

          ypsilon 23.02.2010  11:07

          « Re: Re: Re: Cílená čistka???

          co blaznite kluci, mara89 je trojnasobny mistr sveta v rychlocteni, to se prece vseobecne vi >:D >:D :no:
        • 00 Reagovat !

          foto Subaru4ever

          Subaru4ever 23.02.2010  13:44

          « Re: Re: Re: Cílená čistka???

          Taktéž mi přilítlo 8,9,10. A jak se mi za poslední 2 týdny podařilo dostat do TOP50, tak jsem to schytal, protože hodnotil právě všechny v TOP50 ;-\

          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 23.02.2010  13:49

            « Re: Re: Re: Re: Cílená čistka???

            Buď rád, kdybys měl smradlavou feldu měl bys 7 9 10 i kdybys byl za 60kou
            • 00 Reagovat !

              foto scooter-x-AlkoholixXx-

              scooter_x (AlkoholixXx) 09.03.2010  15:18

              « Re: Re: Re: Re: Re: Cílená čistka???

              7-9-10 mám já se smradlavým, 2 roky starým Bravem ;-) >:D
              Asi tu jsem už dlouho, tak 9-10-10 by mě srazilo míň, než by si pán představoval >:-[]
              • 00 Reagovat !

                foto mara89

                mara89 16.03.2010  17:29

                « Re: Hodnocení

                Scooter, sorry, ale auta prostě hodnotím přísněji. Když dám tovému bávu M3 nebo E55 AMG osmičku, musím tvému Bravu dát logicky nižší. Ale desítky dávám vyjímečně i za fotky a recenze, takže jsi nedopadl úplně špatně. Hodnotím o něco přísněji všechny, neboj. S čistkou to nemá nic společného. Ta by asi vypadala jinak >:D
                • 00 Reagovat !

                  foto scooter-x-AlkoholixXx-

                  scooter_x (AlkoholixXx) 16.03.2010  20:34

                  « Re: Re: Hodnocení

                  Opravdu Ti přijde, že Bravo II je na úrovni Felicie? >:D Navíc pokud prohlédneš moji galerii, troufám si tvrdit, že je mnohem lepší, než některé z těch, kterým si dal 10.

                  Nemám nic proti přísnějšímu hodnocení, pokud nebude účelové a bude použito plošně. Což mi Tvé hodnocení tady na serveru ani jedno moc nesplňuje, proto s ním nemohu být moc spokojen. :no:

                  • 00 Reagovat !

                    foto mara89

                    mara89 06.04.2010  15:19

                    « Re: Hodnocení

                    Není účelové, ale je plošné. Teda můžeš být v klidu a nijak tě neznevýhodní, protože boduji velice podobně spoustu jiných aut. A hodnocení auta přece nesouvisí s fotkama. A co se týká tvých fotek, 9 není špatná známka a na desítku to podle mě stále není. Do těch nejlepších ještě kus chybí.
    • 00 Reagovat !

      foto mara89

      mara89 23.02.2010  11:14

      « Re: Cílená čistka???

      Ahojte, ohledně systému hodnocení jsem napsal info pod svoje auto. Nechci dávat všem plošně samé desítky, jako většina tady a čekat, že mi je dají zpátky. Možná by vám stačila stupnice od 1 do 3, ale je o něco větší. Recenze z první čtyřicítky jsem měl přečtené dopředu a hodnocení nachystané, právě proto, abych krátkodobě nikoho neznevýhodnil. Mám jen přísnější metr. To je vše. V celkovém součtu má ale minimální význam.
      • 00 Reagovat !

        foto Wiii

        Wiii 23.02.2010  11:30

        « Re: Re: Cílená čistka???

        Maro, chtěl bych být tebou a potkávat 320si často na silnici >:D Je to celkem snadné, když je jich vyrobeno 2600 ks >:D >:D A fotky, radsi neresim... Pochybuju ze budes mit rozumne vysvetleni co ti tam chybi ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto lotus-esprit-cz

          lotus-esprit.cz 30.07.2011  14:34

          « Re: Re: Re: Cílená čistka???

          no mistni expert na auta mistr mara se opet probral k zivotu aby bezduse rozdaval body. ;-\

          :no:

          proplesknout a vykopat
  • 00 Reagovat !

    foto Chobot

    Chobot 23.02.2010  11:26

    No

    moc sebekritickej nejsi.
    ´sem sebekritický a svoje auto bych ohodnotil sedmičkou nebo osmičkou a to mu ještě hodně fandím´ za golf 1,9tdi 66kW
    A teď tvoje hodnocení:
    Cupra v tuningu: 8b
    320SI: hodně vyjímečné auto 8b
    e55 amg: hodně silný a též dost vyjímečný auto 8b
    Impreza WRX STI ´sport´ 9b
    To je fakt výsměch.

    Buďto se v autech moc nevyznáš a snažíš se tu dělat chytrého, nebo jen provokuješ a tvoje rádoby odůvodnění je další součást celé této provokace. S takovouhle by sis měl dát za své auto tak 6 maximálně jestli teda chceš dělat spravedlivého. Vůbec celá tvá vysvětlivka hodnocení si protiřečí s tebou udělovanými body. Ale rozebírat to celé by bylo moc dlouhé.....ale tak dělej jak myslíš.
    • 00 Reagovat !

      foto mara89

      mara89 23.02.2010  11:32

      « Re: No

      Však jsem napsal 7 nebo 8 a že mu hodně fandím, tak jako to vždy optimisticky a ne zcela reálně vidí většina majitelů.
      Cupra - není vyjímečné auto, navíc hrozný tuning
      320SI - je jen lehce vyjímečné auto a podobných BMW jezdí hodně
      E55 - sice silné, ale těžkopádné a velké auto. Není to typický sporťák
      • 00 Reagovat !

        foto Wiii

        Wiii 23.02.2010  11:35

        « Re: Re: No

        Ty ses taky lehce vyjimečnej >:D >:D Ukaž mi kolik aut je tu v menším počtu vyrobených kusů (myslim že do 5ti se vejdeme absolutně s přehledem) >:D

        PS: Podobných? Opět si protiřečíš >:D Píšeš, že TDI nemaj sanci (nebo tak nejak to pises) a pak tu prakticky reknes, ze motor ti je volnej >:D >:D :no: Premýšlej než neco napíšeš ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto Chobot

        Chobot 23.02.2010  11:39

        « Re: Re: No

        Taky se mi zdá zajímavé, že ´obyčejná auta´ z té top 50 si nehodnotil. Jen ta sportovněji založená. To má taky nějaký vyšší význam?
        Píšeš jak budeš používat celou stupnici ale nižší body než 8 sem od tebe nikde nenašel?

        SI je málo vyjímečné auto? Bereš jako předobraz 996ku. Zeptam se. Kolik si myslíš že jezdí v čechách(resp. po světě) 996tek a kolik SIček? Případně kolik bylo vyrobeno 996tek a kolik SIček?
        Chování E55 amg vidim znáš dobře. Už si v ní někdy jel? Či ji dokonce řídil?

        Zakládáš tu blábol na blábol. Si snílek.
        Ale jak sem psal. Každej máme svoji pravdu a ne každej umíme uznat že ta naše není ta správná. Takže ti to neberu, jeď dál.
        • 00 Reagovat !

          foto ReznikCZE

          ReznikCZE 23.02.2010  12:05

          « Re: Re: Re: No

          Je tak sebekritický že svoje auto řadí na stejnou úroveň jako moji Alfu, 320si nebo Cupru . .911 potkáš víc než 159 v Ti či 320Si . . .Kde asi pan pisatel ztratil mozek?
          • 00 Reagovat !

            foto mara89

            mara89 23.02.2010  12:46

            « Re: No

            REZNIK - jako malý kluk, kterýmu někdo sebere hračku. Oplácet a dát 3x 10 >:-[]
            FRPE - to samý. Dokonce 3x 1!! :-) >:D
            Vidím, že si hodnocením asi honíte vlastní ego, nevím jak jinak to chápat.. Trochu jsem to čekal, proto jsem raději hodnotil najednou, abych vám v tom pořadí neudělal dočasně bordel. Zůstalo skoro nezměněno, jen máte každý o něco horší známky. Že to tady dělá spousta jiných lidí, to je asi jedno (Frenetiq, KTmiko..) :-) Pak nemusíte ale hodnotit, když dáváte desítky Felíciím a stejně tak Corvetám apod. Asi by vám stačila stupni 9 a 10.
            • 00 Reagovat !

