Diskuse

Škoda Roomster (2007)

13.3.2009

Inu ano, občas se nám všem přihodí že musíme jezdit autem ze kterého když vystupujeme, přejeme si aby nás pokud možno nikdo neviděl. V mém případě je to…

 

Škoda Roomster (jersey.se)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.03.2009  11:34

    ha ha

    super recenzia,dobre som sa pobavil...tak roomster praktik je omyl to je pravda,ale o jeho buducnost sa nebojim - na trh prisli dacia logan pickup a van takze (ne)praktik uz nebude >:D co sa tyka designu, tak "civilny" roomster sa mi celkom paci a myslim si ze niesom schyzofrenik ;-),design je velmi subjektivna vec ale ked sa ti nepaci tak ti to neberem je fakt ze vyzera zvlastne.tak nech sluzi, aspon ako tak :-!
    • 00 Reagovat !

      foto zip2016

      zip2016 13.03.2009  11:51

      « Re: ha ha

      Stejně povzbuzující recenze jako u Debžotka!! :yes: :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto krovakus

    krovakus 13.03.2009  12:01

    Video

    Ten zvuk mluvi za vse. Jako kdyz po rano lovim chrchle >:D
    • 00 Reagovat !

      foto Ma007

      Ma007 15.03.2009  11:02

      « Re: Video

      čože chrchle, mám pocit že aj 50 roční veteráni typu nezmar PRAGA V3S majú ďaleko príjemnejší zvuk a nižšiu hlučnosť >:D
  • 00 Reagovat !

    foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

    Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 13.03.2009  12:29

    Recenze Škoda Roomster

    Upřímně řečeno jsem docela dlouho nečetl tak objektivní a vtipnou recenzi,navíc od někoho kdo autům hodně rozumí :yes: .Zkrátka jsem se málem počůral smíchy.K autu dodám pouze - upřímnou soustrast a pevné nervy >:D
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.03.2009  12:46

    Žabožrouti...

    TAk ty seš asi antiškodovkářže???Neřikám že je to nejlepší auto na světě...Ale je určitě lepší jak celej žabožroutskej Peugeot...Protože Žabožrouti nikdy neuměli dělat auta...
    • 00 Reagovat !

      foto jersey-se

      jersey.se 13.03.2009  12:49

      « Re: Žabožrouti...

      A ty seš asi retardže??? >:D Asi sis to pořádně nepřečet viď?
    • 00 Reagovat !

      foto jmurjr-H22A7-

      jmurjr (H22A7) 13.03.2009  16:55

      « Re: Žabožrouti...

      akoze Rumster je lepsi ako 307??? tak to je terno. ked nic ine, tak z Rumstra vodic nevidi. z pezotu ano...
    • 00 Reagovat !

      foto Ma007

      Ma007 15.03.2009  11:09

      « Re: Žabožrouti...

      porovnávať výkladnú skriňu VW s "legendárnym" trojvalcom TDI ktorý sa trasie tak, že ho zachytia aj seizmografy s P307 (čo je objektívne asi najväčší nepodarok Peugeotu) je trochu scestné. Aj v tomto prípade je lepšia 307čka a to nehovorím o novších a ďaleko lepších modeloch.
      • 00 Reagovat !

        foto jersey-se

        jersey.se 15.03.2009  12:20

        « Re: Re: Žabožrouti...

        Pokud jsi fanatický žabožrout, je pro tebe určitě Peugeot lepší. Objektivně je podvozek Roomstra a jeho motor lepší než podvozek a motor hdi 66 u 307! A to bez debat, jakkoliv nemám Roomstera rád!
        • 00 Reagovat !

          foto Ma007

          Ma007 15.03.2009  14:42

          « Re: Re: Re: Žabožrouti...

          fanatik nie som. Ako som písal, 307 je najhorší model danej automobilky. Reagoval som na pôvodný príspevok, že francúzi nevedia robiť autá. Roomster by sa mal porovnávať s partnerom, keďže majú rovnaké zameranie. S P307 ho porovnávam pretože je to v poslednej dobe jeden z najhorších Peugeotov. A škodovka si trúfla až na toho najhoršieho, pri porovnaní roomster - partner by to skončilo K.O. pre škodovku.
          66kW HDI je (aj bol v čase uvedenia na trh) prepadák, obecne ako všetky najslabšie dízle. Pri 307 sa stretli viaceré negatíva v jednom aute:
          - 2.0 66kW HDI - turbo bez variabilnej geometrie lopatiek = zlá odozva na pedál, úzky rozsah využiteľných otáčok
          - naladenie podvozku - francúzske = makké, húpavé,... Pri novších modeloch je podvozok oveľa tvrdší (skús napr. 207, pri 308 a 407 je na rozhraní komfort, jazdné vlastnosti)
          - nízka tuhosť karosérie = krútenie na nerovnostiach
          - problémy s elektronikou v prvých rokoch výroby.

