Diskuse

Volkswagen Golf (2010)

7.3.2010

Na sklonku léta 2009 jsem se rozhodl do své garáže konečně taky něco postavit. Vybírat jsem chtěl z aut do délky 4.20m, s 6ti rychlostní převodovkou,…

 

Volkswagen Golf VI (maca02)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto FRPE

    FRPE 08.03.2010  09:54

    Více fotek pleas

    Dodej nám další fota, jinak pěkný ... ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto stevosk

    stevosk 08.03.2010  09:55

    Prosím o nové fotky

    Recenzia príjemná (aj keď dúfam v ďalšie skúsenosti s auto), auto pekné, ale rozhodne by tochcelo fotky. Ak ich doplníš svoje hodnotenie prehodnotím (kludne mi napíš súkromnú správu, ked budú nové fotky). Prajem veľa kilometrov bez nehody.
    • 00 Reagovat !

      foto Thomasino

      Thomasino 08.03.2010  11:37

      « Re: Prosím o nové fotky

      Koukám, koukám, další šestkový Golfík!! Pěkný ;-) Ale přidej nám nějaké fotky, raději zatím nehodnotíme, ať ti to nekazíme ;-) :-)

      P.S.: Taky mám pocit, že se GTI hodně špiná zadek ;-\ Ale je pravda, že zrovna pomalu s ním nejezdím..
      • 00 Reagovat !

        foto maca02

        maca02 08.03.2010  13:04

        « Re: Re: Prosím o nové fotky

        Uznávám, fotky jsou hrozný, ale to zlepším. Auto je furt od soli, to se nedá.

        špína: mně se zdá, že se špiní prostě víc než ostatní auta, který potkávám a když už je potřeba očistit mu zadeček, zbytek auta bejvá relativně v pořádku. Takže tak asi
        • 00 Reagovat !

          foto white-label

          white label 08.03.2010  13:45

          « Re: Prosím o nové fotky

          Větší špinění zadní plochy Golfu je logický důsledek kombinace (i na hb) relativně velmi krátkého ("sexy" ;-) ) zadního převisu a téměř kolmé zadní plochy...
          • 00 Reagovat !

            foto Thomasino

            Thomasino 08.03.2010  14:04

            « Re: Prosím o nové fotky

            Labele, to jsem měl u C-MAXe také a takhle moc se nešpinil ;-\ Je to určitě o celkové aerodynamice a obtékání vzduchu kolem auta ;-) :-) Boky mi vydrží pár dní celkem čisté, ale zadek je okamžitě zase špinavý >:-[]
            • 00 Reagovat !

              foto white-label

              white label 08.03.2010  14:47

              « Re: Prosím o nové fotky

              [odkaz]
              [odkaz]

              C-MAX má zadní převis (i na kompaktní MPV) taky relativně krátký, ale ne tolik, navíc se podívej na ten výrazný "kšilt" v úplně spodní části nárazníku C-MAXu, který zachýtává hodně nečistot "od spodu"... Aerodynamika bude u vyšší stavby MPV trochu odlišná, ale mezi současnými hb! platí to co jsem psal. Který současný hb (v nižší středni) má tak krátký převis a současně podobně kolmou zadní stěnu, jako některé kombíky..., kterým se také zadní plocha špiní mnohem víc, než u sedanu, nebo liftbacku...? ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto maca02

                maca02 08.03.2010  15:26

                « Re: Re: Prosím o nové fotky

                Jestli se Golf špiní víc nebo míň (oproti C-maxu) je jedno, ale když jsem tuhle za mokrý silnice jel dlouhou trasu, tak jsem musel čistit značku, aby mě nějakej uvědomělej policajt nezastavil. Ta značka už prostě byla hnědo-šedá. A já na parkovišti obdivoval ostatní auta, jak jsou zezadu relativně čistý. Jo a na zadní okýnko jsem spotřeboval kupu kapaliny do ostřikovače. No tohle soudruzi asi moc nevymysleli... :-/
                • 00 Reagovat !