              foto Chobot

              Chobot 23.02.2010  12:59

              « Re: Re: No

              že to tady dělá spousta jiných lidí. Dochází důvody tak to začnu házet i na ostatní abych tu nebyl sám. Já třeba narozdíl od tebe skutečně boduji celou stupnicí a nemám potřebu se tím chlubit. Musíš pochopit že když tu děláš chytrolína, ale protiřečíš si v každé větě, tak že to lidi nejspíš na.sere. A já (ne jedinej) jsem důkaz, že to nemá nic společného s nějakym honěnim ega(už jen proto že mě mě si zatim nehodnotil, tudíš relativně nemam důvod to řešit).
              No nic. Dobře jsme poklábosili, já se pobavil, to stačí. Žij blaze s tou svojí pravdou.
              • 00 Reagovat !

                foto mara89

                mara89 23.02.2010  13:06

                « Re: No

                Tebe jsem nehodnotil, protože jsem se k tobě zatím nedostal. Jak jednoduché. Nechlubím se, že používám revolucionářsky celou stupnici, jen jsem vysvětloval svoje stanovisko a svoje hodnocení. Nic víc. Používám jen horní polovinu 6-10. Není na tom nic divného. Pokud to děláš taky, pak to asi chápeš (podle toho zřejmě vypadá tvůj průměr). Nechci všem dávat samé desítky a vyjímečně devítky, jako to tady dělá hodně lidí kvůli oplácení.

                REZNIK, pokud se pamatuji, těchto hádek už tady bylo. Třeba KLARINO a další. Ono to zase odezní, jen co vám dojde, že jsem nic nezměnil a ničeho nedosáhl - což ani nebyl účel. Je to prostě můj názor, moje hodnocení, které navíc není nijak vyjímečné ani bez nějakého smyslu.
                • 00 Reagovat !

                  foto Chobot

                  Chobot 23.02.2010  13:14

                  « Re: No

                  no odezní, to je jasný. Já tě chápu. V podstatě to jedině podporuji, aby se hodnotilo celou škálou. A v žádném případě si nemyslim, že by nějaká hádka něco změnila. Jak píšeš, ono to vždy vyšumí.
                  Ale prostě si tu ve spoustě věcí protiřečíš a to ´nemáme´ rádi. Neber tu ´hádku´, jako žes někoho nasral tim, že používáš celou stupnici, ale pokus se zamyslet nad tím, jakým způsobem ji používáš a jakým způsobem si napsal, že ji budeš používat.
                  Víc neni co dodat.
                  • 00 Reagovat !

                    foto mara89

                    mara89 23.02.2010  13:17

                    « Re: No

                    Aspoň někdo to trochu chápe. V čem si protiřečím?
                    Přijde vám správné dávat desítku např. tomu Capri, o které se borec stará neuvěřitelným způsobem a je to skvost, nebo Corvetě, nebo Zetku a zárověň BMW 330, Alfě s dieselem, Octávce v TDI, kterých jezdí mraky?? Trochu divný přístup.
                    Vždycky v tom hraje roli určitá obliba měkterých aut hodnotícího, stejně jako tady má hodně lidí averzi ma francouze, nebo na VW, nebo na japonce. Nebo zaslepeně obhajují svoje auto a nepřipusí názor ostatních.
                    • 00 Reagovat !

                      foto Wiii

                      Wiii 23.02.2010  13:19

                      « Re: Re: No

                      Přijde mi zvláštní dávat 8 za M3 E46 >:D >:D :no: :no:
                      • 00 Reagovat !

                        foto ReznikCZE

                        ReznikCZE 23.02.2010  13:25

                        « Re: No

                        Alf v dieselu se prodá max4 měsíčně je to hodně? Ale GTI se prodá přes 20 měsíčně nebo Rocca . . .takhle to beru nic proti Capri . . . >:D
                    • 00 Reagovat !

                      foto Chobot

                      Chobot 23.02.2010  13:34

                      « Re: Re: No

                      Zdá se mi divné dát ty samé body onomu capri, zetku, corvetě a octávce, 330i.

                      Ale ještě divnější se mi zdá dát WRX STI 9b, 320si 9b či 8b.

                      Kde si protiřečíš?
                      Desítky za auta budu dávat jen opravdu zajímavým a většinou sportovním autům, které nepotkám každý den - viz výše.
                      Dlouhodobě je tady na špici Porsche 911 Turbo, takže ho budu brát jako měřítko pro desítku v hodnocení aut - také jsme probrali.
                      Jsem sebekritický a svoje auto bych ohodnotil sedmičkou nebo osmičkou a to mu ještě hodně fandím. - to jsme také probrali
                      stupnice na bodování celkem velká, hodlám minimálně její horní třetinu používat - to je možná moje chyba, ale fakt jsem od tebe nižší známku než 8 zatim neviděl a 8 určitě neni nejméně horní třetina z 10 - a jo, už vidim sedmičku u hondy, jako bych nic neřekl ;-)

                      Moc se mi také nelíbí tvůj přístup k strhávání bodů za tuning. Přecijen je tuning a tuning. Ale to řešit nebudem, na tom nezáleží, to už je jen můj osobní názor.

                      Jo, ještě dodam. Když už si se rozhodl takhle hodnotit tak minimálně slušnost je napsat ke každému hodnocenému do diskuze proč. Určitě to ty lidi pak lépe snáší(alespoň ta moudřejší desetina)-to vim z vlastní zkušenosti. Zabere to sice více času, ale nevypadá to aspoň tak moc, že jen střílíš od boku.
                    • 00 Reagovat !

                      foto Erl

                      Erl 23.02.2010  13:45

                      « Re: No

                      Cituju : "Přijde vám správné dávat desítku např. tomu Capri, o které se borec stará neuvěřitelným způsobem a je to skvost, nebo Corvetě, nebo Zetku a zárověň BMW 330, Alfě s dieselem, Octávce v TDI, kterých jezdí mraky?? Trochu divný přístup."

                      Né že bych si dělal nějaký ambice na dobré hodnocení, ale dej mi vědět až někde potkáš 125i coupé ;-) asi bude štěstí když vůbec potkáš 1er coupé >:D

                      Měj se a ať ti to dobře jezdí :yes: >:D
                • 00 Reagovat !

                  foto Erl

                  Erl 23.02.2010  13:22

                  « Re: No

                  Zdravím, když se tu rozepisuješ o svém názoru, tak by neuškodilo ho napsat i k tomu autu co jsi hodnotil... Mě osobně by zajímalo co se ti konkrétně na tom kterém autě nelíbilo.
                  Psal jsi tu něco o honění ega. Promiň, ale když vidím tvoji recenzi, tak jsem na rozpacích... Opravdu sem chceš něčím přispět, nebo jsi sem něco plácnul, jen aby jsi mohl bodovat a třeba si honit právě to své ego?
                  • 00 Reagovat !

                    foto mara89

                    mara89 23.02.2010  13:24

                    « Re: No

                    Koukám, že si ho asi budu muset začít honit stejně jako vy >:D ;-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto HonzaBa

                      HonzaBa 23.02.2010  13:26

                      « Re: No

                      Konečne je to tady. Pořádný argument >:D :yes:
                    • 00 Reagovat !

                      foto Erl

                      Erl 23.02.2010  13:27

                      « Re: Re: No

                      Asi jsem zapomněl napsat, že proti používání celého rozsahu stupnice nic nemám, ale řekl bych, že nějaké vysvětlení tvého názoru by neuškodilo :yes:
                      • 00 Reagovat !

                        foto

                        "-- skrytý --" 23.02.2010  13:31

                        « Re: Re: Re: No

                        Vysvětlení? Návrat ztraceného Seata14, akorát teď už se poučil a nedává 111 (v domnění že ho nesmažou)
                  • 00 Reagovat !

                    foto ReznikCZE

                    ReznikCZE 23.02.2010  13:26

                    « Re: No

                    já myslel že je to jasný >:D . . . :yes:
                • 00 Reagovat !

                  foto Subaru4ever

                  Subaru4ever 23.02.2010  13:52

                  « Re: Re: No

                  Zkus ještě jednou promyslet větu "že jsem nic nezměnil" a použij při tom rozmýšlení znalosti o aritmetickém průměru :-)

                  Hodnocení "silně podprůměrné, tedy vlastně atypické, deviantní a odchylné/úchylné" hodně rozevře nůžky mezi recenzemi s 50ti a 200 hodnoceními ;-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto mara89

                    mara89 23.02.2010  14:31

                    « Re: No

                    To je samozřejmě jasné. Ti co jsou tady déle jsou na tom lépe. Ale časem se to srovná. Proto nechápu to vztekání se.
                    Právě pro dočasné změny v průměru jsem hodnotil velkou část najednou. Ale třeba aspoň někdo to pochopil.

