Diskuse

Škoda Octavia (2000)

30.10.2011

Škoda Octavia 1 Škoda Octavia první generace se vyráběla v letech 1996 až 2004, pod značením Tour až do konce roku 2010. Vyrobeno bylo přes 1,4 miliónu…

 

Škoda Octavia (fuckerik)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto Nerez

    Nerez 30.10.2011  15:33

    Výroba

    Octavia první generace se tuším vyráběla až do roku 2010 ne? Pod označením Tour :-)
  • 00 Reagovat !

    foto hand

    hand 30.10.2011  20:35

    rychlostivs 110Kw-kde je 10 koni pochcipanych

    2ka na 110 kmh a 3.ka na 155??: >:-[] podle gps ky?to bude pekne premerovat
    • 00 Reagovat !

      foto murcix

      murcix 30.10.2011  21:22

      « Re: rychlostivs 110Kw-kde je 10 koni pochcipanych

      No ja si ani velmi nemyslim, ono na tak lahke auto je to fakt silny motor,a ak tam davaju tu istu prevodovku ako O RS1 tak to celkom sedi. Ked som na tom siel tak si pamatam 2-110 , 3-160-165, 4-200 a nieco ... Takze by to sedelo.

      A fandim tomuto autu, 150k na tak lahke auto je parada... Myslim ze dost vela ludi je prekvapenych. Az na ten hluk a podvozok ,pri vyssich rychlostiach
      • 00 Reagovat !

        foto fuckerik

        fuckerik 31.10.2011  20:07

        « Re: Re: rychlostivs 110Kw-kde je 10 koni pochcipanych

        Gpsku nemám ale můžu nabídnout toto video:
        [odkaz] ale trochu mě tam zpomalilo jedno auto, takže by to šlo i lépe
  • 00 Reagovat !

    foto lukino200

    lukino200 31.10.2011  07:29

    Povedené

    Pěkná recenze + pěkné foto :-) dávám ti 10b
  • 00 Reagovat !

    foto roox

    roox 05.03.2015  15:06

    ozvučení

    Díky za zajímavou aktualitu....! Tu jsem přečet, pak rozklikl odkaz, přečet i ten a pak se dál začetl a strávil asi hodinu projíždění webovek ahifi.cz .... no došel jsem k tomu, že to taky chci... že by stálo za to provést aspoň základní audio-tunning - vyměnit repráky a vytlumit aspoň dveře. Moje štěstí je, že mám benzínovej 2litr, kterej nedělá šílenej rachot jako dýzl... ikdyž ty máš taky benzín.. takže máš pocitově pocit, že je auto zásadně tišší?

    No každopádně teď už jen na to našetřit ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto fuckerik

      fuckerik 12.03.2015  22:39

      « Re: ozvučení

      Jsem rád, že ti to posloužilo jako inspirace. Pánové v Ahifi jsou profíci, mají toho už dost uděláno a rozumí tomu. Jinak ty peníze za to rozhodně stály - oproti té zhůvěřilosti, co byla u O1 sériově jako nejlepší soundsystém, je to nebe a dudy. Jestli je auto tišší, subjektivně se mi zdá, že ani ne. Ale určitě ta izolace musela nějaký hluk odstranit. Kdyby se ti nedostávalo financí a nejsi vyloženě technař, tak si můžeš nechat udělat jenom dveře. Rozdíl v bohatosti zvuku je obrovský a když přitneš na ekvalizéru, tak to docela duní. Samozřejmě nejsou všemocní a v těch dveřích prostě ten objem, do kterého by basák hrál, chybí. U O2 a dále už se naštěstí poučili a je to znát. Bez subwooferu a zesilovače se dostaneš skoro na poloviční cenu. S ním si zase užiješ sytého basu a při otevření kufru, už to na rušení nočního klidu stačí :-! Záleží na preferencích.
      • 00 Reagovat !