                  foto miromen

                  miromen 08.03.2010  15:42

                  « Re: Re: Re: Prosím o nové fotky

                  Pak zbyva jedina věc a to "zprznit" golfika zastěrkama. >:D Navic ochraniš auto od poškozeni laku tedy alespoň častečně.
                  • 00 Reagovat !

                    foto maca02

                    maca02 08.03.2010  15:46

                    « Re: Re: Re: Re: Prosím o nové fotky

                    na to nemám srdce!! :no:
                    ale třeba mě k tomu jednou něco dožene :'-(
                    • 00 Reagovat !

                      foto miromen

                      miromen 08.03.2010  15:48

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Prosím o nové fotky

                      Jak se řika pro krasu se trpi. Nevim jestli chodiš na vw club ale tam jsou fotky GVI se zastěrkama a nemyslim že by to nějak zasadně narušovalo vzhled auta. Ja bych asi nevahal a šoupnul je tam.
                      • 00 Reagovat !

                        foto maca02

                        maca02 08.03.2010  21:32

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prosím o nové fotky

                        Nikdy jsem si tam fotek se zástěrkama nevšimnul... 8-s
                        a to ty stránky čtu denně ;-\
                        • 00 Reagovat !

                          foto miromen

                          miromen 09.03.2010  15:03

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prosím o nové fotky

                          Přiště koukej pořadně. :-)

                          [odkaz]
                          • 00 Reagovat !

                            foto maca02

                            maca02 10.03.2010  07:27

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prosím o nové fotky

                            Děkuju, ale nelíbí se mi to :-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto white-label

                    white label 08.03.2010  17:12

                    « Re: Prosím o nové fotky

                    Měl jsem ještě v době, kdy to bylo u nás povinné, origo zástěrky na Golfu3 GT Special... a po zrušení této povinnsti jsem je zase hned sundal. Určitý rozdíl to sice byl, ale i pro mě překvapivě docela malý...
              • 00 Reagovat !

                foto Thomasino

                Thomasino 08.03.2010  18:02

                « Re: Prosím o nové fotky

                WL - ta hrana na spodním nátazníku MAXe je výraznější díky mnou přidané gumové liště a tím, že jsem ji posadil na hranu jsem možná trochu změnil proudění vzduch vzadu. Měl jsem pak pocit, že se mi to špiní o malinko méně. Ale zase ne o moc a nepřikládal jsem tomu až tak velkou váhu ;-) Ale je možné, že něco na tom bylo.. Tady je to trochu vidět:
                [odkaz]
                Taky to ale může způsobovat to, že jak u Mácy, tak na GTI a před tím u mě na Maxovi máme kola hodně srovnané s blatníky a vzadu jsou přímo "okrytá" a binec od zadních kol jde nahoru na zadní část auta..

                MACO - nesmíš prostě ostřikovat zadní sklo :-) Já třeba přepínám přední světla na parkovačky než ostřikuji přední sklo, abych si neostřikoval přední světla, pokud nejsou úplně špinavé :-| Navíc pokud je auto čisté, tak se ostřikováním předních světel zašpiní kapota :-(
                • 00 Reagovat !

                  foto white-label

                  white label 08.03.2010  23:14

                  « Re: Prosím o nové fotky

                  Ale ten "kšilt" je jasně zřetelný např. i tady:
                  [odkaz]
                  srovnej třeba s tím:
                  [odkaz]
                  Ta SPZ je u GTI (pro zašpinění) umístěna přímo "ideálně"...
                  • 00 Reagovat !

                    foto Thomasino

                    Thomasino 10.03.2010  15:35

                    « Re: Re: Prosím o nové fotky

                    To souhlas, špiní se úžasně >:D Aspoň ji policajti jen tak nepřečtou :-!
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.03.2010  13:40

    DSG

    odstavec o DSG se mi líbí, jen mi tam chybí, jaké otáčky to má při obligátních rychlostech 90,110,130,160?Zajímá mě jak je to zpřevodovaný, když je to 7mi kvalt.
    • 00 Reagovat !

      foto maca02

      maca02 09.03.2010  18:16

      « Re: DSG

      No vím z hlavy, že při tachometrových 130 km/h to točí někde těsně okolo 2850 ot/min na 7. stupeň, víc nevím, zkusím to takhle projet a určitě to tam dopíšu. Dobrá připomínka, díky!
  • 00 Reagovat !

    foto honzanun

    honzanun 10.03.2010  15:26

    Zdravím Pantani!!!

