Mazda 3 (2016)
7.6.2016JAK TO VŠECHNO ZAČALO Nad novým autem jsem přemýšlel posledních pár let. Bydlím v Brně, kde se dá relativně v pohodě cestovat MHDčkem, v zácpách…
Mazda 3 (jirin_)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
jirin_ 09.06.16 21:29
« Re: Mazda 3 2015 vs. 2016
Ahoj, ano 2016 má navíc DAB rádio, výškově nastavitelné sedadlo spolujedce a kameru. S těmi ostřikovači světlometů je to divné, kamarád má rok 2014 a 100% je tam má. Že by to v 2015 vypustili, co se mi ani nechce věřit.
Jinak děkuji za tipy, to tlačítko na kufru musím zítra zkusit najít. Máš pravdu, říkal jsem si, jaktože mám dopravní info zapnuté a nic se neděje 8-s
Že tam není subwoofer mi říkal prodejce. Ve specifikaci je napsáno 9 reproduktorů a o SW ani zmínka. Ale máš pravdu, že i tak to basuje víc než dost, dokonce pozoruju, že se mi hudbou otřásá středové zrcátko >:D
Tak pokud zavčasu vyměníš destičky (než stihneš zničit kotouče), tak se mění jen destičky ne?
TAKUMI má opravdu moc hezká sedačky, ta alcantara s kůží by se mi líbila moc, tmavé kola taky dobré, ale nemá bezklíčové zamykání (bez toho už bych auto nechtěl) a hlavně nejsilnější motorizaci. -
josef.goebel 09.06.16 01:31
« Mazda 3 2015 vs. 2016
Ahoj, za jeden rok se toho dost změnilo. Mám G165 Revolution ale nemá štelovatelnou sedačku spolujezdce, couvací kameru a nějaké další věci co se HMI týče.Taky nemá ostřikování světlometů. Ale co měla bylo to, že se spotřeba ukázala hned jako první v nabídce, navíc šlo celkem jednodušše přehrávat přes HMI display filmy nebo třeba videoklipy. No jednou mi v servisu chtěli udělat radost a nainstalovali mi nový systém a nejde na tom už skoro nic a spotřeba se zobrazuje otravně až ve třetí nabídce. Další vychytávky, pokud o nich nevíš: vedle tlačítka otevírání kufru na pátých dveřích je vpravo ještě jedno, kterým se otevírá zbytek auta. Pokud ti nejdou dopravní info (TA) tak zkus funkci vypnout a TA bude fungovat- nějak to inženýři popletli. Pak je taky fajn přikoupit třeba na léto sadu kratších pružin, auto pak líp sedí na silnici, ale na rozbité více odskakuje. Smůla je ten lak a antikoro- to se nepovedlo, stejně jako krátká šestka a nevyzpytatelný senzor stěračů. Jo a kde si vzal, že tam není subwoofer? Bose ale hraje famózně- ostatně jako vždy! Jinak spotřeba se dá držet i pod pěti litry (mám rekord na 200km trase 4,5l, ale na dálnici bude vždy vysoká, právě díky krátké šestce. K M3 se bohužel nenabízí jiné než originální kotouče a destičky, já měnil po 75 tkm. a dal za přední desky a kotouče přes 11 tisíc. Chválíš Sebring- přitom nemá zvuk vůbec žádný, už se ale dá doobjednat jiný, prý o poznání lepší výfuk. Vzadu moc místa není a sedí se tam nic moc. Vpředu je to lepší, jen nemá štelovatelnou hlavovou opěrku podélně. Nejvíce mě mrzí minimum různých aplikací a komunikace software v M3 s telefonem- nejsou pořádné aplikace, teď už mi nejde ani Mirror ,ale Poláci určitě zase vymyslí jak to obejít. Doporučuji neaktualizovat systém. Přitom nová Fabie má systém přívětivější a je k němu ke stažení kde co- to mě Japonci opravdu zklamali. Ve své třídě je M3 nejhezčí auto se zajímavým jízdním projevem, nicméně neoslní v žádném jiném směru. Ale snad ani vyloženě nezklame. Jo a ještě jsem si vzpomněl - v nabídce je i výbavová verze Takumi- má kůži s Alcantarou a krásná černá kola a pár detailů ve vnějším vzhledu - to mě mrzí, že ji nemám! -
michal.t 08.06.16 11:23
« Re: Re: opravdu působivé
