Diskuse

Renault Clio (2012)

26.8.2012

Jedná se o stejné Clio jako má kolega bicista. Clio jsem koupil po delším uvažování, znáte to, nebylo by lepší tohle a nebo když si připlatím tak tam…

 

Renault Clio (hp21)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto hp21

    hp21 26.08.2012  00:22

    Fotky

    Budou během zítřka ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto bicista

    bicista 26.08.2012  21:48

    Gratuluji

    Ahoj, gratuluji k novem vozu, ja sem cim dal vice spokojen. Auticko mne cim dal vice prekvapuje. Uz ho mam da se rici zajete a pekne se rozjelo a spotreba klesla na kombi 6,8 s prevaznou cestou po meste. Bohuzel nekdo mi na parkovisti pekne sedrel naraznik :-( vyresim to pres pojistku, ale boli to :-)
    Tak at slouzi.
    • 00 Reagovat !

      foto hp21

      hp21 26.08.2012  22:26

      « Re: Gratuluji

      Já jezdím hlavně mimo město a spotřeba je opravdu perfektní, jinak to odření jsem vyděl na Renault Clubu, tohle ještě jde, mě loni i minulého auta nějaký dobrák na parkovišti šťouchnul do nárazníku a světla, ve finále byl nový nárazník a světlo no prostě sranda za 15 tis. 8-s a ještě k tomu asi 5 měsíců po zrušení havarijního pojištění, jinak kontakt samozřejmě nenechal jak to tak bývá v našich končinách :-( Jinak auto mě taky mile překvapuje, myslim, že tohle se u Renaultu povedlo :-)
    • 00 Reagovat !

      foto hp21

      hp21 26.08.2012  22:37

      « Gratuluji

      Ještě jsem se chtěl zeptat na kolik vyšel ten škrábanec?
      • 00 Reagovat !

        foto FINLAND

        FINLAND 26.08.2012  23:53

        « Re: Gratuluji

        Gratuluju k novému vozu, Clio se Renaultu povedlo, Grandtour by neměl být výjimkou, akorát mi přijde, že ta 1.2 16V bude mít s autem co dělat, o naloženém nemluvě. Já bych spíš volil 1.2 Tce. (Kdybych chtěl Renault) Jaká je vaše zkušenost? Jinak mně spíš vyhovují tužší sedáky, takže si nejsem jistý, že by mi vyhovovala francouzská měkkost. V autoškole jsem jezdil s 406, kde to byla pohodlná křesla, ale po jízdě mně z nich vždy bolela záda. Ať slouží.
        • 00 Reagovat !

          foto hp21

          hp21 27.08.2012  00:19

          « Re: Re: Gratuluji

          Abych pravdu řekl, náklad se nějakým způsobem pozná, 1,2 TCE nebyla o moc drahžší (15 tis.) , ale přesvědčily mě spíše negativní zkušenosti majitelů s tímto motorem a potom svezení sním mě také zklamalo, velký turboefekt pak mě na 20 km trase překvapila spotřeba, nejely jsme moc rychle a palubní PC ukozoval 7,5 a známý co má tento motor mluví o běžné spotřebě kolem 7 a přitom vím že v práci jezdí s HTP kolem 6 litrů, celkově nic moc, škoda, veliká škoda :-( Jinak právě měkké sedáky a celková francouzká měkkost se mi moc líbí :-) Každý jsme jiný >:D
        • 00 Reagovat !

          foto bicista

          bicista 27.08.2012  08:50

          « Re: Re: Gratuluji

          Ja tedy nepocituji ze by ten motor mel nejakou praci pohnout s autem. Ano prijde tahly kopec a tam je ubytek vykonu znat. Ale na bezne svezeni a cestovani staci.
          Ja sem se toho maleho vykonu bal, ale neni to nic co by mi zpusobovalo cukani v koutku oka. Clovek se tomu vykonu musi prizpusobit a kde jakou feldu klidne poresim a ukazu ji svoje zadni svetla :-)
      • 00 Reagovat !

        foto bicista

        bicista 27.08.2012  08:45

        « Re: Gratuluji

        Ja to jeste opraveny nemam, necham to tak na listopad zda se jeste neco neobjevi, ale posilal jsem fota do servisu aby mi to nacenily a napsali ze do 4 tis s DPH.
        • 00 Reagovat !

          foto hp21

          hp21 27.08.2012  13:05

          « Re: Re: Gratuluji

          Určitě ten výkon neni špatnej, motor je povedený, spíš jsem měl na mysli zatížení, měl jsem možnost stím absolvovat cestu skoro na plnou zátěž a v kopci se to už poznalo ;-) JInak mimo pár vyjímek je pro auto plná zátěž 3 lidi a nákup a ani v tomhle obsazení neni motor na dně se silami :-)
  • 00 Reagovat !

    foto dr-biker

    dr.biker 30.08.2012  19:29

    Grandtour jede

    Ahoj,
    Také se přidávám ke gratulacím k novému vozu. Myslím si, že jsi vybral to nejlepší auto v dané kategorii, myslím tedy poměr cena/užitná hodnota. Viděl jsem teď reklamu, Renault dále zlevňuje svoje modely a prodává Clio Grantour za cenu 5 dvéřového, takže tvoje verze Clia Grandtour - Advantage se prodává za 190 tisíc, což je dost dobrá nabídka.

