Diskuse

Audi R8 (2009)

8.3.2012

Od boy-let jsem věděl, že si někdy chci koupit opravdu POŘADNÉ auto - ne M3, Evo nebo Skyline, ale prostě ....zupa auto :) V průběhu let se…

 

Audi R8 (flipmode)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto Johny-Rico

    Johny.Rico 08.03.2012  09:10

    Perfektní a čtivá recenze. Špička!

    Tak, pamatuji si na diskuzi u tvé A6... už tehdy zjevení, co se zde objevilo. No a popravdě - tohle je teda - ZJEVENÍ >:D

    Vidím, že to nakonec Aston Prohrál, ale v případě V10 se mu nějaká V8 moc srovnávat nemůže :-)

    Tvá recenze je skvělá, povedená, emocionální, úplně jsem se vžil do tvé role. Napsáno se vším všudy, co mě zajímá. Perfektní práce and I du encourage you, přidávej zde i tvá další auto. Je co číst :-)

    Kdybych mohl hodnotit, máš u mě 11 bodů :yes: :yes: :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto flipmode

      flipmode 08.03.2012  09:35

      « Re: Perfektní a čtivá recenze. Špička!

      Diky za Tva slova, potesi!

      Aston....no dlooouho v podstate jediny favorit, ale 100 koni, 4x4, celkove lepsi auto za stejne penize (plus me sympatie k Audi) udelalo sve......a udelal jsem dobre, je to parada!

      Nebudes nekdy kolem Brna? Muzeme dat live chat, to s takovyma lidma rad :-) :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto Johny-Rico

        Johny.Rico 08.03.2012  16:00

        « Re: Re: Perfektní a čtivá recenze. Špička!

        Já se pohybuji střídavě mezi Prahou a Ostravou. 18. března jsem měl naplánovánu ve Zlíně schůzi ohledně prezidentské kampaně, ale nakonec to bylo přesunuto, takže teď tam nepojedu, což mě mrzí dvojnásob, když jsi to navrhl.

        Jinak ale tvůj návrh vítám s nadšením a mile rád se domluvím :-) Tohle auto vídám vždy v Pařížské a vždy trochu slintnu :-) Takže určitě bych to rád "cítil" naživo. Hlavně ta hnědá kůže v tom, to musí být krása. O motoru ani nemluvím, neb bych se asi zadýchal :-)

        Jezdil jsem s F430 a MB C63 AMG a ať dělám co dělám, vyhrál to u mě Benz. Je to prostě propracovanější auto a ti Italové si tu přehnanou cenovku opravdu nezaslouží - což ale máš správně napsáno v recenzi. Tam je to jen o značne. Ferrari vrzalo, skřípalo (nemyslím ty keramiky co mělo), uvnitř to vypadalo "vybydleně," prostě zklamání. Je to jen módní auto... což mi připomíná případ s boty Lacoste za 3000... po půlroce nošení komplet odlezlá podrážka, rozlepené, prostě žralok. Krokouš už ne :-) Ale to jen mimo :-)

        • 00 Reagovat !

          foto flipmode

          flipmode 08.03.2012  16:23

          « Re: Re: Re: Perfektní a čtivá recenze. Špička!

          Jasne draku, domluvime se. Ja se nekdy objevim v Novem Jicine, takze kdyby jsi byl nekdy pres vikend v OV, i to by byla moznost. Vsak dej vedet az pojedes mym smerem nebo do OV a urcite nekdy dame sraz...jen v NJ jsem pouze obcas o vikendu.

          A vem si bryndacek, at mi neuslintas audinu >:D >:D
          • 00 Reagovat !

            foto Johny-Rico

            Johny.Rico 08.03.2012  17:37

            « Re: Re: Re: Re: Perfektní a čtivá recenze. Špička!

            >:D :yes:
            Beru na vědomí :-)
          • 00 Reagovat !

            foto samael

            samael 11.03.2012  10:44

            « Re: Re: Re: Re: Perfektní a čtivá recenze. Špička!

            Já jel v Californii a její interiér bere dech,tomu se žádný MB nevyrovná,i když se mi jinak interiéry MB docela líbí,no a co se týká jízdy,tak ferrari je vzrušující i na místě spolujezdce.Narozdíl od mercedesu,kde mě ani stovky koní jaksi nevrušily. :-!
  • 00 Reagovat !

    foto Adams

    Adams 08.03.2012  10:22

    Nádhera

    Ahoj, moc gratuluju k autu. Moje "skoro" vysněný auto jen ve verzi GT ABT... Ne, samozřejmně nádhera, tohle je pro mně N1. Možná proto, že jezdím takovým "baby" R8(ano vím, nejde o supersport ale ta auto jsou si celkem tvarově podobná). Hezká recenze, nějaké foto interiéru by neškodilo. Všimnul jsem si, že má stejné sedačky jako já, nechápu, proč do vrcholného modelu nedávají v základu ty "bucket seats" skořepiny ale účtují si dalších cca 100 palackých...

    Co se týká keramiky, nebylo by do běžného provozu lepší klasika ocel? Jen se ptám na Tvůj názor... Ale jsou to hrozný koláče >:D

    Já jsem od Tišnova, často jezdím do Brna, kdyby jsi měl někdy čas se někde zastavit, rád bych omrknul...

    Přeju moc šťastných km bez nehod a bez bouchanců od ostatních aut(nerad mým autem jezdím někam k obchodňáku, ale když už musím, stavím někde uplně v pr.deli mimo ostatní a pak přijdu a zjistím, že mně nějakej bezohlednej p.čus vrazil dveřma do mých a pod...!) Zabíjel bych! :no:
    • 00 Reagovat !

      foto flipmode

      flipmode 08.03.2012  16:05

      « Re: Nádhera

      Uprimne, jsem rad, ze nemam bucket seats, nechtel jsem. Tyhle jsou uplne dostatecne a skorepiny jsou na cestu delsi nez hodina vazne nepohodlne. A i kdyz nemam s Audinou v planu jezdit tisice km po Evrope, urcite si obcas zajedu nejaky delsi trip a budou se hodit.

      Co se keramik tyce, mel jsem strach. Ale jsou luxusni a uplne perfektne pouzitelne v normalnim provozu. Mam v planu stravit peknych par hodin na autodromu v Brne a Slovakiaringu, takze nemam v planu jen normalni provoz a tam je vazne ocenim.

      Znamy ma Ferrari s keramikama a dost mu hazou, audina je na tom skvele (potvrdili i na technicke). Je sice dost tenka linie mezi "to brzdi jen trochu" a "rozbitym cenichem o predni sklo", ale po sotva tydnu nemam nejmensi problem s davkovanim a ten zaber pri seslapnuti je nadherny, stejne jako brzdny ucinek...
      • 00 Reagovat !

        foto flipmode

        flipmode 08.03.2012  16:06

        « Re: Re: Nádhera

        Jo, a jasne, muzeme se domluvit, rad se potesim s nekym kdo oceni...hod zpravu kdy budes kolem a urcite se domluvime, obecne vikendy jsou perfektni..
        • 00 Reagovat !

          foto Adams

          Adams 08.03.2012  17:26

          « Re: Re: Re: Nádhera

          No bylo by to super omrknout kárku... Věřím, že ty skořepiny nepotřebuješ, co jsem ale četl, tak na skořepiny co se týká odezvy sem slyšel jen samou chválu. Záleží možná taky na proporcích. Když sem seděl v TTRS které mělo právě ty skořepiny, moc mě to "nesedělo". Já mám v autě stejný sedačky jako ty a není si na co stěžovat, takže chápu. Jen snad jedna věc-bederní opěrku se mně za rok nepodařilo vyštelovat tak, aby mně po 2 hodinách nezačaly bolet záda(I když je to možná tím, že byť jsem mladšího r.v. tak mně doktor říkal, že nemám něco uplně v pořádku se zádama, ale to není sedačkama, ale motokrosem >:D

          No chtěl sem tím říct, perfektní auto, i ty sedačky paráda. Jen mně trochu zaráží, že na to, že to auto stojí asi 3x víc než TT, tak do něj dávají stejný sicny(byť perfektní) a celkově je interiér hodně podobný(volant, budíky), samozřejmně je ještě prémiovější(karbon apod.), což může znamenat to, že i můj interiér je hodně na úrovni takže dobrá zpráva :-) Stejný je volant s pádly, ovládání klimy, páky dveří, zrcátka a dokonce i víčko nádže(kde já mám teda vyražený TT a ne R8 )
          Samozřejmně jinak jsou to auto "trochu" jiné kategorie. Asi se ale chtěli v Audi držet společného designu...