    Tak koukám, že si konečně dodal recenzi Golfíka. Hodnocení máš ode mne 10-10-10, ale koukej doplnit nějaký pořádný fotky.

    Jinak jsem asi jinej, ale já s mým sportovním podvozkem a 18" koly nemůžu mít jednou námitku. Prostě mi ten podvozek přijde komfortní. Zásluhu ale na tom má i určitě to, že jsem poslední dva roky jezdil hodně km v Peugeotu Boxer :-)

    O tom DSG jsem taky uvažoval, bohužel se mi nechtělo (a ani to nešlo) dávat o cca 50tis víc. Rád se ale na nějakým srazu nechám svézt...
    • 00 Reagovat !

      foto white-label

      white label 10.03.2010  15:37

      « Re: Zdravím!!!

      honzanum
      Jáké tam byly letní pneu s výroby (značka typ)?
      Všiml jsem si, že na zimu máš Nokiany, poznal si nějakou změnu v komfortu, při přechodu z letních na zimní, při stejném rozměru?
      • 00 Reagovat !

        foto honzanun

        honzanun 10.03.2010  18:56

        « Re: Re: Zdravím!!!

        Z výroby tam byly, tuším Dunlopy nebo Goodyeary - nějak jsem je nezkoumal - ujel jsem na nich cca 50km a ihned je nechal přezout za zimní (kupováno v prosinci). Bohužel je mám v pneuservisu, takže výrobce ani model neznám. Znám jen rozměr a ten je 225/40 R18.
        • 00 Reagovat !

          foto maca02

          maca02 10.03.2010  21:59

          « Re: Re: Re: Zdravím!!!

          Moje 17" osadili Pirellkama
          • 00 Reagovat !

            foto honzanun

            honzanun 11.03.2010  09:36

            « Re: Re: Re: Re: Zdravím!!!

            Tak jsem to dnes zjišťoval a jsou tam z výroby Bridgestone Potenza RE050A...
            • 00 Reagovat !

              foto white-label

              white label 11.03.2010  09:53

              « Re: Zdravím!!!

              Myslím, že ty samé má i Thomasino na GTIčku...
              Já měl na GTI5 z výroby Contíky CSC2 a na GTI6 jsou z výroby Dunlop SP SPORT...
              • 00 Reagovat !

                foto Thomasino

                Thomasino 12.03.2010  20:16

                « Re: Zdravím!!!

                WL - máš pravdu, ty Potenzy mám také, ale ještě nevím jak jezdí :-(

                Já ušetřil 13T, jelikož jsem vynechal i parkovací čidla a nějak mi nechybí ;-) Stejně to pípá jako splašený už 30cm od překážky :-)
                A oproti vám jsem musel připlácet 25 tisíc za 5 dveří!! :-O :'-(
    • 00 Reagovat !

      foto maca02

      maca02 10.03.2010  18:30

      « Re: Zdravím Pantani!!!

      Ahoj, jak jsi mě poznal? Moje přezdívka už byla obsazená... :-(
      Děkuju za hodnocení, výše už jsem slíbil, že fotky určitě doplním, tohle byla nouze :-( a svůj slib hodlám dodržet.

      podvozek: nebo každej jezdíme na jiných silnicích... nevím. No já jsem zvyklej na měkčí auta - ne na nejměkčí francouze, ale tohle je maximum, víc bych na místních silnicích nesnesl. Na příčných nerovnostech se mi to moc nezdá i když musím uznat, že otcova Mazda 6 GTA na 18" kolech je prakticky stejně tvrdá, takže si apriori nestěžuju.
      Ale má to i pozitiva - párkrát jsem zkusil projet vracečku na kloudným asfaltu pořádně a byl jsem mumím popravdě přiznat přímo nadšen jak to skvěle sedí! Nemělo to chybu.
      Tohle si musí každej už nějak rozhodnout sám :-/