    Nejvíc mě překvapil ten nepřeplňovaný motor, jezdil jsem s ním v Cliu druhé generace a tam byl plně postačující. A jak vidím, tak dokonce v pohodě stačí i na novější generaci, která je větší a těžší. Hlavně mě překvapila ta dálniční spotřeba pod 6 litry, kdy naše Punto 1,2 při dálniční 130 km/hod si řekne podle výpočtů min 7 litrů/100 km (nemá palubní počítač). Je vidět, že atmosférické motory bez turba mají stále co nabídnout.

    Až doplníš fotky, tak se ozvy, rád přehodnotím moje hodnocení.

    • 00 Reagovat !

      foto hp21

      hp21 30.08.2012  20:09

      « Re: Grandtour jede

      No 190 je leasing a potom se to stejně dostane na těch ceníkových 215 tis, ale i za 215 tis. je to skvělé ;-) Jinak cena kombi za 5dv. platí i bez leasingu.

      Jo ten motor jede slušně, definice jasná stačí provozu pro mě to znamená bezpečné předjíždění a nepřemýšlení jestli mě ta avie co jade za mnou v kopci předjede >:D , to byl samozřejmě vtip, ale jede opravdu dobře :yes: :yes: A ta dálnice mě také překvapila, když člověk drží 130 opravdu jedu pod 6, jakmile ovšem jedu svižněji (140-150...) dostávám se k 7 (i přes), ale tato situace je svátěční ;-) PS: s roomsterem (htp) je 130 spíš lehce přes 7 :no:
      • 00 Reagovat !

        foto bicista

        bicista 30.08.2012  22:50

        « Spotreba

        Ja tedy spotrebou trochu bojuji, ale asi je to tim, ze ja se rad svezu, takze mam trochu tezsi nohu. Ja sem dlouhodobe na 7 ale j v tom vetsi podil mesta.
        • 00 Reagovat !

          foto hp21

          hp21 31.08.2012  07:14

          « Re: Spotreba

          No jo město, nepřítel příznivé spotřeby >:D
  • 00 Reagovat !

    foto talio2

    talio2 31.08.2012  20:50

    stěrače

    Když tak málo vydrží tak je nepoužívej, já je mám na autě 6let (12sezon) :-) >:D >:D >:D >:D >:D
    • 00 Reagovat !

      foto hp21

      hp21 31.08.2012  21:03

      « Re: stěrače

      Já je taky už požívat nebudu ;-) Spíš jde o to, že po 2,5 měsících jsou v pr...., to mě příjde trochu od Renaultu blbý ne? :no:
      • 00 Reagovat !

        foto talio2

        talio2 31.08.2012  21:51

        « Re: Re: stěrače

        šetří se kde se dá .. je to blbý, to máš pravdu
        • 00 Reagovat !

          foto hp21

          hp21 31.08.2012  22:09

          « Re: Re: Re: stěrače

          Bohužel se šetří všude, ale tímhle si Renault dobrou pověst nedělá ;-\ nikoho v celé investici auta nevytrhne nový pár stěračů, ale přece jenom........ :no:
          • 00 Reagovat !

            foto talio2

            talio2 31.08.2012  22:26

            « Re: Re: Re: Re: stěrače

            si tu drobnou úsporu cca 80Kč vynásob počtem prodaných Rendů a vyjde ti to.. ale to není jen u Rendů, tak je to všude..jde to kopru
            • 00 Reagovat !

              foto hp21

              hp21 31.08.2012  22:59

              « Re: Re: Re: Re: Re: stěrače

              Když si to člověk roznásobí......., ale já¨bych klidně těch 80 kč připlatil >:D , njn šetří se všude, už nikdy hold auta nebudou takový držáky :no:
  • 00 Reagovat !

    foto Nomadm

    Nomadm 01.09.2012  00:35

    gratuluji

    fajne auticko, pridat fotek a je to super :-)
  • 00 Reagovat !

    foto McGyver2

    McGyver2 06.10.2012  23:35

    Škrábance

    Já to beru tempem a pak normální leštěnkou a sundám vše i když tempo by mělo být jen na pastelové laky.
    • 00 Reagovat !

      foto hp21

      hp21 07.10.2012  10:04

      « Re: Škrábance

      Díky za tip ;-) Koupil jsem si od Turtle Wax co si na škrábance a je to úplně k velkému od H.... 8-s
  • 00 Reagovat !

    foto Nerez

    Nerez 07.10.2012  18:14

    Zimáky

    Cena mi nepříjde zrovna malá. Já jsem 2 roky zpět koupil tehdy nejlepší zimaky na trhu, Good year Ultra Grip 7+ 185/65 R15 i splechačema za 9800 Kč. Nahuštěný, vyvážený, zkompletovaný...
    Beru, že ceny šly nahoru, ale na tak malá kola je cena dost vysoká ;-\
    • 00 Reagovat !

      foto hp21

      hp21 07.10.2012  19:08

      « Re: Zimáky

      Ano souhlasím, cena je poměrně vysoká, jde o tom, že tento rozměr je trochu atypický. Jednoduše řečeno 185/65 R15 je používanější proto je i možná o trochu lacinější. Já má už z výroby letní 185/60 R15 a ty sou o něco levnější, dále pak hraje roli fakt, že jsem nekoupil to nejlevnější, pokud se nemýlím tak nejmenší cena by byla 1150,- .Já jsem chtěl pneumatiku užší, protože se mi užší pneu na sněhu lépe osvědčily. Jinak cena za disk je odpovídající ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto umo

    umo 08.10.2012  20:29

    Nemusíš

    ...ľutovať, že si si nevybral citróna C4. Keď čítam tie problémy o korodujúcej kapote u nového auta, no hrôza. Dobre si to napísal v nejakej diskusii, máš vlastne auto nižšej strednej triedy (dĺžka, rázvor, kufor) za podstatne nižšiu cenu, akú by si vysolil za C4. A myslím si, že clio asi bude spoľahlivejšie.
    • 00 Reagovat !

