reklama


Diskuse

Ford S-Max (2011)

30.12.2011

Výber nového auta v podstate odpálil poznatok očakávania dvojičiek. Ešte pred ich narodením sme s obavami hľadali vhodný dvojkočík, ktorý by spĺňal naše…

 

Ford S-MAX (l-n)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto Delfin2

    Delfin2 30.12.2011  13:20

    ford

    Krásny S-Max prajem veľa pekných km :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto l-n

      l-n 30.12.2011  14:36

      « Re: ford

      dakujem velmi pekne...recenzia ("test") nie je este dokonceny...dvojicky, praca..ale prevrtam sa v nom ako sa na zatial spokojneho, ale nie 100%, uzivatela patri :-)
      • 00 Reagovat !

        foto m-z-

        m.z. 30.12.2011  17:18

        « Re: Re: ford

        S-Maxe znám docela dobře, máme jeden kousek ve firmě TDCI 96kw a až na problémy s DPF (každou chvilku musí auto na výměnu oleje), spokojenost.
        Gratuluju k dobré koupi :yes:
        Jako čerstvý majitel Sharanu 125kw Highline s téměř stejnými požadavky na výbavu, musím (aspoň po zkušenostech v ČR) poupravit názor na ceny VW vs Seat. Naopak s Alhambrou jsme se nemohli dostat právě na úroveň Sharanu a to jsem porovnával snad ze 30 nabídek po celé republice.
        S-Max má dynamický design, mě byl však sympatičtější koncern, navíc Maxík není úplně přímým konkurentem Sharanu, tuhle práci dělá pro Ford Galaxy. Max je přece jen o něco menší a v kufru docela výrazně, hlavně na délku.
        Ale samozřejmě je i tak dostatečně prostorný. Ještě dotaz ke spotřebě, to je opsaná tabulková hodnota, nebo opravdu za tolik jezdíš? Já se svezl asi 400km s naším Maxem a nebyl problém při dynamičtější jízdě udělat 8,5l spotřebu, jinak dlouhodobý průměr má okolo 6,5l.
        Teď jsem si přečetl tu spotřebu u hodnocení, tak to +- sedí.
        • 00 Reagovat !

          foto l-n

          l-n 04.01.2012  00:19

          « Re: Re: Re: ford

          Dik moc za reakciu.
          Musel by som v pamati velmi hladat konkretne konfiguracie Sharanu a Alhambry. U nas na Slovensku je jasne vyhodnejsi Seat uz v cennikovej cene. Zaruka importera Seatu je 4 roky, VW dava u nas 2 roky.
          Alhambra - spominam si na tieto polozky 103kW manual, vybava Style, farba Boal, alarm, bocne airbagy vzadu, bixenony, nezavisle kurenie, kozeny interier, tazne s automatickym odbrzdenim pri rozjazde do kopca, elektricke dvere vzadu i na kufri, cargomanazment v kufri, parkovaci automat, kamera s velkym radiom bez navigacie, atd...vychadzala 39100Eur. Sharan 103kW manual Highline napr "len" s Alcantrou (koza v Seate je priplatkovou kozou Viena u Sharanu) len s malym radiom (ale s navigaciou, ktoru som viac menej nepotreboval, ale kameru som mohol kombinovat len s tymto), bez elektrickych dveri o vysiel 3500 viac. Zlavy su viac menej vecou ochoty predajcu ist v ustrety klientovi.
          S-Max vs koncernova konkurencia - sam Ford ako cenou, tak aj kategorizaciou, a napriklad na Slovensku tlacenym manualom (vydal len jednu knizku pre oba modely) dava S-Max na roven Galaxy a nazyva ich oba MPV. Maju rovnaky podvozok, razvor. Odlisuju sa "len" dizajnom a rozmerovo vyskou a dlzkou previsu kufra a minimalnymi detailami vo vybave (ak vobec) - rovnako su rozdielni ako Sharan a Alhambra, akurat cenovy rozdiel medzi nimi je mensi ako Sharan vs Alhambra...Nepopieram, ze je kufor o cosi dlhsi, ale Ford dal zakaznikovi moznost vybrat si medzi krabicovytym Galaxy a S-Maxom....
          ...ale to je len moj subjektivny nazor, rovnako ako popis mojich skusenosti s S-maxom
          • 00 Reagovat !

