Mazda 3 (2016)
7.6.2016JAK TO VŠECHNO ZAČALO Nad novým autem jsem přemýšlel posledních pár let. Bydlím v Brně, kde se dá relativně v pohodě cestovat MHDčkem, v zácpách…
Mazda 3 (jirin_)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
jirin_ 20.02.17 22:33
« Re: Automatické sklápění zrcátek
Ahoj, automatické sklápění zrcátek je za příplatek asi 4000,- Kč a myslím, že to jde dodělat ke každé výbavě. Ano, jakmile se auto zamkne, sklopí se zrcátka. Odklopí se potom až při nastartování, resp. stisknutí Start tlačítka (čili ne při odemčení). -
Martousek 16.02.17 21:13
« Automatické sklápění zrcátek
Ahoj, mohl bych se tě zeptat na automatické sklápění zrcátek? Tobě se díky modulu sklápějí automaticky při zamknutí? Já musím než vypnu motor otočit kolečkem na dveřích a je to otrava. Je teda možný, že mi taky zapoměli ten modul namontovat? Nebo je to tím, že mám nižší výbavu Takumi? Díky moc za odpověď -
jirin_ 11.10.16 16:00
« Re: Nástřik podvozku a dutin
Zdravím,
nechal jsem to dělat v autokosmetickém centru v Třebíči. Cena 3400,- Kč včetně daně za podvozek (včetně podběhů a blatníků) a dutiny. Práce se zdá být kvalitní. Celé to trvalo 3,5 dne.
AIO jsem taky nainstaloval a rozšíření navigace o radary mi už zachránilo pár peněz >:D
Tak ať se vám s Mazdou skvěle jezdí ;-) -
bozka 10.10.16 20:58
« Nástřik podvozku a dutin
Dobrý den,
také jsem nadšeným majitelem nové Mazdy3 a aktuálně řeším, kde v Brně nebo okolí nechat udělat nástřik podvozku a dutin.
Psal jste, že to budete řešit před zimou tak by mě zajímalo jestli už na to přišla řada, případně kde a za kolik?
PS: ten AIO jsem zkoušel a některé věci fungují, jiné ne. Bylo to jednoduché a bezproblémové (až na to sdílení obrazovky o které mi šlo nejvíce a nefunguje).
Díky,
L.B. -
jirin_ 28.07.16 16:26
« Re: Rady
Ahoj Martine,
díky moc za rady!
Ohledně kun - zjistil jsem, že pokud je motorový prostor horký po dojezdu (nebo prostě pokud je venku 30 stupňů a paří na auto slunko) tak se pravděpodobně vlivem vysoké teploty sníží frekvence plašiče pod hranici ultrazvuku a slyším pípání. Ale jenom vyloženě při otevřené kapotě. Ten pípák má vyzařovací úhel asi 160 stupňů, reproduktor mám umístěný po směru jízdy a pokud si stoupnu při otevřené kapotě třeba jen 10 cm za plašičku, neslyším vůbec nic. Natož ještě v kabině. Já bych se zas třeba bál toho smradu ze Sava.
Díky za rady ohledně stahování oken, za pokus to stojí, ale nemyslím si, že to půjde.
A poslední věc - ty si zkoušel do Mazdy instalovat ten custom AIO firmware? Mám trochu strach, abych nezůstal v nějakém boot loopu
>:D -
Martin789 28.07.16 15:07
« Re: opravdu působivé
Reálného litru (měřil si to) nebo papírového? Já šel za prodejcem Octávky s centimetrem a požádal ho, ať mi řekne, kde ty litry jsou. Na hrubo to nesedělo o cca 20% Blekotal, že asi podběhy a vyšší roletka ... Já řekl, že asi maji na mysli prostor nad střechou a šel jsem. -
Martin789 28.07.16 15:03
« Re: Re: Re: Opravdu nadšená recenze
V Hyunday se platí cca 7000Kč. Neznačkový servis udělá všechny úkony za 2000Kč u Mazdy se po domluvě vlezou do 2500Kč. To mi příjde dobré. Navíc ostatní servisy jsou zvyklé na auta z bláta, co uhnou a dají se tvarovat. A Mazdu, která je z oceli pak ničili svými postupy. Například mi tam rvali brzdové destičky kladivem a divili se, že čelist neuhla ani o 0,1mm, VW pry uhne i o 1mm. tak o takové postupy už nestojím. -
Martin789 28.07.16 15:00
« Re: Re: Opravdu nadšená recenze
Nejčastěji to rezaví po nějaké "antikorozní ochraně" já měl čistou 6tku (myšleno bez zapatlaní všech dutin a odtokových kanálků) první generace, jezděnou v zimě a nic ...
Co koukám na silnicích, tak totálně rezavé auta jsou k vidění stejně od VW jako Mazdy - netuším, co s tím někteří dělají. Jediné, co je pravidlo je rez pod tou plastovou lištou u starých škod - což i navádí k tomu, jak vyrobit rezavé auto: Stačí si držet vodu na kastli a nenechat ji odtéct, například nějakým sajrajtem .... -
Martin789 28.07.16 14:55
« Rady
Na tapecírunk stačí cca co 1/2 roku nastříkat trochu sava proti plísním, to zažene všechny. Z ultrazvuku tě po čase můžou bolet uši.
V mé starší M6 se daji naprogramovat i okna s jednoduchými ovladačí, jen se pak prostě drží dýl.
Postup je tento:
1. zapni elektriku do druhé polohy
2. sjeď okno úplně dolu, počkej 1s
3. vyjeď s oknem úplně nahoru a tam čekej 2s držíc tlačítko
To zopakuj se všemi okny samostatně.
Po tomto mi na 6tce funguja i otvítání a zavírání oken dálkačem (jen musí stát úplně blízko).
Negunguje to na všech modelech, ale za zkoušku to stojí.
Jinak super změny pro Mazda Connect jsou tady: [odkaz]
Sám taky jezdím pořád někam zbytečně a rád :-) Tak přeji mnoho šťastných kilometrů bez nehod a s radosti z řízení.