          Čeho jsem si ještě v interiéru všimnul, tak toho stropu v alcantaře, to je frajeřina a ne každý si toho asi všimne... :yes:
          U TT byl příplatek něco kolem 25 tis... :no: :-!

          Měl bych dotaz, Magnetic ride se dodává jako standard?

          Tak to je fajn, že jsou ty brzdy takto použitelné a pokud jedeš někdy na okruh jak říkáš, tak to je jasná volba!

          Co se týká kol na Tvém autě, to jsou ty nejhezčí, co na toto auto dávají, viděl jsem ještě takový ty segmentový rozdvojený jakoby do Y ale tyto určitě vyhrávají
          • 00 Reagovat !

            foto flipmode

            flipmode 08.03.2012  19:36

            « Re: Re: Re: Re: Nádhera

            Me vubec nevadi podobny interier. Audiny maji nejlepsi interiery, takze R8 je jen vyladena TT, podoba urcite! Tvuj interier je rozhodne na urovni :-)

            Strop v Alcantare - priplatek pro R8 je 85 tis. CZK...ferova cena. Ale vypada to sladce a moc fajn na dotek :-)

            Magnetic ride pro V10 standard, pro V8 priplatek. A kola se mi taky libi nejvic, pekne titanove provedeni a vzadu 305/30 R19 :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Pavlas

    Pavlas 08.03.2012  10:29

    Perfektní!

    Gratuluji ke koupi desetiválcové R8čky. Je to jedno z mých nejoblíbenějších aut, desetiválec z Gallarda musí být opravdu úžasný :-! U nás v okolí jezdí jedna modrá, klasická osmiválcová, vždycky se po ní otočím, je nepřehlédnutelná :yes: Ještě jednou velká gratulace, ať slouží a hlavně bez nehod a bez závad. :-! Jinak přidej více fotek, u takového krasavce je to povinnost! :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto blowiik

    blowiik 08.03.2012  12:00

    Super

    a 3x10 :yes: :yes: :yes:
    btw. doplň prosím víc fotek, ať nemám výčitky svědomí :-)
  • 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 08.03.2012  12:45

    Čo dodať...

    Auto snov, niet čo dodať k takémuto splnenému snu. :yes:
    Treba pochváliť recenziu, bola v súlade s charakterom auta emotívna, dá sa pekne vžiť do Tvojich pocitov pri výbere a kúpe; tak si predstavujem recenziu na športové auto.
    Tak veľa zážitkov za volantom a veľa šťastných km bez nehody. ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto peitr

    peitr 08.03.2012  15:37

    magore

    To fakt nevim co si za člověka, když ti 426 koní přijde málo!!!! Směšný! >:D >:D >:D >:D >:D
    • 00 Reagovat !

      foto talio2

      talio2 08.03.2012  15:42

      « Re: magore

      426 koní v supersportu je málo.. 420PS má M3,RS4, C63 ještě víc .. proč si kupovat R8 když ti pak zmíněná trojka nakope pr*del ? Já tohle chápu .. R8 nemá s V8 smysl .. to už by větší smysl dával TDI ;-)
      • 01 Reagovat !

        foto peitr

        peitr 08.03.2012  17:33

        « Re: Re: magore

        Supersport si kupovat je úplnej nesmysl má asi 100 záporů a jeden jediný kladný bod a to pocit z jízdy!!! Navíc u nás platí jasný přepisy 50 90 130. Supersport jsou prostě vyhozený prachy!!! A ještě R8ička no fuuuuj!
        • 00 Reagovat !

          foto NoSwear

          NoSwear 08.03.2012  18:36

          « Re: magore

          peitr: Inteligentní člověk promluvil! Všichni se posadme na pr.del a naslouchejme názorům moudřejšího, který nás životem hravě provede! >:D A ted vážně, proč by si člověk nemohl koupit supersport ? Co je nám do tvých 100 záporů? ;-) Má na to (nechci soudit tebe, ale ty asi ne dle reakce) finanční prostředky, tak trošku u nás i kou.le (myslím tím díky kvalitě silnic a zavistivcům) a hlavně srdce. Tím se supersporty přece kupují ;-) Tak mu to přej, bud rád, že se odvážil R8 na macz dát a užij si fotky a recenzi bez zbytečného znechucování majitele (a zdejší komunity) přihlouplými urážkami a komentáři. Díky :-)

          Jinak R8 krásná, já bych sice volil jinak, ale to je věc osobního vkusu, přeji plno štastných km a hlavně užití si zábavy s touto krásnou záležitostí, ale už podle recenze je vidět, že si to užíváš a to je dobře! :-! :yes:
          • 00 Reagovat !

            foto flipmode

            flipmode 08.03.2012  22:51

            « Re: Re: magore

            diky diky...kazdy mame sve favority a i to je na tom krasne :-)
        • 00 Reagovat !

          foto flipmode

          flipmode 08.03.2012  19:45

          « Re: Re: Re: magore

          Vic takovych pozitivnich lidi jako jsi Ty a uz to tady muzeme na tom svete vsichni zabalit. Poslouchas se? Kdyz nechces takovy auto, nekupuj to, ale nezavid a neprud! Na druhou stranu je hezka Tva starost o moje "vyhozeny prachy", ale neboj, jeste nejaky $$ zbyly ;-)

          Nerozumim tem 100 zaporum - prosim, obohat nas o sve bystre postrehy. Ja samozrejme mam auto i na normalni jezdeni, takze si nechej svy "zapory" typu maly kufr, misto jen pro dva, vysoka spotreba atd.

          A celkove - pomlcel bych o tom jak je R8 fuuuuj, kdybych mel v garazi nejosklivejsi BMW vsech dob >:D :-! sorry
          Jinak mas samozrejme pravo na nazor a R8 (a zadny jiny auto) se nikdy nebude libit vsem.

          Peace man....
          • 01 Reagovat !

            foto peitr

            peitr 08.03.2012  21:38

            « Re: Re: Re: Re: magore

            Pánové, pánové, pánové nechápu!......jo pokud by ses odstěhoval do Saudský Arábie, pak bych to chápal koupi takovýho auta, ale tady v CR rozhodně ne. Podle mě sis to koupil jenom aby se každej za tebou otočil a sám v tom autě v podstatě trpíš třeba podvozkem. Jo a těch 100 záporů tak vyjmenuju pár: neužitkové, neúsporné, neekologické, nepohodlné, neproktické.....atd.
            • 00 Reagovat !

              foto white-label

              white label 08.03.2012  21:55

              « Re: magore

              Jo, tak dokonalé, jako tvoje minulá generace X3 2,0d to není, Bohudík...
              • 00 Reagovat !

                foto flipmode

                flipmode 08.03.2012  22:50

                « Re: magore

                ach jo...nejen ze jsi neprijemny, zatrpkly a zavistivy, ale neumis ani radne cist..pisu: nepis mi argumenty typu vysoka spotreba a Ty buch...napises, ze je neusporne....no ja nevim..

                Auto jsem si koupil presne proto jak pises - aby se za mnou kazdy otocil, psal na auto.cz jen pozitivni recenze, abych balil girls na auto, aby mi vsichni kolem zavideli...PRESNE jsi me odhadl a doufam, ze to z recenze vyplyva.
                Pak uz Ti muzu jen nabidnout svezeni a uvidime ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto d-a-m-

          d.a.m. 08.03.2012  20:36

          « Re: Re: Re: magore

          Peitr:
          nedělám to, ale pro tentokrát - speciálně pro tebe - udělám vyjímku a řeknu ti, že jsi idiot... ;-\
          Mohl bys mi objasnit, co je tobě do toho, jaký si kdo koupí auto? A jestli dotyčný vyhodil, nebo nevyhodil prachy - nech to na něm. Tobě je do toho kulový - verstehen?
          Ad předpisy - co to sem pleteš???
          • 00 Reagovat !

            foto talio2

            talio2 08.03.2012  23:02

            « Re: Re: Re: Re: magore

            a mě bys nesvezl ?? :*) :*) :*) :*) :*) :*) prosíííím :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*)
            • 00 Reagovat !

              foto flipmode

              flipmode 08.03.2012  23:31

              « Re: Re: Re: Re: Re: magore

              kdyz se nekde budeme umet potkat, jasna vec :-!
          • 00 Reagovat !

            foto woody-alien

            woody-alien 08.03.2012  23:05

            « Re: Re: Re: Re: magore

            :yes: Jinak než idiotem se ten člověk nazvat nedá, a to přesto, že supersporty jsou úplně mimo oblast mých zájmů. Tohle je ale věc principu : Žít a nechat žít.
        • 00 Reagovat !

          foto white-label

          white label 08.03.2012  21:53

          « Re: magore

          Bože, ty seš diskusně nechutně odkopaný primitiv.., fuuuuj!. 8-s :no:
    • 00 Reagovat !

      foto flipmode

      flipmode 08.03.2012  15:57

      « Re: magore

      Jsem rad, ze se tady objevil aspon jeden typek, ktery nerozumi tomu o cem pisu....a jsem jeste radeji, ze jen jeden >:D Samozrejme, ze 426 koni neni malo pro normalni provoz. Ale je to malo pro to co JA JSEM CHTEL ! Az si budes kupovat auto Ty, bude to Tve rozhodnuti a mej si koni treba 350, bude-li Ti to vyhovovat. Ja to citil takhle.