          Roomster:
          - 3 valec TDI = nekultúra chodu tvorí samostatnú kapitolu. Na dané možnosti je naladenie motora slušné
          - podvozok - áno, ten je slušný
          - desing - to že sa mu podriadila funkčnosť nebola správna voľba. Keď už nič iné auto malo byť aspoň o pár cm širšie.
          • 00 Reagovat !

            foto jersey-se

            jersey.se 15.03.2009  15:12

            « Re: Re: Re: Re: Žabožrouti...

            Porovnávám jen proto že to bylo moje předchozí služební. Mimochodem bez úpravy na dodávku, vzhledem k činnosti kterou provádím není totiž potřeba. Roomsra mám opravdu a doslova zatrest.
            • 00 Reagovat !

              foto Ma007

              Ma007 15.03.2009  15:20

              « Re: Re: Re: Re: Re: Žabožrouti...

              Roomster ako trest to asi bude platiť u viacerých užívateľov... Podobne ako Fobia II
              Pohnútky k tvojmu porovnaniu chápem
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 18.03.2009  08:50

            « Re: Re: Re: Re: Žabožrouti...

            a jako dalsi minus pripocitej vybavu roomstera. at uz uzitkoveho nebo civilniho. co tam kupujici najde? Nic! A priznavam se, od jiste doby (po cca 6skodovkach od Favorita, Felicii, Fabii, Octavii a Octavii II) rikam, ze Skodovku nechci. Vetsina fabrik vyrabejici auta se snazi prijit s necim novym, viz "zabozrouti" Laguna, 308, Megane. Ty auta se svymy predchudci nemaji pramalo nic spolecneho. Kdezto Roomster ma hodne spolecneho se Skodovky rady 1XX. A jestli ty me vidis jako antiskodovkare, tak ja budu videt toho kdo by si v porovnani mezi 307 a Roomster vzal Room, tak je to pro me clovek zraly na papiry, ale na na auto, ale na hlavu a k tomu titul Skodovkar a radoby zaryty vlastenec skodovky, ktera uz sama od sebe udela "maximalne uspesny" motor HTP. S autorem teto recenze bych si mohl zajiste dlouho povidat o tech preklepech skodovky. Jedine stesti, ze ma praktika spociva v tom, ze nema zadni okynka, protoze by mu byly stejne k nicemu, jelikoz se nedaji jiz po sobe jdouci 3 generaci skodovek otevrit za jizdy nad 40km/h. Tezko diteti vysvetlite na co tam pak ta packa nebo tlacitko je, kdyz si okno nemuze otevrit. Skoda - simply clever >:D >:D
  • 00 Reagovat !

    foto -Teddy-

    _Teddy_ 13.03.2009  13:04

    za trest...

    3-valec obecne neoplyva kulturou chodu, ani lahodnym zvukom. Ale v naftovej verzii je to este horsie, to je snad uz za trest. Chapem ze sa to kupuje do firiem, ale domov si to dobrovolne snad nikto nevezme. Otrasny zvuk...

    Mimochodom, oprav si ten nahon! Roomster urcite nema pohon zadnych kolies. A ked ho budes fotit nabuduce, tak ho najprv trochu opucuj, chlape! :-)
    • 00 Reagovat !

      foto jersey-se

      jersey.se 13.03.2009  13:06

      « Re: za trest...

      No jo, sorry :-)
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 13.03.2009  16:10

        « Re: Re: za trest...

        sim vic fotek by to chtelo, aby se auto dostalo do top 30 aspon :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 13.03.2009  16:44

          « Re: Re: Re: za trest...

          Je tady moc škodovkářů, bude rád když se dostane do top500.
    • 00 Reagovat !

      foto dako

      dako 02.09.2009  22:00

      « Re: za trest...