            foto m-z-

            m.z. 05.01.2012  12:02

            « Re: Re: Re: Re: ford

            OK, každý podle svého gusta. Např.pro mě byly rozměry kufru dost zásadní, protože občas v něm budu vozit trhače a ty jejich tělíčka zaberou docela dost prostoru, ještě budu muset posouvat sedačky dopředu >:D
            • 00 Reagovat !

              foto l-n

              l-n 05.01.2012  14:31

              « Re: Re: Re: Re: Re: ford

              :-) Jedna vec je, čo sa mi páči a druhá okolnosti prečo píšem o Snehulákovi...
              ...v pondelok ráno som sa dozvedel cez telefón konečnú (vyhandlovanú) cenu (už veľmi sympatickú) u predajcu Seatu za Alhambru konfigurovanú podľa potrieb a gusta...šiel som do banky ayz som na obed mal vo vrecku peniaze na zálohu za Alhambru a trochu som špekuloval, že nechám pridať výkon zo 103 na Tvojich 125kW (do tisíc euro príplatok), keď do predajne prídem okolo 3 poobede...volám svojmu veľmi blízkemu kontaktu u importéra, že nech teda postráži polovičný čas čakania voči tomu, čo sľúbil predajca, aby som kontakt mohol o 2 mesiace zviesť na aute, aké na Slovensku v Seate ešte nemali (predajca sľúbil čakanie 4 mesiace, importér, že stiahne bežné čakanie na polovicu, alebo o niečo dlhšie)...no bol som vyvedený z omylu, že bežné čakanie je 8-10 mesiacov v celej Európe a teda čakať budeme 4, no pravdepodobnejšie 6 mesiacov....a tak som sa po vydýchaní spojil s predajcom Fordu a dohodol auto...bolo u nás do 12 dní od toho telefonátu....S-Max sa mi páči a som spokojný, no jeho prítomnosť v našej rodine viac menej ovplyvnila politika VW a jeho srania na dodávateľov počas krízy, lebo problém majú len s dodávateľmi (najväčší problém bol vraj v koži) a/alebo neschopnosť importérov spolupracovať na medzinárodnej úrovni (našepkával som, že nech nájdu auto niekde v predajni vonku, napr v Nemecku)....Už som spomínal, že VW Sharan s Alcantarou bol o poznanie drahší ako Seat...Snehulák po domontážach (kúrenie, ťažné, rádio s kamerou) vychádza napokon cca rovnako ako Alhmambra so slabším motorom...
            • 00 Reagovat !

              foto l-n

              l-n 02.02.2012  18:19

              « Re: Re: Re: Re: Re: ford

              Caf...
              ...Sharan ukazuje, kedy prebieha regenerácia DPF?
              Lebo S-Max ni, ako som spomínal v texte. A výsledok:
              [odkaz]
              • 00 Reagovat !

                foto m-z-

                m.z. 02.02.2012  21:01

                « Re: ford

                Mám najeto 6500km a neregistroval jsem zatím regeneraci, žádná kontrolka se mi nerozsvítila.
                V těchto mrazech mám problém s udržením provozní teploty, pokud má motor jen lehké zatížení.
                Např. dneska jsem jel po 4 proudovce jen 100km/h rychlostí a po 28km byla teplota mezi 50-60st ;-\
                V servisu mi to příští týden zkontrolují, ale myslím si, že je to vlastnost tohoto motoru, uvidíme.
  • 00 Reagovat !

