Recenze

jjk (muž ) Poslat zprávu
 
9 Majitel

Citroën C4 1.6 HDi VTR

9.36 Uživatelé

Hodnoceno: 11× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Citroën C4, foto 1 Citroën C4, foto 2 Citroën C4, foto 3 Citroën C4, foto 4
 

Technické info

Přezdívka auta Citron Rok výroby 2005 Koupeno nové najeto [km]:26000 tuning/stylingoznačené * palivo: nafta počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1560 výkon [kW]: 81 / 105 * kroutící moment [Nm]: 240 / 301 * zrychlení 0-100 km/h [s]: 11 / 8.9 * maximální rychlost [km/h]: 192 / 204 * počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 16 zavazadlový prostor [l]: 320 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 6.5 / 6.4 *

Popis vozu

Chcel som nieco mensie, obratne, zato mrstne a nech to je diesel. C4 Coupe ma uchvatila dizajnom, motorom, bezpecnostou a v tej dobe exkluzivitou. Silny marketing (mimo ine aj auto roka v SR) a neskor dobra cena sa taktiez podpisali pod nasledne rozhodnutie.

Kúpené u importéra v Bratislave. Prístup pri predaji velmi dobrý, na auto som vsak cakal az 3 mesiace. Vybava je odvodena od stredneho baliku - klasika ako radio s cd a 6 repro, tempomat II. gen., sportove sedacky, 2zonova automaticka klima, svetelny a dazdovy senzor, monochromaticke spetatko, atermicke a antireflexne celne sklo, 16 palcove disky, 8 airbagov a bezne drobnosti.

Po 1 a pol roku, 20 000 km a velkej prevahy jazd v meste nie som ani uchvateny, ani znechuteny. Prejavili sa klasicke francuzke priznaky, kde tu nieco uvolnene, obcas zblbne elektronika, nepresne a gumove radenie. Auticko vsak jazdi dobre.

Silné stránky

Motor - vykonny na pomerne lahke auto, nizka spotreba aj pri sviznej jazde mestom (6,5 litra/100 km). Tuhsi podvozok, ktory vyborne drzi v rychlosti aj v zatackach, no na Bratislavskych cestach si obcas zanadava a zadok na priecnej nerovnosti poodskoci. Bezpecnost - zatial som to nastastie nepreveroval. Brzdy - kotucove vsade, pri extremnom brzdeni sa aktivuju vystrazne svetla, lebo auto skutocne vyrazne deceleruje. Raz ma na zadnom narazniku navstivil passat, rana poriadna, no ani v servise nezistili ziadne porusenie, co ma doteraz udivuje. Design - cierna metaliza + zladene cierne folie, ladne krivky a el. disky ma po opusteni umyvarky stale nadchynaju. Variabilita interieru - dost velky kufor, vynikajuci pristup po sklopeni zadnych sedadiel, nie je problem odviest 2 bicykle, alebo aj dvere (200*90cm). Priestranne sedenie vpredu, pre stredne vysokych pasazierov aj v zadu. Ja si za seba sadnem, no s obtiazami (mam 193cm). Aerodynamika najlepsia v triede.

Slabé stránky

Spracovanie - materialy si su sice fajn, no vrzganiu a vybraciam som sa nevyhol. S drobnymi nedostatkami navstevujem pomerne casto servis - od rozpadnuteho kluca na dialkove az po uvolnene okno v rame. Nie su to zasadne problemy, no nastve. Prevodovka - gumove radenie, dlhe drahy a len 5 stupnov, jednoducho francuz.

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Som tam pomerne casto, no vsetko v ramci zaruky bezplatne a prijemny personal.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Ochotni, ako vzdy ked citia peniaze...

Tuning

Exterier - Cierne folie, cervene strmene brzd.

Motor - Uprava nasavacieho priestoru, preprogramovanie riadiacej jednotky, uprava DPF filtra. Uraveny motor si velmi dobre rozumie s Shell V-Power Diesel, citelny narast vykonu, spotreba mesto 6,4 l/100 km. Nie ze by bol seriovy motor lenivy, ale teraz sa citim ovela bezpecnejsie pri predbiehani...

 

Novinky v recenzi

14.9.2007 00:00

14.9.2007 - Upravena recenzia + mensi tuning

Video

Přímý odkaz na video.


Přidat názorDiskuse: Citroën C4 1.6 HDi VTR

zobrazené auto není aktivní, nelze diskutovat

Další vozy Citroën C4



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
8

Vzdy odviezlo spolahlivo.

praktičnost
9

Na 3 dverove kupe pozoruhodna.

prostornost
8

Na 4,2 metra velmi dobre.

jízdní vlastnosti
8

Dynamika a stabilita velmi slusna.

jízdní komfort
8

Zadna torzna priecka ma aj nedostatky. Inak fajn.

provozní náklady
9

Platim len bezne tekutiny a to pomerne malokedy. Trosku vyssia poistka.

náhradní díly
9

Nemam skusenost. Vraj sa trochu dlhsie caka.

výkon motoru
8

Som spokojny. Viezol som sa v 1.6 HDi upravenom na 140k/300Nm a to bolo velmi slusne.

spotřeba
9

Na styl jazdy a takmer len mesto niet co vycitat.

hlučnost motoru
7

Je to diesel. Ale kulturny diesel.

kvalita sedadel
8

Vedenie vynikajuce, privital by som o cosi tvrdsie bocnice.

brzdy
9

Velmi dobre, ale pri extreme rychlejsie vadnu.

zavazadlový prostor
9

Nestalo sa ze by som potreboval vacsi.






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…