      foto hp21

      hp21 08.10.2012  21:11

      « Re: Nemusíš

      Ano ano, problémy s bublinami jsem také zaznamenal, těžkou soudit, to se asi někomu vymklo z ruky :no:
      Velikostně je to srovnatelné, myslím, že i jízdní vlastnosti budou srovnatelné, ale přeci jen to v člověku trochu hlodá, no těžko říct, ale osobně bubliny by mě štvaly, takže asi jsem vybral dobře ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Brandon-Walsh

    Brandon Walsh 08.10.2012  20:42

    :)

    no nic říkám si asi turboefekt, jenomže, když mám již 2500 ot.začíná mi to všechno docházet tohle je opravdu ,,jednačtyřka", ale né TSíčko
    dlho som sa tak z chuti nezasmial >:D :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto hp21

      hp21 08.10.2012  21:12

      « Re: :)

      mě opravdu nenapadlo, že tenhle motor tam ještě dávají >:D Rozhodně bylo to překvapení.........
      • 00 Reagovat !

        foto Nerez

        Nerez 08.10.2012  21:24

        « Re: Re: :)

        Poznáš to i podle zvuku a podle toho, že TSI má 6ti kvalt. Ale chápu, že pokud nemáš s koncernovými auty zkušenosti, může se člověk splést :-)
        • 00 Reagovat !

          foto hp21

          hp21 09.10.2012  11:02

          « Re: Re: Re: :)

          V životě jsem Octávii neřídil, prostě se ke mě nedostala ;-\ , vždy to byla nějaká Fábie nebo při lepším Roomster, takže zvuk opravdu neznám a ani to, že to má 6 st. i když to mě mohlo napadnout, ale nový služebák a ještě auto, které jsem nikdy neřídil z toho jsem byl trochu rozhozen, takže překvapení bylo veliké.......... :'-( >:D
          • 00 Reagovat !

            foto Nerez

            Nerez 09.10.2012  11:34

            « Re: Re: Re: Re: :)

            Ale furt jsi dopadl dobře, nova Octa, byť v 1.4 atmo taky není k zahození :yes:
            • 00 Reagovat !

              foto hp21

              hp21 09.10.2012  14:26

              « Re: Re: Re: Re: Re: :)

              k zahození né, ale je to jako 1,2 ve fabii, doveze tě to kam potřebuješ, ale nenadchne, ale jeden bonus to má, od nového roku jí budu moct využívat neomezeně, tzn. i jezdit s tím domu a na nákup... to jsem u roomstera mohl jen občas :yes: ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto L-lek

    L@lek 09.10.2012  15:42

    Recenze

    Ahoj, tak jsem se také dostal k přečtení tvé recenze, je dobrá, pro potencionálního zájemce určitě užitečná, fotky také dostačující, auto už víš, že se mi úplně nelíbí, ale věřím, že svému účelu slouží dobře. Navíc ten motor vím, že i přes to, že papírový výkon není nijak oslňující jezdí dobře, takže 10b ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto hp21

    hp21 10.10.2012  16:49

    NEWS.auto.cz

    Trochu odbočím od tématu.
    Poslední dobou, možná by bylo spíše na místě říkat poslední rok, vidím a nebo spíše nevidím nic co by mě na hlavní stránce auto.cz zaujalo.
    Dnes jsem se rozhodl udělat menší inventuru:
    První co je na stránce je Špionážní foto Škody oct III- ano přínosná novinka
    dále tam pak máme: BMW M550d xDrive – Plnou parou vpřed- test: To je také celkem fajn ;-)
    poté můžeme vidět:Video: V Dubaji vytvořili BMW M750Li- ČÓ TO TO JE? jak říká porotce Jaro Slavík- tenhle příspěvek redakce je spíš na úrovni nějakého Blogu..... :no:
    za další máme:Opel Astra BiTurbo bude stát 625 tisíc korun,Ford vyvíjí karbonovou kapotu, bude o 50 % lehčí,Spy Photos: Mercedes-Benz GLA, Retrovideo: Portfolio Subaru v roce 1969 atd. (mimo Spy photos ,,medvěda", to je článek relativně v pořádku) mě tohle všechno příjde něco jako články z médií, které se zabývají vším, ale nejsou to přímo zaměřené weby na auta. Všechny tyhle věci si přeci mohu přečíst na IDNES.CZ atd.
    Já si prostě představuji od takového webu něco co se jen obtížně dozvím jinde.
    Abych jen nehanil, jsou tu i kvalitní věci jako např. TESTY!
    Abych to shrnul, web, který dokázal vytvořit komunitu uživatelů ve, které si ostatní sdělují své poznatky (moje.auto), web, který dokázal a dokáže napsat relativně slušný test, web, který má JMÉNO se najednou zahlcuje takovými sra.kami jako jsou videa z youtube, jako jsou výstřely do neznáma v podobě článků na úrovni Novinky.cz atd.
    Je to škoda, veliká škoda.
    :no: :no: :no: :no: :'-(
    Ano můžete mi říct ať jsem nelezu, ale když někdo říká, že se mu nelíbí např. naše vláda říkáte mu odstěhuj se jinam? Když se někomu dějě protiprávní jednání říkáte mu, OK můžes jít třeba do Německa? NE, tak prosím neargumentujte tím ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Nerez