      Na DSG jsem si zvykl, je to jedním slovem pohoda a sportovní vyžití to úplně nevylučuje, takže já jsem velmi spokojen. Není nadto podřadit při předjíždění páčkou o aspoň 2 stupně :-) A ekonomická stránka věci je přímo průser, mohlo by to stát určitě míň. Já ale vůbec nelituju a jestli příště půjdu do koncernovýho auta, tak se nejdřív podívám, jaký oproti konkurenci dělaj automatická převodovky.
      • 00 Reagovat !

        foto honzanun

        honzanun 10.03.2010  18:57

        « Re: Re: Zdravím Pantani!!!

        Poznal jsem Tě podle auta, výbavy, barvy... :-!
        • 00 Reagovat !

          foto FRPE

          FRPE 10.03.2010  22:06

          « Re: Re: Re: Zdravím Pantani!!!

          Hm, to je tohoto, já ho poznal dle obličeje, očí, vlasů, značkového oblečení a hlavně barvy hlasu a jeho specifické intonace ... ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.03.2010  09:19

    Park assist

    Čau, proč sis nepřiplatil za Park Assist? :-)
    • 00 Reagovat !

      foto maca02

      maca02 11.03.2010  12:14

      « Re: Park assist

      Mně se to nelíbí a nepřijde mi to jako vhodná/praktická věc třeba i proto, že jsem četl, že to né vždycky funguje a asistent není pak schopnej najít místo k parkování, přestože podmínky pro podélný parkování jsou kolikrát ideální.
      • 00 Reagovat !

        foto white-label

        white label 11.03.2010  13:25

        « Re: Park assist

        Máme ho na GTI6 a funguje to zatím zcela bez problémů, už jsem to demonstroval i Mojitovi. Jen za dva litry navíc, je to vlastně skoro zadarmo... ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 11.03.2010  13:30

          « Re: Re: Park assist

          Já právě z praxe taky neslyšel žádný křivý slovo, a ten příplatek je opravdu směšný :yes:
          • 00 Reagovat !

            foto maca02

            maca02 11.03.2010  19:09

            « Re: Re: Re: Park assist

            Příplatek je možná směšnej, ale nemám tu potřebu. Navíc všichni máme někde strop - mohl bych připlácet za větší kola, park asistenta s kamerou nebo automatickej parkovač, můžu mít lepší rádio, media-in, ... prostě to někdy už dál nejde.
            Nezrazuju od toho nikoho pokud se to někomu zdá účelný, já bych ale zrovna za tohle peníze prostě neutratil.
            A pokud jde o to, jestli to funguje, tak je pravda, že v praxi jsem to neviděl a může to bejt zábava, ale já jsem jen v nějaký recenzi četl, že se to někomu takhle chovalo. Jestli to opravdu funguje, tak o to samozřejmě líp...
            • 00 Reagovat !

              foto honzanun

              honzanun 12.03.2010  09:20

              « Re: Re: Re: Re: Park assist

              Přesně tak, to znám taky. Člověk si řekne tohle stojí jenom, 2k, tojhle jenom 5k...a další a další a naráz je auto o 50tis dražší...

              Při koupi auta má většina z nás nějakej strop a do toho se to prostě musí vecpat.

              Jinak o Park Assistu jsem taky uvažoval a nakonec jsem se pro něj rozhodl, bohužel auto už bylo zalistováno ve výrobě už něšlo hýbyt s konfigurací (společně s PA jsem se rozhodl i pro podvozek DDC a jsem docela rád za ušetřených 20tis - auto mi totiž komfortně vyhovuje :-)
              • 00 Reagovat !

                foto white-label

                white label 12.03.2010  14:22

                « Re: Park assist

                Chlapi máte pravdu, i ty 2 litry jsou pořád peníze, ale když si pečlivě prostudujete ceník příplatků ke Golfu, tak tam ty dva litry za park. asist., působí relativně spíš jen jako tisková chyba... ;-)
                • 00 Reagovat !

