reklama


Recenze

10 Majitel

Honda Civic VTi EG6

9,91 Uživatelé

Hodnoceno: 56× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Honda Civic, foto 22 Honda Civic, foto 23 Honda Civic, foto 24 Honda Civic, foto 25 Honda Civic, foto 26 Honda Civic, foto 27 Honda Civic, foto 28 Honda Civic, foto 29
Honda Civic, foto 30 Honda Civic, foto 31 Honda Civic, foto 32 Honda Civic, foto 33 Honda Civic, foto 34 Honda Civic, foto 35 Honda Civic, foto 36 Honda Civic, foto 38 Honda Civic, foto 39 Honda Civic, foto 40 Honda Civic, foto 41 Honda Civic, foto 42 Honda Civic, foto 43 Honda Civic, foto 44 Honda Civic, foto 45 Honda Civic, foto 45 Honda Civic, foto 46 Honda Civic, foto 47 Honda Civic, foto 48 Honda Civic, foto 49 Honda Civic, foto 50 Honda Civic, foto 51 Honda Civic, foto 52 Honda Civic, foto 53 Honda Civic, foto 54 Honda Civic, foto 55 Honda Civic, foto 56 Honda Civic, foto 57 Honda Civic, foto 57 Honda Civic, foto 58 Honda Civic, foto 59 Honda Civic, foto 60 Honda Civic, foto 62 Honda Civic, foto 63 Honda Civic, foto 64 Honda Civic, foto 65
 

Technické info

Přezdívka auta Žínka Ftek Rok výroby 1992 Koupeno ojeté najeto [km]:176000 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1598 výkon [kW]: 118 kroutící moment [Nm]: 151 zrychlení 0-100 km/h [s]: 7 maximální rychlost [km/h]: 215 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 15 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 7

Popis vozu

Honda Civic 5G VTi 3D
Kódové označení: EG6
Motor: B16A2 – 118kW
Barva: Milano Red.
Výbava: el. okna, el. zrcátka, klimatizace, výškově seřiditelný volant, dělená zadní sedadla, ABS.
Nadstandardní (ne)výbava: bez šíbru.

CESTA K VOZU
K hondě jsem se dostal více méně náhodou. Jako fanoušek aut jsem coby žák základní školy krátil časový přebytek hraním Gran Turisma, kde byla EG6-tka docela zajímavou ojetinou. Teda zajímavou rozhodně pro mě, protože jsem vždycky žral uřvaný předohraby a to hravě splňovala. Po nějakém čase, když se mamka rozhodla si na truc koupit auto, přišla za mnou, co bych jí doporučil. To mi bylo asi 14. Inu, doporučil jsem... A za týden bylo EG4 s motorem D15B2 doma (1,5l, 66kW). Vypadalo úžasně, přesně tak, jako kdysi na monitoru. To se psal rok 2002. Máma s jejím vozem napřed jezdila docela hodně, pak už míň, později ještě míň no a nakonec jej přestala využívat úplně. Mě bylo asi 16, takže do řidičáku daleko, přesto se rozhodlo o ponechání vozu, dokud si ty papíry neudělám. Úžasná na tom autě byla schopnost briskního startu i po několika měsících netrpělivého čekání před barákem.

Po dvou letech postávání tak přišla ta velká chvíle a já v roce 2006 usedl za volant. Od prvopočátečních tragikomických snah o přesun s neblahými následky pro vůz (spojka, zpátečka), jsem se dostal do fáze, kdy už jsem začal využívat potenciálu vozu o něco více, neřknu-li naplno. Motor měl zmíněných 66kW a velký hlad po otáčkách, což přinášelo depresivní momenty v oblasti pod 3000ot/min a na druhou stranu, omezovač v 7200 pokazil veškerou zábavu započatou okolo šesti tisíc. Zkrátka, motor přestal stačit . Na druhou stranu, musím vyzdvihnout jeho symbiózu s ostatními celky vozu, ať jde o podvozek či brzdy, vše bylo řešené na stejnou rychlost a na hodně klikaté okresce bylo auto zatraceně dobrým společníkem.