                    Tofoj, já si nechtěl dělat nepřátele. Nechápu, že se někdo chová jako malý uražený dítě a oplácí horším způsobem, aniž by tak hodnotil ostatní. Asi tomu přikládáte někteří větší význam než by tomu mělo být. Nebo si někteří asi myslí, že když budou "vlezdoprdelky", že jim jejich starý auto vyletí do první dvacítky.
          • 00 Reagovat !

            foto ReznikCZE

            ReznikCZE 23.02.2010  12:55

            « Re: Re: Re: Re: No

            To není odplata můžu to odůvodnit- 3 za auto jlikož je to na dnešní poměry nebezpečný křáp a dal jsem trojku pouze proto že jsou různé sociální skupiny a nevím do které spadáš ty. A taky fakt že dnes je to vyjímečné auto-nikdo ho nechce. . .3-za recenzi protože si protiřečíš a na to jak dlouho (údajně) sem chodíš je to dost málo! A neobjektivní. . .3-za fotky to snad nepotřebuje komentář alespoň jsi se mohl snažit a né to odfláknout typem aspoň něco ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto mara89

              mara89 23.02.2010  12:58

              « Re: No

              To asi nemá smysl ani komentovat :-)
              • 00 Reagovat !

                foto ReznikCZE

                ReznikCZE 23.02.2010  13:03

                « Re: Re: No

                Asi ti nedochází že jsi tady znepříjemnil život spoustu lidem na původně klidném serveru 8-s
          • 00 Reagovat !

            foto Armin

            Armin 23.02.2010  13:46

            « Re: Re: Re: Re: No

            Omg fuj! Co to je za urážku přirovnávat tédéičkovou vw popelnici k Alfě???
      • 00 Reagovat !

        foto FRPE

        FRPE 23.02.2010  11:40

        « Re: Re: No

        Jojo máš pravdu, ten tvůj podsvícený budík či jak píšeš sportovní výfuk je vážně bezva!

        Ale máš pravdu, je rozumné si rok číst recenze dopředu a pak nám to tady vypálit ... :yes: Mám jen ten dojem, že pokuď si mojí recenzi četl před rokem, tak to tě pak omlouvá ... >:D Protože jsem tu více jak rok nebyl ...

        A teď ruku na srdce, ostatně to tady psal i Chobot, tvá recenze je dobrá? Máš dost fotek? Víš kdybyses pohyboval alespoň týden v topu či v první 200x aut, a pak nás tady začal po týdnu moralizovat a mohl jsem si vzít s tvé recenze příklad, tak to beru. Ale takhle tě řeknu že já srandu velmi rád, kluci co mě znají osobně potvrdí ale tvůj projev, systém a hlavně tvoje ,,práce,, mě spíše nutí k pláči. Víc se k tomu vyjadřovat nebudu. :-!
        • 00 Reagovat !

          foto mara89

          mara89 23.02.2010  12:34

          « Re: No

          FRPE, nevztahuji hodnocení ke svému autu, ani své recenzi nebo fotek. To jsem psal. Fotky a recenzi budu postupně čas od času doplňovat, ale nijak závratným tempem. Sobě bych dal zatím 7-8-8 ;-\

          WII-JAY, 320si je trochu vyjímečné auto, máš pravdu. Ale motor má asi hodně práce s tak težkým autem. Dal bych 9, ale nelíbí se mi tam ty tuningové úpravy. Četl jsem, že to není tvoje práce, vím.

          Nevím, proč se tak rozčilujete. Jako malý kluci. Hodnotil jsem sice více přísně než většina, ale mě to dává smysl a pokud se podíváte na auta, která dostala ode mě 3x 10, nebo 9-10-10, tak jsou opravdu vyjímečná, sportovní, nevidíte je každý den, nebo mají historii atd. Taky musí mít slušné fotky a dobrou recenzi.
          Vy to berete, jako by to byly známky u maturity!! >:-[]
          • 00 Reagovat !

            foto Wiii

            Wiii 23.02.2010  12:47

            « Re: Re: No

            Ano viděl jsem komu jsi dal 9-10-10 jsou to opravdu velice vyjimečná auta silniční střely, nevšední po všech stránkách ;-) Už to s tebou řešit nebudu :-) Měj se, mas tam odeme 3x10 za tvé perfektní posudky na auta a velkou znalost vseho o cem píšeš ;-) :yes: :yes:
          • 00 Reagovat !

            foto Chobot

            Chobot 23.02.2010  12:51

            « Re: Re: No

            >:D >:D Tak tohle už si další komentáře snad ani nezaslouží (trochu vyjímečné auto, těžké auto na ten motor, tuningové úpravy). Přesto. Nejdřív si o tom autě něco zjisti a pak až blábol. [odkaz]

            Útržky:
            Tento motor s pouhými 175 koňmi je totiž POSTAVENÝ RUČNĚ v motorárně Hams Hall, nedaleko anglického Coventry.

            nové karbonové víko ventilů, díky němuž se váha snížila o celých 10 kg tam, kde je to nejvíce zapotřebí.

            Současný model E90 je sice těžkopádnější než E46, jenže ´´es-íčko´´ má jen 1350 kg váhy.

            Pokud si myslíte, že se 175 koňmi budete pomalí, rychle to pusťte z hlavy. I v přímce je mnohem rychlejší, než by se zdálo. Ta pravá smetánka ke slíznutí ovšem přichází až se zatáčkami, kde vůz doopravdy ožívá. HOVOŘÍCÍM FAKTEM JE TO, ŽE SE ZKUŠENÝM ŘIDIČEM SE NA NORDSCHLEIFE JEZDÍ POD 9 MINUT.

            Jen bych ještě podotknul, že když to dává smysl jen tobě a dalším x osobám ne(i těm nezůčastněným-to k tomu že to bereme moc vážně), tak by to pro tebe mělo být znamení, že někde bude chyba.
            • 00 Reagovat !

              foto mara89

              mara89 23.02.2010  12:56

              « Re: No

              Tak ještě k tomu 320si, když vás tak bere. Je to auto asi hlavně na zatáčky, jistým způsobem určitě vyjímečné je. Devítka za auto je hodně slušná známka, nevím co se vám nelíbí. Zatím jsem dal tomuto 8 za tuning, není problém časem změnit na 9. Drhému SI jsem dal za auto 9, což považuji za hodně dobrou známku. Původně jsem chtěl stupnici využít ještě více, ale bylo mi jasné, že i tohle se spoustě lidí nebude líbit :-)
              Proč je tam teda ta stupnice od jedničky do desítky???
              • 00 Reagovat !

                foto Chobot

                Chobot 23.02.2010  13:01

                « Re: No

                Proč je tam teda ta stupnice od jedničky do desítky???
                Viz. příspěvek č.34. Proč tedy používáš jen 8-10 když je tam od 1-10 a chlubíš se tu jak tu revolucionářsky míníš používat celou stupnici.