                  foto maca02

                  maca02 12.03.2010  21:15

                  « Re: Re: Park assist

                  Já jsem třeba ty 2 litry dal za paket odkládacích prvků. Zrovna mně přijde tohle praktičtější, ale to je prostě podle vkusu každého soudruha... Kdo chce, koupí asistenta! :-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto Thomasino

                    Thomasino 12.03.2010  21:25

                    « Re: Park assist

                    Taky jsem si ty přihrádky pod sedadly dokoupil (mimochodem v GTI nejsou v základu, kdežto v novém Polu ano). Byl jsem jen trochu zklamán, že nejsou moc velké. Autoatlas se tam nevejde, je to tak na 3 reflexní vesty ;-\
                    • 00 Reagovat !

                      foto white-label

                      white label 12.03.2010  23:02

                      « Re: Park assist

                      Taky je mám, je to docela dobrá "skrýš".
                      POLO má např. sériově taky asist. rozjezdu do kopce, a to i u manuálu...
                    • 00 Reagovat !

                      foto maca02

                      maca02 13.03.2010  13:40

                      « Re: Re: Park assist

                      Tohle můžu taky podepsat, ty přihrádky nejsou nic moc, hlavně ta přihrádka pod sedadlem se mi zdá malá - asi mají lyže blízko u sebe nebo co. Ale jsem rád i za tyhle, takhle je tam odkládacích míst na krámy dostatek
                      • 00 Reagovat !

                        foto white-label

                        white label 13.03.2010  16:29

                        « Re: Park assist

                        Sakra chlapi buďte rádi, že tam vůbec nějaké jsou >:-[] ,
                        většina aut podobnou možnost vůbec nemá... ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto simson33

    simson33 16.04.2010  14:01

    k podřazování DSG

    Hele, neměls tam náhodou omylem zařazený sportovní program řazení? Já mám totiž s DSG opačnou zkušenost, pokud jedu v režimu D dolu z kopce a chci brzdit motorem tak musím podřazovat manuálně, DSG sama motorem nebrzdí. Naopak v režimu S se motorem dá brzdit úplně v pohodě na automat.
    • 00 Reagovat !

      foto maca02

      maca02 18.04.2010  21:48

      « Re: k podřazování DSG

      Neměl a to určitě, ještě nikdy jsem totiž neměl ten sportovní řežim zařazenej ani na zkoušku. Podle mýho se ten sportovní režim totiž chová dost neurvale i k nezajetýmu autu, takže proto. Podle mýho je ten S režim naprosto k ničemu a mohli za něj ušetřit na nákladech na vývoj a výrobu. Určitě to dělalo na režim D, jsem si zcela a neochvějně jist! :-) Ale potřeboval bych to nějak vypozorovat a "chybu" zreprodukovat abych se na to mohl aspoň přesně zeptat. Já se ptal, ale prodejce vyloženě tápal ve tmě... ;-\
      • 00 Reagovat !

        foto Vampix-Diesel-Power-

        Vampix(Diesel Power) 18.04.2010  22:22

        « Re: Re: k podřazování DSG

        U nás se vyskytoval tento neduh na starší generaci X5 a to díky tomu že měla čidla, která snímá sklon kopce pro použití počítače a podle toho to pak vyhodnocovala. Ale byl to podle DSG obyčejný již postarší automat a ještě těžké auto tak se to dá pochopit. Že to dělá ale i DSG a u golfu to mně celkem zaráží. Nezkoušel jsi prodejce ukecat ať to napíchnou na počítač jestli něco nevyplivne třebas? Nebo nehlásí ti na palubní desce nějaký problém?

        Nebo máš jen kousek co se bojí jezdit z kopce a tak si brzdí ať chceš nebo ne >:D
        • 00 Reagovat !

          foto maca02

          maca02 20.04.2010  07:17

          « Re: k podřazování DSG

          No já mám pocit, že to auto snad nějaký čidla mít dokonce i musí, protože DSG má snahu pořazovat do zatáčky, nějak brzo ví, že jede do kopce a teď ještě to podřazování pod kopec. Něco tam prostě je :-)
          Prodejce jsem neukecával řka, že to zkusím ještě vypozorovat, když jsem viděl, jak nic neví, tak jsem ho netrápil ;-\ Palubní deska nehlásí žádnej problém - ještě to tak!! ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto maca02

            maca02 26.05.2010  15:39

            « Re: Re: k podřazování DSG

            Takže je to vlastnost, několikrát jsem to i ověřil, prostě to takhle funguje a nic s tím nenadělám. Jako pozitivum bych viděl že se pod kopec nemusí tolik brzdit, negativum je samozřejmě trošku větší hučení motoru, ale přežít se to rozhodně dá.
        • 00 Reagovat !