    foto sir

    sir 31.12.2011  17:23

    Pohon

    Gratuluju ke krásnému auto....bezpečné...a dobře jezdící...tak hodně štastných km ...akurat si oprav v tabulce "zadní pohon" :-)
    • 00 Reagovat !

      foto l-n

      l-n 05.01.2012  15:11

      « Re: Pohon

      Opravene...dik moc....pozrel som Tvojho krasavca - uprimne, viac sa mi paci Ecoboost ako Duratorq lenze v Snehulakovi som nemal taku moznost, takze tak trochu som si povzdychol :-) uvidim do coho pojdem, ked FFII skonci sluzbu - okrem ineho mu chyba schopnost hlbsie sa nadychat a nezadychat, ked sa netoci :-( a to asi jeho najzasadnejsi nedostatok...
      • 00 Reagovat !

        foto m-z-

        m.z. 05.01.2012  19:04

        « Re: Pohon

        To je zvláštní, já čekal jen 2 měsíce, vyhrožovali 3 měsíci ;-)
        Mám najeto jen 2500km, časem ho sem možná taky hodím, ale zatím opravdu splnil to, co jsem si od něj sliboval. Samozřejmě i v horším slova smyslu, např. že je vhodný jen na mírně svižnější jízdu, opravdu na řezání zatáček je Ford v rámci kategorie vhodnější. Ale to je jen detail, přesouvací povinosti si plní na výbornou :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto l-n

          l-n 05.01.2012  22:38

          « Re: Re: Pohon

          Kolega mal so Sharanom rovnakú skúsenosť. Ja som sa zameral na lacnejšiu Alhambru a asi je na linke v Portugalsku druhoradá. No predajca VW mi aj ukázal vtedy (v novembri) najnovšie reštrikcie na čakacie doby - vážne tam bolo 6mesiacov a viac (pre modely, kde základ bola výbava Highline, napr si ako problém spomínam kolesá v jednom výbavovom balíku sa hovorilo o 8 mesiacoch - na otázku prečo potom nedajú iné mi nevedel odpovedať).
      • 00 Reagovat !

        foto sir

        sir 15.01.2012  12:07

        « Re: Re: Pohon

        Tak hlavně, že plní co má a navíc S-MAX užasně vypadá.
        A Ecoboost je opravdu velká radost, škoda jen že nebyla možnost manuálu a ještě té výkonější verze...ale to už bych opravdu zbytečně žehral :))

        Zkus FF3 a 1,6 Ecoboost.....to je parádní spojení...opravdu moc moc.
        • 00 Reagovat !

          foto l-n

          l-n 18.01.2012  09:02

          « Re: Re: Re: Pohon

          Skusal som 1,6 Ecoboost vo FF3. Toto "beaujolais" chutilo velmi dobre. Okrem podvozkov sa, podla mna, Ford Europe dostal na spicu aj v benzinakoch v nepremiovom segmente.
          O FF3 asi nebudem zatial uvazovat - motor ANO, aj odhlucnenie ANO, no naklony sa mi javia vacsie ako vo FF2, a hlavne je na moj vkus vo vnutri male a zvonka si ho mylim s inymi autami. Ak by sa o 3-4 roky namiesto faceliftu FF3 objavilo nieco v podobe Evos s 2,0 Ecoboostom potom by som si pochutil a nechal na zadnu napravu namontovat zotrvacnik, zeby som sa hral na krizovatkach na ekologa (designovo by mal Ford ist do nejakeho musclecarala Mustang/Shelby, nech sa odlisi od tej masy serioviek, kde len Hyundai robi nieco svieze napr iX20, ale aj tak furt v duchu globalneho designu)....
          ...dufam, ze Fokusik este 3-5rokov bude sluzit rovnako spolahlivo ako doterajsich 5...
          • 00 Reagovat !