      Mame ho taky v praci asi 2 mesice, jak to melo najeto asi 100km motor relativne pohoda, pak jsem do toho sedl asi kdyz to melo najeto 1100km a neveril jsem svym usim. Zvuk jak diesel po 300000km, vibrace, proste hnus...to neni snad ani mozne. Tohle bude muset Skodovka nejak zrevidovat, jinak si to totalne posere.
  • 00 Reagovat !

    foto RS

    RS 13.03.2009  13:22

    No nevim...

    Se vší úctou k vlasnímu názoru, tady jde cítit odpor k automobilce na sto honů. Zveličování a pokusů o ponížení je trochu moc než by bylo na objektivitu zdrávo.
    • 00 Reagovat !

      foto Parda71-BMWfans-

      Parda71 (BMWfans) 13.03.2009  14:28

      « Re: No nevim...

      Taky mi přijde... A tvrzení, že by raději jezdil škodou 105 mě dorazilo. Pán by měl dát nos trochu dolů.
      • 00 Reagovat !

        foto jersey-se

        jersey.se 13.03.2009  14:53

        « Re: Re: No nevim...

        Nemohu souhlasit. Nekritizuju nic za každou cenu. Naopak jsem něco i pochválil. Otázkou ovšem zůstává proč vznikají taková auta, to je důvodem kousavého tónu mé recenze. Kdo je kupuje? Lidi co se nechají zblbnout reklamou a jsou nesvéprávní? Pak je potřeba víc takových recenzí. Nemám apriori averzi vůči škodovkám i když vůči automobilce a její politice své výhrady mám. Třeba Škodu Octavii II s dieselovými motory vnímám jako velmi použitelný a pohodlný automoil (byť bych si ho sám nevybral)s velkou užitnou hodnotou do jisté míry opravdu deklasující přímou konkurenci byť je o něco dražší. To se ovšem o Roomsteru nebo o Fabii říct v žádném případě nedá.
        • 00 Reagovat !

          foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

          Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 13.03.2009  14:56

          « Re: Re: Re: No nevim...

          jersey - tvoje recenze mi nepřipadala v žádném případě štvavá,,jen nepíšeš s růžovými klapkami na očích..bohužel patříš spíš k menšině. ;-\
        • 00 Reagovat !

          foto Konwi

          Konwi 14.03.2009  07:47

          « Re: Re: Re: No nevim...

          Souhlasím a podepisuji v plném rozsahu. Vždy se najde lepší alternativa Škodovce. Btw. jezdit se 105kou v dnešním provozu je opravdu bezva.
          • 00 Reagovat !

            foto jersey-se

            jersey.se 14.03.2009  17:09

            « Re: Re: Re: Re: No nevim...

            Nejezdím š105, už jsem s ní nejel 10 let. Vlastním Saab 9000 Aero a Volvo 740. Jen jsem psal že mě ji bavilo řídit víc než Roomser. :)
        • 00 Reagovat !

          foto Parda71-BMWfans-

          Parda71 (BMWfans) 15.03.2009  10:51

          « Re: Re: Re: No nevim...

          Taky souhlasím, že by se dalo vybrat auto s lepší užitnou hodnotou, ale třeba pro někoho, kdo nechce za ty peníze něco většíhou, potřebuje do města něco spíš menšího, je pro něj Praktitk v podstatě jediná volba. Přímého konkurenta nemá. Když pominu ještě menší trojčata Firorino/Nemo/Beeper. Nebo se mýlím? Teda pokud nechce starší Berlingo/Partner.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.03.2009  16:09

    recenze naruby

    Opak teto recenze by mela byt pro zaryte skodovkare toto: s praktikem jsem jiz najezdil miliony a miliony kilometru, lahodny zvuk naftoveho trojvalce je tak libe znejici, ze nedam dopustit na nej ani na jine trojhrnky z provenience VW :-) uzitna hodnota a krasny skelet pripominajici papamobil, me ve snech privadi k orgasmu. ach, ta skoda praktik .... a tak by se dalo pokracovat :-)

    Tohle auto je abosultne mimo misu pro lidi co hledaji vetsi uzitnou hodnotu za dobrou cenu. Myslim si ze na trhu je na vyber z mnoha jinych variant a moznosti vyberu motoru ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 13.03.2009  16:39