          foto talio2

          talio2 11.06.2010  09:37

          « Re: Re: Re: k podřazování DSG

          u našeho ML (7G-Tronic) je brždění motorem automatický a v pohodě :-) řadí to úplně stejně jako bych řadil já manuálně :-)

          co mám zkušenosti s DSG tak jsem si tohoto problému ani nevšiml, asi bylo vždycky všechno tak jak jsem chtěl >:D DSG je podle mě jeden z nejlepších počinů automobilového průmyslu :-)
          • 00 Reagovat !

            foto Vampix-Diesel-Power-

            Vampix(Diesel Power) 11.06.2010  11:17

            « Re: Re: Re: Re: k podřazování DSG

            No jo X5 taky brzdila motorem automaticky, ale škubnutí které to přineslo bylo velmi narušující jízdu navíc podřazení na 2ku do 3500 otáček nebylo úplně lahodné ani uším :-/ X6 to teď dělá taky, ale mnohem lahodněji a jemněji to tam zařadí, takže v pohodě. Byl to jen starý a podle mně ne úplně dodělaný systém no :-)
            • 00 Reagovat !

              foto talio2

              talio2 11.06.2010  12:18

              « Re: Re: Re: Re: Re: k podřazování DSG

              u toho ML je to už paráda :-) s X5 nemám praxi takže nemůžu porovnat :-/
      • 00 Reagovat !

        foto white-label

        white label 11.06.2010  11:53

        « Re: k podřazování DSG

        Ještě si to eSko u DSG pořádně ani nezkusil a už víš, že je naprosto k ničemu??? Naopak, bez eSka by DSG v Golfu nebylo tím čím je a takové GTI si bez něj nedovedu vůbec představit .. ;-)
        Ale podle toho co píšeš, jsi typ spíš na klasický tiptronic... :-)
        • 00 Reagovat !

          foto talio2

          talio2 11.06.2010  12:19

          « Re: Re: k podřazování DSG

          a taky LC je u DSG pecková věc >:D >:D
          • 00 Reagovat !

            foto maca02

            maca02 22.06.2010  21:53

            « Re: Re: Re: k podřazování DSG

            Přiznávám bez mučení, že nemám odvahu to zkoušet, ale někdo někde napsal, že to už u 7mi kvaltu nejde a že to šlo naposledy u 6ti kvaltu! Může někdo potvrdit/vyvrátit?
        • 00 Reagovat !

          foto maca02

          maca02 22.06.2010  21:52

          « Re: Re: k podřazování DSG

          S-režim jsem ještě pořádně nevyzkoušel a opravdu ani nehodlám. Páčky pod volantem fungujou bez problémů a rozhodně mě nevtáhnou do děje míň.
          A jestli jsem typ na klasickej tipstronic to netuším, třeba máš pravdu ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto maca02

            maca02 22.06.2010  21:57

            « Re: Re: k podřazování DSG

            Jo a ještě drobnost: nemám GTI a s GTI je "slušnost" jezdit přece jen jinak né? ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto soulfly1983

    soulfly1983 23.03.2011  11:38

    cukani motoru

    Cau,
    potom napis co ti povedali v servise na to..
    • 00 Reagovat !

      foto maca02

      maca02 23.03.2011  21:21

      « Re: cukani motoru

      To rozhodně napíšu, snažil jsem se najít někoho na netu s podobnýma problémama a o jednom vím. Jenže tomu se to stejně jako mě stalo jednou a nahodile a od té doby to dalo pokoj. Měl podezření na palivo, ale o palivu silně pochybuju...
      • 00 Reagovat !