Otázkou bylo, kam dál. Ještě dřív, než jsem začal přemýšlet o něčem jiném, naskytla se možnost pořídit nabouranou hondičku od Jičína s motorem B16A2, což byl vrchol, který se do mého typu montoval (1,6, 118kW, redline v skoro 8500 ot/min). Od prvopočáteční myšlenky opravit ji bylo upuštěno a rozhodlo se veškeré prvky namontovat do civica, který v té době už 5 let patřil do naší rodiny. Po zakoupení bouračky následovala šňůra večerů a nocí, kdy se potřebné díly z auta vymontovávaly a nepotřebné resp. zničené věci pro změnu zmenšovaly pro odvoz na šroťák. Musím se přiznat, že to bylo poprvé (a naposled!), co jsem do auta řezal sekerou ve snaze nakrájet nepotřebné zbytky karoserie na požadovaný rozměr pro naložení do kufru. V tu dobu jsem už byl studentem VŠ a veškeré večerní aktivity se sekerou se neblaze podepsaly na mém prospěchu. Proto se s výměnou motoru nijak nepokračovalo a já dále trápil chudinku 1,5tku. Ono také bylo zapotřebí koupit velké množství dílů, které na dárcovském vozu havárií utrpěly a sehnat je za nějakou slušnější cenu byl nadlidský úkol. Někdy v květnu 2007 se však na stránkách honda-clubu objevil inzerát na dalšího bouraného civica, tentokrát ve verzi Coupé nedaleko Chrudimi, který byl za docela slušný peníze a vzhledem k poškození zadní části poskytoval velkej potenciál co do dílů, ať už jejich použitelnosti, nebo prodejnosti. Tohle kšeftaření mě nikdy nebavilo, později jsem ho nesnášel, ale když už jsem se jednou rozhodl jít touto cestou, nešlo couvnout. Z nově přivezeného coupé se opět vybralo co šlo a přišla na řadu sekera (teď už opravdu naposled!). Díly se v kamarádově garáži množily geometrickou řadou a já stále jezdil se starým motorem. V tu dobu na mě přišly další chmurné myšlenky – jak po namontování vysněného motoru řešit STK. Možná nikoho nepřekvapím tvrzením, že v naší zemi jsou zákony často dosti omezující s nádechem buzerace občanů. Tímhle povzdechem narážím na nemožnost legálně zastavět nový motor do Civica, aniž bych měl problém na STK s tím, že mi nesouhlasí kódy motoru.

Začal jsem tedy hledat nějaké jiné řešení – a co osud nechtěl, našel jsem. Po rozmluvě s jiným členem honda-clubu jsem se dozvěděl o karoserii u Plzně, která měla v papírech zapsaný ten správný motor a krom toho, byla v krásném stavu. Netrvalo to dlouho, a já pro ní s kamarádem jel. Samozřejmě jsem byl za pěknýho vykuka, když si vezu už třetí auto a přitom jezdím tím původním. Na tuhle cestu mám ještě jednu prima vzpomínku. Kámoš řídící dodávku s podvalníkem jezdí rally, mimochodem s vozem WRC, a tak se přihodilo, že nový auto jelo poprvé bokem. Za Ivecem, na podvalu:)

Problém s STK byl vyřešen, původní civísek putoval k novému prima majiteli do Opavy a já se konečně mohl soustředit na dokončení svého dítka. Jak jsem již řekl, karoserie byla opravdu pěkná, měla jen jeden nedostatek – sloužila jako vůz na díly, tudíž chyběla plechařina na předek – tzn. kapota, blatníky, nárazník a světla. Vzhledem k tomu, že 5. generace civica se přestala vyrábět v roce 1995 a psal se rok 2008, sehnat tyhle díly opět nebylo v rámci mého rozpočtu možné, hledal jsem výhodnější variantu. Díky Bohu, již poněkolikáté zaúřadoval osud a na aukru se objevil komplet pojízdný civic v příšerném stavu, ale se všema potřebnýma dílama v barvě a za zlomek ceny samotných dílů. V pořadí čtvrté auto potřebné k dokončení svého snu jsem přebral 31.12.2008. K dokončení miláčka tak chybělo jen pár „maličkostí“, jako poloosy a těhlice. Někdy v březnu roku 2009 bylo vše potřebné konečně doma (poloosy z Ostravy, těhlice z Českých Budějovic) a můj kamarád začal vůz díl po díle skládat. Ano, můj kamarád Ninja, zlatý člověk, bez kterého by nebylo ani prd. Samozřejmě během skládání vyplavalo na povrch několik nedostatků, například držák motoru sedající na nápravnici byl vyhnutý. Kvůli němu se motor vyndaval a zandaval asi 8x. Marně, se silentblokem se zkrátka nesetkal. Tato komplikace s sebou přinesla další zdržení, spasil mě až kamarád ze Zlína, který náhodou měl potřebný držák na skladě. Po mnoha desítkách hodin snažení Ninji, mě a dalších přátel byl vůz připraven k vyjetí.