    Nerez 11.10.2012  20:44

    Benzín

    Já se svým jezdím výhradně na OMV. Kdysi, když jsem jezdil s Felicií rodičů, tak jsem tankoval na různých pumpách. Nechci tady chytračit nebo něco podobného, ale když jsem po nádrži Shellu natankoval nádrž OMV, tak mi auto přišlo takové trochu živější. Navíc OMV bylo levnější. Takže od té doby jsem věrný rakouské firmě...
    • 00 Reagovat !

      foto Brandon-Walsh

      Brandon Walsh 11.10.2012  20:49

      « Re: Benzín

      ked som v liberci vzdy tankujem cestou domov na shell-ke, no co mi tam naliali pred 2 tyzdnami bolo na zaplakanie, ziadna odozva plynu a nad 170 km/h sa auto nechcelo rozgulat, ked mi uz k vyssej rychlosti pomohol nejaky vietor bol problem vyssiu rychlost udrzat :no: >:-[]
      teraz som tankoval, sice nie plnu (pol nadrze je slovnaft), na omv a som vazne prekvapeny aka to je zmena
      • 00 Reagovat !

        foto hp21

        hp21 11.10.2012  21:11

        « Re: Re: Benzín

        mě osobně nepřídě špatný Agip, Benzina, Omw, těch se snažím držet :yes:
        Opravdu nevím co na těch Shellkách dělají, říkal jsem si i jednu chvíli jestli se mi to nezdá, ale když už to pociťujete i vy v silnějších motorech...........
        Tenhle stav je mrzutý člověk se vyhýbám JZD pumpám, ale stejně je to skoro na nic.
        U nás tedy dostávají auta zabrat, silnice děs (výmoly), servisy šidí, PHM stojí taky za starou belu :no: ;-\
        • 00 Reagovat !

          foto Mates81

          Mates81 11.10.2012  21:20

          « Re: Re: Re: Benzín

          Nevím jak benzín, ale naftu beru zásadně buď OMW nebo Benzina, ce jsem tak slyšel a četl, tak Shell je prej největší blato. Co vím, tak Benzina svůj 100 oktanový benzín bere od OMW, jen upravuje barvu :-) A OMW jako jediná dováží na moravu (nevím jak do čech) PHM z domovského Rakouska ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto hp21

            hp21 11.10.2012  21:29

            « Re: Re: Re: Re: Benzín

            Ano ano, už jsem potkal párkrát na jížní moravě cisternu OMW s rakouskou SPZ, takže možné to je ;-)
            Jinak např. Agip si vozí na vlakách benzín z Itálie (nevím jak teď, teď se šetří všude...........)
            Děláš dobře, že bereš naftu u značkových ČS, ty JZD nafty stojí TDíčkaře a HDíčkaře...... potom dost peněz :no:
            • 00 Reagovat !

              foto Mates81

              Mates81 11.10.2012  22:27

              « Re: Re: Re: Re: Re: Benzín

              Mám i strach z "neznačkových" pump, kdoví co tam lejou a čím to ředí. Doufám že OMW nebo Benzina by si svou pověst nerady zničili nějakým mícháním. Kamarád odrovnal palivové čerpadlo u 1,6TDCi, i jsem to trochu čekal, jeho otec dělá u JZD >:D >:-[]
              • 00 Reagovat !

                foto Nerez

                Nerez 11.10.2012  22:34

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Benzín

                Ono jde i o to, že čím kvalitnější palivo, tím míň si ho na určitou práci motor vezme, takže na no name benzínce ušetříš třeba 2 kč na litr, ale ve finále si auto na nádrž veme o nějaký ten litr navíc, než u značkové pumpy. Na tomhle šetřit nehodlám :yes:
                • 00 Reagovat !

                  foto hp21

                  hp21 12.10.2012  05:50

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Benzín

                  Tak to s tebou naprosto souhlasím, na kvalitě se dá ušetřit :yes: i když v čechách už jsem zaznamenal názor, že prý benzin jako benzin :no:
                  Srdce mi puká, když vidím nějaké nové pěkné auto jak jede do nějaké podřadné benzinky pro benzin či naftu :'-(
                • 00 Reagovat !

                  foto hp21

                  hp21 12.10.2012  05:51

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Benzín

                  Tak to s tebou naprosto souhlasím, na kvalitě se dá ušetřit :yes: i když v čechách už jsem zaznamenal názor, že prý benzin jako benzin :no:
                  Srdce mi puká, když vidím nějaké nové pěkné auto jak jede do nějaké podřadné benzinky pro benzin či naftu :'-(
                  A pak kup si v ČR ojetinu, nikdy nevíš jakej ňouma vyznávající hospodskou logiku to auto používal......... ;-\
                  • 00 Reagovat !

                    foto Bully-

                    Bully_ 12.10.2012  15:55

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Benzín

                    Asi bych se krotil ve vyrazech. To si myslis ze auto ujede na drazsi benzin vic km? Nebo ze se mu nejak zvedne vykon? Do CR se zrejme az na uvedene vyjimky dovazi PH ze zpracovane ropy z Ruska. Jejich kvalita je v globalu horsi nez PH v "zapadni Evrope" a je to opravdu prast jako uhod. Lisi se mezi sebou prinejlepsim jen pouzitymi aditivy, jejich mnozstvim a samozrejme svou cenou. Sam neziju v CR a rozdil mezi PH poznam opravdu jenom po prejeti hranice, ne mezi jednotlivymi palivy konkretne.
                    Projdi si nekdy testy od COI, kolikrat uz propadly "znackove" pumpy vcetne tech vami jmenovanych zarucene kvalitnich a naopak pumpy u supermarketu prosly bez problemu. Je lepsi se ridit spis vytocnosti PH u ktere konkretni pumpy, PH casem ztraceji svoje vlastnosti a kolikrat i superdrahe a superpremiove >:D palivo je jenom nekvalitni draha brecka, kdyz ji nikdo netankuje.
                    • 00 Reagovat !