      Chtel jsem super sport, auto bez kompromisu, coz 426 PS a 0-100 za 4.7 s bohuzel neni. A jak jsi si jiste precetl, za podobnou cenu je k mani u Audi o 100 koni a 2 kola (pohon) vice, takze bych rekl, ze to byla i vyhodna koupe.

      Tak se hod do pohody a neurazej... :no:
      • 00 Reagovat !

        foto hand

        hand 08.03.2012  17:20

        « Re: Re: magore

        Pozn. ehm termin $Supersport$ se obecne pouziva trochu jinde , ne U R8.
        A ta 1 sek. ncela jeste k dobru.. se pozna max tak nad 140 kmh. oproti 420 konim na svetlech mu moc neujedes v realu, kor nekde v Brne:) jinak super kara:) :yes: :yes:
        jenom by me zajimalo, kolik ten motor zere v galardu, kdyz ten zre 26 ve meste: :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto flipmode

          flipmode 08.03.2012  19:49

          « Re: Re: Re: magore

          R8 V10 je urcite supersport, nejen podle me. Ale to je debata k nicemu, pokud neni pro Tebe, tak neni.

          Ale V8 ujedu s "levou zadni" - vyzkouseno, znamej ma R8 V8 (420 koni a 0-100 rychlejsi nez Aston). Jedna sekunda neni zasadni, ale v pomeru k 4.7 s je to ca. 23%, takze presne o takovy kus budu rychlejsi nez udavany V8 :-) Jednoduche pocty....a ten rozdil je na tak kratkou drahu poradny
          • 00 Reagovat !

            foto hand

            hand 08.03.2012  20:21

            « Re: Re: Re: Re: magore

            pro me je superspostr koenig. Bugati , zonda a spol.:) tak hodne asi zalez na pneumatikach; podminkach, i kdyz LC by to mel eliminovat. Prece sis tohle nekupoval proto, ab jsi byl o 15 metru pred autem:) tak to ttrochu vyznelo v recenzi :yes: doufam, ze te nekdy potkam, dame race:)
            • 00 Reagovat !

              foto flipmode

              flipmode 08.03.2012  23:02

              « Re: Re: Re: Re: Re: magore

              Koenig, Bugatti a Zonda jsou pro me auta, ktera:
              - jsou nesmyslne draha, pomer vykon / cena je nic moc, at uz cena auta, tak naklady na jejich provoz ...a kdybych uz mel tolik penez a chtel je utrati za auto, pro me jedina volba > Aston Martin One-77. Ale radeji bych si za 20 mega koupil ze 4 poradny auta a byl bych happy
              - jsou na muj vkus nehezka - jo, ani jedno se mi proste nelibi, fakt vubec...takovej AM One-77 je ale uplne jina kava, nadhera
              - jsou uz uplne nepouzitelna pro normalni zivot - at uz z hlediska ovladani a ovladatelnosti, vykonu, rozmeru, taky strachu auto nekde nechat
              - jsou moc extravagantni - vzdyt jsem zavrhl uz Lambo a Ferrari :-)
              - nenabizeji o nic vic nez R8 V10 - dokonce bych se vsadil, ze na okruhu bude ve stejnych rukou mozna i rychlejsi nez Veyron...ale urcite s ni bude vic ZABAVY a EMOCI a to jsem PRESNE hledal, ne jestli budu o par metru driv v cili...tu diskuzi jsi zacal Ty, ja jen reagoval na drobne nepresnosti ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto hand

                hand 09.03.2012  13:01

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: magore

                v tve recenzi to tak vyznelo , proto jsem si rypnuL:) co tam mas za pneumatiky? Pirelli potenz ostage 2?.) jaj el jen s V8 a jeste jako spolujezdec, ale tech sto koni pujde asi poznat driv, to jsem prehnal:) jinak V10 potakvam na jednom miste docela casto parkovat tu v Ostrave:) a myslim, ze pro urcite lidi je ice extravagantni nez treba F430:)
                • 00 Reagovat !

                  foto flipmode

                  flipmode 10.03.2012  22:06

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: magore

                  Mam tam Pirelli P Zero Rosso. Zadni budu chtit nove a nevim co si mam koupit...premyslim P Zero Corsa, ale chtelo by to nekoho se zkusenostmi. Nejaky tip? ;-)
                  Me prijde takova porad akceptovatelna, prece jen Audina...ale ted pres vikend jsem byl v Pze, chvili musel stat a cekat v centru a Audinu si fotil akzdy druhy, tak nevim ;-\
                  • 00 Reagovat !

                    foto white-label

                    white label 11.03.2012  01:10

                    « Re: magore

                    Co na černou "superkáru" po P Zero Rosso? "Barevně" logicky P Zero Nero... >:-[]

                    Jinak je R8 právě s V10 v mnoha směrech téměř dokonalá! Téměř především proto, že nemá místo R-tronicu, S-tronic, fungující podobně jako třeba v RS5, který bych viděl jako ideál. S R-tronicem vidím osobně R8 spíš na manuál, kterého přitom nejsem žádným velkým nostalgickým zastáncem, spíš naopak...
                    Jestli mě něco při řízení R8 "ruší", pak je to R-tronic, robotizovaný manuál (což je v rpincipu i S-tronic/dvojspojka) by měl v takovém voze fungovat skvěle i při řazení pod plynem, jinak mi právě v takovém autě přestává dávat (i ve srovnáni s manuálem) hlubší smysl.
                    • 00 Reagovat !

                      foto flipmode

                      flipmode 11.03.2012  11:00

                      « Re: Re: magore

                      A ja budu R-tronic (trosku) hajit. Prave ze pri zatezi funguje velmi dobre. Pri nizkych rychlostech radi ne-uplne-hladce, ale pod plynem je vazne dobry. Chce to vychytat techniku - jak pisu, je potreba tlacitko Sport, pustit spolu s prerazenim na vyssi stupen na chvili plyn, jako s manualem a vysledkem je rychle, hladke prerazeni (dle meho nazoru rychlejsi nez S-tronic, ale to je samozrejme tezce subjektivni). Nevim jakou konkretni zkusenost mas ty, mozna to bylo konkretnim kusem

                      Kdybych si specifikoval R8 novou, prave u prevodovky bych stravil nejvic rozhodovani...manual u me byl tak 60:40, ale dneska uz je to 50:50. A to ja jsem spise zastancem manualu....
      • 01 Reagovat !

        foto XTad

        XTad 08.03.2012  18:14

        « Re: Re: magore

        Ja asi budu druhej ;-) Fakt by me zajimalo, proc kupovat supersport, kdyz stejne nemuzes vyuzit ani octavku v TDIcku. Na obcasne zaslapnuti plynu do podlahy na dalnici nevyuzijes podvozek a na nejake ostre prujezdy zatackou nemame silnice. Jedine pak tedy na nejake zablbnuti na okruhu. Nevim. Fakt by me to zajimalo. Kazdopadne R8 vypada nadherne a jede urcite jeste lepe.
    • 00 Reagovat !

      foto Johny-Rico

      Johny.Rico 08.03.2012  16:01

      « Re: magore

      V životě jsi nejel se supersportem, jinak bys tohle nenapsal, magore :-)
      • 00 Reagovat !

        foto talio2

        talio2 08.03.2012  16:31

        « Re: Re: magore

        tohle bylo na mě ? Jestli ano, nejel jsem žádným supersportem, ale myslím, že jsem vytušil co chtěl majitel R8 od svého auta.. a bez urážek
      • 00 Reagovat !

        foto flipmode

        flipmode 08.03.2012  19:55

        « Re: Re: magore

        A proc vas to tak trapi? Muj problem, my penize a my rozhodnuti, tak si to nechapejte jak chcete. Vetsina me chape, tak se budu zase ja snazit pochopit vas ze me nechapete :-)
        V normalnim zivote a provozu R8 V10 je vykon temer nevyuzitelny, pravda...ale mame okruh (jsem z Brna) a jedno kolo na nem v plnem kotli mi uuuuplne staci jako duvod pro koupi...proste auta miluju, tot vse. A mimochodem, ten zvuk za usima mi dela radost pri kazdem prekroceni 3500 otacek, najezdy na dalnici si uzivam jak nikdy, stejne jako predjizdeni 5 aut najednou na okresce...stejne jako pocit kdyz pokazde otevru garaz, sednu a otocim klickem...

