Škoda Favorit (1992)
27.7.2007Auto jsem koupil na jaře, roku 2007 přes známého v servisu. Je dovezené z Německa. Mělo skoro plnou výbavu z roku 92 takže střešní okýnko, ergonomické a…
Škoda Favorit (HawK)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
- No jo 27.07.2007 23:52
- jóóóóóoóó to je vono 28.07.2007 03:06 BIGPAPA
- fávo 28.07.2007 07:56
- fejvrit 28.07.2007 08:05 Konwi
- fejvrit 28.07.2007 08:05 Konwi
- ... 28.07.2007 15:21 hefk
- Fáčko 28.07.2007 17:20 Special-line
- Filtr 29.07.2007 22:38
- 5-o 30.07.2007 01:45
- muzika 30.07.2007 10:48
- čau kámo 30.07.2007 13:26 mirastr
- ta rychlost..... 12.09.2007 06:14
- .:Dotaz na filtr:. 28.09.2007 21:41
- Rasken 17.11.2007 22:40
- VENTILI-Lubos asi je z cech 26.01.2008 23:25
- úpravy 16.08.2008 17:06
-
-
Konwi 28.07.2007 08:05
fejvrit
Zdravím tě. Jak čtu diskuzi, tak jsou na tebe jak vosy. Možná něco pravdy je na tom, že oblepovat auto pí*****ama není zrovna stylový. Zkus něco udělat s těma kolama, obrousit nastříkat nebo sehnat jiná (kola dělají auto), muzika se tváří chytře, barva je hezká, auto máš rád, takže 8. K tomu zrychlení - mám Mondeo 1,8 16V 115 koní a 11 vteřin je umožná tak moje skóre když se snažim. -
Konwi 28.07.2007 08:05
fejvrit
Zdravím tě. Jak čtu diskuzi, tak jsou na tebe jak vosy. Možná něco pravdy je na tom, že oblepovat auto pí*****ama není zrovna stylový. Zkus něco udělat s těma kolama, obrousit nastříkat nebo sehnat jiná (kola dělají auto), muzika se tváří chytře, barva je hezká, auto máš rád, takže 8. K tomu zrychlení- mám Mondeo 1,8 16V 115 koní a 11 vteřin je umožná tak moje skóre když se snažim. -
Special-line 28.07.2007 17:20
Fáčko
Tak já tam zas moc prznění nevidím. Jsou tu i horší případy. Třeba ta řadička se mi nelíbí a podle mě je nevkusná, ani diody bych si do auta nedal i když to může bejt i efektní. Hlavní je dobrej stav a pěknej lak tak to má být. Super jten tachometr takový se dělal asi jen na vývoz.
Ať dobře slouží. ;-)-
hefk 28.07.2007 21:13
« Re: Fáčko
Konečně někdo kdo má stejný názor..nezáleží co je uvnitř ale jak vypadá a jak je pojízdné...A hlavní je aby se to při první zatáčce nerozsypalo a bylo to spolehlivé...A každej má rád něco jiného..Diody tam jsou proto protože jsou 1000 x spolejlivejší než obyčejné žárovky které velmi rádi praskaj...A řadička je tam proto protože se dobře drží :)
-
-
"-- skrytý --" 29.07.2007 22:38
Filtr
Zdravím, zajímalo by mě jak jsi vyřešil přichycení toho sportovního filtru...co je to za hadici na co jsi ho připojil atd...díky-
"anonym" [88.103.122.XXX] 30.07.2007 15:22
« Re: Filtr
Ahoj To koleno koupíš v jakým koliv obchodě s tuning věcma (teda alespon v Č.lípě to maj a přichytíš to tak že dač utesnovací gumičku kolem karbecu a pak to zapatláš takovým černým lepidlem na okna...Drží to jak helvécká víra ale má to tu nevýhodu že pak pokud to budeš muser rozebrat tak to musíš pak znova lepit..Jediná výhoda je že to lepidlo za 2h drží a můžeš normálně jezdit dál :)-