                      foto kornel

                      kornel 12.10.2012  16:57

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Benzín-moja skusenost

                      Za mna k tomuto asi tolko.. Uz viac krat sa mi stalo, ze po natankovani plnej nadrze toho isteho paliva na tej istej pumpe, som na jednu nadrz najazdil aj o 100-120km viac (motor 2.0TSI 155kw..) ako na nadrz toho isteho paliva z tej istej cerpacky ale v inom case. Realne som si to odmeral najazdom, nie len podla PP, ktory ovsem uz po natankovani hned ukazal o dost vyssi dojazd nez po ine natankovania do plna.
                      Vysvetlujem si to tym, ze dane palivo bolo zrejme cerstvo natocene do tankov na cerpacke, cize nevyvetrane cerstve palivo s oktanovym cislom zrejme aj prevysujucim minimalne pozadovanu hodnotu. Naopak niekedy sa stane, ze natankujem do plna a dojazd mi nasledne PP ukaze dost nizky,, a aj realny dojazd je nizsi nez v predoslom pripade.
                      • 00 Reagovat !

                        foto Bully-

                        Bully_ 12.10.2012  17:05

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Benzín-moja skusenost

                        PP nikdy neukaze teoreticky dojezd bez vypoctu z aspon nejakeho useku nutneho pro vypocet odhadovane prumerne spotreby, protoze asi zadne auto na svete nema ve vybave pojizdnou laborator na rozbor kvality PH. Zbytek bych taky dal za vinu spis cerstvosti paliva, ev. jeho dodavateli. Kolik lidi uz videlo tu stejnou cisternu dodavat PH jak do supermarketu, tak i do premiove cerp. stanice v kratkem casovem rozmezi. A o vymyvani cisteren bych si iluze taky nedelal, podle testu tomu tak casto neni ani kdyz zavazeji stridave benzin a naftu :no:
                        • 00 Reagovat !

                          foto kornel

                          kornel 12.10.2012  17:14

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Benzín-moja skusenost

                          ano to je mi jasne, ze PP vypocita priemernu ci dojazd z urciteho posledneho prejdeneho useku.. ale preto aj uvadzam, ze som si to nasledne celu nadrz po natankovani sledoval aj realne kolko najazdim a vyslo to tak ako som uviedol. Skratka uz ked mi PP ukazal dojazd po natankovani o dost (cca tych 100-120km) vyssi nez inokedy, tak ma to nakoplo si to aj realne odsledovat. Inak po natankovani premiovych viacoktanovych paliv som nikdy nic pozitivnejsie orpti beznej 95tke nezaznamenal.
                          • 00 Reagovat !

                            foto Bully-

                            Bully_ 12.10.2012  18:29

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Benzín-moja skusenost

                            Tak jsem jenom nepochopil co tim myslis, omlouvam se.
                            Ad premiova paliva- prijde mi to zvlastni, kdyz by mel mit motor 2,0 TSI RJ optimalizovanou na 98-oktanovy benzin, pokud se nemylim. Potom je to dalsi dukaz vypovidajici o mizerne kvalite PH prodavanych v CR. Ja mam motor co prezvyka v klidu 95-ku a rozdily v kvalite paliva poznam jenom na poctu ujetych km= na spotrebe pri +- stejnem zpusobu jizdy. A to jak u benzinu, tak s naftou. K horsimu, kdyz tankuju v CR nebo SR, nezavisle na premiovych ci nepremiovych PH a nazvu cerpaci stanice. Vykon zustava samozrejme beze zmeny, minimalne pocitove.
                            • 00 Reagovat !

                              foto hp21

                              hp21 12.10.2012  21:06

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Benzín-moja skusenost

                              Ano ano, tím chci říct, že pokud dám kvalitní benzín, který příjemně táhne docílím menší spotřeby, nemusím například tolik točit :yes:
                              A pokud jsi to četl celé Bully tak jsme se shodly, že i některé značkové stojí za pěkné h....o.
                              Nejvíce jsem měl na mysli benzínky u JZD a podobné jiné a to se na mě nezlob, ale ty opravdu kvalitou neoplívají ;-)
                            • 00 Reagovat !

                              foto kornel

                              kornel 16.11.2012  19:48

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Benzín-moja skusenost

                              tak prave vcera po dotankovani takmer prazdnej nadrze do plna MaxMotion100 som konecne prvykrat pocitil rozdiel vo vykone oproti beznej 95tke.. :-| ..No neviem, ale asi som akorat trafil cerstvu donasku tej premiovej brecky na pumpu, tak asi este nestihla vyvetrat a pod. alebo obsluha nariedit nejakym lacnym bordelom 8-s
                              V kazdom pripade, reakcie a pruznost motora je citelne lepsia.. a ked to uz ja priznam, tak to asi ozaj nebude ani to placebo >:-[]
                              • 00 Reagovat !

                                foto Bully-

                                Bully_ 16.11.2012  21:49

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Benzín-moja skusenost

                                Ja jsem zase obcas presvedceny ze mi to vubec nejede, tak proc by to nemohlo byt i naopak >:D :yes:
                                • 00 Reagovat !