            foto m-z-

            m.z. 18.01.2012  17:50

            « Re: Pohon

            Kouknul jsem do recenze na aktuální spotřebu a musím jen potvrdit úspornost 2,0 TDI. Po cca 5tkm, mám dlouhodobou spotřebu dle PP 6,5l. Měřil jsem i dotankování a fandí si přibližně o 3-4dcl, takže paráda :yes: A nejezdím žádnou ECO rallye, jen na dálnici se krotím na 140km/h, mimo okolo 120km/h tacho.
            Já k aerodynamickému hluku nemám absolutně žádné výhrady, naopak je ve vysokých rychlostech příkladně tichý.
            • 00 Reagovat !

              foto l-n

              l-n 19.01.2012  09:34

              « Re: Re: Pohon

              ...vcera som na spritmonitor doplnal cisla, ale som musel skoncit a bez kontroly som to nechal tak. dnes je to aktualne/opravene.
              V S-Maxe PP ukazuje, rovnako ako vo FFII, s rozdielom 1deci...jazdil som Alhambru a ten najlacnejsi model. Nefandim PSA turbodislu vo Forde, ze mi klesne spotreba pod 6,5ltr, aj ked na spritmonitor sa taki najdu. A co sa tyka jazdy - na tacho mavam zvacsa 10 nad povoleny limit a sem tam (niekedy pricasto) musim obiehat tych, ktori jazdia na skodovkach a inych vozitkach na spotrebu s rychlostou urcite viac nez 10km/h pod povoleny limit.
              Hluk - voci Sharanu ma Alhambra celkom isto ine spataky a mozno aj vybava urcuje mieru odhlucnenia.
  • 00 Reagovat !

    foto martindr

    martindr 09.05.2012  09:41

    fuuf

    to co ti povedali vo forde, ze auto moze zhoriet je riadna kravina a cudujem sa ze si na to naletel. Doslo k obycajnemu zapchatiu filtra, co by sa stalo je ze auto bud ev nudzovom rezime a ten ta donuti prist do servisu. Ked nevymenis brzdy tiez sa zabijes. Ked nevymenis stare gumy, tiez sa zabijes. To co popisujes na ford fore je az infantilne.. Prepac ze ti tu nakladam, chapem ze si sa zlakol ale tych estrogenovych emocii je tam nejako vela...

    inac pekne auto, len nechapem ako si dokazal upchat tak skoro filter.
    Moja rada pre teba:
    Raz za tyzden dlha jazda
    Studeny motor tocit medzi 2000-2500 otackami
    motor celkovo netocit pod 2000 otacok!!!
    • 00 Reagovat !

      foto l-n

      l-n 09.05.2012  20:47

      « Re: fuuf

      ...to nechape nikto, preco sa upchal filter tak skoro....
      ....auto jazdi najma manzelka s detmi a nemozem od nej chciet, aby riesila pocas cesty nejaky DPF. z pohladu potencionalneho auto fanusika zial, ale je to takto a nepovazujem za negativne, ak sa k autu zena sprava ako k veci na pouzivanie, nie na uzivanie si...
      .... raz za cas (raz, niekedy 2x do tyzdna) idem s autom do prace, ked ho rodina nepotrebuje - celkom 55km, z toho dialnica 40km tam i spat...ale Ford mi nevie zarucit, ze prave vtedy sa spusti regeneracia...
      ...otacky 2-2500 a disel? naozaj su to bezne otacky pre disel? ved pocitac zelenou sipkou nuti radit vyssiu rychlost tesne potom ako sa roztoci turbo. s focusom jazdim s cca takymi otackami, kym nie som mimo obce a je to 1,6 hladky benzin...
      ...ani tvoja jedna rada mi nepomoze vyhnut sa problemom s DPF v buducnosti. pre uspech chyba podstatne, tj 1 z alternativ - bud tam DPF nebude, alebo mi da auto vediet, ze sa regenruje. A v druhom priprade by som mohol manzelke hovorit, "skusme sa vyhnut problemom s DPF takto a takto".
      ...aj tak dik moc...
      ...1,6Ecoboost 136kW je pre bezneho uzivatela menej problemove ako akykolvek disel od PSA: nema DPF, je lahsi, tichy, netrasie sa, zvonka neznie ako traktor...
      • 00 Reagovat !

