reklama


Recenze

7 Majitel

Škoda Favorit 136L

9,56 Uživatelé

Hodnoceno: Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Škoda Favorit, foto 1 Škoda Favorit, foto 2 Škoda Favorit, foto 3 Škoda Favorit, foto 4 Škoda Favorit, foto 5
 

Technické info

Přezdívka auta Fávíčko Rok výroby 1990 Koupeno nové najeto [km]:190000 palivo: LPG počet válců: 4 počet ventilů na válec: 2 objem [cm3]: 1289 výkon [kW]: 46 kroutící moment [Nm]: 100 zrychlení 0-100 km/h [s]: 14 maximální rychlost [km/h]: 150 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 13 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 8,5

Popis vozu

Auto pochází z rodiny, já sám s ním mám za cca 4 měsíce naježděno cca 3000 km.

Prosím o trpělivost, více info se snažím dopsat, raději ale jezdím než píšu :-)

Silné stránky

- dostupnost a cena náhradních dílů
- LPG a s tím spojená výhodnost provozu
- topení

Slabé stránky

- pasivní bezpečnost
- malý výkon motoru (i stěračů :D)

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Bohužel jsem díky své blbosti musel nechat vyměnit chladič (při vyhrabávání auta ze sněhu jsem vařil a prasknul), strčil jsem to do "gáraž servisu" v Litomyšli naproti vlakáči a zkušenost nic moc, cena na to že se použil už starší chladič byla celkem vysoká a po cca 3 týdnech jsem zjistil únik chladicí kapaliny (celá expanzka) -> nedostatečně utažené čidlo ventilátoru v chladiči.

Zbytek oprav se snažím dělat svépomocí:

- výměna celých předních dveří (spolujezdec nestihl dostatečně rychle zavřít dveře a už to bylo :D)
- výměna zlomené hlavice řadicí páky
- stěrače, žárovky (z toho asi 30 žárovek v přístrojovce/spínačích)
- seřízení LPG (bralo 10l), seřízení nízkého volnoběhu, pořád mě zlobí sytič :/
- výměna akccelerační membrány, palivové hadice, těsnění v benzinové pumpě
- seřízení těch ****** dotykovejch kontaktu na couvačky, mlhovky, podsvícení SPZ a vyhřívání zadního skla -> plánuji předělat na husí krk
- výměna zadní stahovačky okna
- oprava vypadavájících skel (jedno se rozbilo) ze zrcátek, promazání "štelování"
- ulomená měrka oleje, naštěstí nezapadla do motoru a šla vytáhnout
- výměna zadních světel (studené spoje, prasklina zakrytá odrazkou z kola)

Úpravy

Na autě jsem provedl pár úprav, snažím se aby bylo vše decentní/originální.

Exterier:
- originál mlhovky do nárazníků včetně překrytných mřížek
- original přední lízátko
- ofuky předních oken


Interier:
- palubní deska z felicie
- topení felicia
- dlouhý středový tunel
- přístrojovka 93+ s otáčkoměrem
- černý interiér (stropnice, plasty, tapecy, pásy, volant, postupně dodělávám)
- stropní hodiny
- el. odskok kufru
- aut. zapnutí světel
- elektronicky prerusovac blinkru
- pametovy cyklovac steracu s wish wash funkci

 
reklama

Novinky v recenzi

17.3.2012 08:32

Výměna světel

20°C = výměna zadních světel, při výměně jsem zjistil že jedno svítí méně -> studeňák v patici se žárovkama.

Přidal jsem fotky z lehčího zapadnutí u chaty, bohužel jsem nestihl auto pořádně umýt :(

Video

Přímý odkaz na video.


Další vozy Škoda Favorit


reklama

Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
6

pořád se cosi sere ale nic bez čeho by se nedalo dojet

praktičnost
9

pět lidí se tam i s bagáži vleze, pravda moc se tomu pak nechce

prostornost
7

já si nestěžuji a spolujezdci jsou rádi že nemusí busem :D

jízdní vlastnosti
7

při vyšších rychlostech nad 100 km/h na nerovnostech nebezpečně odskakuje

jízdní komfort
4

náklony, hluk při přejíždění nerovností, hluk motoru, občas pocit jízdy v kabrioletu (nepříjemné v zimě, topení topí ale dveře větrají)

provozní náklady
9

zatím jen pár blbejch těsnění a hadiček, kvůli LPG (pár korun)

náhradní díly
10

na vrakáči si je mohu vymontovat zadarmo :-)

výkon motoru
5

jednička 45, dvojka 80, trojka 110 ale dál už to nejede..

spotřeba
8

žere mi to 8.5l LPG (1.5kč/km) takže spokojenost :-)

hlučnost motoru
6

na volnoběh tichý a oproti dieslum poslouchatelný zvuk, potom nastane neodhlučněné peklo (občas příjemné :-))

kvalita sedadel
4

mám tam ty klasický s žádným bočním vedením, propadlým sedákem a bolezádovou výbavou, nicméně plusem je že se dají sklopit.. ;-)

brzdy
6

není to ono, ale snažím se jezdit defenzivně a brzdit raději motorem

zavazadlový prostor
9

na svojí třídu asi dobrý, ale já ho mam zabitej LPG bombou (toroid)


Více o modeluŠkoda Favorit
Škoda Felicia Combi 1,3 Škoda Felicia Combi 1,3

Po testu Octávie 1,8 SLX přišla na řadu i "stará známá"…

Škoda Felicia Škoda Felicia

Ve čtvrtek 12.2. v 15,30 byla českým a slovenským…

 

reklama





Blesk.cz

Sexbomba Katie Price: Ukázala svou holou číču! (foto uvnitř)

Sexbomba Katie Price: Ukázala svou holou číču! (foto uvnitř)

Ta se toho nebojí. Britská sexbomba Katie Price (38) se ráda ukazuje spoře oděná. Její prsa už viděl celý svět.…

Gartner předvídá rok 2019: Apple překoná platformu Microsoftu

Gartner předvídá rok 2019: Apple překoná platformu…

Gartner se na začátku roku pochlubil se svou předpovědí vývoje trhu s počítači a mobilními telefony pro…

 

iSport.cz

Já a favoritka celého turnaje? Dívám se jen na 1. kolo, říká Plíšková

Já a favoritka celého turnaje? Dívám se jen na 1.…

PŘÍMO Z MELBOURNE | Je zvyklá začínat grandslamy na skromných kurtech pro pár desítek diváků. Dnes v noci (1.00…

Trenér Sparty Požár: o rozdělení rolí s Holoubkem i situaci kolem Koubka

Trenér Sparty Požár: o rozdělení rolí s Holoubkem i…

Na svá záda si naložil obrovskou zodpovědnost. K funkci sportovního ředitele Sparty nově přidal i kompetence…

 

Reflex.cz

Svléknout se před foťákem v šedesáti? Francouzská modelka dokazuje, že věk je jenom číslo

Svléknout se před foťákem v šedesáti? Francouzská…

V době, kdy má většina modelek už několik let po kariéře, se jedenašedesátiletá Yazemeenah Rossiová teprve…

Medvědodlak vede bandu sovětských superhrdinů. Video odhaluje bizarní podobu ruských „Avengers“

Medvědodlak vede bandu sovětských superhrdinů. Video…

Zrodila je studená válka. I když pocházejí z různých koutů Sovětského svazu, mají jedno společné – ovládají…

 
 
reklama