        foto roox

        roox 13.03.2015  08:42

        « Re: Re: ozvučení

        Jo máš recht... nedalo mi to a před pár dny jsem se tam osobně stavil (mám to po cestě z práce) a nechal si zahrát ty jejich vzorový dveře BEZ / S vytlumením... a byl to skara rozdíl! Takže jsem rozhodnutej do toho jít... za 5tis km mou káru čeká rovná 100vka, tak jsem si řekl, že "jí to koupím k výročí" a teď ukládám po stovkách podle ujetých km penízky.. co kilák to kačka :-). No udělám dveře a vyměním repráky.
        O vytlumení přední kapoty jsem taky uvažoval, ale v tom smyslu, že si asi od nich koupím materiál a udělám si to sám... jednak si čas od času chci něco na autě udělat jednoduchýho sám, druhák sem perfekcionista a nelíbí se mi, jak to kucí z ahifi "křivě" ustřihnout... jasný, na funkci rostlináře to nemá vliv a nad motorem to nikdo nevidí... teda kromě šáhlýho majitele ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto fuckerik

          fuckerik 19.03.2015  12:25

          « Re: Re: Re: ozvučení

          No super! Uslyšíš sám, jak velký bude rozdíl. Ikdyž u OII už bych tak velký rozdíl přece jen neočekával, protože tam už se s nějakým prostorem pro zvuk trochu počítalo od výroby.. Tak přeji oběma, aby těch pár tisíc km přišlo brzy, ať už můžeš poslouchat. Ohledně odhlučnění kapoty, fakt by mě zajímalo, kolik to udělá u benzínu, protože ikdyž třeba moje oktávka není nejtišší 1.8 na trhu, tak se mi hluk od motoru nezdá nijak výrazný. Spíš bych potřeboval při vyšší rychlosti vytlumit rámy kolem oken >:D Ale taky jsem o tom uvažoval pro ten pocit, že to tam mám :-) Možná do toho půjdu taky. Každopádně dej vědět, jak si dopadl a jestli to za to stálo ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Verny-2013

    Verny_2013 16.02.2016  20:47

    1,8T versus 1,9TDi

    Ahoj, Já když Octu kupoval tak bylo legendární TDi jasnou volbou. Nebyla o tolik dražší než 1,6 74 Kw ale zase podstatně levnější než tvoje 1,8T. A navíc ta bezkonkurenční spotřeba. Musím říct že za těch 15 let nelituju, je to prostě držák, kterého při přiměřené údržbě nezastaví nic. Jedno z posledních opravdu bytelných aut které nejen koncern vyprodukoval. Dnes začínám uvažovat že bych ji vyměnil hlavně proto že nájezd je jako druhého auta někde mezi 12-15 tis a spíš kratší trasy do 100 Km. Pokukuji po Golfu 4, nebo Octě 1 právě s 1,8T. Párkrát jsem s tím jel a ten motor s lehkým autem fakt dokáže vykouzlit úsměv na tváři. Jízdní vlastnosti jsou sice řekněme trošku rozevláté ale komfort u benzínových verzí je skvělý, mnohem lepší než u dieselových variant. Ale najít zachovalou 1,8T je jako hledat jehlu v kupce sena. Mě na těch starších autech hrozně baví že člověka ničím neotravují - třeba když rozepneš pás tak to na tebe 5 min nekváká, nemá to strat-stop a kupu dalších leckdy nechtěných asistentů. tak až budeš prodávat tak se ozvi......
    • 00 Reagovat !