        Nechejte to byt a uzivejte si co chcete vy (treba Okatvku 1.9 TDi nebo X3 2.0 TDi), ja to psal pro lidi, kteri to oceni a nepotrebuji ke vsemu a vsem mit negativni komentare....
        • 00 Reagovat !

          foto XTad

          XTad 08.03.2012  20:12

          « Re: Re: Re: magore

          Me to zajima spise obecne, nikoli pouze v tvem pripade. Hezky zvuk mela i tvoje minula audina, kazdopadne jako hracka pro blbnuti na okruhu je to ok. Me spis nejde do hlavy, proc si nekdo koupi supersport a pak s tim jezdi v ranni spicce do prace, pripadne do restaurace a pocit, ze (na) to ma mu uplne staci, coz ale nejspis neni tvuj pripad. Hlavne se v tom nezabij, pri predjizdeni 5ti osobaku na okresce dej pozor a at mas z auta i nadale radost.
          • 00 Reagovat !

            foto flipmode

            flipmode 08.03.2012  23:07

            « Re: Re: Re: Re: magore

            No 4.2 mela sice hezky zvuk, ale to se fakt neda srovnavat, sry.

            Lidi, co maji supersport do hospody a na "show off" naprosto nechapu, na druhou stranu jsem si koupil prave R8 proto, abych mohl treba z okruhu na veceri prave do restaurace a na okruhu se pritom skvele bavil a ve meste neresil kazdou horsi zatacku.

            A na tom nevidim nic zleho, mej si me za co chces :-!
    • 00 Reagovat !

      foto m-z-

      m.z. 08.03.2012  16:01

      « Re: magore

      Peitr: Á pán je odborník ;-\ směšný je spíše tvůj dotaz...
    • 00 Reagovat !

      foto Gluck202

      Gluck202 16.03.2012  23:28

      « Re: magore

      Az do dnes sem si naivne myslel ze oznacenim cloveka na serveru o autech ''magorem'' znamena ze je magor do aut...Sem to ale vul... :-!
  • 00 Reagovat !

    foto Endroo

    Endroo 08.03.2012  15:41

    ahoj

    recenze, fakt parádní. :-) auto jeste lepsi! jen troska vicero fotek by bodlo.
  • 00 Reagovat !

    foto flipmode

    flipmode 08.03.2012  15:59

    thx

    Diky diky za podporu. Fotky nejake pridam, jeste ale neni moc pocasi na nejake extra picts...tak aspon jedno foto interieru :-!
  • 00 Reagovat !

    foto H-Karlik

    H.Karlik 08.03.2012  16:44

    Super!

    Zdravím, jsem taky těžce audofilní a věřim, že ten výběr musel být peklo, ale udělal jsi výborně! Vypadá úžasně a to svezení určitě bude jakbysmet. Výborně napsaná recenze, výbornej příběh a věřím, že časem přibudou i fotky! Ať Ti slouží bez sebemenších problémů a dělá jen radost! :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto Adams

    Adams 08.03.2012  18:34

    odbornící

    Hm, tak koukám jsou to tady odbornící, viz peitr či hand...
    • 00 Reagovat !

      foto flipmode

      flipmode 08.03.2012  20:04

      « Re: odbornící

      na slovo vzati! A presne pochopili proc jsem si ji koupil :-)
  • 00 Reagovat !

    foto billionaire

    billionaire 08.03.2012  18:47

    r8

    GRATULUJEM :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto Mireon

    Mireon 08.03.2012  19:53

    Nádhera

    Velká gratulace! R8 je podle mě jedna z nejkrásnějších. Po loňsku už s ní mám zkušenost i když jen V8. V recenzích je to tak 50:50 ale zvuk bude naprostá pecka.
  • 00 Reagovat !

    foto Mireon

    Mireon 08.03.2012  20:07

    Ach jo.

    Závist je strašná. To auto by mělo být v TOP 10 lidi proberte se!
  • 00 Reagovat !

    foto AMOK

    AMOK 08.03.2012  20:38

    AUDI-na

    No tak toto je už naozaj autičko :-) pre mňa nikdy nedosiahnutelne. Ale nech ti drži a jazdí ako má :-) 3x10 ale foto dúfam doplníš! Tchús :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto flipmode

      flipmode 08.03.2012  23:12

      « Re: AUDI-na

      kazdy muze dosahnout na R8 nebo jine....staci chtit a tvrde si za tim jit a makat na sobe a makat. Nejsem ditko z bohate rodiny a lehke topne oleje na me byly moc brzy v kurzu...to jsem jeste koukal holkam na prsa s vyvalenyma ocima, coz se nekdy koneckoncu zadari i dnes :-)
      Ve Tvym veku jsem mel sluzebni Octavii, takze jsi na tom zatim lepe :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto vondry87

    vondry87 08.03.2012  20:50

    Sakra práce...

    .. chlape! Dneska jsem měl v plánu přijít domů, rychle se nadlábnout a jít něco důležitého dodělat.. jak už to tak u mě bývá zvykem, během večeře jsem koukal, co je nového ve světě. A tak mírně znaven zjišťuju, co nového přibylo.. R8? Chvilku přemýšlím, zda je to fakt TO auto, nebo zda si to unavený mozek zase jenom popletl.. ze zvědavosti zaostřím na obrázek a začínám rozpoznávat obrysy vozu.. vyplaví se adrenalin, srdce se rozbuší, však to asi znáš.. klikám na odkaz.. No nebudu to dál rozvádět, místo práce jsem se samozřejmě zasekl u PC.. ale rozhodně nelituju.. recenze se čte úplně sama a bylo mi v ctí moct alespoň takhle na dálku s tebou sdílet tu radost a nadšení. A ty fotky! :yes: :yes: No nádhera, co víc dodat.. Gratuluju a jdu makat.. i když teď to půjde blbě, budu muset nejdřív z hlavy vyhnat myšlenky na podobný vůz :-)
    • 00 Reagovat !

      foto flipmode

      flipmode 08.03.2012  23:14

      « Re: Sakra práce...

      tak tohle se cte jedna basen! danke :yes:

      az pojedes kolem, dej vedet
  • 00 Reagovat !

    foto mobilcarl

    mobilcarl 08.03.2012  21:05

    závist

    ach jo, nechápu jak někteří mohou dát za recenzi 7 a méně bodů. Co je na ní špatně? Proč nějaká pako dá tomu nejkultivovanějšímu supersportu této doby 5b? Všichni tu závidíme, jen bohužel někteří víc, než jen "zdravě". Opravdu se proberte. ;-\

    Jinak gratuluji ti a zdravě závidím k této káře. Super, i kdyby tam byla jen jedna fotka, tak nejde než 3 x 10b :-)
    Hodně km bez nehod, ne že takový skovost někde hned omotáš :-)
    • 00 Reagovat !

      foto flipmode

      flipmode 08.03.2012  23:16

      « Re: závist

      budu davat extra pozor a chranit jako oko v hlave, no worries! thx
  • 00 Reagovat !

    foto -Vojtas-

    [Vojťas] 08.03.2012  21:09

    krasavec

    Gratuluji ti k porizeni takhle vyjimecnyho auta. Neznam jine dizajnove odvaznejsi auto.
    Moc ti preji at ti ta euforie vydrzi a z tech zavistivcu tady si nedelej hlavu :)))