        foto martindr

        martindr 09.05.2012  22:01

        « Re: Re: fuuf

        tvoj problem je ze si si kupil motor ktory pre teba nie je absolutne vhodny. Uz len z titulu ze na nom jazdi prevazne manzelka. Tie rady co som ti dal su nie moje vymyslene ale od skusenych mechanikov. Je zaujimave ze na jednej strane nadavas ze ford montuje *.itko DPF aby odrbkal zakaznikov a na druhej si ochotny verit tym podrganym zelenym sipkam kedy radit. Len tak mimo temy jazdou pod 1700-1800 otacok si dodrbkavas aj dvojhmotovy zotrvacnik. A dalsia vec ze aj so studenym motorom mas jazdit v spektre 2000-2500 otacok. V tychto otackach dochadza k dokonalemu a najefektivnejsiemu spalovaniu zmesi a nevznika ti tolko sraciek v podobe tuhych castic ako v prilis nizkych otackach. Ano, ludia si myslia ze diesel bude jazdit pomaly od 1000 otacok, ale to je chujovina, strasna chujovina. Bohuzial a teraz to neber uplne osobne lebo takych ludi ako ty je vela, si sa nechal nachytat na hruskach a kupil si si auto ktoreho hlavny potencial (dialnice) ostava nevyuzity a tvoja zena ti ten motor akurat totalne dose.rie... Bohuzial. Bol som mozno tvrdy ale to co ti pisem nie su moje vyplody ale skusenosti ludi co s tym robia denno denne...
        • 00 Reagovat !

          foto Nicco

          Nicco 21.08.2012  13:58

          « Re: Re: Re: fuuf

          To uz je zobecnovanie problemov s DPF. Vacsina ludi ani netusi ze to tam je, alebo co to je. Tato technologia ma este hodne daleko k dokonalosti. Jena zaujimavost. Nedavno niekto na Focus fore zhanal DPF pre Galaxy, myslim 2.2d asi. Ma cez 100tkm a potrebuje novy a Ford ho predava za 100tKc...

          l-n, mozes porovnat spotrebu FF a Smaxu pri rovnakom style jazdy?
          • 00 Reagovat !

            foto l-n

            l-n 21.08.2012  14:59

            « Re: Re: Re: Re: fuuf

            Ahoj...dik moc za "povzbudenie" :-) s tymi 100tKc...
            ...celkom isto s Smaxom nejazdim ako mi radi peet nad tvojim prispevkom - po konzultaciach s inymi mechanikmi a majitelmi dislov a aj prehrabanim sa na fordackych a disel forach, som prisiel k zaveru, ze peet si robi zo mna srandu. ak by som s dislom jazdil nad 2200otacok, tak si nemusim kupovat disel ale rovno mozem zivit 2ltr benzinove turbo