                A závěrem hodnocení.
                Auto za 9b. Používam jen 9 za auta 10 za pro mě ´srdcovky´.
                Recenze 4b. Na to že píšeš že sem rok chodíš je to fakt slabota a ty to víš jestliže sem rok chodíš. Navíc jestli si tam tak protiřečíš jako v proslovu o bodování tak teda potěš.
                Fotky 7b. U kombíku by měla být určitě ješště kufru. A místa na zadních sedačkách. Nějaká ta pěkná by taky neuškodila.
              • 00 Reagovat !

                foto Wiii

                Wiii 23.02.2010  13:04

                « Re: Re: No

                největší radost bys mi udělal, kdybys mi dal 3x3 ;-) :yes: :yes: Uděláš to pro mě, mám rád, když jsou všechny známky stejné... Díky ;-) :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 23.02.2010  12:33

        « Re: Re: No

        nemam slov na tvoje komentare :no:
    • 00 Reagovat !

      foto ypsilon

      ypsilon 23.02.2010  11:32

      « Re: No

      nazdarek chobote :-)

      skoda,ze jsi nedorazil na sumavu, aspon na sobotu ;-)

      jinak chtel jsem napsat to samy, je to trosku divnej metr 8b za e55 amg stejne jako ze starsi golf v dieslu, ktery pry nebere..kazdopadne je mile, ze si doma uz s predstihem precetl vsech 40 recenzi a zaznamenal si hodnoceni do notysku, slusna priprava, skoro jako robert zaruba :-)
      • 00 Reagovat !

        foto Chobot

        Chobot 23.02.2010  12:20

        « Re: Re: No

        No jak jsem psal Frpeovi. Choroba mě zklátila. Holt příště ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto FRPE

          FRPE 23.02.2010  12:23

          « Re: Re: Re: No

          Saze kecáš? >:D ;-) Mohl ses povozit na ocásku ... 8-s
          Jsi u tý paninky? Asi se za tebou zastavím ... ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto Chobot

            Chobot 23.02.2010  12:31

            « Re: Re: Re: Re: No

            Nejsem. Dělá dámu :-| Nikde nejsem stále.
            Ale nějakej srázek na kávičku >:D by jsme mohli dát někdy. I sem polemizoval, že jsme mohli dát třeba plzeňskopražskej na půli cesty i se svezením(holt bys na mě počkal v cíli, viď >:D ).
            • 00 Reagovat !

              foto ypsilon

              ypsilon 23.02.2010  12:32

              « Re: Re: Re: Re: Re: No

              no tak to se uz neda nic delat chobotaku ;-)

              pro plzenskoprazsekej sraz jsem, tak to zmanagujte a dejte vedet plzenaacii :-)
              • 00 Reagovat !

                foto Wiii

                Wiii 23.02.2010  12:34

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: No

                Taky se přidávám... Jak je u mě v galerii jasne patrné, jsem pro každý sraz >:D >:D
                • 00 Reagovat !

                  foto FRPE

                  FRPE 23.02.2010  12:38

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No

                  Příští vejkend? ;-) Domluvíme se večer u tebe na diskuzi ... :-!
                  • 00 Reagovat !

                    foto Wiii

                    Wiii 23.02.2010  12:39

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No

                    Oukééééj ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto FRPE

              FRPE 23.02.2010  12:33

              « Re: Re: Re: Re: Re: No

              Počkat? Já? Já teď jezdím na kole ... >:D
              • 00 Reagovat !

                foto Chobot

                Chobot 23.02.2010  12:36

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: No

                Jen neřikej. Já viděl jak se ti ta tvá avie staví na zadní. Úplnej dragster >:D
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.02.2010  13:33

    tak jsem to taky schytal

    už jsem se pomalu blížil do top 15, říkám si to je paráda, tak ten čas a snaha co tomu věnuju je oceněná a hle, přijede sem Golf a všechny poučí. Jo jsem nasr..ej neříkám,že ne.
  • 00 Reagovat !

    foto Chobot

    Chobot 23.02.2010  13:45

    Jinak

    za hodinu a třicetpět minut 52 příspěvků. To je jízda >:D O tom se většině nováčků ani v nejdivočejších snech nezdá >:D
    • 00 Reagovat !

      foto ReznikCZE

      ReznikCZE 23.02.2010  13:50

      « Re: Jinak

      Apeluje na novýrekord-na*rat co nejvíc lidí v jednom dni - zatím se mu to daří >:D
  • 10 Reagovat !

    foto Subaru4ever

    Subaru4ever 23.02.2010  14:07

    Principiální fungování komunity MACZ

    Ať se jedná o jakoukoli společnost, komunitu, nebo skupinu, tak klid, mír a rovnováha nastává v té chvíli, kdy všichni dodržují stejná jednotná pravidla. Ať už psaná, nebo nepsaná.

    A zde na MACZ platí většinou nepsaná pravidla, která 99% lidí nedělá problém dodržovat.

    Shrnu tato pravidla:

    a) Recenze je slabá, fotky nejsou, auto se mi nelíbí => nehodnotím a dám výstrahu.
    b) Mám silnou potřebu nějaký prvek ohodnotit (třeba auto za 10), ale ostatní položky jsou slabé. Dám cca 10,7,7 a upozorním majitele, že to po zdokonalení recenze rád opravím podle bodu c).
    c) Vidím, že si majitel auto opečovává, napsal hezkou recenzi, nafotil to nejlépe jak svedl a proto mu dám 3x10. A pokud přeci jen nějaká ze tří položek pokulhává, dám mu 10,10,9 a svoji volbu odůvodním a nabídnu možnost reparace.
    d) Recenze je opravdu špičková (se vším všudy), tak dám tip na Nejlepší recenzi.

    A ještě musím odpovědět na tvůj dotaz ohledně toho, že je tu stupnice 1 až 10 a měla by se používat. Hodnocení fotek a recenze nemá cenu rozebírat. Důležité je pojetí hodnocení auta. Kdyby se totiž používala pro hodnocení auta celá stupnice (a ne jen 9 a 10), tak by tímto hodnocením nebylo hodnoceno auto, ale to, jak je majitel zámožný. Sice nežijeme v "rovnostářském" komunismu, ale měl bys dát všem stejnou možnost mít u svého auta plné bodové ohodnocení, protože někdo holt 2 miliony na supersport, který jen tak nepotkáš, nemá !!!
    • 00 Reagovat !

      foto mara89

      mara89 23.02.2010  14:24

      « Re: Principiální fungování komunity MACZ

      To tam zrovna napiš, že běda těm kdo náhodou použijí 8 nebo 9 !! >:-[] Opravdu nechápu přístup, proč třeba Accordu, který někdo "vytuní" plynem dávat devítku nebo desítku za auto (SZ opravdu nepomůžou). Vysokootáčkový motor VTEC a dát tam plyn. Proboha proč?? Znám ty motory, je to krása v těch točkách a někdo to takto zkur.. To sis mohl zrovna koupit Jazz 1,4 :-! Nebo něco s dieselem. A proč dávat Feliciím 8 a 9 za auto?? To snad nemyslíte někteří vážně? Chápu, že u některých aut to hodnocení nemusí být hned jasné, ale některá auta se mi líbí, jiná ne. Tak jako jiným ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto tofoj

        tofoj 23.02.2010  14:28

        « Re: Re: Principiální fungování komunity MACZ

        A já nechápu proč si děláš nepřátelé tam, kde se lidi baví ;-\
        • 00 Reagovat !

          foto Ronault-

          Ronault. 23.02.2010  14:41

          « Re: Re: Re: Principiální fungování komunity MACZ

          Víš jak..., někteří se baví tím, že provokují nebo rádi ukazují, že se nebojí. Prostě je to asi pro ně druh zábavy. 8-s
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 23.02.2010  14:33

        « Re: Re: Principiální fungování komunity MACZ

        Zas ty Felicie? Kdo na ně nenadává není IN, co? I když má GIII, luxusní supersport maskovaný jako hatchback nižší střední třídy :-! (a mimochodem ze stejné doby jako felda, ale pochybuju že to auto je vůbec tvoje). Ale to proč tu jsi máš splněno - vytočit lidi a ještě si z nich můžeš utahovat v diskuzi :-)
        • 00 Reagovat !

          foto mara89

          mara89 23.02.2010  14:36

          « Re: Principiální fungování komunity MACZ

          Když jsi u toho, tvoje Felicie je stejný krám, jako můj starej Golf. No možná o malinký kousek horší podvozek a plechy :-)
          Vytáčí se jen lidi, kteří se nechají a stojí jim to za to :-)
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 23.02.2010  14:52

            « Re: Re: Principiální fungování komunity MACZ

            Golf III je wolfsburgská felda, stejnej "krám" jak říkáš - Mein Gott, že by se nám trochu rozsvítilo? Ale to nehrozí, zas někdo kdo figuruje v TOP X a vytváří fejky aby si mohl uspořádat auta podle toho jak myslí že je to správný a férový a kdovíco. Nechceš radši místo tohoto spamování napsat bota který to bude za tebe pravidelně dělat? Uděláš si zásobu fotek z bazaru, nastavíš aby vyjedničkoval tvoje "oblíbence" a ještě může dělat komenty jako "nějak moc vám na tom hodnocení záleží", "není to objektivní když může být v top auto x a zároveň auto y" "musím využívat celou stupnici hodnocení" - protože to schéma jakým tady působíš i tvoje argumenty už jsou poněkud ohraný.
      • 00 Reagovat !