        foto soulfly1983

        soulfly1983 24.03.2011  14:34

        « Re: cukani motoru

        ja som mal nieco podobne, trhanie motora pri vyssej zatazi (plny plyn, jazda do kopca) ale mam FSI motor ktory je iny ako tvoj TSI. Uvidis co povie diagnostika, pokial to bolo take brutalne jak pises, tak by mali byt nejake chybove hlasky motoru. U FSI je to najcestejsie vynechavanie jedneho alebo viacerych valcov (cylinder misfire) koli zlej zapalovacej cievke
        • 00 Reagovat !

          foto soulfly1983

          soulfly1983 26.03.2011  11:40

          « Oprava cukani

          Ten test zapalovania mas pravdu ze sa da spravit cez diag. ale na to by museli ist pozriet sa do datoveho logu, pripadne logovat to priamo pocas jazdy, ale to je pri vacsine nasich servisov sci-fi predstava.. z mojej skusenosti je tiez pristup autor. servisu skor taky, ze neni chybova hlaska motora, neni problem.
          Inac by ma zaujimalo ktore palivove cerpadlo ti vymenili, vysokotlakove (tzv. vstrekovacie) alebo nizkotlakove (to ktore cerpa palivo z nadrze) ?
          • 00 Reagovat !

            foto maca02

            maca02 27.03.2011  22:38

            « Re: Oprava cukani

            Ten člověk, o kterém píšu, se odkazuje na konkrétní servis, kde toto už řešili a zřejmě i vyřešili na Tiguanu TSI - o to je snažší chybu najít, pokud najdu někoho, kdo mi bude věřit a ještě líp - kdo to už vyřešil.
            Který čerpadlo to bylo netuším...
            Co je to datový log? Můžeš to trochu rozvést? Díky
  • 00 Reagovat !

    foto McGyver2

    McGyver2 26.04.2011  09:18

    Cukání

    Jsem dočetl test Superbu a tam píší u motorů 1.4 a 1.8 TSi-Občasné kolísání tahu-projev automatizované kalibrace emisí ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto maca02

      maca02 30.04.2011  23:24

      « Re: Cukání

      hm, tak to je velice "kultivovaný" projev... :-(
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Ženy a děti v Africe chodí pro vodu i pět kilometrů. Výstava upozorňuje na její nedostatek

Ženy a děti v Africe chodí pro vodu i pět kilometrů.…

Jsme zvyklí otočit kohoutkem a napustit si pitnou vodu. Jsme zvyklí se umýt, jíst z čistého nádobí. Neumíme si…

Tajný byt Hany Gregorové: Šokující zjištění, komu doopravdy patří!

Tajný byt Hany Gregorové: Šokující zjištění, komu…

Jako by nestačily skandály, které na Hanu Gregorovou (65) v jednom kuse vytahuje její bývalý milenec Ondřej…

 

iSport.cz

Sport Magazín: Jednoduchý je chytrý, slyšel Rutta od Keitha

Sport Magazín: Jednoduchý je chytrý, slyšel Rutta od Keitha

Nikdy nepůsobil v cizině. Nebyl draftovaný. Před třemi lety hrál v první lize proti Šumperku nebo Benátkám. A…

Naštvaný Vrba: Byli jsme pomalí, od některých hráčů jsem očekával víc

Naštvaný Vrba: Byli jsme pomalí, od některých hráčů…

PŘÍMO Z LUCERNU | Selhání. Jinak se výkon Plzně proti Luganu označit nedá. Viktoria lehla pod nohy velmi…

 

Reflex.cz

Na treku Vancouverem: Za krásami největšího ostrova západního pobřeží Severní Ameriky

Na treku Vancouverem: Za krásami největšího ostrova…

Ostrov Vancouver byl naším domovem více než půlrok. Stihli jsme tu nejen pracovat a poznat místní způsob života,…

Ekonom Vladimír Pikora: Po volbách přijde naštvanost nejvyššího stupně

Ekonom Vladimír Pikora: Po volbách přijde naštvanost…

Něco vám řeknu – nikdy slepě nespoléhejte na čísla! Já jsem to udělal jednou a ovlivnilo to zbytek mého života.