První jízda směrovala ke známému na druhé straně Prahy, protože neseděl koncový díl výfuku na střed. Tak neskutečnej bordel nedělá snad ani kamarádovo WRC, naštěstí, žádnej příslušník s tím problém neměl a já po celonoční vařící šichtě letěl do Mladý Boleslavi na praxi. Po dalších věcech v průběhu týdne (geometrie, ještě jednou náplně) jsem v pátek vyrazil do jižních Čech pro přítelkyni a hurá na dovolenou na Moravu. Když si uvědomím, že týden před měl vůz najeto asi 17metrů po dílně, divím se , kde se ve mě objevily ty koule. Naštěstí, auto na dovolené fungovalo skvostně a ze mě se stal hrdý majitel:) V této době jsem zároveň pracoval jako praktikant ve Škoda Motorsport a s radostí jsem mému vedoucímu opakoval, že moje 20let stará sériová brebera točí stejně jako v tu dobu ještě nehomologovaná Fábia S2000:) Kdo tohle může o svém autě říct:)


------------------------------------------------------------------
RECENZE
------------------------------------------------------------------

MOTOR

Motor B16A2 je opravdový poklad. Se šestnácti ventily a variabilním časováním VTEC se v 5500ot/min promění v krvelačnou bestii. No, dobře, přeháním, ale ukažte mi lepší nepřeplňovanou sériovou 1,6tku, ha?! Agregát v nízkých otáčkách nepostrádá zátah a kultivovanost běžného atmosferického "benzíňáku" dnešní doby. Je opravdu tichý a na volnoběh o něm nevíte. Ale teď o tom, co Vás zajímá. Po sešlápnutí akcelerátoru, který přes lanko ovládá škrtící klapku, se ve 4tis ot/min charakter motoru změní, reakce na plyn se z velmi citlivých transformují na ultra citlivé a auto začně znatelně zrychlovat. Po sepnutí VTECu okolo 5600 začně civic řvát jak rodící kobyla a jeho jedinou snahou je brnknout si o omezovač v 8450 ot/min. Auto absolutně nezná nechuť zrychlovat, což je hodně příjemné zejména při předjíždění. A ani spotřeba nakonec není tak příšerná a to i přes mým otcem diagnostikovanou poruchu zvanou "těžká noha." Na co je potřeba si u srdce této hondy dát pozor, je hladina oleje. Já měl to štěstí, že se předchozí majitelé k němu v minulosti očividně chovali rozumně, a tak je spotřeba oleje i po cca 180tis km atakování 8000ot/min v normě. Zvýšená chuť po oleji pak znamená nutný zásah. Příznivější varianta je přetěsnění vodítek ventilů, ta horší, výměna kroužků...