        foto Subaru4ever

        Subaru4ever 23.02.2010  14:35

        « Re: Re: Principiální fungování komunity MACZ

        Já nemám ani Accord s LPG, ani neplánuji nákup Jazzu s 1.4kou 8-s

        Ještě jednou opakuji, že toto není web o autech, ale o recenzích na svá auta, na která mají jejich majitelé tak akorát peněz a nemůžou být proto oproti movitějším kolegům automaticky znevýhodňováni. Funguje tu solidarita: ti s "obyčejným" autem si můžou přečíst o těch neobyčejných a zároveň si ti s neobyčejnými auty můžou přečíst o autech, jako je Favorit, ve kterém třeba před 20ti lety sami jezdili a zavzpomínají tak při tom na mladá řidičská léta.
        • 00 Reagovat !

          foto mara89

          mara89 23.02.2010  14:39

          « Re: Principiální fungování komunity MACZ

          SUBARU, a máš pocit, že jsem hodnotil nějak proti této logice? Recenze jsem hodnotil v podstatě jen 9 nebo 10, fotky skoro taky. Fakt nevím, proč pár jedinců má problém. Ale rozlišovat bodování u jednotlivých auto opravdu budu a dělá to tak více lidí, jak jsem si tady všiml. Myslím že 8 nebo 9 je na stupnici deseti hodně vysoko, pokud se nepletu. A desítku si z mého pohledu zaslouží jen vyjímečná auta.
      • 00 Reagovat !

        foto Ronault-

        Ronault. 23.02.2010  14:38

        « Re: Re: Principiální fungování komunity MACZ

        Proč by někdo měl motor ku... plynem? LPG má například vyšší oktanové číslo než benzín, jen stojí méně. Svými vlastnostmi se směle vyrovná benzínu a srovnávat jej s naftou... ach...

        Často zde koluje nějaký mýtus, že co je levné, to je špatné. LPG je levné, protože na něj není daň, ne proto, že jako palivo je nekvalitní.
    • 00 Reagovat !

      foto Ronault-

      Ronault. 23.02.2010  14:40

      « Re: Principiální fungování komunity MACZ

      S tím docela souhlasím a máš recht. Popravdě se vším. Hodnocení je tady jen tak orientační, jsme server s recenzemi a někomu se bude při koupit recenze na Porsche 911 a někomu třeba na Felicii a tak těžko říci, která je užitečnější... takže ano, máš recht.
      • 00 Reagovat !

        foto ZonixX

        ZonixX 23.02.2010  19:53

        « Re: Re: Principiální fungování komunity MACZ

        Subaru4ever to vystihol viac nez dobre, rovnako i Ronault s nazorom, preco si robis nepriatelov tam, kde sa ludia bavia :-)

        Je mi popravde uplne jedno, co ta vedie k takemu hodnoteniu, exotov, ktori sa tu zaregistrovali, vlozili nejake auto, pridali par fotiek a pismen a skusali sposobit revoluciu na MACZ tu je x, nie si nic viac ako jeden z nich. Ludi, ktori sa motorizmu venuju radovo viac ako ty a snazia sa mat vysperkovanu jak svoju prezentaciu tak i v ramci moznosti i auto, je tu vsak omnoho viac. A to vsetko stale bez ohladu na to, ci das vsetkym 1ky, osmicky alebo desiatky. "Komunite" neimprintujes svoje videnie sveta a nezmenis pravidla - tak ako vsetci afterovia a frenetiqovia i tvoje skreslene vnimanie MACZ sa posunie v bodovani pod jednotlivymi autami nizsie a nizsie a zanikne rovnako rychlo, ako sa ti tu objavilo 100 polonasratych prispevkov.

        Sikovny uzivatel, ktory sem pravidelne chodi si ta pri troche sikovnosti a vypocitavosti prida do hate-listu, tak ako Lady-Ka :-) cim mensi priestor na vylomeniny budes mat ty a tebe podobni, tym lepsie.

        Este jedna mala technicka.. ak si sa chcel zapojit do miestnej "komunity" a chcel si sa prezentovat, na zaciatok si spravil minimalne jeden velky krok vzad s diskusiou, ktora pod TVOJIM autom zostane navzdy vytesana do kamena. Je na tebe, ci spravis dva kroky vpred a pochopis a prijmes to, ako to tu funguje, alebo zaniknes vo vodach MACZ. SI len zrnko piesku v pusti. Sam svojim pricinenim.
  • 00 Reagovat !

    foto tofoj

    tofoj 23.02.2010  14:13

    Pohoda

    On vás všechny zlikviduje a Kačka bude v TOP50, fandím ti >:D
  • 00 Reagovat !

    foto FRPE

    FRPE 23.02.2010  14:37

    Víš proč jsem ti dal jedničky?

    Protože jsi jasnej fejk a přišel jsi na MACZ prudit, jelikož tě dle tvých příspěvků vůbec nejde být součástí komunity ale tys ohodnotil nyní za těch pár chvil tolik lidí, že to ve mě vyvolává podezření, že jsi jeden z nás a založil sis tento nicky abys mohl sundat konkurenci a nebo jsi nějaký mindrák.

    Vždyť si po sobě přečti cos zde v diskuzi vyplodil, co to máš za názory chlapečku? Na tvý hodnocení ke mě tě se.ru ale co si myslíš že jsi? Doval na sraz a můžeš mě to říct do očí, nevím kdo pak bude větší srandista v tu chvíli.

    Napíšu Adminovi aby tě smazal, protože jsi jasnej prudičskej fake! :yes:

    PS : Jak jsi ty cimbále mohl ohodnotit jak píšeš prvních 40x recenzí? Vždyť já díky tomu že mě kluci od včerejška úmyslně zašestkovali tak jsem v současný době kolem 100x místa, tak komu tady vykládáš ty sra.čky? Prostě a evidentně jsi cíleně vzal toho kdo se ti nelíbil. Kdo se najednou vrátil do topky? Jsi to ty Tizzy? A nebo někdo jinej? Ty jsi neohodnotil jak píšeš sqadru např. do top 100 ale tys vzal i spousty dalších, myslíš že neumím se podívat koho a jak jsi ohodnotil? Tys sem přispíval rok? Proč jsem si tě teda nevšiml? Jistě jsi byl aktivní, pod jakým krásným nickem jsi tady písal a kázal morálku chlapče? pošli mě odkaz, ty smrku ať se i já zasměju.
    • 00 Reagovat !

      foto ReznikCZE

      ReznikCZE 23.02.2010  14:41

      « Re: Víš proč jsem ti dal jedničky?

      Souhlasím FRPE - sice výjímečně ale souhlasím . . .Jaký klid tu býval ale časi se mění včera není dnes ;-\
    • 00 Reagovat !

      foto mara89

      mara89 23.02.2010  14:44

      « Re: Víš proč jsem ti dal jedničky?

      FRPE, raději bez komentáře. Třeba až si to v klidu přečteš, pochopíš. Když jsem si četl o víkendu recenze, byl jsi v první dvacítce, pokud se nepletu. Stačí jako vysvětlení? Jestli si myslíš, že auto není moje, myslet si to můžeš, mě je to jedno. Jestli chceš, pošlu ti mejlem foto techničáku >:D Kdyžtak pošli do SZ mejl. Pokud máš ale další šestky, pak nevím proč se rozčiluješ. A ano, divný tuning nemám rád.
      • 00 Reagovat !

        foto Brandon-Walsh

        Brandon Walsh 23.02.2010  14:47

        « Re: Re: Víš proč jsem ti dal jedničky?

        no neviem original diely od je-designu su divny tuning ? skoda ze si to auto nevidel nazivo spadol by si na trdel tak ako ja
        • 00 Reagovat !

          foto ReznikCZE

          ReznikCZE 23.02.2010  14:50

          « Re: Re: Re: Víš proč jsem ti dal jedničky?

          a já . . ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto Brandon-Walsh

            Brandon Walsh 23.02.2010  14:52

            « Re: Re: Re: Re: Víš proč jsem ti dal jedničky?

            a skoda ze si nevidel reznikovu alfu to by si sa tak skoro nepostavil >:D >:D
            • 00 Reagovat !

              foto ReznikCZE

              ReznikCZE 23.02.2010  14:53

              « Re: Re: Re: Re: Re: Víš proč jsem ti dal jedničky?

              ježíš já se červenám :*) >:D
              Zino upřímně děkuju :*)
              • 00 Reagovat !

                foto Brandon-Walsh

                Brandon Walsh 23.02.2010  14:55

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Víš proč jsem ti dal jedničky?

                ja ju sice poznam len zozadu to je zrychlenie sakra >:D
                • 00 Reagovat !

                  foto ReznikCZE

                  ReznikCZE 23.02.2010  14:57

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Víš proč jsem ti dal jedničky?

