Škoda Fabia (2010)
31.5.2010Barva zelena rallye, pakety Sport 1 + 2 a Ambiente Plus, zasterky na vsech kolech, hagusy. Konkretne hagusy jsou nekomu trnem v oku, ale to je jeho…
Škoda Fabia II (kittiwake)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
"-- skrytý --" 02.06.10 16:33
« Re: Re: Re: Kotouče_zadní náprava
dle vypisu zakladni vybavy je maji mit vsechny motorizace o vykonu 77 kW, ale paradoxne mi prijde dle fotek zde na auto.cz testovane fabie combi 1,2 77kW DSG, ze ma vzadu bubny.tak a od teto chvile se to stava trochu neprehledne ;-) -
"-- skrytý --" 02.06.10 16:16
« Re: Kotouče_zadní náprava
To by mě taky zajímalo :-) někde píšou že je maj, jinde že ne. A jde o to, jestli je to základní ESP v balíčku Sport II. (kde je jen ESP, ABS, MSR, ASR). Nebo ESP Plus (navíc EDS, HBA, HHC). A balíček Sport II stojí jen 10.000, když je tam ještě Maxi-Dot, Rádio Swing a kontrola tlaku v pneumatikách. Když v eleganci chtějí jen za samotný ESP Plus 16.800Kč... No uvidíme, já mám objednou 63kW i s ESP Plus, a nerad bych měl na svých 16" bubny, ale jestli budou, co nadělám no >:D -
"-- skrytý --" 02.06.10 12:55
« Dotaz
Můžu mít dotaz, kdy sis Fabii objednával? Jedná se mi o balíček Sport I., kde máš kola Antares. Tudíž mi přijde logické, že už z pásu sjíždí Fabie s Antaresama. Ale my když jsme si objednávali Fabii, tak v balíčku Sport I. byly kola Line (v konfigurátoru jsou ještě vyfocený :-) A ve škodovce mi dneska nebyl nikdo schopen říct, jaký kola přijdou >:D Jako mohlo by mi to být jedno, já mám objednaný Elby. Ale ségra tu do mě hučí, ať to zjistím >:D -
prejt 02.06.10 10:24
« Re: Hagusy
To je fakt, hagusy na krátkém autě vypadají děsně. Když je vidím na pandě, felicii nebo sparku, můžu si ukroutit hlavu. A nedávno jsem je viděl na ventu, no, myslel jsem, že vrhnu šavli. A teď už je to na krátké fabii. Trochu paradox: vzhled vozu faceliftem (v rámci možností) maximálně vylepšili, ale zničili těmi hagusy. Ale každopádně gratuluji k tomu autu, dobrá volba, skvělý motor a krásná barva. :yes: -
Pavel.E 02.06.10 09:27
« Hagusy
Gratuluji k novému autíčku a přeji hodně šťastných km.
Barva je pěkná, jedna z mála co mi na novou Fabku sedí, kola taky sluší, klasická s 5ti paprsky, opticky vypadají větší než jsou. Ale pro mě jsou ty hagusy na "kratinké" Fabce jak ucha na nákupní tašce, na kombíku jsem je měl taky, ale na krátké? :-( -
kittiwake 02.06.10 08:39
« Re: Zástěrky
Motor je uzasnej - samozrejme v dane kategorii. Je to opravdu hodne zivy a to ho netrapim ale predpisove zajizdim. Vcera jsem najel asi 200K, z toho 40K mesto a zbytek slusny okresky. Rychlost vicemene predpisova obcas prolozena mensi rychlostni zkouskou a podle PP prumerna spotreba 5.6. Na syrovej motor myslim dobrej vysledek. Po dlouhe dobe mam auto, se kterym neni nebezpecny predjizdet. Nejvetsi smutek je, kdyz jizda konci a blizim se ke garazi, jeste bych vzdycky radsi jel :-) -
Honza Mička 02.06.10 02:16
« Re: Re: Re: Zástěrky
jo,tak jako u me! >:D >:D >:D delam si srandu :-) sebral jsi mi napad,takovou podobnou,ne-li uplne stejnol,ale s koly Elba jsem si si zkousel nakonfigurovata vysla mi celkem prijemna cena,tak uvidim,jak se sizuace vyvine a treba tady budou zabicky dve :-) ;-) Jinak taky me zajima ten motor,mam slibenou jizdu,ale nejak nejsem schopny se dostavit >:D -
sotomaior 01.06.10 16:32
« Re: Re: Re: Zástěrky
já je dával na každé své autí >:D ale hlavně proto, že u nás se sype inertem a některé modely je maj vcelku vkusně zakomponované... jinak to nařízení EU, že zástěrky nejsou povinné bych s chutí zrušil, jako v zemích kde moc neprší tak jsou na nic, ale v našich podmínkách.. -
kittiwake 01.06.10 15:43
« Re: Motor
Motor je lahudka. Po nastartovani kdyz je studeny je vice slysitelny asi 30-60 sekund, potom se velmi vyrazne utlumi a uvnitr pri zavrenych oknech je prakticky neslysitelny. Za jizdy se ozyva pri jemnem plynu spise jen aerodynamicky zvuk. Pri seslapnuti plynu naopak prijemny motorovy a utlumeny zvuk.
Pri otevrene kapote je slyset jakesi cvrlikani, je to uplne jiny zvukovy projev nez na jaky jsem byl zvykly. Vibrace uvnitr zadne, naprosty klid. Kdyz je v okoli primereny provoz tak pri stani na krizovatce hlasitost okoli zastini motor tak, ze beh poznate jen podle otackomeru.
Zajimava je funkce, ktera za jizdy ukazuje prave zazarenou rychlost a sipkama ukazuje, zda preradit nahoru nebo dolu. Jsou to jen mala cisla a sipky, takze kdyz to neposlechnete, nijak to nerozciluje. Pocitac chce hodne brzo radit nahoru, pri 1800 ot/min si rekne o vyssi rychlost, takze pri 55 km/h si klidne rekne o petku. Motor i pri takto nizkych otackach pekne tahne.