      « Re: Recenze naruby

      Se začátkem recenze naprosto souhlasim. >:D :yes:
  • 01 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.03.2009  18:22

    o ničom

    recenzia o *... všetko skritizovať ako je to zle a hnusne (nevem čo by si chcel od praktika ktorý je určený na rozvoz škatul a pod.) pochváliť sa zvukom motora napísať že roomster a fabia su hnusne a hned je niekoľko antiškodovkárov nadšenych a dávaju 2x10 (za auto urcite nie) a vytešujú sa doma za svojim pc.. recept na úspešnú recenziu :no: :no: :no:
  • 00 Reagovat !

    foto pedro26

    pedro26 13.03.2009  23:30

    No,

    to jsem si teda početl. Mám docela solidní zkušenosti s Pokojstrem ve verzi N1 1,9TDi. Od minulýho týdne už máme ve firmě druhýho. Zrovna v úterý cestou do Německa za deště jsem nadával na ty aerodinamický nedokonalosti - zrcátka zajebaný během chvíle, po bočních oknech teče potok ze předního skla. V úpravě N1 má Pokojstr navíc úplně miniaturní kufr, do kterýho dám pohodlně pouze jednu kartonovou bednu a fertig. Na druhou stranu jsem hodně spokojen s podvozkem - právě v úterý jsem ho prověřil v Praze na nájezdu na plzeňskou dálnici - jel jsem opravdu hodně rychle, ale auto drželo jak na kolejích. Výhled bočním oknem rozhodně není tak tragický a i pedály jsou podle mě v cajku. Motor 1,4 TDI je určitě lepší než 1,2HTP, ale zvuk je jak od Mountfílda a při rozjezdech je ohromě slabej a potřebuje vysoký otáčky.
    Resume: s recenzí souhlasím, ale jen tak na 50% čus
  • 00 Reagovat !

    foto zelva

    želva 15.03.2009  17:38

    Tohle je prakticky použitelný názor.

    Roomstra mám a dokonce jsem si ho dobrovolně vybral z mnoha dalších variant je pravda že jsem "škodovkář a jsem s ním spokojený! Je třeba si uvědomit že každej z nás preferuje jiné hodnoty. Každé auto je jiné a na jiný účel Jak sám v recenzi napsal je to vůz "vyfasovaný" a asi i špatně zvolený to v lásce k Roomstru moc nepřidá ,ale nechápu proč se všichni tolik rozčilujou. Je to poze jeho názor,v mnoha věcech má pravdu. A hlavně proto je tolik vozů aby bylo z čeho vybírat.Pokud si budu vybírat auto vždy ocením právě takovéto recenze protože pochvalu najdu na stránkách výrobce ale já chci znát právě to špatné abych se vyvaroval průseru a mohl dát na váhy pro a proti.Ještě bych dodal že i jeho další recenze jsou velmi kritické což přiřazuji jeho vysoké náročnosti na auta velmi vnímá všechny vlastnosti, proto je jeho recenze tak přínosná. Pro mně je auto a vždy bylo jen hromadou plechu která má sloužit mě a ne já jí a od toho se odvíjí veškerý můj vztah k vozům.Proto si mnoha těchto chyb a detailů ani nevšimnu natož abych je řešil.Říkám to ale znova pokud se nad touto recenzí zamyslím má v mnoha věcech pravdu.
    • 00 Reagovat !

      foto jersey-se

      jersey.se 16.03.2009  20:59

      « Re: Tohle je prakticky použitelný názor.

      Problém je v tom že v autech nevidím jen kusy plechu a nechci se k tomu snížit. Sorry, ale to pak vede k tomu že nám výrobci nutí tyhle bezpohlavní bastardy vyvinuté aby vydrželi přesně na dobu splácení leasingu. Cpou nám že je ekonomicky správné si kupovat každé dva roky nové auto. Inu je - pro * co si chtějí egoisticky nahrabat bez ohledu na ekologii a zdroje. Mám svého 15ti letého Saaba a 22 leté Volvo. Těch se nevzdám i kdyby mi za jejich sešrotování nabízeli zlaté prase...
  • 00 Reagovat !

    foto Stejsn

    Stejsn 16.03.2009  15:54

    Skvělá a vtipně napsaná recenze

    a navíc bez gramatických chyb. Děkuji, pobavilo mě to a navíc utvrdilo v mém názoru na růnctra. Ještě by to chtělo přidat fotky, především těch kritizovaných detailů - těsnění, úhel dveří apod.
  • 00 Reagovat !