Pravda, nemůžu tvrdit, že bych se do šestky s trochou úsilí také nevešel (spíš už by se mi trochu příčila tak vysoká investice), ale v nynější životní etapě se mi přepravní kapacita 600 l+ opravdu hodí. Stačí návštěva u rodičů, když ke kočárku přibude ještě třeba šlapací traktor i s vlečkou a hafo dalších blbostí… Nebo když si kvůli dovybavení bytu nechce člověk shánět vlečku… Ale třeba kolega z práce, který má trojku předešlé generace, s ní zatím také hrdě zvládá i rodinné využití… pouze dovolené řeší (poněkud s odporem) vypůjčením oktávky. -
jirin_ 08.06.16 07:01
« Re: Opravdu nadšená recenze
Děkuji za reakci :-) Ano, můj šéf měl šestku první generace a blatníky byly naprosto shnilé, jinak byla po všech ostatních stránkách naprosto v pořádku. Prý ale druhá generace na tom byla už podstatně líp a u těchto současných modelů to třeba bude ještě o krapet lepší. I když do Hirošimy (ale i Mexika) se zinek asi pořád nedováží >:D
S tou teplotou díky za info. Ano, někde jsem četl, že ten slabší dvoulitr má úplně jiné převody a dlouhou šestku. Jsem rád, žes mi ten Pikatec potvrdil, zaplatili Liberci určitě nemalý peníz, stejně tak pořadu Autosalon ;-) -
michal.t 07.06.16 22:21
« opravdu působivé
Připojuji se k Vernymu s tím přáním výdrže Tvého nadšení :-) A přidávám ještě přání, aby Ti krom mnoha bezstarostných km dlouho vydržel i pocit dostatečné přepravní kapacity, zejména přibude-li časem ten kočárek, jak zmiňuješ.
Taky jsem si s myšlenkou pořídit si mazdu před rokem pohrával... jen kdyby se toho do kufru trojky či šestky víc vešlo... dnes jsem za každý litr zavazadelníku rád. Jinak technicky, vzhledově a věřím že i řidičsky moc povedené auto! -
Verny_2013 07.06.16 20:51
« Opravdu nadšená recenze
Tak jen doufám že Ti to nadšení vydrží. Líbila se mi v recenzi jedna poznámka - mazda dřív shnije než se pokazí. Máme v rodině 10-letou 6 a ta má k tomu našlápnuto i když jinak je to naprosto famózní auto. K té teplotě oleje mám v autě teploměr oleje a ten se dostane na provozní teplotu až po ujetí nějakých 15 km. Zatímco kontrolka chladicí kapaliny hlásí že je ohřáto již po 3-5 km dle venkovní teploty. Takže prvních 15 km piánko. Ty vysoké otáčky u nejsilnějšího 2,0 benzínu mě překvapují, kamarád má tu slabší verzi 88Kw a tam to točí při 130 3000 ot. pokud si to dobře pamatuju. A ještě k tomu Pikatecu - máš naprostou pravdu taky jsem tomu podlehl, před měsícem aplikoval dle postupu a není to nic jiného něž marketingový předražený a zcela průměrný produkt jehož hodnota je tak 200 Kč, a těch zbylých 800 platíš za reklamu a dobře vymyšlenou Legendu. Jen nechápu tu technickou universitu v Liberci - asi jim zaplatili nějaký grant. -
Nicco 09.06.16 10:59
« Re: Re: Opravdu nadšená recenze
Jses idealni zakaznik, takoveho by chtela kazda automobilka. Koupis nejsilnejsi motor a vsechny priplatky, po 2500km prijdes na vymenu oleje, co je jedine dobre, ale cenu 3300kc hodnotis jakou nizkou :-) Normalni cena za vymenu oleje je nekde 600-900Kc za 5L, 100-200za filr + rkneme 400-500Kc za praci. Samozrejme ze originalni servis zije z dilu, to poznas pozdeji pri treti servisni prohlidce za nejakych 7tisic, nebo pri nejake oprave. Ale at to nezakriknu a jezdi ti to. -
blackwhit 09.06.16 09:35
« mazda 3
Skvělé auto, sám jsem o něm přemýšlel. Zajímavá je poznámka o výrobě, mně prodejce tvrdil, že je to tak, že hatchback Japonsko, sedan Mexiko... :-)
co se koroze týče - to byla jedna z věcí, proč jsem se rozhod jinak, po mém studiu na mazdaforu - uživatelé doporučovali hned po nákupu auto obrátit a vystříkat dutiny jako na škodovkách... ;-)
edit: na přesuny po dálnici je lepší slabší verze motoru, která má převody naopak dlouhé...