            ...a ani neviem, ci jazdim s Smaxom a FF rovnakym stylom...skor nie, lebo motory su abs rozdielne a musim sa tomu prisposobit...
            ...FF je so svojim hladkym benzinikom so 100konmi daleko daleko prijemnejsi a komfortnejsi (teraz neprihliadam na absenciu poriadneho odhlucnenia interieru) z hladiska kultury chodu, ci ako sa to vola - ci je to drzanim otacok okolo 2000, pripadne vytocenim do 3-4000 a aj ked sa pozabudnem a otacky klesnu pod 1500 a ja pridam bez podradenia. jedine co mu chyba je dalsich 100koni...z toho vyplyva aj styl jazdy a spotreba. Dlhodoby priemer je 7,3 (za posledny rok a pol je to horsie, lebo je z neho aj stavebne auto a dost casto sa presuvam po dialnici). Raz pred 2 mesiacmi som skusal nezmysel a dosiahol som jednu nadrz so spotrebou 6,3. Trasy sa nemenili. K stylu som sa viac nevratil...
            ...SMax je disel a tazky voz - disel v zmysle komfortu - pod otackami nez sa zapne turbo je to des a hroza ako co sa tyka pruznosti, tak aj vnemov. potom mas komfortne auto(hluk, trasenie, pruznost je ako v aute za milion) do otacok cca 2200 a nasledne ti to pod zadkom duni a je po komforte....a navyse je to tazsie auto hlavne na predok a je vysoke a ked v nom idem, zvacsa sme cela rodina (to ako keby mi povytiahli mentalnu rucnu brzdu). prazdny som v nom malokedy a vtedy jazdim zvacsa po dialnici..dlhodoby priemer si vies vycitat z odkazu na spritmonitor...viem ist obvyklu trasu do 7ltr...no, vsetci okolo mna mi tvrdia, ze pojde este dole...inak, na garancke mi hovorili, ze je v absolutnom poriadku. tak nech mu to vydrzi este zo 10 rokov :-)

            ..DPF - vacsina ludi netusi co to je, lebo to este nemenili...ale ked to vytusia, budu vediet o co ide...
            • 00 Reagovat !

              foto Nicco

              Nicco 21.08.2012  15:20

              « Re: Re: Re: Re: fuuf

              V neiktorych autach o DPF nevies, ale niektore maju velke problemy. Napriklad stary 2.0TDI PD alebo novy 1.5MIVEC od Mitsubishi v ASXku. Ten co mas ty, uz ma asi 5ty vstrekovac nafty priamo v telese a nemusis dolievat Eolys ako na klasickych HDI, na ktore bolo dost staznosti. No aspon boli pri vymen lacne. Ford potom opustil mokru cestu aj u 1.6HDI u Focusa III a dal tam ten piaty vstrekovac, ktory objektivne a teoreticky by mal byt spolahlivejsi - v zmysle uspesneho dokoncovania regeneracii a nemal by mat problem s pribudanim oleja, ako stare 1.6ky. Bohuzial, zase tam nedali kontrolku vypalovania. Ostava len dufat, ze ten tvoj problem bolo iba mensie zavahanie, nahodna porucha vstrekovaca, pripadne, ak chronicka porucha, tak skoro odladena.
            • 00 Reagovat !

              foto martindr

              martindr 21.08.2012  15:28

              « Re: Re: Re: Re: Re: fuuf

              srandu si urcite nerobim, riesi sa to na vsetkych forach ci uz bmw, vw, frantici, ci ford. Ked som ti to pisal, akurat to riesili tuto: [odkaz] precitaj si najspodnejsi prispevok od chalana, pytal sa ako jazdit s autom co ma dpf. A pre istotu si precitaj cele vlakno, dozvies sa vela zaujimavych veci a mozes sa vyhnut problemom. Neviem aku budes mat na smaxe spotrebu ale ja ked idem na mojej 3.0d, nehladim na spotrebu ale na motor aby bol v pohode. Spotrebu mam ustalenu pri beznych rychlostiach mi je jedno ci idem na 1600 ci na 2100. VYhoda diesel motora je ze na tom smaxe nemas spotrebu 10 litrov ale 7 pri zachovani dobrych dynamickych vlastnosti a sile aj pri nalozenom aute. Tie moje rady nie su moje, su to rady tych co s tym uz maju skusenosti a nieco si s tym prezili.
              • 00 Reagovat !

                foto Nicco

                Nicco 21.08.2012  16:00

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: fuuf

                Mas pravdu, 2200 ot je stredna hodnota, max je nejakych 4500. Pri malom zatazeni, alebo potom pri extremenj akceleracii to nedokonale spaluje a tvori nadmerne sadze, tym sa zanasa filter. Ta stredna hodnota je najidealnejsi stav, ked ma motor idealnu ucinnost a spaluje palivo kompletne.
                • 00 Reagovat !