      foto fuckerik

      fuckerik 02.03.2016  16:54

      « Re: 1,8T versus 1,9TDi

      No tak 66kW je jasná rozumová volba, navíc v té době, kdy většina lidí ještě pořád jezdila ve Favoritu nebo Felicii, byl dieselový zátah i základního motoru něčím snovým. Na základě toho tvého rozpisu nákladů, jsem si prošel účty a s STK, čistěním klimy, olejema a poruchama, jsem se dostal na cca 42000 za 5let, což není málo ale žáden stres, když uvážím, že v tom jsou i rozvody. Možná si to taky doplním do recenze časem. Na 1.8T oproti 1.9Tdi oceňuju hlavně brzdy, které mají o dost lepší nástup a taky trochu více snesou. Na druhou stranu, pokud budeš chtít mít stejnou dynamiku ve městě a po okreskách (myšleno, že se nebudeš bát šlapnout na plyn), tak tvoje spotřeba bude dvojnásobná - máme s bráchou vyzkoušeno na 20km úseku okresek, když jsem jel za jeho 66tkou. Je to na zvážení a opravdových osobních preferencích. Jinak zcela souhlasím, že klasické starší auto, s připomínačem pásů pouze ikonkou na budících a se kterým se dá v zimě vyblbnout i bez půlhodinového vypínání asistentů, mě taky oslovuje více. Na druhou stranu přibržďování jednotlivých kol, mi jednou zachránilo krk, když jsem vjel do zatáčky, kde byl navátý sníh a auto odmítalo zatočit... Na závěr tě asi trochu zklamu - můj Octavius je srdcovka a pravděpodobnost, že bych ho prodal, je mnohem nižší než ta, že to omotám někde o strom. Kdyby ale přeci jen, vím kde na tebe najdu kontakt ;-)
    • 10 Reagovat !

      foto michalpneu

      michalpneu 02.03.2016  19:56

      « Re: 1,8T versus 1,9TDi

      Kluci, jestli se Vám můžu přidat do debaty, tak můžu podepsat to, co oba píšete. Já měl možnost mít obě. Octavii 1,9 TDI 66 kw, typ AGR a pak octavii 1,6 74 kw 1998 typ AKL a táta teď má úplně stejnou octavii jako fuckerik 2001 1,6 75 kw AVU a to je teda průser.

      To TDi bylo naprosto nejlepší o tom prostě žádná, bohužel mě trefila Scania na bok a byl konec, při 260 tis. km už prostě oprava nebyla možná. S octavií AKL jsem byl ale strašně spokojený, strašně málo žrala, kolem 5,8-6,3 l, což je super. Ale ten AVU je teda průser, to žere jako prase, i já se svojí nohou kdy chodci chodí rychleji se tam nedostanu pod 6,5 a většinou se to motá kolem 7,5 l, ale hlavně ten zátah je prostě mizerný. Kvůli emisím je prostě ten motor přiškrcený.

      Stejně tak má kamarád 1,8 T z roku 2000 ještě před faceliftem a žere mu to kolem 10 a to s snaží jezdit hodně klidně. To co má fuckerik je nejlepší kod motoru, který existuje z těch 1,8, jede jako prase a málo žere. Tam prostě kolem toho roku 99-2001 je potřeba si strašně dávat pozor na kod motoru, hodně se tam manipulovalo s auty kvůli emisím, když jsme šli do EU a podle toho to vypadá.

      Když jsem kupoval po octavii před 4 lety roomstera, tak jsem ho zvolil kvůli tomu, že to bylo prakticky první auto tohoto typu. A sami víte, že u škodovek je první typ vždy ten nejlepší. Facelift mu prospěl aspoň ze předu, ale líbilo se mi,že má zadní nápravu z octavie I, na kterou nedám dopustit.
      Samozřejmě to nevydrží tolik co octavie I, o tom žádná, ale prostě v tom autě není prakticky žádný asistent, start stop tam ještě nemám, takže jediný vopruz je ta kontrolka pásů.

      Ale ta octavie I bude prostě vždy č. 1 a takové auto už bohužel dnes nekoupíte. nemějme to škodovce za zlé. Je to tak u všech automobilek.

      Ta Vám oběma přeji mnoho spokojených kilometrů
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele




Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…