    foto salazar

    salazar 20.03.2009  18:10

    helemese

    >:D pěkná recenze vtipná a odvážná. Každá kritika zvedne vlastníky stejného vozu ze židle tak je jasné že jsi s negativními reakcemi počítal. Cítím, že tam je kupa nadsázky a hlavně vlastní zkušenosti toho si cením.
    • 00 Reagovat !

      foto jersey-se

      jersey.se 21.03.2009  20:19

      « Re: helemese

      Jasně že jsem to čekal. Píšu to právě proto. To jsou totiž lidi kteří mi Saaba pomluví jako starý vrak, vyzdvihují svůj "moderní" vůz (novou Škodovku nebo druhořadé VW s imitací motoru) a když je svezu Saabem, nějak se jim nedostává slov. Jsou to ti samí lidé kteří věří že když si dnes koupí za 80 000 Kč Felícii, udělají líp než já když za 13 000 koupím přítelkyni 22 let starý Volvo 740. Myslí si to zase jen do té doby než je svezu a vyčíslím jim provozní náklady. Jsou to lidi kteří mě prostě serou protože kvůli nim a jejich "nárokům" na auta se z automobilek stávají fabriky na spotřební zboží a když je můžu trochu nadzvednout ze židle, udělám to.
      • 00 Reagovat !

        foto zelva

        želva 26.03.2009  20:45

        « Re: Re: helemese

        Já bych řekl že auta jsou spotřební zboží.Pokud chci exkluzivní vůz tak si nekoupím Škodovku ani 20 let starý Volvo (jezdil jsem s ním dlouho a je to úžasný vůz).Na to jsou jiné kategorie vozů. Bavíme-li se o Škodovkách nebo chcete-li Roomstru jsou to relativně levná auta pro jednoduchý účel.Proto jsou stavěná jak jsou stavěná. Můj kamarád správně říká auta od Škody začínají u Superbu.
        Moje cenová kategorie je auto za 300 000.Od mých 18-ti jsem vždy jezdil v autech starších a starých 10-20 let.Protože časy kdy mě bavilo ležet pod autem jsou nenávratně pryč poslední čtyři auta jsem si koupil nová a hlavně v záruce.Proto už nemusím parkovat na kopci a v kufru vozit náhradní motor a převodovku pro případ náhlé nucené generálky motoru(a že jsem jich dělal).V servisu trávím pouze jeden den v roce při výměně oleje. Vím že za 300 bych měl dobré jeté auto ,ale bez záruky a při mé smůle bych se vrátil do dob na které bych raději pouze z úsměvem vzpomínal. 300 000 není mnoho a nemožno za to chtít zázraky a pokud chci prostor pro děti vzadu a trošičku komfortu neexistuje správná volba protože každé auto v této kategorii a ceně je stejná znouzecnost a proto pro mně jsou tady fabriky na spotřební zboží. Protože až ho ojezdím tak ho prodám podobnému zoufalci jako jsem já a půjdu si koupit nové spotřební zboží.
        Bez mučení se přiznám že auto mých snů není Roomster ale musím být nohama na zemi a v něčem jezdit musím. Bohužel.
        Auto pro mně není koníček ani zábava narozdíl od většiny na tomto webu.Proto se na auto koukám jinak a i když obdivuji jak jsou mnozí ochotni bránit své auto rád bych řekl že to nepíšu proto abych zoufale oponoval té nebo bránil druhou stranu ,ale přidal svůj jiný náhled.Vím že můj pohled je jiný a menšinový ,ale právě pro lidi jako sem já se dělají takovéto auta a z tím prostě nic nenaděláte.
        • 00 Reagovat !

          foto jersey-se

          jersey.se 27.03.2009  08:29

          « Re: Re: Re: helemese

          Bohužel se mýlíš. Tvůj názor rozhodně není menšinový. A já ani s jedním z našich aut nemusím parkovat na kopci a nemusím ani v zimě na hory tahat s sebou náhradní motor a nemusím pod nimi ležet denně. Od toho jsou škodovky. Na hory jezdíme Volvem, protože do Roomstera se blbě nakládají lyže. Je to prostě o tom že se po té co si auto přivezu domu udělá větší údržba (kdo nezvládne sám, zadá servisu). A na cenu nového avšak nemoderního vozu jako je Roomster se stejně nedostanu ani náhodou.
          • 00 Reagovat !