Co si z motoru určitě zapamatujete není ani tak jeho tah, který je sice famózní, ale více spektakulární je jeho jekot. Ten se vám vreje po kůži takovým způsobem, že budete při delším řidičském půstu mít "absťák". A za to dám krk!
------------------------------------------------------------------
PŘEVODOVKA:

Převodovka je pětistupňuvá a má zatraceně dlouhé kvalty. No, jak se to vezme, protože ve 140km/h auto točí 5000ot/min. Což nepřispívá ani spotřebě ani komfortu. Zkrátka, na okruh je moc dlouhá, na život moc krátká. Přesto si netroufnu říct, že patří mezi slabé stránky auta. Konkrétně můj kus nejprve chodil trošinku ztuha, po výměně oleje za originální Honda MTF3 se však řazení zlepšilo. Nemilé překvapení mě však potkalo při jedné z delších cest, kdy se mi z ničeho nic ohnuly řadící vidličky (k převodovce jsem se choval snad nejjemněji...:( ). Takže jsem do auta použil převodovku z tzv. "Anglána VTi", což je verze civica která se zároveň prodávala jako Rover (verze VTi však pouze jako Honda, tov. ozn MB6). Tato převodovka je oproti původní delší a má i samosvor. Na její hodnocení si však musíte počkat až s ní najedu patřičnou porci km.
------------------------------------------------------------------
ŘÍZENÍ:

Základ není překvapivý - Hřebenové řízení s hydraulickým posilovačem. Co však překvapivé je, tak to je opravdu velký převod řízení. Jinými slovy, řízení je hodně pomalé a i jeho rejd není nijak závratný. Po svezení ve Focusu první generace v tomto ohledu zvédám prst, aneb šlo by to lépe. Přesto, pakliže zrovna nemyslíte na focuse, dá se pobavit na jakékoliv okresce opravdu královsky. Důvodem však není až tak řízení, ale již vychvalovaný motor. Vykřičník pro všechny současné i budoucí majitele hond od r.v. 1989-cca 2001 píšu v souvislosti s výměnou čepu řízení. V případě jejího zanedbání hrozí jeho "střihnutí" a "upadnutí" kola! Tyto případy jsem zaznamenal jen v minimálních rychlostech, ale prosím, ujistěte se, že nebudete první, komu se to stane na dálnici.
------------------------------------------------------------------
PODVOZEK:

Civic má vpředu i vzadu tzv. dvojité lichoběžníky. Určitě si pomyslíte, že je podstatně lepší než McPherson+Torzka, ale já si u tohoto 20 let starého vydání nejsem tak jistej. Na mém autě jsou vyměněny všechny silentbloky za buď opravdu kvalitní druhovýrobu, nebo rovnou za originál. Tlumiče na testu dopadly tak nějak, no, nějak. 88% vpředu a 70% vzadu. Přestože se s výměnou pryžových částí podvozek hodně zkultivoval, o nějakém komfortu nemůže být řeč. Paradoxem je, že při svižné až "kurva svižné" jízdě podvozek docela dýchá, čili naklání se. Sériové nastavení tak představuje opět takový podivný kompromis ve stylu převodovky. Ale opět zodpovím důležitou otázku: Dá se s autem na okresce pobavit? - Ano dá, i když to chce být opatrný v prozkoumávání jízdních vlastností na limitu. Díky koncepci náprav se kola drží povrchu až překvapivě dlouho. Ale jakmile se pustí není korekce i díky trošinku tupému řízení úplně intuitivní. Na svém autě mám předepsaný rozměr pneumatik 195/55 R15 a je fakt, že tato volba oproti 195/50 představuje cestu ke komfortu. Je však na každém, aby si zvážil její cenu.
------------------------------------------------------------------
BRZDY:

Asi největší slabina VTíčka a nezachrání to ani kotouče na všech kolech. Musím se přiznat, že ty moje už něco pamatují, ale vzhledem k tomu, že tyto stížnosti slýchám od všech majitélů, něco na tom bude. Pokud s VTi jezdíte často, nepřijde vám toho moc špatně. Ale stačí přeskočit z něčeho novějšího a třeba i o polovinu slabšího a jsem si jist, že začnete šetřit na nějaký upgrade. Na druhou stranu, ještě se mi nepodařilo auto dostat do stavu, kdy by brzdy po delším trápení už prostě nebrzdily...
------------------------------------------------------------------
INTERIÉR:

Přestože v testu TopGearu, který jsem přiložil na konec recenze, plasty v interiéru zrovna nechválí, já se ve voze cítím jako doma. Pozice za volantem je dobrá, výhled, krom omezení vinou tlustých C-sloupků, je taky dobrý. Ve svém VTi mám sedačky z Hondy CRX Del Sol, neboli "targy". Ty poskytují slušnou oporu těla v oblasti hrudního koše, opora stehen by mohla sice být lepší, na druhou stranu tak nevzniká problém při nasedání, respektive vysedání. Sedačky jsou relativně komfortní i na dlouhé cesty. Jediná nevýhoda je drobnější vyosení pozice vůči volantu, ale to je holt daň za adopci z jiného modelu. Origo sedačky VTi stojej za starou bačkoru, pokud nebudete mít štěstí a nenarazíte na příplatkové, které se poznají tak, že "vypadají normálně". Varianta s jednostranným držením opěrky hlavy však odpovídá prvotnímu popisu. Zadní sedačky na svém autě taky nemám originál VTi, nýbrž jakousi nezvyklou příplatkovou variantu s opěrkami hlavy, kterou jsem popravdě sehnal jen kvůli shodě s čalouněním těch předních. Ale udělal jsem dobrý obchod a nikdo z cestujících vzadu si nestěžoval. Origo VTi sedačky jsou více profilované, nýbrž méně praktické. Na vině je oplastování zadní časti směrem "do kufru". Když povezete něco co vám je bude moct podrápat, pochopíte proč.
------------------------------------------------------------------
KUFR:

Kufr by šel nazvat jako obstojný. Jeho velikost omezuje relativně komplikovaná zadní náprava. Za zmínku stojí jeho otevírání, které je dvoudílné. Nejprve se odklápí skleněná část směrem nahoru a poté plechová část směrem dolů. Občas skvělé, občas spíše komplikace. Ale pozornost to přitahuje.
------------------------------------------------------------------
PROVOZ A ÚDRŽBA:

Civic si v reálném životě řekne o nějakých 8-9 litrů 95ti oktanového benzínu. Je možné se přiblížit 6,5litrům, ale na to já nemám - Aneb vezměte si pornoherečku a pak držte celibát. Pokud auto ždímáte opravdu do maxima, spotřeba stoupnou někam k 13ti litrům, ale víc, pakliže je vše v pořádku, si auto nevezme. Do převodovky je dobré kupovat originální převodový olej Honda MTF3, který stojí cca 300Kč litr a počítejte tak s 3mi litry. Motorový olej je doporučený 10W40, já osobně leju Liqui Moly. Náplň je necelé 4litry, takže vás výměna nevyjde nijak draho. Co se týče dílů, je trošku problém sehnat originální (samozřejmě použité) díly karoserie. Ty z druhovýroby spíš nesedí než cokoliv jiného a zeptat se na cenu nových originálů jsem ještě nenašel odvahu. Celkově, originální díly jsou v Honda katalogu naceněny v eurech. Každý normální člověk by si tak cenu vynásobil *25kč (cca) a měl by cenu v korunách. A to v mnoho případech velmi příznivou. Problém však je, že české zastoupení Hondy používá kurz 38Kč/EUR, což ceny posouvá do jiných oblastí. Jsme holt v Čechách. Krom karosářských dílů není prakticky problém sehnat cokoliv, i když třeba za motor si připravte tak 30tis, za převodovku 6 až 20 tisíc, pokud zvolíte variantu z Integry Type R s ostrým samosvorem. Poloosa vyjde na cca 2500Kč a snažte se sehnat si variantu s větším průměrem. Slabší totiž mají snahu při zimních radovánkách udělat dětem pápá. U hodně VTíček zazlobí zadní brzdiče, které si kvůli ovládání ruční brzdy jen tak někdo netroufne repasovat. Proto si připravte cca 3000 za prostou repasy, nemluvě o zkrášlování ve formě pískování a nějakého žůžo laku. Nová ložiska se od renomovaných výrobců dají sehnat od 3000Kč za kus, máte-li štěstí, seženete ta přední za tuto cenu obě. U zadních ale počítejte i s 5000Kč za kus. Celkově, pakliže jste masochista a rozhodnete se pro koupi jakékoliv Hondy, doporučuji Vám stát se členem Honda-Clubu. Na stránkách www.honda-club.cz je jednak docela zajímavý bazar, kde jednotlivý členové nabízejí různé součástky, ale hlavně získáte členskou kartičku, která znamená slevu v partnerských obchodech.
------------------------------------------------------------------
ZÁBAVA:

Zábavnosti jednotlivých celků jsem se věnoval v příslušných kapitolách. Na snadě tedy je nějaké celkové hodnocení. A tady vás nezklamu. S VTíčkem je sranda, jeho motor je fenomenální, převodovka precizní a podvozek vám nezkazí radost. Pokud počítáte se slabšími brzdami (nebo si je uděláte silnější), je zábava zaručena. A to relativně za málo peněz.

------------------------------------------------------------------
ZÁVĚR:

Pokud by se někdo zamiloval do této hondy tak, jako já, doporučuju cestu pořízení celýho auta. Dneska se to už vyplatí. Já jsem se svým kšeftařením s díly dospěl na částku, za kterou bych dnes pořídil krásný exemplář. Jenže to už nemá cenu řešit, když jsem do toho šel, tak ceny byly jinde a navíc, bez takové zajímavé zápletky by to prostě nebylo ono:)

Na úplný závěr, pokud Vás zajímaj uřvaný předohraby, co jezdily rally, jukněte na můj webík www.kitcarsweb.com. Je to nekomerční záležitost, tak snad to nebude redakci vadit:)

Silné stránky

+ Motor!!!
+ Vlastně i převodovka, i když s výhradou
+ Sportovní jízdní vlastnosti
+ Vzhled
+ Vtahování do děje
+ Nemáte-li smůlu, tak spolehlivost
+ Minimální zvuková izolace (pocit jako ve WRC :D )

Slabé stránky

- Brzdy
- Svítivost potkávacích světel
- Pomalé řízení
- Dlouhé boční dveře (v kombinaci s ženskou populací)
- Ne zcela intuitivní chování na limitu
- Vtec na nižší kvalty solidně škube volantem
- Malej respekt ostatních řidičů. Aneb pustí mě jen až zjistí, že mi asi teda neujede:(
- Jízdní komfort

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Servis provádí Ninja Performance.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

S prodejcem jak čeho, bylo jich vcelku dost:)

 
reklama

Novinky v recenzi

4.9.2011 10:02

VTi bude veteránem

Tento týden došlo k přelomovému momentu, aneb pořídil jsem si druhé vozítko, Focuse Turniera 1,6 2001. A protože VTíčko neustále potřebuje velké investice, rozhodl jsem se ho dát k ledu, třeba na 10 let, dokud na podobný bejkárny nebudou potřebný finance. Na jednu stranu mě to mrzí, ale z VTíčka bude hodně pěknej veteránek:) Lepší než ho za pár korun střelit a po tejdnu brečet nad jeho rozvěšenýma fotkama... :)

9.5.2011 23:39

Spinkáme

Že letos nedávám žádný novinky? Je to tím, že vozidlo spinká kdesi na jihu Čech:) Fotku sportovce na dovolené můžete vidět ve fotogalerii.-)

30.9.2010 23:48

Facelift recenze

Provedl jsem úpravu recenze. Kromě silné subjektivity jsem tentokrát vsadil na i na objektivitu. Doufám, že tak potenciálním zájemcům poodkreju něco z "tajů" tohoto auta. No a na ostatní PetrolHeady čeká prostě recenze psaná s chladnější hlavou.

Příjemné čtení a těším se na komentáře:)

9.9.2010 22:45

Podvozek a motor

Tááák, konečně se na autě vyměnily všechny pryžové části náprav. Auto funguje až překvapivě dobře. Dojem jen kazí cukající motor. Škoda. Mechanici budou mít žně.