neregistrovaný: "t.o.m." [85.160.136.XXX] 30.07.2007 20:21
« Re: Re: Filtr
Díky za odpověď...ještě by mě zajímalo jestli je to znát při jízdě když tam je ten filtr...o něco větší zátah při rozjedu nebo tak něco???-
hefk 31.07.2007 21:12
« Re: Re: Re: Filtr
Znát?? No o hodně , když na 5ku drží v kopci 130 úplně v pohodě a ten zvuk je libovej fakt že jo plně doporučuju :D
A nevím jak kteří zlíjazykové ale podle mě to i mín žere :) Páč to má větší výkon tak je pak i potřeba míň paliva na udržení určité rychlosti (zcela logické ) Samozřejmě to platí v rozmezí 0- 110 km :) Včera jsme třeba jel Liberec - Praha - Liberec za 13 litrů , což je 6,5 l/ 100km , Jak jsem řekl fakt doporučuju :) S autem to udělá i divi :)
-
neregistrovaný: "t.o.m." [85.160.175.XXX] 31.07.2007 21:26
« Re: Re: Re: Re: Filtr
ok ok...a hele není problém s tím že je to blízko motoru...že když se motor zahřeje tak že to má nedostatek studenýho vzduchu a pak to jede hůř...???-
hefk 01.08.2007 00:14
« Re: Re: Re: Re: Re: Filtr
Ne ne ne Je to udělané dobře protože tam jde vzduch od chladiče a hlavně ono jak je známo tak čím máš studenější vzduch v nasávání tím to víc žere :) A problém s tím není, akorát jsme měl z prvu strach že se to nevejde pod kapotu ale pak jsem zjistil že tam mám ještě cca 1 cm místa mezi filtrem a kapotou, ale jinak tomu nijak motor nevadi :)-
JOB 12.09.2007 07:11
« Re: Filtr
hmm,to je zajímavej názor,kde jsi na něj přišel ? Je to přesně naopak.Proš myslíš že se na motory dává turbo ? Ty poptřebuješ dostat do motoru co možná nejvíc vzduchu a proto už sám výrobce staví airboxi tak aby nasávaly studený vzduch přímo ze předu vozu.Dokonce většina turbomotorů už má intercooler,což není nic jinýho než chladič stlačenýho vzduchu.Čím je vzduch studenější ,tím ho do motoru víc dostaneš,a proto se sportovní filtry mají izolovat od tepla které vydává samotný motor.-
hefk 25.09.2007 23:44
« Re: Filtr
Pleteš si dojmy s pojmy ;) Intercooler je v TDI-čkách a to proto aby se chladilo palivo které se vracé zpět do nádrže ;) A hlavně u karburátorových motorů = čím studenější vzduch tím větší spotřeba a to protože se v normální benzínových motorech vzduch nestalačuje jako u Dislových motoru a to je rozdíl ;) Proto se u Dislových motoru dělat aitboxy atd ;) u karbecu tohle neplatí páč ve válcové komnoře se ti naplní směs benzínu a vzduch A pokud máš vzduch příliš studený tak to špatně spaluje ;) Je to velmi jednoduché ;) Takže nejdřív si něco o to mzjisti a pak tu něco plácej ;)-
Special-line 26.09.2007 09:44
« Re: Re: Filtr
Já bych to jen upřesnil. Intercooler je chladič kterej se montuje za turbo a má za úkol schladit vzduch jdoucí z turba do válců aby se ho tam vešlo víc. Jak je to s teplotama nevím ale píše se že při vysokým zatížení může jít ta turbína až do červenýho žáru.
Nevím jak to bylo myšleno s tím stlačováním ale u každýho motoru se ve spalovacím prostoru vzduch stlačí. U benzínu níň u nafty víc.