                  foto martindr

                  martindr 21.08.2012  16:14

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: fuuf

                  a pri ustalenej rychlosti ist 2000-2200 otacok na diesly ci uz pri 50-60 ci 80km/h nie je problem ani so spotrebou ani s hlukom. Nevidim problem v tom, za to ze je to diesel predsa nebudem ten motor dusit...
  • 00 Reagovat !

    foto jurkoboss

    jurkoboss 19.04.2013  13:19

    Zohriatie motora v zime

    Ahoj, popisuješ, že Ti dlho trvá, pokiaľ sa ohreje,
    skús cez Convers+ aktivovať elektrické prihrievanie motora.

    Mám to na Mondeu, v zime v mínusových teplotách mi začína ohrievať už interiér po 10 km, motor už je v ideálnej prevádzkovej teplote.

    Mám aj nezávislé kúrenie, ty máš Webasto, ja mám originál, programovateľný cez Convers+, nemám k tomu žiadny iný diaľkový ovládač.
    V menu Convers+ sú to dva nezávislé systémy, jeden nezávislé kúrenie a druhý je ten na prihrievanie motora, Musíš to tam vysliediť.

    Otrava s DPF. Mne vybehla hláška po prvých 15 000 km, bol som s tým v servise na statickej regenerácií, od vtedy mám s tým pokoj. Je pravda, že treba s tým jazdiť dlhé cesty, aby to stíhalo vypalovať počas jazdy. Ak sa s tým motkáš po meste, tak je jasné, že sa tak neudeje. Tak ako písal peet1980, lepšie je jazdiť 2000-2500 ot/min, pre ten motor je to lepšie, ako ho podtáčať, aj keď ti kontrolky preradenia ukazujú možno radiť už pri 1600.
    Tak možno jazdiť, keď už ideš ustálenou 90kmh na 6. prevodovom stupni, ale ak potrebuješ akcelerovať, tak pekne podradiť.

    Inak pekný voz, pre rodinu ako stvorený. Vždy pokukávam po S-maxoch, keď idú okolo.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!

reklama

Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

reklama





Blesk.cz

Exploze v Istanbulu zabila 29 lidí, 166 zranila. Český fotbalista vyvázl o fous

Exploze v Istanbulu zabila 29 lidí, 166 zranila.…

Sobotní výbuchy u fotbalového stadionu istanbulského klubu Besiktas zabily 29 lidí a 166 jich zranily. Oznámil…

Meteoroložka Zárybnická varovala horolezce, on ji neposlechl a zemřel!

Meteoroložka Zárybnická varovala horolezce, on ji…

Alena Zárybnická (47) předpovídá počasí nejenom v České televizi, ale dělá i meteorologický servis horolezcům. S…

 

iSport.cz

Nekompromisní Joshua sejmul soupeře už ve třetím kole, na řadě je Kličko

Nekompromisní Joshua sejmul soupeře už ve třetím…

Britský boxerský favorit Anthony Joshua nezklamal a rozšířil sbírku knokautů. Američana Erica Molinu poslal…

SESTŘIHY: Real otočil v nastavení, rozhodl Ramos. Barcelona vyhrála 3:0

SESTŘIHY: Real otočil v nastavení, rozhodl Ramos.…

To už není náhoda! Kapitán Realu Madrid Sergio Ramos opět vystřelil svému týmu důležité body v nastavení. Po…

 

Reflex.cz

Téma imigrace: Západ prohrává svobodu slova

Téma imigrace: Západ prohrává svobodu slova

Gatestone institut ve své nové zprávě poukazuje na skutečnost, kterou mainstreamová media taktně nevidí. V…

Revizor Anděl i policejní rada Vacátko. Před 115 se lety narodil herec Jaroslav Marvan

Revizor Anděl i policejní rada Vacátko. Před 115 se…

Legendární policejní rada a šéf pražské mordparty Vacátko, nerudný revizor Gustav Anděl na ROHáckých dovolených,…

 
 
reklama