Volkswagen Jetta (2017)
15.1.2018VW Jetta 2,0 TDI,81KW,DSG7 Business Highline tak zdravim,na uvod upozornujem gramatickych fanatikov nach si daju pohov,literaturu treba citat inde...…
Volkswagen Jetta (kekso)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
kekso 23.11.21 15:17
« Re: AdBlue
Nenazval by som to strach... Služobne mam motor s adblue a priznam sa lezie mi na nervy sledovať kedy dojde, resp keď vidim aktualne tie ceny... jedno palivo, jeden problem... Firemne možno ale sukromne sa tomu rad vyhnem. Neber ma za slovo ale tuším honda alebo tak pracuje na diesel motore bez adblue a splni normy. Do toho by som šiel. Ale taky diesel s adblue je pre mňa ako benzin a plyn resp. benzin a elektrina... Jednoducho jedno palivo (benzin, diesel,elektro) a pokoj... Taky môj názor. nevravím že prevratný ale môj. A už mám fakt dosť odjazdené na to aby som si vedel vybrať. Firemne to neriešim... ale sukromne asi tak. -
Jetty 19.01.18 11:08
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Njn
No záleží na tom, co tam opravdu máš. Spíš to bude DQ200 ta je pro motory do 250Nm a tam bych to zvyšováním Nm nepokoušel. Např 1.8TSI má kvůli ní omezený kroutící moment oproti manuálu. CC bude mít na 99% DQ381, která zvládá momenty až 420Nm... to je potom rozdíl... ;-) -
kekso 19.01.18 07:40
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Njn
Urcite je 7 st. prevodovka slabsia ale nezavrhoval by som ju, mam s nou ake take skusenosti + znamy ju ma od nova v "CC" natocene nejakych 240 TKM bez poruchy a s povodnymi spojkami,pravda je ze bez chipu. Cas ukaze,nieje to pre mna aktualne prio nakolko na to co potrebujem staci aj aktualny vykon. -
Jetty 18.01.18 16:36
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Njn
Nerozletí. Ale jak jsem psal, normálně tu 81kW verzi upravují na 103, plné zvýšení potenciálu tohoto motoru na těch cca 120kW udělají za větší obnos. Ale je to pořád v bezpečné míře. Jinak já už to mám upravené téměř rok a najeto něco přes 16tis. Strach z toho nemám, měl jsem upravenou i Octávku a vím, že když to svěříš renomované firmě, tak nemáš problém. Samozřejmě za předpokladu že něco víš o motorech a není ti cizí nezatěžovat studený motor, dokud se nezahřeje olej aspoň na 80st, taktéž dochlazování motoru po větší zátěži a zkrácené intervaly výměny oleje a palivového filtru plus poctivá výměna vzduchového filtru. To je alfa omega základní péče o motor. ;-) -
kekso 18.01.18 14:30
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Njn
Vsak chapem ze pri tak markantnom navyseni nemozes cakat zazraky,ale nieze sa ten motor po par TKM rozleti... :-) Tak ci tak ho este poriadne zabehnem a ked tak potom by som to riesil. Kym je v zaruke nech sa prejavi co sa ma a potom uz uvidim. Tak ako na tej tvojej je to tiez kvalitne,ti verim ze predchadzynie je jednoduchsie... :-) Vsak vies preto kupujem nove lebo ako s nim budem zaobchadzat tak budem mat... :-) Vsak uvidis ako ti to pojde dalej,tiez si chvilku pockal a potom riesil chip,aj ja mam taky plan. Tak hlevne nech ti vsetko drzi ako ma. -
Jetty 18.01.18 12:19
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Njn
No jsou si toho vědomi, že ten nárůst je u tohoto motoru větší než jinde, takže za to chtějí víc než za std chip. Std 81 verzi upravují na 103kw a 320Nm. Životnost komponentů není prý omezena. Jak jsem psal, technicky 81kW verze shodná se 103kW, pokud jde o hlavní součásti motoru. Má to od září, nechal si to upravit až po tom, co jsem měl zkušenost s úpravou já na svém autě. Mimochodem můj motor se povedlo také moc hezky poladit, jestli jsi koukal na mou poslední novinku :-) Bál se hlavně o DPF. Zatím namotal cca 10tis a vše naprosto v pořádku. -
kekso 18.01.18 08:26
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Njn
Tak tak moja rec nech si kazdy kupi co chce... :-) Jetta v statoch fakt ide,vsak sedan... :-) Chip som nezavrhol ale mam nejake obavy aby to nedopsulo motor. Vies on je priskrteny kvoli tomu aby plnil Euro 6 bez Add-Blue. A kedze si ho chcem chvilku nechat nerad by som riesil problemy na STK (akoze som poslednych 12 rokov na ziadnej nebol.... :-)). Ale uvidim. Inak jasne ze nejakeho suflikanta na to nepustim,samozrejme nieco seriozne aj s odladenim DSG. Inak len pre zaujimavost, na kolko mu to cca. Chipli? Vopred dik za info. -
kekso 18.01.18 08:18
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Njn
No taka zaujimavost co som si vsimol,stara Jetta mala "holu" zadnu napravu a tato ju ma komplet oplastovanu... zrejme kvoli aerodynamike ale aj tak su tam badat zmeny... detailnejsie poobzeram ked budem mat auto na zdvihaku... :-) Tak tak ked sa tu bude predavat urcite to bude kandidat,aaale tuto rozhodne neplanujem len tak predat... uz jazdim menej tak cca.25 TKM rocne a podla predpokladov a vypoctov by som si ju chcel nechat aspon 6 rokov... :-) -
kekso 16.01.18 22:51
« Re: Čo tak skoro?
Nuz boli tam iste zavahania a sklamnia + fakt ze nova jetta sa uz v eu predavat nebude = papa QQ a sem s Jettou... :-) Veru rozdiely su markantne hlavne koncern vs. rencla,ako tych 100 koni tam asi drieme abo co.. :-) aale zasa nato ze je QQ ohreblo,vedel som jazdit do 4 L co je fajn... :-) Urcite 1,6 lepsia spotreba ale 2,0 kultivovanost je uuuplne niekde inde... a ten klud a ticho... som spokojny inak by som asi jettu a este tu istu pre niekoho vybehovu nekupoval... :-) -
GregorZV 16.01.18 20:06
« Jettica
Veľmi dobrá recenzia chlape!!! už dávno som sa tak dobre s chuti nezasmial a máme spoločné názory na konkurentov :-) Jettka má dobrý podvozok a hlavne klasickú ručnú, čo ocení každý v tomto zimnom období :-) len za tú cenu by som si radšej doprial silnejšiu 110kw verziu s DSG ale toť môj názor a vkus... inak všetky :yes: hore!!! -