    BTW: jsem z Brna, bude moznost te nekde videt na nejake akci ci srazu?
    • 00 Reagovat !

      foto flipmode

      flipmode 08.03.2012  23:18

      « Re: krasavec

      sraz audiklubu brnaku pristi stredu jsem slibil, ze privezu :-) a klidne se muzeme domluvit mimo, rad se podelim o zazitky ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Parda71-BMWfans-

    Parda71 (BMWfans) 08.03.2012  22:50

    R8

    Zdravím automobilového blázna do Brna ;-) Předně chválím za hezkou a čtivou recenzi :yes:
    Auto se mi líbí, byť Audi nemusím, ale tohle je spíš víc Lambo než Audi. Člověk musí být fakt trošku blázen (myslím jen v dobrém), aby si podobné auto do ČR koupil. Z tebe jsem vycítil, že asi nejsi z těch zbohatlíků, co mají x aut a supersporty jen na stání v garáží, ale jsi "jeden z nás" a auta si do sytosti užiješ, což je v pořádku.
    Na závistivce a plkající blby se vykašli, máš co sis vysnil :yes:
    Jo a mimochodem jsem z vesnice, které má cca 2000 obyvatel a jsou tady dvě R8 >:D , to jen abych ti "zkazil" pocit výjimečnosti >:-[] ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto flipmode

      flipmode 08.03.2012  23:25

      « Re: R8

      Ahoooy! Nooooo....R8 neni moje jediny auto, ale moje jediny AUTO to je :-) Stani v garazi??? Neblazni, kazde rano spis bojuju s tim jestli nemam jet do Brna misto dalnice s "V4" 2.0 TDi radeji po okreskach s V10...ale rozum zatim vyhrava, uvidime az bude pocasicko fine a nebude mi lito tahat audinu treba rozbredlym snehem se soli.
      A pocit mi nezkazis - vyjimecny byt netouzim, to je spis nechteny efekt a ocenim dobry vkus volby vozu tvych soukmenovcu >:D
      • 00 Reagovat !

        foto Parda71-BMWfans-

        Parda71 (BMWfans) 09.03.2012  16:21

        « Re: Re: R8

        Je mi to jasné >:D Dobré dilema. Jen bych tě trošku upravil, 2.0 TDI je řadový čtyřválec ;-)
        Já vím, že ti nemůžu zkazit pocity z koupě takové káry, to byl jen joke. Ale je to sranda, že zrovna na jednom tak malém místě jsou dvě tak exkluzivní auta. Bylo komické za jednou z těch R8 jet. Já totiž nesnáším jízdu za vysokou dodávkou, neřku-li náklaďákem, protože nevidím před sebe, s tímhle jsem ani nevěděl, že přede mnou něco jede >:D A to nemám zrovna vysoké auto.

        Co dodat, ať slouží a dělá jen radost a rohlík na obličeji :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto SneznyMuz

    SneznyMuz 09.03.2012  06:54

    Čecháčkoství

    Zůstává mi rozum stát nad diskuzí typu....co sis to koupil magore za auto? Nebo když někdo napíše....neekologické, žere, neodvezeš v tom nic atd. atd. atd. zřejmě nějaký jezeďák z Hoštic >:D To už si klepu na čelo.Ale vlastně ani nevím, proč mě to udivuje, když si v naší zemi závidíme i "pitomou" Škodovku.

    Jinak musím řící k tvému auto jediné: mít peníze, udělal bych to samé co ty. R8 je opravdu nádhera a technická dokonalost. Když mám tu čest jí na silnici potkak, mám co dělat abych si neukroutil krk >:D

    Tak přeji hodně šťastných km a co nejméně přiblblých připomínek k recenzi.

    Za mě :yes: :yes: :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto matii

      matii 09.03.2012  07:46

      « Re: Čecháčkoství

      Ahoj,

      Předem podotýkám, že jsem bodoval jako první (3x10) ale ...

      ... s tím už si musel aspoň trochu počítat. Můj táta vždycky říká, že úspěch se u nás neodpouští. Pět bodů za takovou káru je opravdu málo, avšak sis o to sám řekl, především když se podíváš na svou recenzi a pak na auto dotyčného bodujícího.

      Toť za prvé ... a za druhé bych rád upozornil, abychom nesklouzli na opačnou stranu, to jest pokud sem někdo dá "superkáru", abychom nelynčovali každého kdo povinně nedá 3x10.

      Už dlouho se přimlouvám za změnu hodnocení, ale jak mi bylo řečeno, je to technicky náročné. Zkrátka bych vzal všechny dosavadní desítky a udělal bych z nich řekněme hvězdičky. Nová auta by se pak už jen hodnotila pomocí JEDNÉ hvězdičky za každou část (auto, fotky, recenze). Ve výsledku by pak jasně vyplynula auta nejlepší v každé kategorii a celkově nejlepší stránka. Odboural by se prostor pro všechny závistivce a nevraživce, kteří se vám "pomstí" záměrnou srážkou bodů (viď Kubass >:-[] ).

      Při současném stylu hodnocení může rozumný člověk:

      a) hodnotit dle svého přesvědčení, bez zaujetí, ale měl by v krátkém čase ohodnotit alespoň TOP 100 + průběžně hodnotit všechna nová auta ... což je dost časově náročné a dokážu si tu na MACZ představit tak maximálně 10- 15 lidí, co by připadali v úvahu

      b) dělat to jako já, auto se líbí 3x10bodů, auto se nelíbí ... neznamená že není pěkné, když to není můj vkus ... dotyčnému to nekazím a neboduji.
    • 00 Reagovat !

      foto woody-alien

      woody-alien 09.03.2012  12:28

      « Re: Čecháčkoství

      Nejlepší na tom je, že otázku "proč sis koupil zrovna tohle, magore ?" můžeš ve svý podstatě úspěšně použít na jakékoliv auto. Na R8 zrovna tak jako na Octavii, X5 nebo třeba Sandero. Možná to není všechno jenom o závisti, ale prostě o netoleranci, o tom, že většině vadí člověk, kterej vyčnívá z davu. Osobně tohle nechápu, takoví lidé jako peitr si život vůbec neužívaj ale prožívaj denodenní muka. Přitom k tomu "užívání si" není potřeba ani ta skvostná R8, jenom nebýt zapšklej pitomec a mít úctu sám k sobě. Pak můžeš mít radost z toho, když takové auto potkáš na silnici, zvedneš palec a majitel ti odpoví. ;-) :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto white-label

        white label 09.03.2012  12:49

        « Re: Re: Čecháčkoství

        :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto Parda71-BMWfans-

        Parda71 (BMWfans) 09.03.2012  16:23

        « Re: Re: Čecháčkoství

        A vo vo vo vo tom to je :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto m-z-

          m.z. 09.03.2012  18:46

          « Re: Re: Čecháčkoství

          Flipmode: jestli někdy pojedeš do OV, zkus dát vědět, taky bych ti to tvoje autíčko rád zkritizoval naživo :-)
          A k negativním kritikům: plácání po ramenou by stačilo sotva na 2 stránky, takhle to máš mnohem rozsáhlejší >:D
          Podle mě jsou to jen provokatéři, tak hloupý snad nikdo být nemůže :-!
          • 00 Reagovat !

            foto flipmode

            flipmode 10.03.2012  22:09

            « Re: Re: Re: Čecháčkoství

            mam rad pozitivni kritiku. hod mi do sz e-mail a neni problem :-!
  • 00 Reagovat !

    foto Dylan-McKay

    Dylan McKay 09.03.2012  08:22

    peitr není v pohodě

    A to je škoda...
  • 00 Reagovat !

    foto Jetty

    Jetty 09.03.2012  10:26

    Čau

    libí se mi, jak úspěch jiných, dokáže s neúspěšnými a omezenými, nebo jinak postiženými lidmi cloumat >:-[] :yes:
    Pojďme ale k autu, R8 super kára, recenze poctivě napsaná, ale odbít tohle auto 5 fotkama v galerce??? Jasně že je lepší s autem jezdit, než ho fotit, ale i tak na tom mákni ;-)
    Zatím 10-10-8, když doplníš, tak mi napiš SZ. Mrknu se a rád přehodnotím ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto flipmode

      flipmode 10.03.2012  22:11

      « Re: Čau

      Ale tak zase tolik zavistivcu tady neni, myslel jsem, ze to bude horsi :-) Jinak s temi fotkami....mam ji 10 dni, tak zatim nebylo ani idealni pocasi, ani moc casu. Nejaky pridam, jen zkratka pozdeji. ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto Jetty

