Recenze

johny555 (muž 41 let) Poslat zprávu
 
10 Majitel

Kia Ceed 1.6 CVVT Comfort Plus

7,33 Uživatelé

Hodnoceno: Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Kia Ceed, foto 1 Kia Ceed, foto 2 Kia Ceed, foto 3
 

Technické info

Přezdívka auta Kia Cee'd SW Rok výroby 2010 Koupeno nové najeto [km]:70 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 16 objem [cm3]: 1600 výkon [kW]: 92 kroutící moment [Nm]: 155 zrychlení 0-100 km/h [s]: 10,8 maximální rychlost [km/h]: 192 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 16 zavazadlový prostor [l]: 534 pohon kol: přední

Popis vozu

Nový vůz, koupen v NH Car, 12/2010, MY 2010

Výbava:
Vnější kliky a zpětná zrcátka v barvě karoserie; Hlavní světlomety, celodenní svícení; Přední mlhové světlomety; Tónovaná izotermická skla; Hliníkové disky kol, pneu Michelin - 205/55 R16; Bezfreonová duální elektronická klimatizace; Centrální zamykání s dálkovým ovládáním + alarm + výklopný klíč; Rádio s CD a MP3 + 6ks repro; USB 2.0 + AUX audio port; Ovládání audio na volantu; Čalounění sedadel - látkové; Sedadlo řidiče a spolujezdce se stavitelnou bederní opěrou; Výškově stavitelné sedadlo řidiče a spolujezdce; Opěradla předních sedadel s kapsami; Vyhřívané přední sedadlo a čelní sklo v prostoru pod stěrači; Středová loketní opěrka předních sedadel se schránkou; Sklopné opěradlo a sedák zadního sedadla 60/40; Nastavení intenzity podsvícení přístrojů; Palubní počítač; Cyklovač stěračů; Čidlo nedostatku kapaliny v ostřikovači; Elektrické ovládání předních a zadních oken; Kůží potažený volant, hlavice řadící páky a parkovací brzda; Schránka na brýle s bodovým světlem; Vnější zpětná zrcátka - elektrická a vyhřívaná s blikači, el. sklopná; Posilovač řízení s proměnným účinkem; Výškově a podélně stavitelný volant; Dekor palubní desky - stříbrný; Ozdobné lakovaná lišta výplně dveří - stříbrná; Komfortní funkce blikačů; Přední a boční airbag řidiče a spolujezdce; Záclonové airbagy pro přední a zadní sedadla; Předepínace bezpečnostních pásů; Aktivní opěrky hlavy na předních sedadlech; Ukotvení dětské sedačky na zadních sedadlech, ISOFIX; ABS s rozdělovačem brzdného tlaku EBD; Elektronický stabilizační systém ESP včetně TCS, BAS, VSM; HAC - Hillstart Assist Control; Podélné střešní lyžiny; Dvojitá podlaha zavazdelníku

Dodatečná výbava v ceně:
červená metalíza; zimní pneu SAVA

Předchozí auto Renault Thalia 1.4 RT, r.v. 2001. Sice jsem měl možnost jezdit i v jiných autech (Fabila, Octavia, Passat, Golf), ale nedokážu to porovnat 100% objektivně, ikdyž se budu snažit. V každém případě první dojem oproti Thalii je - auto je hrozně velké, o několik tříd a generací dál, působí velmi solidně.

Silné stránky

- prostorný
- tichý
- velký kufr
- kvalitně působící interiér
- pružný motor
- kvalitní audio

Slabé stránky

- tužší pérování
- na dálnici chybí šestka

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

žádné

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

nemám námitek, skladovka dodaná do týdne

 

Novinky v recenzi

22.1.2013 12:57

po 2 letech prvozu

Píšu až po takové době protože nebylo co psát, takže je to jen dobře :-). Najeto něco přes 20.000 km, vše funguje jak má. Při druhé garanční prohlídce akorát promazali páté dveře, které vrzaly při otevření. Jediný problémek co nebyl odstraněn je, že při mrazech se ty páté dveře úplně neotevřou, člověk si musí dávat bacha na hlavu - dle KIE se jedná o vlastnost.

Ale jinak se ukazuje, že Korejci na Slovenku umějí dělat opravdu kvalitní vozy. Neexistuje, že by něco vrzalo, někde něco upadlo, odlepilo, že by auto nenastartovalo, chcíplo apod.

Spotřeba se v létě ustálila na 6,5 až 7 litrů (i s naloženýma kolama na střeše). Při svižné jízdě po dálnici (průměr 140 km/h kolem 8l). V zimě při převaze krátkých tras do 10km taky kolem 8l.

Také oceňuji účinnost automatické klimatizace, kdy při denním průjezdem Bosnou s venkovní teplotou 40 stupňů nebyl problém uvnitř udržet teplotu nastavenou na 25 stupňů.