Vzduch se nesmísí ve válcové nádobě lae až v karburátoru. Pokud je moc studený vzduch benzín se hůř směšuje se vzduchem proot se při studeným motoru bere vzduch od výfuku a při teplým normálně. Favorit má navíc sací potrubí vyhjřívaný chladící kapalinou. Do motoru není žádoucí aby šel co nejstudenější vzduch ale vzduch o nějaký optimální teplotě a zase ne moc teplej.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
"-- skrytý --" 30.07.2007 10:48
muzika
nechci bejt vlezlej, ale kde mas radio? :-) jinak repra vypadaji slusne, popravde jsem cekal horsi, kdyz jsem cetl recenzi a psal si, ze mas poradny repro, ale tohle je dobry ;-) barva taky v pohode a pokud si to delal dobre, tak budes mit na par let vystarano, ze by se to nemuselo rozpadnout, jako vetsina favoritu. Jeste bych ale pozmenil ty upravy v tech. datech. Tomu se neda verit, to musis vede sam! jinak davam 9bodu a preju spousty stastnych km...-
"anonym" [88.103.122.XXX] 30.07.2007 15:25
« Re: muzika
Radio bude casem teď nějak nezbývají finance , protože se posrala cívnka v rozdělovači tak jsme dával 3000 za opravu + 1000 za ten filtr že :D Barva je udělaná profesionálně a velmi dobře ty nejvíce rizikové partije - Lemy , prahy , kufr, v kufru u tlumiču a u motoru jsou natříkány takovou spešl hmotou a pak nalakováni :) Takže kdyby sis šahl na lemy či na prahy tak jsou takový dršnější , ale zase je to dobře alespon to pár let vydrží :)
-
-
-
neregistrovaný: "Luk@" [217.66.178.XXX] 12.09.2007 06:14
ta rychlost.....
Ta rychlost je pěkná blbost, páč žádný fávo nepojede 170 na něco málo přes 4000 otáček ani na pětku! Asi ti to špatně ukazuje!! Bys tam musel mýt tak 5500!! ;-) -
neregistrovaný: "Brisker" [213.226.245.XXX] 28.09.2007 21:41
.:Dotaz na filtr:.
Zdravim všecky Fáčkaře a Formanáře :-) . Omlouvám se, že nereaguju na článek, ale potřebuju help. Neví někdo kde sehnat na netu sportovní filtr na F.a F. který se upevňuje mechanicky a rozebíratelně (šrouby, matky,...) a ne slilikonem, lepením,... -
"anonym" [78.102.126.XXX] 26.01.2008 23:25
VENTILI-Lubos asi je z cech
TO je luxus auto, jako vrcholnou fazi tuningu doporucuji konecne udelat tu vymenu tesneni pod hlavou, alespon nebude voda v oleji a vyzrane diry v hlave. Jinak facko fajn auto, ale tuning je kontraproduktivni, teda az na ledky a ventilator na cudlik, ty urcite pridaji vykonu.Motor vypada uzasna, mozna nez natrit na cerveno vicko 701(OIL)by stalo za to ho poradne pred focenim umyt.-
"anonym" [78.102.126.XXX] 26.01.2008 23:38
« Re: VENTILI-Lubos asi je z cech
BTW zrychleni, moje 2.0 TDCI S 96kW(130kobyl) a 320NM ma 0-100 za 10s a to musi vsechny pekne pelasit, to bych chtel videt jake jsou ostre ty z favorita i kdyz pripoustim ze je tezky rozdil 800kg Facka a 1600kg Mondea ale presto mondeo 0,082ks/kg a facko 0,075ks/kg nekde asi soudruzi ze skodovky udelali chybu a porusuji zakony fyziky (jinak koeficient odporu vzduchu ma mondeo lepsi, stejne tak adhezi pneumatik pro detailisty)
-
Jen jestli cena laku nepřesáhla cenu auta!?