            foto zelva

            želva 27.03.2009  19:27

            « Re: Re: Re: Re: helemese

            To je věčný spor o tom co je výhodnější já nebudu tvrdit že se mýlíš prostě naše názory jsou jasně rozdílné a ani jeden neni ten jediný a správný.Já znám dost lidí kteří jsou jako ty a nikdy si nekoupí nové auto a donekonečna budou přesvědčovat všechny o svojí pravdě a donekonečna budou přepočítávat jek je ta ojetina levná a výhodná. Proč ne proto ji přece mají.Taky znám několik co svůj pohled jednoho dne a nevím proč změnily a to nový auto si koupily. Ale musíš uznat že bez těch co si to nové auto koupí by nebyli ti co jezdí v ojetinách.To co zvolíš je čistě jenom na tobě. Jsou to jen tvoje prachy a je tvoje věc co si za to koupíš. Vždy záleží na úhlu pohledu a já pochybuji že někdo může říct která strana má jednoznačně pravdu.
            • 00 Reagovat !

              foto jersey-se

              jersey.se 28.03.2009  11:07

              « Re: Re: Re: Re: Re: helemese

              Já rozhodně nemasturbuju nad tím jak je ta ojetina levná a výhodná, já narozdíl od většiny lidí obhajujující ojetiny na nové auto mám, řekněme že bych bez problémů dosáhl na kategorii střední třídy, tzn. třeba v rovině nového Saaba 9-3. Je ovšem mnoho důvodů proč bych si ho nekoupil a proč si radši koupím na renovaci klasického Saaba 900 Aero nebo 99T což mám v plánu. Cenu sem tahám jen proto abych poukázal na fakt že není jediný, tedy ani ekonomický důvod pro nákup nového vozu. Dnes se v dané třídě nevyrábí absolutně nic použitelného právě kvůli přístupu většiny lidí kteří vlastně svými preferencemi zabíjejí ducha automobilismu. Dřív se auta vyráběla aby vydržela a snadno se udržovala (v Evropě v tom kralovalo Volvo, Saaby z té doby jsou proti nim noční můrou neznalých servismanů :-) ), což bylo jak ekologické tak ekonomické s ohledy na zdroje a provozní náklady. Dnes se nám "ekologové" a "ekonomové" snaží namluvit pravý opak. A protože lidi jsou jak blbé ovce, vyrábějí se auta horší a horší a čím dál tím nezábavnější, nudnější a stejnější jako ostatní. V současné době bych si nové auto koupil asi jedině od Porsche, TVR, Bristolu, Konigsegga atp. ovšem to už je přeci jen trochu mimo mou finanční skupinu.
              • 00 Reagovat !

                foto zelva

                želva 28.03.2009  18:45

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: helemese

                Mezi moje sny patří replika Lotus Seven nebo Porsche 356 .Toho Lotuse jsem našel za necelých 300 ale to bohužel doma nevysvětlím a to Porsche delá jedna německá firma jako repliku ale to jsem cenu ani nehledal.Ale doufám že jedno z toho později výjde. Zatím mě všechny moje přání vyšli ale chce to trpělivost.No a kdyby to nevyšlo tak snít je taky krásné.
  • 01 Reagovat !

    foto Stain

    Stain 01.08.2009  18:38

    Nesouhlas!!!

    Ahoj škodovky nesnášim ale myslim si že z posledních modelů je roomster nevidařenější ,a to řikam jako fanatickej milovník italskejch vozů
    • 00 Reagovat !

      foto jersey-se

      jersey.se 04.08.2009  08:19

      « Re: Nesouhlas!!!

      Že by to nějakým způsobem vypovídalo o italských vozech? :-! Jako netvrdím že Fiaty jsou špatná auta, ale pokud jsou všechna ostatní lepší, co to asi znamená? >:D
      • 00 Reagovat !

        foto Stain

        Stain 04.08.2009  12:58

        « Re: Re: Nesouhlas!!!

        Myslim modelů škodovky a néééééééééé všech aut a naše rodina má celej můj život jenomitalský auta a nikdy nás nenechaly někde vyset.
        • 00 Reagovat !

          foto jersey-se

          jersey.se 04.08.2009  17:27

          « Re: Re: Re: Nesouhlas!!!

          No taky jsem kdysi býval ignorant. Ale píšu o tom v povídání o felicii a 105. Ještě prozřeš, nemám strach ;)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele




Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…