21.7.2011 16:14

Ujeto cca 6000km

Kia má jíž za sebou 2500km cestu do Chorvatska a zpátky, bez žádného problému. Klimatizace důkladně otestována jízdami i při 33 st. C, bez problému zchladí rozpálené auto. Spotřeba při převážné jízdě po dálnici 130-140 km/h cca 8l/100km. Akorát jízda na tankodromu D1 v pravém pruhu nebyla příliš příjemná, rázy při přejezdech mezi panely byly dost silné, v levém pruhu to bylo lepší.

11.2.2011 14:50

Dojmy po 1150 km

Nejprve negativní (nic zásadního, spíš takové prkotiny):
- za jízdy překvapí občasné cinknutí kamínků do karoserie, nic obtěžujcího jen to naruší poměrně velké ticho. Asi se šetřilo na výplni dveří o ochraně podběhů
- protiprokluz funguje skvěle na sněhu, na suchu však při razantním rozjezdu dovolí až příliš velký prokluz než to přibrzdí
- při pomalejším otvírání pátých dveří za mrazu to hnusně vrže a někdy se úplně neotevřou
- na dálnici chybí šestka. Ale ne taková co se dává do MY2011, ta točí jen o 300 otáček méně při 130ti, chtělo by to tak 3300 proti současných 4000 na pětce. Spotřeba skoro
10 l/100 s lyžema na střeše při 130ti se mi zdá docela dost
- na parkovišti jsem ztratil zadní stěrač – asi to bude tím, že jsem ho nadzvednul a jak jsem ho tak přes noc nechal, tak vypadl a nějakej chytrák místo aby ho tam nechal nebo dal na auto, tak si ho vzal (k čemu?). Když jsem pak koupil originál (360 Kč) a zjistil jak se nasazuje, tak se vůbec nedivím, že vypadl
- ještě fórovější je kryt nádrže, takovej plast jako od vietnamců, když trošku fouká vítr na benzince tak se to samo zavírá, navíc víko nádrže nemá zámek – vysosat nádrž asi žádný problém
- podélné střešní nosiče – funkčnost ustoupila dizajnu, přední příčník ikdyž je úplně vepředu, tak je nad zadními dveřmi, takže něčim delším na střeše kufr nejde úplně otevřít. No lyže jsem tam nějak dal, že to bylo akorát


A pozitivní
- motor je mnohem živější než jsem čekal a to je úplně čerstvý. Táhne z jakýhkoliv otáček, rád se točí, i při plné zátěži bez problému zrychluje na pětku od 60-70 km/h
- už žádné auto bez ESP – na sněhu udržuje auto ve stopě i při prudkém točení volantu, prudkým rozjezdem apod. Samozřejmě, i to má své limity když se přežene. Na suchu to reagovalo také při ostrém zatočení to lehce přibrzdilo a jelo dál
- autoklima – dám tam 22 stupňů a už nic nešteluju jako u manuálu (nejdříve teplo a ventilátor naplno a na okno, pak na nohy, pak ubírat ventilátor a teplo, pak přidat atd.). Maximálně zapnu automatiku na odmlžení, ale to taky není moc třeba, okna se moc nemlží (možná je to i tím, že je auto podstatně prostornější než přechozí Thalie)
- v Harrachově jsem při plném zatížení vyjížděl fakt prudkým kopcem, no na dvojku už to nechtělo jet, na cestě zbytky sněhu smíchaného se štěrkem, ESP problikávalo ale vyjelo to bez řetězů (na rozdíl od některých jiných)
- kufr bomba, jeden megakufr, cestovní lednice, 2 sportovní tašky a ještě další krámy, prostě jsem to tam naházel a zatáhl roletu, žádné přehazování aby se to vešlo (a to Thalia měla 510l kufr, prostě kombík je kombík)
- ovládání světel funguje přesně jak mi vyhovuje – páčka na 0 (vypnuto) = automaticky se zapnou při zapnutí zapalování a vypnou po vytažení klíčku ze zapalování, plné podsvícení přístrojovky. Páčka na tlumená světla = to samé, akorát je podsvícení přístrojovky regulováno regulátorem. Tím pádem si akorát přepínám denní a noční režim přístrojovky.

Ještě ke spotřebě – zatím průměr cca 8l, při různorodých podmínkách. Dá se jet za 6,5 při klidné jízdě mimo obec a dálnice. Spotřebu výrazně navyšuje jízda se studeným motorem a rychlá jízda po dálnici.

Fotky ještě nemám, rozbytej foťák, navíc auto je zase zaflákané.