                                  foto kornel

                                  kornel 16.11.2012  22:00

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Benzín-moja skusenost

                                  tak sme si to prehodili >:D ..hoci ono mi to slo aj s tou 95tkou :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto sotomaior

    sotomaior 12.10.2012  15:23

    ad vosk

    ahoj, dělají se i "vosky ve spreji" většina se může nanášet i na ještě vlhkou karoserii a nedělají šmouhy...

    třeba: [odkaz]
    • 00 Reagovat !

      foto umo

      umo 12.10.2012  16:50

      « Re: ad vosk

      A nie je to to isté ako keď umyjem auto autošampónom s voskom?
      • 00 Reagovat !

        foto sotomaior

        sotomaior 12.10.2012  17:05

        « Re: Re: ad vosk

        no ptal se na alternativu, tak jsem na to reagoval.... sám používám klasický vosk a rozdíl mezi použitím šampónu s voskem a nebo umytí + voskování je velký...
        • 00 Reagovat !

          foto hp21

          hp21 12.10.2012  21:09

          « Re: Re: Re: ad vosk

          Děkuji za tip a i cena je celkem příznivá. ;-)
          Ano myji auto šamponem s voskem, ale nejsem si jistý co ten vosk vydrží a já potřebuji něco co vydrží přes zimu a to si myslím, že šampon s voskem nedokáže, v létě to neva to myji častěji...... ;-)
          Dříve mi to myl známý, aktivní pěna a pak bez doteku wapkou tam hodil vosk a vydrželo to celou zimu, ovšem známý zkrachoval....... ;-\
          • 00 Reagovat !

            foto Brandon-Walsh

            Brandon Walsh 13.10.2012  06:18

            « Re: Re: Re: Re: ad vosk

            ak chces, aby ti vosk vydrzal celu zimu potrebujes kvalitny tvrdy vosk, taketo nieco ti nepomoze a ochrani ta tak pred prvym dazdom. No zrejme na poriadne voskovanie je uz von zima ;-\
            • 00 Reagovat !

              foto hp21

              hp21 13.10.2012  11:04

              « Re: Re: Re: Re: Re: ad vosk

              No právě, na pořádné voskování už je pozdě, teď mi už jen zbývá doufat co vydrží ten vosk z továrny co jaë na autě
  • 00 Reagovat !

    foto random

    random 22.10.2012  16:26

    služební vůz

    Ja na tvojom mieste by som skusil služební vůz odmietnut, a dohodnut sa na pouzivani sukromneho auta pre firmu. ( sam som to tak praktizoval niekolko rokov ), financne sa to oplati ovela viac ako mat firemne auto ktore nie je tvoje ( je na milost/nemyslot "vedenia" ), naviac pre firmu je to celkom zaujimave. ( usetri na uctovnictve, uvedencii, dokumentacii... ). Je to asi najlepsi sposob, ako usetrit na nove auto a naviac jazdit na svojom ( vies co pouzivas, vies co autu naozaj treba, investujes do svojho ).
    • 00 Reagovat !

      foto hp21

      hp21 22.10.2012  16:36

      « Re: služební vůz

      ano ano to je pravda, že využívat své pro firmu je výhodnější, ale vnitrofiremní politika to nedovoluje ;-\
      Já mám teď naštěstí (no naštěstí......, je to 1,4 a jede to o trochu hůř jak Clio) skoro novou octávii co má nejeto lehce přes 20 tis. takže více méně vím v čem jezdím :-)
      Věř, že jsem se snažil zaobírat různými variantami, už vzhledem k tomu, že nové auto mám sotva půl roku :-(
      • 00 Reagovat !

        foto random

        random 22.10.2012  16:43

        « Re: Re: služební vůz

        To mas smolu, u nas cca. 40-50% aut sa pouziva prave takto. ( behanim na firemnom by som sa pripravil o peniaze ).
        • 00 Reagovat !

          foto hp21

          hp21 22.10.2012  16:55

          « Re: Re: Re: služební vůz

          Člověk určitě o peníze přichází, ale myslím, že je lepší mít služební vůz k užívání domů než jak jsem to měl doteď, že jsem ho mohl takto používat jen 250 km měsíčně a po překročení limitu na mě čekal za vraty firmy ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto random

            random 22.10.2012  17:44

            « Re: Re: Re: Re: služební vůz

            No nic, tak som aspon zlepsil hodnotenie ( je vidiet ze si recenziu od mojho prveho hodnotenia doplnil ), tak to stastne predaj.
            • 00 Reagovat !

              foto hp21

              hp21 22.10.2012  21:07

              « Re: Re: Re: Re: Re: služební vůz

              ano ano, viděl jsem že jsi hodnotil, dík ;-)
              jinak auto už má kupce, bude to kamarád ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto woody-alien

                woody-alien 27.10.2012  15:24

                « Jen do dobrých rukou

                Vážně jsem tuhle poznámku kdysi viděl u inzerátu na pěstěného Favorita, kterého prodával starší pán a zjevně chtěl najít stejně pečlivého budoucího majitele. ;-)

                Pro kupce (v tomto případě kamaráda) je to samozřejmě ideální najít auto málo jeté, o kterém všechno ví a které má takříkajíc stále na očích. Tak ať se Clioušovi dobře daří i u toho kamaráda. :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto woody-alien

    woody-alien 27.10.2012  12:22

    Obroušená klávesnice

    O hodnocení recenzí tady byly popsány stovky vášnivých příspěvků, takže hádám, že nějaká ta klávesnice na to určitě padla. >:D

