Recenze

7 Majitel

Škoda Favorit 136L

9,56 Uživatelé

Hodnoceno: Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Škoda Favorit, foto 1 Škoda Favorit, foto 2 Škoda Favorit, foto 3 Škoda Favorit, foto 4 Škoda Favorit, foto 5
 

Technické info

Přezdívka auta Fávíčko Rok výroby 1990 Koupeno nové najeto [km]:190000 palivo: LPG počet válců: 4 počet ventilů na válec: 2 objem [cm3]: 1289 výkon [kW]: 46 kroutící moment [Nm]: 100 zrychlení 0-100 km/h [s]: 14 maximální rychlost [km/h]: 150 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 13 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 8,5

Popis vozu

Auto pochází z rodiny, já sám s ním mám za cca 4 měsíce naježděno cca 3000 km.

Prosím o trpělivost, více info se snažím dopsat, raději ale jezdím než píšu :-)

Silné stránky

- dostupnost a cena náhradních dílů
- LPG a s tím spojená výhodnost provozu
- topení

Slabé stránky

- pasivní bezpečnost
- malý výkon motoru (i stěračů :D)

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Bohužel jsem díky své blbosti musel nechat vyměnit chladič (při vyhrabávání auta ze sněhu jsem vařil a prasknul), strčil jsem to do "gáraž servisu" v Litomyšli naproti vlakáči a zkušenost nic moc, cena na to že se použil už starší chladič byla celkem vysoká a po cca 3 týdnech jsem zjistil únik chladicí kapaliny (celá expanzka) -> nedostatečně utažené čidlo ventilátoru v chladiči.

Zbytek oprav se snažím dělat svépomocí:

- výměna celých předních dveří (spolujezdec nestihl dostatečně rychle zavřít dveře a už to bylo :D)
- výměna zlomené hlavice řadicí páky
- stěrače, žárovky (z toho asi 30 žárovek v přístrojovce/spínačích)
- seřízení LPG (bralo 10l), seřízení nízkého volnoběhu, pořád mě zlobí sytič :/
- výměna akccelerační membrány, palivové hadice, těsnění v benzinové pumpě
- seřízení těch ****** dotykovejch kontaktu na couvačky, mlhovky, podsvícení SPZ a vyhřívání zadního skla -> plánuji předělat na husí krk
- výměna zadní stahovačky okna
- oprava vypadavájících skel (jedno se rozbilo) ze zrcátek, promazání "štelování"
- ulomená měrka oleje, naštěstí nezapadla do motoru a šla vytáhnout
- výměna zadních světel (studené spoje, prasklina zakrytá odrazkou z kola)

Úpravy

Na autě jsem provedl pár úprav, snažím se aby bylo vše decentní/originální.

Exterier:
- originál mlhovky do nárazníků včetně překrytných mřížek
- original přední lízátko
- ofuky předních oken


Interier:
- palubní deska z felicie
- topení felicia
- dlouhý středový tunel
- přístrojovka 93+ s otáčkoměrem
- černý interiér (stropnice, plasty, tapecy, pásy, volant, postupně dodělávám)
- stropní hodiny
- el. odskok kufru
- aut. zapnutí světel
- elektronicky prerusovac blinkru
- pametovy cyklovac steracu s wish wash funkci

 

Novinky v recenzi

17.3.2012 08:32

Výměna světel

20°C = výměna zadních světel, při výměně jsem zjistil že jedno svítí méně -> studeňák v patici se žárovkama.

Přidal jsem fotky z lehčího zapadnutí u chaty, bohužel jsem nestihl auto pořádně umýt :(

Video

Přímý odkaz na video.


Další vozy Škoda Favorit



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
6

pořád se cosi sere ale nic bez čeho by se nedalo dojet

praktičnost
9

pět lidí se tam i s bagáži vleze, pravda moc se tomu pak nechce

prostornost
7

já si nestěžuji a spolujezdci jsou rádi že nemusí busem :D

jízdní vlastnosti
7

při vyšších rychlostech nad 100 km/h na nerovnostech nebezpečně odskakuje

jízdní komfort
4

náklony, hluk při přejíždění nerovností, hluk motoru, občas pocit jízdy v kabrioletu (nepříjemné v zimě, topení topí ale dveře větrají)

provozní náklady
9

zatím jen pár blbejch těsnění a hadiček, kvůli LPG (pár korun)

náhradní díly
10

na vrakáči si je mohu vymontovat zadarmo :-)

výkon motoru
5

jednička 45, dvojka 80, trojka 110 ale dál už to nejede..

spotřeba
8

žere mi to 8.5l LPG (1.5kč/km) takže spokojenost :-)

hlučnost motoru
6

na volnoběh tichý a oproti dieslum poslouchatelný zvuk, potom nastane neodhlučněné peklo (občas příjemné :-))

kvalita sedadel
4

mám tam ty klasický s žádným bočním vedením, propadlým sedákem a bolezádovou výbavou, nicméně plusem je že se dají sklopit.. ;-)

brzdy
6

není to ono, ale snažím se jezdit defenzivně a brzdit raději motorem

zavazadlový prostor
9

na svojí třídu asi dobrý, ale já ho mam zabitej LPG bombou (toroid)


Více o modeluŠkoda Favorit
Škoda Felicia Combi 1,3 Škoda Felicia Combi 1,3

Po testu Octávie 1,8 SLX přišla na řadu i "stará známá"…

Škoda Felicia Škoda Felicia

Ve čtvrtek 12.2. v 15,30 byla českým a slovenským…

 





Blesk.cz

Osud všech online hráčů se nachází zde: Recenze Destiny 2

Osud všech online hráčů se nachází zde: Recenze Destiny 2

Už jste si vzali dovolenou a děti poslali k prarodičům? Destiny 2 je totiž online videohra, která se může stát…

„Trapné a nedůstojné.“ Vysoké školy dusí nejistota, sní o miliardách od Valachové

„Trapné a nedůstojné.“ Vysoké školy dusí nejistota,…

Vysoké školy jsou znepokojené. Ani pár dní před posledním jednání vlády, na kterém budou ministři naposledy…

 

iSport.cz

Schickovo zranění potvrzené. Mimo bude dva týdny, přijde i o AC Milán

Schickovo zranění potvrzené. Mimo bude dva týdny,…

Český útočník Patrik Schick si bude muset na další zápas za AS Řím počkat minimálně ještě dva týdny. AS na svém…

Video z bitky v kotli Sparty. Za jiné názory nic nehrozí, brání se ultras

Video z bitky v kotli Sparty. Za jiné názory nic…

Sparťanský národ kromě výsledkové krize řeší i průšvihy, které se dějí na tribunách. Jeden takový se stal během…

 

Reflex.cz

New York vypadal v 70. letech na některých místech hrozivě, pak se jej podařilo „vyčistit“. Podívejte se na fotografie

New York vypadal v 70. letech na některých místech…

Americký New York je považovaný za globální mocenské centrum, které má velký dopad na obchod, finance, média,…

Machiavelli v kostýmku: Nový životopis Angely Merkelové ukazuje, proč opět vyhraje volby

Machiavelli v kostýmku: Nový životopis Angely…

Málokterý evropský politik byl v posledních letech podroben tak drtivé kritice, jako německá kancléřka Angela…