27.12.2010 09:39

Ujeto cca 450km

skoro půlka z toho po dálnici, zbytek silnice 1/2. třídy, zčásti zasněžené. Při větších rychlostech motor už není tak tichý, když se člověk na to zaměří, tak je slyšet takové vysoké bručení. Objektivně však to bude asi na úrovní jiných aut této třídy i 130 km/h se dá v pohodě poslouchat rádio a je rozumět zprávám aniž by to řvalo a cestou zpátky jsem už žádný hluk nevnímal.

Ještě k audiosoustavě - je fakt kvalitní, třeba takové basy domácí věž rozhodně nevydává, jako kdyby byl někde schován subwoofer. Je možné přehrávat i z USB disku, to jsem zatím nezkoušel. S ovládáním na volantu jsem se rychle sžil.

Spotřeba průměr 7,3 dle PP, ale podmínky nebyly idální, takže taky spokojenost.

No a vůbec jsem nejvíc nadšen z ESP, bez toho už žádné auto - žádné prokluzování, smyky atd. auto prostě jede, tam kam chci já. Žádné cukání, vibrace apod. jako u ABS, ani neni poznat, že se to pracuje, zdá se mi že kontrolka problikává jen když je nejhůř.


Přidat názorDiskuse: Kia Ceed 1.6 CVVT Comfort Plus

Zatím nebyly vloženy žádné diskusní příspěvky.

Další vozy Kia Ceed



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10

auto je úplně nové

praktičnost
9

první dojmy výborné, pohdlné nastupování do auta, k dokonalosti chybí loketní opěrka vzadu

prostornost
10

ve své třídě asi maximální

jízdní vlastnosti
9

v zatáčkách se nenaklání, ESP pracuje bezchybně, rozjíždí se plynule i na ledu

jízdní komfort
8

trochu tužší pérování i sedačky, ale už jsem si zvyknul

provozní náklady
9

kromě benzínu zatím žádné, celkem rozumná pojistka

náhradní díly
10
výkon motoru
9

na běžnou jízdu naprosto dostatečný i v nižšíh otáčkách i větším zatížení

spotřeba
8

mimo obec 6.5, dálnice 8, v zimě krátké trasy 9

hlučnost motoru
9

celkově velmi tichý, ze začátku při vyšších otáčkách hlučnější, nyní i při vyšších rychlostech převažuje hluk pneumatik (Micheliny nic-moc)

kvalita sedadel
9

trošku tvrdší než jsem byl zvyklý v Thalii, ale jinak jsem si nemusel zvykat na posez jako i jiných aut, od začátku mi přišel přirozený

brzdy
10

bez problémů

zavazadlový prostor
10

velký kufr, velký vstupní otvor do kufru, praktické úložné schránky pod podlahou na povinnou výbavu apod.


Více o modeluKia Ceed (2006-dosud)
Kia láká na předobraz třetího cee'du. Je to fastback! Kia láká na předobraz třetího cee'du. Je to fastback!

Kia se pochlubila novým konceptem pro Frankfurt. Zatím na…

Kia Sportage 2,5 TDI Kia Sportage 2,5 TDI

Inovovaná Kia Sportage je nyní na trhu k dispozici v…

 





Blesk.cz

Doly krále Šalamouna i potápění s delfíny. Utečte před zimou do izraelského Ejlatu

Doly krále Šalamouna i potápění s delfíny. Utečte…

Chcete plavat s delfíny, šnorchlovat mezi korálovými útesy nebo se jen tak uprostřed zimy povalovat na pláži? To…

Recenze: Mučení jako za totality. Vidořád skomírá v nástrahách futuristické Evropy

Recenze: Mučení jako za totality. Vidořád skomírá v…

Třetí díl z plánované heptalogie mladé britské autorky Samanthy Shannon je na českých knižních pultech. A…

 

iSport.cz

Eden mimo sezonu? Na Slavii bude centrum pro mladé čínské fotbalisty

Eden mimo sezonu? Na Slavii bude centrum pro mladé…

Slavia se dohodla s Čínskou fotbalovou asociací, že v Edenu vytvoří první centrum pro trénink čínské mládeže v…

Vémola v pořadu Fight!: O cestě do UFC, kulturistice a práci vyhazovače

Vémola v pořadu Fight!: O cestě do UFC, kulturistice…

Díky práci vyhazovače v Londýně se probojoval do nejprestižnější MMA ligy UFC. Kariérní cesta Karlose Vémoly je…

 

Reflex.cz

Další protikuřácké tažení: Zakáže nám EU elektronické cigarety?

Další protikuřácké tažení: Zakáže nám EU…

Nenápadně a pozvolně nám aktivisté rozjíždějí, podobně jako rozjeli válku proti tabáku, válku proti…

Čína má poprvé více superpočítačů než USA. A daleko více než Japonsko, Německo a Británie dohromady

Čína má poprvé více superpočítačů než USA. A daleko…

Bouřlivě se rozvíjející Čína dosáhla dalšího milníku v nejmodernějších technologiích. Poprvé v historii má více…