                  ;-) na té fotce ale hezká a docela čistá prdélka jen se divým že ta fotka nebyla mázlá když jsem tak zdrhal >:D
      • 00 Reagovat !

        foto FRPE

        FRPE 23.02.2010  14:59

        « Re: Re: Víš proč jsem ti dal jedničky?

        Chlapče - do včerejška do cca 20h jsem byl šestej ale to je asi jedno. Pak mě Zini, Wii, Erl a Element ze srandy zašestkovali a po nich o chvilku i Certina, tyto kluky znám ze srazu a byla to legrace. To že tam nyní mám šestky ještě od Elementa neber vážně, on mě jistě až dnes přijde z práce odšestkuje. Legraci rozumím.

        Nerozumím ale tobě. Proč nepropracuješ recenzi pořádně? Proč nedáš lepší fotky? A víc kusů? Mě zkrátka lidi, který mají o poznání horší recenzi než ostatní prudí, jelikož nám kteří tady nad recenzema strávíme dost času, jsme aktivní a účastníme se srazů a hlavně o auta dbáme, tak nás pak ohodnotí špatně např. Frenetig, kterej napíše že se mu Pežo 405 rozpadá a asi neprojde STK a pak další, no a ve finále jsi tady ty, kde zmiňuješ že opel tuším omega nebo cos to měl se tě rozpadla ... ;-\

        V mých očích zapáleného motoristy, který spotřeboval na cupru tolik past tempa, kolik ty jsi ještě v benzínu neprojezdil, mě teda vážně vadí! Proč tě prudí felicie? Marty PV má nádhernou recenzi a pěknou feldu, proč by neměl mít po právu 3x10b?

        Proč nejprve nevypipláš recenzi aby byla lepší než ty naše a pak nás můžeš právem moralizovat. takhle chlapče ne, takhle jsi tady amatér, který se sem přišel jen hádat a cíleně snižovat hodnocení. Vždyť jsi nemohl ani za celý volný víkend všechny nyní hodnocené recenze přečíst.

        Nebudu tě psát žádnou SZ ani mail, nemá to cenu. Toto byl můj skutečně poslední příspěvek vůči tobě. Budu lpět na tom abys byl smazán.

        • 00 Reagovat !

          foto mara89

          mara89 23.02.2010  15:05

          « Re: Víš proč jsem ti dal jedničky?

          Zatím se rozčiluješ jen ty. Já se nechtěl s nikám hádat. Čekal jsem mírné protesty, to je pravda. Ale zase tak velké ne. Asi jsem někomu šlápl na kuří oko, že?
          Svoji recenzi a fotky postupně doplním, to je jasné. Tak jako spousta jiných nováčků. Je tu hodně dalších aut, které mají ze začátku 6 fotek a basta. Já se celkem snažil, za poslední týdny jich pár udělal, ale zatím není moc počasí :-( Postupně doplním, neboj. Pokud mě teda neodradí pár zdejších prudičů, kteří se urazili za osmičky a devítky za auto >:D
          • 00 Reagovat !

            foto tofoj

            tofoj 23.02.2010  15:10

            « Re: Re: Víš proč jsem ti dal jedničky?

            Je evidentní že se snažíš jenom provokovat. tsmartovi si schválně dal za auto 7b aby se mu hnulo skóre. Stejně ti přilítne ban, takže si užívej poslední chvilky vyprovokované slávy :yes:
          • 00 Reagovat !

            foto FRPE

            FRPE 23.02.2010  15:12

            « Re: Re: Víš proč jsem ti dal jedničky?

            Až budeš mít recenzi dlouhou jako lidi v topce a tolik fotek - a udržíš se do 50x týho místa týden, tak pak si můžeme tykat, pak tvé výtky beru a přede všemi se ti omluvím. Do té doby jsi prudič a fake. Tuto nálepku sis dal sám, čti si po sobě co píšeš ... ;-)

            Apropo já příspíval i když cupra nebyla v topu, já přispíval aniž bych tu měl jakýkoliv auto, mám to tady rád chápeš? Nevadí mě tvých 8,9,9b skutečně ne, ale vadí mě že toto hodnocení dostanu od člověka, který si ,,nechá,, rozpadnout auto jak sám píšeš pod rukama a má navíc takhle slabou recenzi. Ale jak jsem psal, vypiplej to a rád se ti omluvím, bude-li za co ovšem ... :-!

            PS : Lidská závist je mocný čaroděj viď?
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 23.02.2010  15:06

          « Re: Re: Re: Víš proč jsem ti dal jedničky?

          Frpe co dodat, moje řeč. Taky jsem pro jeho smazání.
          Mít kecy umí každej,ale když je chceš mít,musíš tady sám něco předvést, ne jen kritizovat!
          • 00 Reagovat !

            foto FRPE

            FRPE 23.02.2010  15:13

            « Re: Re: Re: Re: Víš proč jsem ti dal jedničky?

            :yes: :yes: :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto Ronault-

          Ronault. 23.02.2010  15:16

          « Re: Re: Re: Víš proč jsem ti dal jedničky?

          Ty zas nejseš tak úplně blbej, chlape >:-[] ;-)

          :yes: :yes: :yes:

          PS: Tys Tempem lešti Cupru? Ses zbláznil? To je tak dobré na 15 let nemytého zašlého Favouše ne na nový lak :'-( :'-( :'-(
          • 00 Reagovat !

            foto FRPE

            FRPE 23.02.2010  15:58

            « Re: Re: Re: Re: Víš proč jsem ti dal jedničky?

            Tempem na nové laky, samozřejmě ... :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Honza-Micka

    Honza Mička 23.02.2010  15:42

    hodnocení

    Za auto davam vzdycky 10,je to podle vkusu majitele a jak sam pises,na lepsi ted nejsou penize.Zbytecne,drzet se nejakych predsudku.Fotek mas 18,jsou v poctech 3 vedle sebe,takze celkove 6.Recenze nijak zavratna,5 bodu.
  • 00 Reagovat !

    foto kexxik

    kexxik 23.02.2010  15:45

    jsi zvláštní

    píšeš jak hodnotíš asi prvních 50 aut, ale když se na to dívám, tak shodíš jen ty co se angažují a ukazují nejvíce. Třeba FRPE ti leží v žaludku, ten hezkej vínovej Accord očividně taky, ale třeba C-max, Vectra, Megane 99,... tam necháš před zmíněnými.
    Snažím se tě pochopit,ale asi na to nemám ;-\ tvoje představa,že přijdeš a budeš tady plácat svoje rozumy a hodnocení je hodně mimo mísu.
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 23.02.2010  15:50

      « Re: jsi zvláštní

      Plně souhlasím!
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 23.02.2010  15:53

        « Re: Re: jsi zvláštní

        přidávám se k tomuto názoru. :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto stirecek1

          štíreček1 23.02.2010  19:24

          « Re: Re: Re: jsi zvláštní

          No mě už shodil taky, toho člověka je mi opravdu líto!
    • 00 Reagovat !

      foto tomike

      tomike 26.02.2010  17:33

      « Re: jsi zvláštní

      Chlapec podla mna vyberal najlepsie hodnotene auta akejkolkvek znacky. Je jedno ci nove, alebo stare. Myslel som, ze zavist je slovensky narodny sport, no pozeram, ze ako narody sme natom rovnako. Vsade sa najde nejake zakomplexovane individuum. Zrejme sa niekomu rodicia dost nevenovali a potrebuje sa zviditelnit takymto sposobom. >:D
  • 00 Reagovat !

    foto rarsch

    rarsch 23.02.2010  20:36

    no myslim, že

    si k ničemu pozitivnímu nepřispěl. Nic přínosného o té bílé šunce nepíšeš, snad jen to, že stavíš chalupu, ale to bych raději vybíral jiný server. Třeba Béda Trávníček FANCLUB, tam by tě mohli uvítat s otevřenou náručí >:D
    Četl sis to po sobě vůbec? Co takle napsat něco o autě a jeho průkopnické überwagen technice? Předvedl ses pouze typickou vlastností neumětelů. Takže ode mě palec dolů. :no:
    Hodnotit ti to nebudu, když není co.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.02.2010  13:55