        Jetty 11.03.2012  11:52

        « Re: Re: Čau

        Ok, vidím, že jsi zas nějaké fotky přihodil a jelikož věřím tomu, že sem ještě nějaké kvalitní dodáš, tak jsem to přehodnotil. ;-) Bylo by škoda nechat tu zapadnout tak dobré auto. Ikdyž stejně to díky pár jedincům asi dopadne jako vždy předtím...
        Měj se.
  • 00 Reagovat !

    foto hand

    hand 09.03.2012  13:11

    Cechackostvi

    presne stejne tak ;Proc musi byt vzdy, kdyz ma nekdo negativni nazor zavistiviec?:) Vzdyt uspesnemu cloveku, ktery si na to auto vydelal to muze byt max. jedno , co si kdo o nem mysli a o jeho aute, kor nekde na netu:) tak proc tolik blabolu o tom tady? >:-[] :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto Edvard

    Edvard 09.03.2012  14:01

    Pěkný

    Fakt pěkný :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto mediumquality

    mediumquality 09.03.2012  14:25

    Gratulace

    Gratuluji k tomuto výběru. Zdravě závidím :-) !

    Zajímalo by mě se vší úctou, nechci vyvolávat žádný flame, jak v 30 letech vydělávat takový balík :-) Je to pro mě motivace!
    • 00 Reagovat !

      foto flipmode

      flipmode 10.03.2012  22:26

      « Re: Gratulace

      makat, byt sebekriticky, o krok pred ostatnimi, ziskavat informace, ochota riskovat a taky venovat cas "nezajimavym" vecem (treba...sebevzdelavani) kdyz ostatni jdou na pivo...ono se to vrati :-!
  • 00 Reagovat !

    foto Mig-35

    Mig_35 09.03.2012  16:05

    Proč si koupit takové auto?

    Pánové, vysvětlím vám to velmi jednoduše. Najděte si specializovanou firmu, ve které zaplatíte litr nebo dva za svezení v podobné káře. Pak se projeďte. A pak už budete vědět, proč si někdo koupí takovou káru. Emoce, které nabízí, ty ti žádná X3 2.0 d nedá. Ne že by to šlo přímo srovnávat, ale trošku to porovnat jde: když jsem přesednul z 3.0 TDi do 4,8i V8 tak jsem přesednul z práce do zábavy. S 3.0 TDi by mně nikdy nenapadlo projíždět se jenom tak...
  • 00 Reagovat !

    foto JaWohl

    JaWohl 09.03.2012  22:39

    Kára

    Pánové, kdo nejste schopný uznat, že tohle auto je naprosto jiná liga, tak se proberte. Nemusím AUDI (dokonce jsem párkrát v novějších Audinách seděl:-)), ale tohle není AUDI, tohle je skoro naprostá dokonalost ve formě automobilu. Majitel píše, že jí bere na okruhy, užívá si jí, dovede jí ocenit a to se mi prostě líbí. Kvůli tomu si lidi kupují auta. Prosím o doplnění fotek, zálohově dávám 3x10. Jinak to prostě nejde. Jak nesleduju hodnocení, tak tohle auto patří do první desítky...Fíl špás!!!
  • 00 Reagovat !

    foto -911

    _911 10.03.2012  08:59

    Rada

    Zdravim Michale, predne tedy musím pochvalit recenzi, je paradni, se vsim vsudy. Myslim, ze tva volba vozu pyla perfektni. Nedavno jsem videl na youtube srovnavaci test tveho vozu s GTR a ackoliv je mozna GTR o nejake ty desetinky rychlejsí, tak mi prijde, ze pocitove (predevsím kvuli zvuku a designu vozu) je R8 mnohem stavnatejsim vozem.
    Potreboval bych od tebe poradit, kde najit odvahu ke koupi supersportu? Pokud bych poridil GTR, stale by ve mne neco hlodalo, ze to neni uplne ono, i kdyz je drtive rychly, ale zase nenapadny. Jsem z pomerne maleho mesta a mam obavy, jaka by byla reakce na prvni supersport v sirokem okoli!!
    • 00 Reagovat !

      foto flipmode

      flipmode 10.03.2012  22:39

      « Re: Rada

      GT-R je vyborne auto, jen podle toho co jsem pozoroval z testu, je takove hodne technicky vyladene a ne uplne "so much fun". Nicmene - tim bych se netrapil. Za krasne penize nabizi super techniku a na normalni pomery verim skvele emotivni svezeni :-) Bohuzel jsem nemel moznost svezeni. Ja osobne nemohu vystat vzhled interieru ala Playstation, ale GT-Respect!
      Kup si klidne GT-R - urcite na prvni pohled neni supersport (a on neni, ma 4 mista :-) ), ale nabizi (myslim si) velmi podobne svezeni. Zavisti bych se netrapil, takze odvahu netreba hledat... Question - kdyz si chces splnit sen, stoji Ti (potencialni) zavist druhych za to, aby jsi si sen nesplnil?

      Navic - je i druha sorta lidi - kteri si Te (heh, auto :-) ) foti kdyz Te vidi, kteri na Tebe pokrikuji at na to slapnes, kteri jdou kolem a prohodi "supr kara" nebo treba :yes: , kteri chteji svezt a ty je proste nekdy svezes....a to je pak uplne jina kava.
      • 00 Reagovat !

        foto Sysoj-Psojic

        Sysoj Psojič 18.11.2013  10:17

        « Re: Re: Rada

        O GT-R neváhej ;)
        Mám tam pneu zralé na poslední okruh a přezutí, tak co na jaře porovnat a zablbnout?
  • 00 Reagovat !

    foto veloce1

    veloce1 10.03.2012  16:56

    supersport

    Ako tak citam diskusiu, tak zavist nieje len u nas narodny sport. Skor nie kazdy musi byt mentalna turbina. Ale jedno je jasne z tvojej, recenzie. Vyrastal si na voni benzinu a hodinach stravenych nad casopismy a katalogmy. Ako my asi vsetci, ktory sme tu. Mat financne zazemie, tak kazdy kto ma rad auta, by si kupil supersport. Treba si plnit sny.

    Recenzia je super. Aj menej empeticky clen klubu, musel byt pri vybere. Osobne ma potesil hlavne opis o riadeni a brzdach. Prave tu je majstrovstvo rychlej jazdy. Tesim sa na doplnenie informacii po prvych tisicoch km. Osobne R8 mi moc nevonia /designom/, ale ostatne musi brat dych. Mal som moznost vyskusat M6-ale neviem si predstavit ako jazdi R8. Tiez planujem testovat na Slovakiaringu. Ak by bol zaujem, rad by som spoznal R8 live.
    :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto flipmode

      flipmode 10.03.2012  22:43

      « Re: supersport

      Presne tak...tuny casopisu, katalogu, nazpamet snad vsechny udaje o vsech autech na trhu (to uz dnes ani nejde). Krasne casy...

      Hod mi mail do SZ, az se vydam na SK, dal bych urcite vedet...R8 live neni baad ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto samael

    samael 11.03.2012  10:35

    Kdybych si někdy

    chtěl koupit Audi tak jedině R8,je velmi povedené auto,vypadá a zní skvěle.Jen mám takovou malou poznámku k tvému hodnocení majitelů emtrojek,určitě si je kupují i namachrovaní hňupi,ale to je problém všech sportovních aut,já například zažil idiota v R8,který dvakrát projel Stodolní ulici v Ostravě odhadem tak 120 km/h,kdo to tam zná,tak si umí představit jeho totální vymaštěnost.
    • 00 Reagovat !

      foto flipmode

      flipmode 11.03.2012  11:07

      « Re: Kdybych si někdy

      to s Tebou uplne souhlasim, kazde jedno auto na svete vlastni urcite nejaky idiot. Bohuzel, u M3 je to tak, ze dle me zkusenosti je tech idiotu mnohem vic...vis jak, mladej borec nasetri na starou M3 a pak dela kraviny. Mel jsem parkrat tu cest.