    Nemá moc smysl to řešit, jsou tady fejky a účelově založené nicky, nebo naopak nepsané dohody "3x10 na oplátku"...jak píšeš - stejný nick povedenou galerii hodnotí níž než galerii o pěti fotkách z mobilu, no je toho spoustu. Navíc každý k tomu může přistupovat jinak - když desítku dostane Porsche 911, tak jakou známku má mít Fabia nebo třeba Logan ? Já jsem si to vyřešil jednoduše - recenze mě musí zaujmout jako celek včetně fotek a popisu. Když je ještě vtipná, je to bonus navíc. Takovou pak hdonotím 3x10 bez ohledu na to, jestli je to Porsche nebo Favorit. Ostatní nehodnotím, nemám zapotřebí někomu jen pro falešný pocit spravedlnosti snižovat hodnocení. A pak je tu samozřejmě řada dalších recenzí, které jsem nehodnotil ne proto, že by se mi nelíbily, nýbrž proto že jsem je přehlédl nebo o nich nevím. Tam je samozřejmě dobré, když autor píše novinky nebo příspěvky v diskuzi a zvyšuje tak pravděpodobnost, že si ho všimnu. Jako třeba ty. ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto umo

    umo 27.10.2012  13:01

    hodnotenie

    Netýká sa to len fotiek, ale aj recenzií. Problém je v tom, že niektoré individua nie sú schopní hodnotiť objektívne alebo sa dokonca mstia. Pozri si napr. ako zhodnotil brutus70 moju recenziu a ako zhodnotil recenziu od idelfi. Je to nefér, trochu má to hnevá, ale nič s tým neurobím. Treba to akceptovať. Mimochodom, mne sa tiež veľmi nepáči hodnotenie môjho auta. Ale akceptujem ho.
    • 00 Reagovat !

      foto talio2

      talio2 27.10.2012  13:46

      « Re: hodnotenie

      to neřeš, to je v lidech
    • 00 Reagovat !

      foto hp21

      hp21 27.10.2012  13:55

      « Re: hodnotenie

      Co dodat Umo, tohle je naprostý ,,kreténismus" jinak se to nazvat nedá....... Kde se to v těch lidech sakra bere, tenhle jev? :-( :no:

      talio: řešit se to asi nedá, ale člověka to naštve to musíš uznat..... ;-\
  • 00 Reagovat !

    foto umo

    umo 27.10.2012  16:06

    pokračovanie recenzie

    Bude možné po predaji auta pokračovať v recenzii? AK nie, bude to veľká škoda, lebo je to najlepšia recenzia na clio grandtour na tomto portáli. A ďakujem za zlepšené hodnotenie mojej recenzie. S faktom, že fabia II patrí u väčšiny ľudí medzi škaredé auta, asi nič nenarobím :-)
    • 00 Reagovat !

      foto hp21

      hp21 27.10.2012  16:55

      « Re: pokračovanie recenzie

      Ano, pokračování bude.....
      Po prodeji přepracuji recenzi, no spíš tam ještě něco přidám a protože auto bude mít kamarád tak budu přidávat i nějaké novinky, možná i fotky ;-) Jinak jsem rád, že se recenze líbí :-)

      Ještě jsem ti přidal jeden bodík za auto, ale víc po mě nechtěj >:D , Fábii vnímám jako zbytečně zanedbané auto Wolkswagenu (je škoda toho zanedbání.......) , určitě není špatná, ale dnes už je konkurence dál.......
  • 00 Reagovat !

    foto random

    random 16.11.2012  07:52

    Hodnoceni

    Ved to je uplne normalne .., niekto kto ma kratku recenziu a 6-8 foto zhorsuje hodnotenia na normalne recenzie. Mne sa to udialo aj pri mojom fusione ( mal som povodne 9.92 ).
    Dokonca aj pri i20, ked ma tu zaradili medzi najlepsie recenzie sa mi zhorsilo hodnotenie ( aj spetne mi niektory zhorsili bodovanie ) a to som doplnil foto aj recenziu ( mal som 9.79 ).
  • 00 Reagovat !

    foto Stejsn

    Stejsn 16.11.2012  14:39

    Ty vaše věčný ješitný reakce na hodnocení....

    Já už auta bodama dávno nehodnotím, protože je to přesně jako v tomhle případě - jakmile jsem někomu nedal tři desítky, začaly mi chodit výhružný zprávy a sám jsem měl v hodnocení svých aut od dotyčného okamžitě tři jedničky. Takže jsem přestal dávat jakákoliv hodnocení komukoliv, když se mi v jeho recenzi něco líbí nebo nelíbí, tak mu to napíšu jako názor do diskuse a tím to pro mě hasne. :no:
    • 00 Reagovat !

      foto hp21

      hp21 17.11.2012  08:34

      « Re: Ty vaše věčný ješitný reakce na hodnocení....

      Random, bohužel je to tu ,,normální", bohužel, kam ta společnost spěje, když i v kruzích kam chodí zapálení motoristé se děje toto :-(

      Stejsn, výhružné zprávy? Může se to nějak nahlasít adminovi nebo tak? To přeci nejde. Nemám tu takové zkušenosti jako ty proto se ptám ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto matii

        matii 17.11.2012  11:48

        « Re: Re: Ty vaše věčný ješitný reakce na hodnocení....

        Základní chyba je už v systému hodnocení. Měly by se dávat tři hvězdy. Jedna za auto, druhá recenzi a třetí za fotky. Pak udělat čtyři TOPky ... nejlepší fotky, nejlepší recenze a auto a celkově. Žádné msty za nižší body než 3x10.