16.5.2010 22:09

Sbohem top100

S velkou neradostí musím oznámit, že jsem byl "ofrenetiqován", takže moje hodnocení vzhledem k nízkému počtu hodnotících dost utrpělo. Ne, že by na tom stál svět, ale mrzí mě to. Takže kdyby mi někdo chtěl zlepšit náladu, ví jak na to:)

8.5.2010 19:40

Nová kolečka

Na voze se objevila nová kolečka... Jejich původ je v novější generaci VTíčka.. A já jsem z nich hotovej.-))

28.4.2010 17:39

Silentbloky a ložiska vyměněna

Tak konečně jsem se tohoto posvátného okamžiku dočkal. V autě nic nehučí ani nemlátí. Podvozek je sice méně pohodlný než třeba u oktávie, zato je čitelný a drží stopu. Teď už jen nahodit letňáčky a užívat si to.-)

11.1.2010 17:34

Update fotek:)

nějaký fotečky:)

Video

Přímý odkaz na video.


Přidat názorDiskuse: Honda Civic VTi EG6

Další vozy Honda Civic


reklama

Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele

Hodnocení
spolehlivost
8

Slušný.

praktičnost
7

Vzhledem k zaměření vozu neskutečná.

prostornost
7

Není problém.

jízdní vlastnosti
8

No Saxo VTS ani 106 Rallye to neni:)

jízdní komfort
5

Ou, kterej blbec sem dal tuhle otázku:D

provozní náklady
8

Vzhledem k výkonům dobrý.

náhradní díly
7

Jak co, plechařina problém, zbytek dobrý.

výkon motoru
10

Ou yeah baby!!!

spotřeba
7

Eh

hlučnost motoru
10

Tichonký. Do 5500, pak začne "sound masaker"

kvalita sedadel
9

Implementovaný z CRX 3g Del Sol. Slušné, rád bych ale z ITR.

brzdy
6

Uvidíme co s tím udělaj komponenty od EBC/Feroda

zavazadlový prostor
8

Odvozil 2x rozřezaný mrtvý brášky, takže - and the oscar goes to HONDAAA.


Více o modeluHonda Civic (1992–1995)
Honda Civic: Oficiální fotky nového hatchbacku! Honda Civic: Oficiální fotky nového hatchbacku!

Honda na severoamerický trh uvádí vedle sedanu a kupé…

Exkluzivní jízdní dojmy s Hondou Civic: Co přináší nová generace? Exkluzivní jízdní dojmy s Hondou Civic: Co přináší nová generace?

Desátá Honda Civic stále rozvíjí ufonsky švihlý styl. Po…

 

reklama





Blesk.cz

Perkausová v živém vysílání Top Staru: Přehání gesta!

Perkausová v živém vysílání Top Staru: Přehání gesta!

Přechod z týdenního Top Staru do denního, který se navíc vysílá živě, si Eva Perkausová (22) a její parťák Petr…

Skandál neskandál. Zeman dál věří, že Forejt půjde do Vatikánu jako velvyslanec

Skandál neskandál. Zeman dál věří, že Forejt půjde…

I po přešlapech Jindřicha Forejta, který v úterý rezignoval na funkci hradního protokoláře, věří prezident Miloš…

 

iSport.cz

Nože i baseballové pálky. Po obří bitce před LM v Kyjevě zůstalo 10 pobodaných

Nože i baseballové pálky. Po obří bitce před LM v…

Po střetech fanoušků Dynama Kyjev a Besiktase Istanbul před úterním utkáním fotbalové Ligy mistrů bylo deset…

Machačkala popřála Vrbovi k narozeninám, ten jednal se Spartou

Machačkala popřála Vrbovi k narozeninám, ten jednal…

Konec v reprezentaci, úprk do Ruska a pak rychlý návrat do české ligy, navíc k týmu největšího rivala „jeho“…

 

Reflex.cz

Kouzelná příroda, nebo pohřebiště vraků? Podívejte se na místa, kde 2. světová válka stále žije

Kouzelná příroda, nebo pohřebiště vraků? Podívejte…

Na tuto fázi 2. světové války se často zapomíná, přesto válka v Tichomoří probíhala ve stejných intencích jako v…

Blíží se Armageddon? Vědci řeší, jak odvrátit srážku s asteroidem

Blíží se Armageddon? Vědci řeší, jak odvrátit srážku…

V historii planety Země to zatím odnesli pouze dinosauři, podle vědců je ale jen otázkou času, kdy podobný osud…

 
 
reklama