      Ja treba mam znameho s R8 V8 a to je taky macho. Prvni vikend co ji mel se chlubil jak ujizdel policajtum, kteri mu namerili 275 na dalnici Brno - Bratislava...tak jim ujel, zastavil auto a tvrdil, ze on to neridil...po dnu stravenem na stanici ho museli pustit, nemeli to jak dokazat. Takove lidi vubec nemusim, kvuli takovym jsem pak taky jasne "zarazen" do skupinky.

      Ja se snazim na normalnich cestach byt opatrny a jezdit o to vic podle predpisu, protoze spousta lidi uz me ma prave podle auta zarazeneho do katergorie...tak se snazim nazory menit :-) Coz ale neznamena, ze mi to treba pri predjizdeni na par sekund neujede ;-) ne, ale vazne se vsi slusnosti, na blbosti je draha nebo letiste atd.
      • 00 Reagovat !

        foto samael

        samael 11.03.2012  13:28

        « Re: Re: Kdybych si někdy

        Tak to já zas podle předpisů moc nejezdím... >:D Ale machrování ve městě mě fakt nebere,za prvé na to nemám auto,za druhé už jsem z toho vyrostl,za třetí mám rád svůj řidičák. >:D
        • 00 Reagovat !

          foto samael

          samael 11.03.2012  13:30

          « Re: Re: Re: Kdybych si někdy

          A nekecej,že jezdíš s R8 podle předpisů,to snad ani nejde. >:D
          • 00 Reagovat !

            foto flipmode

            flipmode 11.03.2012  18:02

            « Re: Re: Re: Re: Kdybych si někdy

            no vazne...dalnice 140-145, mesto tak 60...nechci prijit o body. Jak rikam, na par sekund se zdari, ale snazim se :-)
            • 00 Reagovat !

              foto -Vojtas-

              [Vojťas] 15.03.2012  00:36

              « Re: Re: Re: Re: Re: Kdybych si někdy

              Nerikej, ze to treba v takovym Pisareckym nebo Husovickym tunelu poradne neprotahnes? :-DD
              Ostatne tohle by bylo jedno z prvnich mist kam se s takovym autem vydal a vychutnal si ten cistej sound :-)
              • 00 Reagovat !

                foto flipmode

                flipmode 15.03.2012  00:58

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdybych si někdy

                no fakt se snazim...probiha to tak, ze zpomalim na 30, pak na chvili 80 a zase zpomalit...........ale jestli tam nemeri, tak to priste projedu :-)
                Obcas se mi tam na dalnici mihne 200, ale jen na par vterin (ono to stejne moc netrva) pri najezdu z nejakych 50......to je balada jak pro pocity, tak pro ucho i bez tunelu (i kdyz tam by to bylo cool)
                Tesim se na okruuuh :yes:
                • 00 Reagovat !

                  foto -Vojtas-

                  [Vojťas] 15.03.2012  01:11

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdybych si někdy

                  Okruh bude fajn, ale ver mi, ze takove pekne okresce se nic nevyrovna :-)
  • 00 Reagovat !

    foto samael

    samael 11.03.2012  13:41

    Stejně je zajímavé,že ty nejlepší

    káry -s výjimkou 911 turbo- se do top 10 nedostanou,jsou tady imprezy,eva,cayman,R8 a dokonce i ferrari... :-O
  • 00 Reagovat !

    foto koudyman

    koudyman 15.03.2012  00:24

    Krasavec

    Zdravím,

    velmi krásné autíčko. Dokonce v mé milované barvě ;-). A ten výkon, nádhera.

    Takže nakonec jste si koupil auto, o kterém jste povídal. Přeji hodně šťastně ujetých kilometrů.

    P.S. děkuji za A6, autíčko šlape jak švýcarské hodinky a ten výkon není také zanedbatelný. Třeba za dva roky budete prodávat R8 ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto flipmode

      flipmode 15.03.2012  00:53

      « Re: Krasavec

      Aaa, zdravim. Jsem rad, ze A6 slouzi, vsak se ji dostavalo dobre pece :-) Jednou jsem Vas videl v Bratislave a hned jsem ji poznal. At slouzi dal! Kdyz budete mit cestu, dejte vedet at muzete dat zkusebni jizdu predem ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto koudyman

        koudyman 15.03.2012  12:19

        « Re: Re: Krasavec

        Děkuji za nabídku ;-)...je to pravděpodobné, že jsem to byl já. S maskou co jste tam dal, jich moc jezdit nebude :-).
  • 00 Reagovat !

    foto Gluck202

    Gluck202 16.03.2012  22:54

    Magore 2

    Presne to prirovnani k teto recenzi sedi. Tak perfektne popsane zazitky a nakup tady jeste nikdo nepopsal. Jde videt ze si opravdu zamilovany a nemas to auto jen na machrovani a uzivas si ho kazdou sekundu, kez by bylo takovych lidi vic a nemeli auto jen na frajerinu. Mimochodem cestou do prace to musi byt super probuzeni poslouchat V10 a pokud kafe nepomohlo vytocit k 8 tisicum na semaforem musi urcite zabrat. Preji hodne bezpecnych a prijemnych km a mene zavistivych idiotu kteri sou schopni to obejit s klickem protoze proste nepochopi ze i jezdeni autem je zabava... >:D
    • 00 Reagovat !

      foto flipmode

      flipmode 19.03.2012  16:18

      « Re: Magore 2

      Diky moc. V tom dobrem smyslu proti magorovi nic nemam ;-) Machrovani....je to sice prijemny pocit najit par nadsencu, kteri se podivaji, poptaji a usmeji, ale ja pozornost nemusim. Nicmene ma laska je hluboka a zavist ostatnich nemohla byt silnejsi :-)
      A rana? Co budu povidat. Kdyz jedu rano a neberu R8, chodim na 5-10 min. do garaze a kocham se.....asi potrebuju navstivit psychiatra :-|
  • 00 Reagovat !

    foto thanantos

    thanantos 17.03.2012  11:19

    když supersport, proč ne něco ostřejšího?

    Asi už se to tu řešilo, ale když je ve sportovním autě 420 koní málo, proč nejít cestou nečeho opravdu čistokrevného? R8 je krásné auto, ale rozhodně ještě není nekompromisní. Na běžné silnici nelze při alespoň základním pudu sebezáchovy využít jeho potenciál. Čili s 500+ koněmi pod kapotou, pokud se chci vyřádit musím stejně mířit někam na okruh.. Čili proč ne například ultima a nebo nějaká superleggera či GT3RS? Pokud se člověk pohybuje v cenových relacích R8 či F430, potom mi to přijde že to není s volbou R8 ani tak o nekompromisním výkonu jako spíš o "playboy" efektu ne?;-)
    Každopádně přestože nemám moc rád audi, tahle eR osmička je v mých očích tahá z louže ;-) Moc pěkné auto.. ale osobně bych za ty peníze koupil GTR (jen názor)
    PS: už jsi s ní zkřížil meče na okruhu s rovnocenným konkurentem???
    • 01 Reagovat !

      foto Mig-35

      Mig_35 17.03.2012  14:41

      « Re: když supersport, proč ne něco ostřejšího?

      zaregistroval jsi, že jde o R8 5,2 V10 tj. s motorem z Lamba? že to není 4,2 V8?
    • 00 Reagovat !

      foto Ondrej-Samal

      Ondřej Šámal 17.03.2012  16:30

      « Re: když supersport, proč ne něco ostřejšího?