    Pekne

    Vďaka za super hodnotenie, píšeš že 10 bodov budeš dávať športovým autám,alebo tým ktoré denne nestretneš, ja viem že moje auto je ako fábia, každý boží deň vidím ďalších 20 rovnakých v extra drahej striebornej metalíze a nazadku ma napísané HTP....fakt ako si nemyslím že moje auto je obyčajná sériovka...a keď už mam tych 8 bodov ktore si mojej impreze dal, takto musiš bývať v kraji kde ma STI veľa ľudí :-! :-! :-!
    Upravenu Cupru stretneš tiež každý deň a určite aj 55 AMG...ak je to tak tak to bývať asi niekde na dubaji kde tieto autá niesu niečo extra :-)
    • 00 Reagovat !

      foto ZonixX

      ZonixX 24.02.2010  19:49

      « Re: Pekne

      nic si z toho nerob, kazdy den urcite stretava cierne ST200ky.. asi si opravim recenziu, vdaka marovi89 som zistil, ze to moje je uplne proflakle auto a namiesto jedineho kusu v CR/SR ich tu je tak 10,000..
    • 00 Reagovat !

      foto jpor-RSKa-

      jpor (RSKa) 24.02.2010  21:25

      « Re: Pekne

      je fakt že som sa nedávno vrátil z Dubaja a mám pocit takej šedej myšky aj s celým AMG, tam to majú tuším aj taxikári... >:D >:-[]
  • 00 Reagovat !

    foto Dylan-McKay

    Dylan McKay 24.02.2010  22:06

    super recenze!

    Dávám 3x1! Gratuluju! :yes: :yes: :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto mara89

      mara89 25.02.2010  09:55

      « Re: super recenze!

      Když se tak koukám na hodnocení, kteří z vás jak hodnotili, tak je to moc pěkný obrázek toho, kdo přísnější hodnocení v pohodě zvládl a kdo to neunesl a oplácel jako malé dítě jedničkama, trojkama nebo pětkama ;-) >:D
      Malá poznámka pro Nicka FRPE: číslo 89 v mém Nicku neznamená rok narození :-) Nick Mara79 nebyl volný, z jiného důvodu jsem dal 89. Ale FRPE je jeden z těch, co tu osmičku nebo devítku nerozdýchali vůbec, dál to s ním nechci řešit. Zkoušel jsem to vysvětlit, nemá to smysl. Poměřování vašich pinďourů a uražené ješitnosti fakt donekonečně řešit nebudu :-! >:-[]
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 25.02.2010  13:48

        « Re: super recenze!

        Všichni jsou na tebe zlí, co? Čím to může být, že by to bylo proto, že hodnotíš hromadu fajn aut a sám máš recenzi čítající 439 slov a k tomu přesně 18 fotek (7 když nepočítám ty co jsou skoro identický, akorát focený na jiným místě) - dost chabý i na poměry nováčků (zkus jít dělat literárního kritika když jedinou věc kterou jsi četl sis sám napsal o obědový pauze). Přidej k tomu kecy o tom jak hodnotíš jenom výjimečný auta vysoko (a že to není pravda o tom se bavit nemusíme), klasický fejkovský mlžení a lhaní, protřepat, nemíchat a máme maru89. (nebo spíš maru 8,9,10? >:D ). Neřeš nás, smázni se a budeš mít Slunce v duši (TM) ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 25.02.2010  14:28

          « Re: Re: super recenze!

          maro89: pokud dostáváš za svoje auto hodnocení 3ky nebo 5ky je to zcela adekvátní vůči tobě. Podle tvého hodnocení za AMG, 350Z a dalších tvůj Golf víc ani dostat nemůže. Tak se neciť uraženej :-!
      • 00 Reagovat !

        foto ZonixX

        ZonixX 25.02.2010  21:25

        « Re: Re: super recenze!

        ..kdo tady co nerozdychal? :-)

        Snad by si nechtel lepsi hodnoceni ..a za co jako? >:D >:D Kdybych hodnotil na MACZ, striktne na zaklade tvrde racionalniho usudku, tak by to vypadalo jako pod tvym golfem :-) koukej: 4 body za auto bez charakteru, kombik s naftovym motorem, v bile barve, plni svuj ucel a je ciste v hezkem stavu bez poznaceni tuzingem, bez spetky sportovnosti nebo vyjimecnosti... dale 4 body za fotky v porovnani s prumerem na MACZ, bez fantazie, statickych, bez detailu ve skromnem poctu, recenze obsahuje par zakladnich informaci a patri do prumeru, alespon s vyplnenymi info.. tak co, libi?

        Jednicky ti ukazuji "fakáče", nic jinyho, zadne slozitosti za tim nehledej ;)
        • 00 Reagovat !

          foto FRPE

          FRPE 25.02.2010  21:28

          « Re: Re: Re: super recenze!

          Děkuji moc Zonixxi ... ;-) :yes: Alespoň to čte z jiné ruky než ode mě, pan NEPOCHOPITELNÝ.
          • 00 Reagovat !

            foto mara89

            mara89 26.02.2010  10:51

            « Re: super recenze!

            ááá, chudák Frpe! Raději mě dal na HATE-LIST, abych mu nemohl náhodou vrátit jeho jedničky >:D :-! Ale pokud tě to rejpání baví, posluž si...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.02.2010  22:06

    Re: Re: Pekne

    jpor (RSKa) si tomu dal teraz >:D >:D ;-) ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto mara89

    mara89 26.02.2010  10:53

    Nové fotky

    Přidal jsem alespoň 3 nové fotky, snad bude brzo sucho a pěkně, abych mohl přidat další. Recenzi zkusím také v dohledné době doplnit.
    Sice jsem na černé listině u některých uživatelů za svůj přísnější metr, ale co už. Prostě někdo na to nadhled má a někdo nemá :-)
    Občas přečtu další recenze a ohodnotím stejným metrem. Nemusíte mít tedy obavy, že by se to nedotklo postupně většiny.

    P.S.: nechtěl jsem oplácet, ale někteří zdejší rejpalové co nedovedou pochopit že nedostanou automaticky samé desítky mi dali naschvál jedničky, což není úplně fér, takže jsem na použil ještě přísnější metr.
    • 00 Reagovat !

      foto Dylan-McKay

      Dylan McKay 26.02.2010  12:23

      « Nové fotky

      No, koukám, moc sympatií jsi tady nezískal...
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 26.02.2010  15:43

      « Re: Nové fotky

      Jasně, ti co dali 111 jsou jasný příklad člověka co neunesl tvoje naprosto objektivní a správně hodnocení (ještě že nejsi z těch, co by hodnocení opláceli, tak hluboko jsi samozřejmě neklesl) >:D Na hate-listech jsi a za "přísný" metr to nebude ;-) Napadlo tě někdy že zdejší "rejpalové" prdí na tvoje desítky nebo osmičky, ale vadí jim že se tu chováš jak malý dítě bez dohledu rodičů?
      Gratulace ke 3 fotkám zcela odlišným od těch, co jsi tu už měl - věřím že do roku 2026 dosáhneš počtu i kvality fotek jako v recenzích, kterým dáváš 10 :-)
  • 00 Reagovat !

    foto FRPE

    FRPE 26.02.2010  12:42

    Mára je náš momentální kamarád

    a je dobře že je tu!!! ing. Fejk s rozumem osmi a nebo devítiletého děcka ... >:D vždyť to máš i v nicku né?