        Na stranu druhou chápu některé reakce. Přijde sem někdo s čistými úmysly a tím, že bude spravedlivě hodnotit. Vezme si TOP dvacítku a začne sázet 5-10 bodů bez toho, aniž by četl recenzi. Hezké, ale tu TOPku definitivně potopí.

        Ještě hůř, když začne ty recenze číst. Pak se nemůže divit, když takhle potopí třeba 2-3 lidi v systému, který je defacto založen ne na průměrném hodnocení, ale na počtu 3x10 a co nejmenším počtu spravedlivých hodnocení, že je mu spíláno.

        Kdyby tu na MACZ nebyla taková ignorace ze strany správců, navrhnul bych výše popsaný systém s tím, že by se překonvertovaly současné desítky na hvězdičky.

        Jinak hodnotím stejně jako woody - líbí se? 3x10 Není to na 3x10? Nechám být a nehodnotím.

        P.S. nejlepší je kašlat na současné hodnocení a nestresovat se z toho. Vždycky narazíš na nějakého chudáka, který si na tobě vyleje svůj mindrák.
        • 00 Reagovat !

          foto hp21

          hp21 17.11.2012  13:02

          « Re: Re: Re: Ty vaše věčný ješitný reakce na hodnocení....

          no oni správci to tu zase až tak moc ,,nehrotí" :no:
          asi máš pravdu, člověk se na to musí vykašlat ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto Mexis

            Mexis 17.11.2012  13:33

            « Re: Re: Re: Re: Ty vaše věčný ješitný reakce na hodnocení....

            Zdravím :-) .. Jenom mě povavilo, jak si tu stěžujete, jak tady dost často lidi hodnotí 3x1.. jak vokurci.. A zrovna jsem koukal, že jsem dostal 3x1 od hp21 >:D
            To mi příjde fakt komické >:D
            • 00 Reagovat !

              foto hp21

              hp21 17.11.2012  17:44

              « Re: Re: Re: Re: Re: Ty vaše věčný ješitný reakce na hodnocení....

              ano ano, to máš ;-) protože to auto dle mého není tvoje ;-\ . Prosím vezmi například mobil a vyfoť to své auto třeba na ulici, v garáži, kdekoliv....... , jenže ty to neuděláš, protože ho nemáš, dle mého je to jen reklama :no: Pokud dokážeš že je tvé, tzn. přidáš novou fotku, půjdu a vyvěsím do novinek omluvu pro tebe :yes: :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto DaewooMaster

    DaewooMaster 03.01.2022  12:44

    Mezigenerační srovnání

    Už jsem chtěl napsat, že mám stejné auto (včetně barvy), jen o 2 roky starší, ale já tam mám manuální ovládání zpětných zrcátek (což je docela opruz, nedá se to ani pořádně nastavit, pro mě jsou moc nízko v maximální možné poloze nastavení). Já měl výběr auta hodně zjednodušen, chtěl jsem Clio aspoň ročník 2010 s tímhle motorem, protože jsem měl předtím Clio II také s tímto motorem. Nebyla to "velká láska", ale spíš pohodlnost, aby se to ovládalo, chovalo a kazilo podobně jako předchozí auto a manželka si rychleji zvykla. Takže mohu přímo srovnávat mezi generacemi (resp. ob facelift generaci, měli jsme dvojku ještě tu "kulatou" vepředu). Nás jako první zklamalo, jak je to auto obrovské proti dvojce, navíc nám to ještě vyšlo na kombíka, který má za zadními koly ještě tuším 11 cm navíc. Dvojka se vešla všude, neměla prakticky žádné převisy, a přitom dovnitř se toho vešlo (i můj trekový bicykl). Trojka je už dospělé auto, i když na kombi mi přijde, že se dozadu moc věcí nevejde a ten prostor pod podlahou není pro zavazadla zrovna praktický (a to ve dvojce byla v kufru i plnohodnotná rezerva, tady je pod autem jako u staré škodovky). Motor mi přijde v kombíkové trojce o dost línější, ale nejsem závodník a spotřeba je (alespoň podle počítače) lepší. Přední sedačky mi přijdou méně pohodlné, protože jsou "moderně" tvrdé (narozdíl od dvojky). Auto je sice velké jako parník, ale uvnitř mi značně překáží středová konzole pro pravé koleno (narozdíl od dvojky). Nastavení sklonu opěradla točítkem je také opruz oproti pohodlné páčce, co byla ve dvojce. Auto nelze zamknout, pokud je otevřený kufr (narozdíl od dvojky), automatické zamčení po odemčení a neotevření dveří trvá nepoužitelně dlouho (narozdíl od dvojky), vyjma dopředu je z toho hůř vidět (narozdíl od dvojky), blbě tam padá zpátečka (to přizvednutí "prstýnku" ve dvojce a ostatních autech má zjevně něco do sebe), motor je až kus od čumáku, takže je tam narvaný, že tam ani nemůžu nikde postavit nabíječku a zavřít kapotu (narozdíl od dvojky)! Také se děsím, až budu muset měnit ve světlometech žárovku, protože ve dvojce jsem měnil hlavní žárovky sice často, ale velmi snadno jednou rukou během minuty a nebolelo mě pak celé tělo z křeče apod. Auto nemám ještě ani měsíc, ale párkrát mě už napadla hříšná myšlenka, že jsem radši nepořídil stejně starou (ale i stejně drahou) Storia verzi dvojky… ;-\
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…