    Bavíš nás tady, co tam máš ještě dál bambulo? Nebo s tím hodnocením a rychločtením 50-ti recenzí za 2h jsi skončil? Je to docela škoda, udělal sis tady spoustu opravdových kamarádů a ráda čtu ty tvé výplody fantasmagorií. Pokračuj, baviči!!! >:D
    • 00 Reagovat !

      foto mara89

      mara89 26.02.2010  13:18

      « Ti co jsem jim pošramotil jejich ego

      To říká ten pravý, že? >:D >:-[]
      Někteří to chápou a nevadí jim to. Jen ti inteligenčně slabší jedinci mají problém. A ještě si mě raději dají na HATE LIST. Jak ubohé ;-) :-)
      • 00 Reagovat !

        foto Dylan-McKay

        Dylan McKay 26.02.2010  13:40

        « Re: Ti co jsem jim pošramotil jejich ego

        Možná máš o sobě vysoké mínění. Zase pochybuješ o inteligenci ostatních...
      • 00 Reagovat !

        foto tomike

        tomike 26.02.2010  14:54

        « Re: Ti co jsem jim pošramotil jejich ego

        V podstate si jeden velky chudacisko, zakomplexovany a tak Ti nebudem pridavat. :-) Mozno je pre teba moja recenzia nedostacujuca, no 500-vke dat ako autu ktore ma vela za sebou 8 je na smiech. Kde bude ten tvoj golfan v jej veku???
      • 00 Reagovat !

        foto stirecek1

        štíreček1 26.02.2010  16:41

        « Re: Ti co jsem jim pošramotil jejich ego

        Náhodou ode mě máš plný počet bodů, tak co se Ti nezdá. I přes to, že máš o několik generací starší auto. Fotky jsem taky ohodnotil už dopředu :-)
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 26.02.2010  19:00

        « Re: Ti co jsem jim pošramotil jejich ego

        Mara 89:Já si tě tam nedám ,u mě si osel a už tě neberu vážně.
      • 00 Reagovat !

        foto tofoj

        tofoj 26.02.2010  21:57

        « Re: Ti co jsem jim pošramotil jejich ego

        Nechceš prijet na sraz? Víš jak poznat nový kamarády ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Mira328i

    Mira328i 26.02.2010  20:19

    hodnocení

    auto- za 7-nudný golf v kombi, s klepacím motorem a tuctovým charakterem.
    fotky-za 7 mohlo by jich bejt víc, ale vlastně nevim jestli bych uviděl něco zajímavýho recenze- za 5, nedozvěděl sem se o autu skoro nic, jen to že klepe , má bílý budíky a koncovku vejfuku.
    • 00 Reagovat !

      foto stirecek1

      štíreček1 26.02.2010  20:34

      « Re: hodnocení

      Miro počkej zítra, jestli projdeš s trojkama bude dobře. Teda jestli bude mít dobrou náladu >:-[]
      • 00 Reagovat !

        foto Mira328i

        Mira328i 27.02.2010  11:53

        « Re: Re: hodnocení

        Ale prosim tě..dyť sem jen hodnotil jeho metrem - to mu přece vadit nemůže??? >:-[]
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 28.02.2010  13:13

          « Re: Re: Re: hodnocení

          sice jinak, ale jeho metrem taktéž...
          MACZ snad není o hodnocení tak když se ti auta jiných uživatelů nelíbí tak je nehodnoť...
          Třeba Řezníkovo Alfa, je to krasavice a dals mu za auto 8 a svý hodnotíš na 7 - 8. To myslíš vážně?
        • 00 Reagovat !

          foto stirecek1

          štíreček1 01.03.2010  15:51

          « Re: Re: Re: hodnocení

          On má ten metr nějaký špatný, svoje stoleté auto si hodnotí za 8 a jiné třeba za sedm. To nemluvím o tom zbytku. Hlavně by si měl přečíst po sobě co psal, konkrétně o tom hodnocení >:D >:D Už se raděj ani neukázal, příště přijde doufám s něčím jiným :-O >:-[]
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 01.03.2010  16:10

            « Re: Re: Re: Re: hodnocení

            Asi mu opravdový majitel golfa někam odjel a Ing. Fejk ho teď nemůže nafotit >:D Vydrželo mu to 4 dny než ho to tu přestalo bavit :-)
            Aspoň že nejsem sám kdo si všiml že ten člověk si nevidí do hu.by a popírá to co tu na začátku rozhlašoval
            • 00 Reagovat !

              foto stirecek1

              štíreček1 01.03.2010  19:33

              « Re: Re: Re: Re: Re: hodnocení

              Se dívám, že to máš taky za sedm, alespoň jsme na tom stejně >:D >:D >:D
              • 00 Reagovat !

                foto

                "-- skrytý --" 01.03.2010  19:40

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: hodnocení

                Protože jsem podle něj rejpal a asi jsem ho moc vytočil, tak mi zhoršil z 7 9 10 na 7 7 7 ("pomsta" za jedničky který si jako fejk zaslouží)
                maro89, kde jsi abys nás zase setřel nějakým úderným argumentem? >:D
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.02.2010  14:13

    Zrychlení a spotřeba

    No čoveče jestli zrychlí na sto za rok a bere 6.5, tak něco není v pořádku (nejspíše váha vzduchu)... Tyhle motory jsou jinak poměrně energické a Golf III ještě není nijak zvlášť těžký.
    • 00 Reagovat !

      foto mara89

      mara89 02.03.2010  11:38

      « Re: Zrychlení a spotřeba

      Ta spotřeba je samozřejmě tak nějak průměrná. Dost toho najezdím po městě, takže to musíš brát s rezervou. Ale nějaké opravy na jaře proběhnou, tak pak se to třeba zlepší :-)
  • 00 Reagovat !

    foto FRPE

    FRPE 01.03.2010  22:20

    Famózní nástup a potupný konec?

    Kde jsi baviči? Nebo představení skončilo? To mi neříkej, začínáš mě chybět ... :-O Ale asi pracuješ na recenzi a dofocuješ další fotky viď?

    Tak to tě nebudu rušit ze zimního snažení, jen nezapomeň že jaro je za dveřmi ... >:D a mohls něco již přidat ... :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Dylan-McKay

      Dylan McKay 01.03.2010  23:09

      « Re: Famózní nástup a potupný konec?

      Já se všemi těmi nicky od M mám špatné zkušenosti. Ale jsem zavázán mlčenlivostí, tak jako bych nic nepsal... ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto FRPE

        FRPE 01.03.2010  23:11

        « Re: Re: Famózní nástup a potupný konec?

        :-) :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 07.05.2010  01:38

        « Re: Re: Famózní nástup a potupný konec?

        :-(
        • 00 Reagovat !

          foto mara89

          mara89 10.05.2010  12:21

          « Re: Famózní nástup a potupný konec?

          Konec čeho? Myslíš jako mých příspěvků? To že pokaždé nepřispívám nemusí nutně znamenat, že sem nechodím a nečtu si nové recenze a co se tady děje. Bohužel tady vidím spoustu sporů, hádek a zakomplexovaných jedinců, kteří hned nadávají za to, když nedostanou od všech automaticky 3x 10 bodů.
  • 00 Reagovat !

    foto Sepp

    Sepp 17.03.2010  11:26

    Fešáku...

    Hele, fešáku, vidím že si umíš udělat kámoše.

    K věci - je mi celkem jedno jak boduješ, co ovšem nechápu jsou následující věci:

    - proč to děláš, když o tvůj výstřední styl hodnocení nikdo nestojí (soudě dle reakcí v diskusi)
    - proč to děláš, když dostáváš v drtivé většině negativní reakce
    - proč nerespektuješ zaběhlé standardy hodnocení a vnášíš do toho bordel?
    - z jakého důvodu jsi usoudil, že zrovna ty jsi jsi oprávněn hodnotit s takovouhle mírou kritiky (ani styl zpracování tvojí recenze není to, co by tě k tomu opravňovalo)

    MACZ je dobrovolnej portál na kterým se scházejí příznivci plechových miláčků, kteří k nim mají nějaký vztah. MACZ je portál, kde se vytváří určitá komunita lidí se stejnými zájmy, kteří si dobrovolně určují a respektují pravidla.

    Jak jsi jistě vycítil, nejsi tu právě oblíbený, a přátele si právě nezískáváš. Takže se zamysli nad tím co děláš a vys...r se na to. Prospěješ tím všem.

    Díky Sepp
    • 00 Reagovat !

      foto mara89

      mara89 13.04.2010  18:00

      « Re: Fešáku...

      Nazdar fešáku. Nehledám tu kamarády, ani nepřátele. Někdo ten systém hodnocení chápe, někdo nechápe. Za to ale já nemohu.
      Pokud některým stačí z té stupnice jen 10 a vyjímečně 9, když je to hodně špatné, pak nemusí hodnotit vůbec :*)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.06.2010  21:06

    'ello

    Hi there, long time no see :-)
    How come you're not trying to piss somebody off?
    How about those pictures and news you promised? Oh wait, that was a clever ruse, wasn't it?
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…