      Se supersporty se na okruh nejezdí ;-) Ta auta se kupují kvůli vzhledu, image, motoru, prostě je to primárně masírka, což ovšem není vůbec nic špatného. Upřímně, každý nadšenec do aut by si podobné auto taky koupil, pokud by mohl. Co na tom, že by jeho potenciál prakticky nikdy nevyužil, je to prostě o splnění snu. Pokud bych chtěl auto na okruh, koupím si Caterham, Ariel Arom nebo Radical.
      Já majiteli rozumím, chtěl supersport, má ho (i když je to Audi >:-[] >:D ). GT-R je podle mě auto mnohem víc na efekt, než jakýkoliv supersport. Navíc jeho charakteristika (motor vpředu, biturbo šestiválec, obrovská váha) z něj dělá nesympatické auto (co na tom, že je až nenormálně rychlé, jeho provozní náklady při využití potenciálu jsou vyšší, než u většiny podobných aut).
      • 00 Reagovat !

        foto thanantos

        thanantos 17.03.2012  16:40

        « Re: Re: když supersport, proč ne něco ostřejšího?

        zaregistroval jsem V10 ;-) a netvrdím že to auto je pomalé. naopak. je pekelně rychlé, ale spíš jsem pořádně nepochopil důvod koupě vozu s výkonem nad 500 koní když je jinde než na okruhu nelze využít. Pak už jsou ty koně opravdu jenom číslo které nemá jiný smysl než image. Pro ježdění na silnici bych nepočítal koně ale vybíral vysloveně podle chuti (a padlo by to u mě na GTR, nehledě na jeho nedostatky, výhody dle mého převyšují, ale to je opět o úhlu pohledu). Předpokládám že to byl nakonec pravý důvod proč majitel pořídil R8. (a V10 bych v R8mičce chtěl už jen kvůli tomu zvuku)
        pro jizdu na okruhu bych šel nejspíš do caterhamu rs500 nebo atom 300. Než radical, to už by bylo lepší rovnou si udělat licenci a vstoupit do nějaké amatérské série:-)
        zkrátka jsem za to že pro supersport netřeba počítat koně:-) to je auto co se kupuje srdcem a ne čísly :yes: a majiteli nelze než blahopřát!!! sny se mají plnit :-)
        • 00 Reagovat !

          foto flipmode

          flipmode 18.03.2012  19:18

          « Re: Re: Re: když supersport, proč ne něco ostřejšího?

          No, ale ja prave na okruh yes...jaro/leto co to pujde :-) Cater a Atom neberu, auta bez strechy nemam rad. Chci supersport, ktery ale muzu obcas pouzit jako normalni auto (s trochou vykonu navic) ;-)
          Tak uz mi nenutte porad nejake jine kary, ja jsem fakt happy :-!
      • 00 Reagovat !

        foto samael

        samael 18.03.2012  11:20

        « Re: Re: když supersport, proč ne něco ostřejšího?

        S tím tvrzením se dá i nedá souhlasit,každý majitel supersportu není jako pan Lanýž >:D [odkaz]
      • 00 Reagovat !

        foto white-label

        white label 18.03.2012  11:27

        « Re: když supersport, proč ne něco ostřejšího?

        GT-R je auto na "efekt rychlosti!", jinak s ním ale zrovna moc parády nenaděláš (zdravím mojita ;-) ) , a to včetně "Pařížské"... >:-[]
        • 01 Reagovat !

          foto samael

          samael 18.03.2012  11:35

          « Re: Re: když supersport, proč ne něco ostřejšího?

          Mně se zdá ale atraktivní dost,u nás na chudé severní Moravě s ním uděláš velkou parádu,pokud teda zrovna nejsi na Čeladné,kde potkáš ferrari už i v zimě. >:D
          • 00 Reagovat !

            foto white-label

            white label 18.03.2012  11:49

            « Re: když supersport, proč ne něco ostřejšího?

            No právě...
            GT-R může oslovit ty, kteří něco ví o jeho rychlosti (čtenáře motoristických časopisů, převážně mužského pohlaví), ale většinu laické veřejnosti (zejména žen), stejně tak lidí zaměřených hlavně na design, obvykle až tolik neosloví (viz reakce na jeho design nejen u mě, ale i u mé ženy, syna apod.)
            S trochou nadsázky takové njrychlejěí dvoudveřové MPV na světě, prostě Godzila.. >:-[]
            • 00 Reagovat !

              foto samael

              samael 18.03.2012  14:53

              « Re: Re: když supersport, proč ne něco ostřejšího?

              Nemůžu pomoct,ale mně se líbí.A má lepší volant než 911 turbo. >:D
              • 00 Reagovat !

                foto thanantos

                thanantos 18.03.2012  18:52

                « Re: Re: Re: když supersport, proč ne něco ostřejšího?

                no já s tím naopak docela souhlasím, GTR není na první pohled zdaleka tak atragtivní jako třeba lambo, nebo R8 protože tolik "neřve" do světa "koukej na mě já jsem silnej" ;-) Silnej sice je ale tolik se s tím nechlubí. Jako kočkolap rozhodně zafunguje spíš ta R8. Nevím proč holky machos v audinách tolik žerou >:D Holt jim nissan tolik nevoní (prachama) ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

          Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 18.03.2012  18:55

          « Re: Re: když supersport, proč ne něco ostřejšího?

          white label - GT-R je ve žluté,modré,červené k nakousnutí a na KSA ho spousta lidí okukovalo,jen jen zkrátka jiný...
          A vyprošuji si nějaké nemístné poznámky o Godzille,leda v zašifrované zprávě,kterou nemohu odhalit
          :-! :-)
          K poslednímu tvému příspěvku : té nadsázky nebylo trochu,ale vrchovatě ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto flipmode

            flipmode 18.03.2012  19:21

            « Re: Re: Re: když supersport, proč ne něco ostřejšího?

            Sry Mojito,ale GT-R ma vice ne-fandu nez jen White Label. Ja jeho design vazne nemuzu vystat a to se radeji ani nedivam na ten vnitrek, takovy Playstation design nazivo :-)
      • 00 Reagovat !

        foto flipmode

        flipmode 18.03.2012  19:11

        « Re: Re: když supersport, proč ne něco ostřejšího?

        Nevim jak kdo, ale ja rozhodne budu na okruh jezdit, jinak je takove auto skoro zbytecne. Ukazovat se nepotrebuji, naopak pozornost je pro me ta negativni vec na vlastnictvi R8.
        Proste cista radost, touha, emoce.... :-!
    • 00 Reagovat !

      foto flipmode

      flipmode 18.03.2012  19:09

      « Re: když supersport, proč ne něco ostřejšího?

      Nekopmromisni? Ale ja nechci auto, ktere muzu pouzit jen na okruh a kdekoliv jinde mit trouble...Suuperleggeru zminuju v recenzni a GT3 RS je podobna story - moc jen na jednu vec (okruh).
      Playboy efekt no comment. R8 mi prijde nejmene playboy z aut, o kterych jsem premyslel.
      A GT-R? Pro me v zadnem pripade. Tezke, velke a mne design nerika vubec nic...naopak uvnitr pripomina Playstation, jako nejaka hracka. A to bych ve svem AUTE nechtel. Nekolikrat se tady uz zminovala jeho prilisna technicka "dokonalost", ktera ubira kousek zabavy...byt se jedna o vyborny stroj.
      • 00 Reagovat !

        foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

        Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 18.03.2012  21:03

        « Re: Re: když supersport, proč ne něco ostřejšího?

        flipmode - něco ,,málo,, o GT-R vím,takže to uvedu na pravou míru :
        -vysoká hmotnost byla záměrem p.Mizuno,pokud by byl Nissan lehčí,už by tak skvěle nefungoval
        -design vycházel z přísného posuzování aerodynamiky,každý záhyb má svůj účel,mrkni na koeficient odporu
        -interiér je složitý,možná až moc,zpracování i použitý materiál je nicméně v pohodě

        V GT-R jsem jel a mísil se ve mě pocit údivu s pocitem zábavy,i když to slovo nerad používám,pro každého znamená zábava něco jiného.
        Nejspíš se shodneme na tom,že design R8 osloví více lidí,má i lepší zvuk,GT-R je ve všech měřitelných jízdních parametrech lepší,je i levnější.Já mám rád obě.
        • 00 Reagovat !

          foto samael

          samael 18.03.2012  21:52

          « Re: Re: Re: když supersport, proč ne něco ostřejšího?

          Rychlost a zuřivost=zábava,aspoň pro mě,jen ten zvuk Mizuno trochu zanedbal. ;-\
        • 01 Reagovat !

          foto flipmode

          flipmode 19.03.2012  16:06

          « Re: Re: Re: když supersport, proč ne něco ostřejšího?

          Hele, nema cenu se prit. Me prijde GT-R jako auto pro mlade, v dobrem slova smyslu poblble pubertaky - design je nabubrely (a me se bohuzel dost nelibi), auto vypada jako Playstation, ma spoustu elektronickych pomocniku, kteri davaji pozor na ty mladochy a pomahaji optimalni stope....a pri tom vsem stoji rozumne penize.
          Ale ja si chci pri posezeni ve svem vysnenem aute pripadat 100% se vsim vsudy - vcetne prijemneho pocitu z kabiny, volantu. Honeni par desetin sekundy 0-100 me vazne nezajima, to je dalsi duvod proc mi to prijde jako pro cerstve majitele ridicaku - maji dobry pocit, ze mohou srovnavat auto "za par korun" ve zrychleni s auty mnohem drazsimi a rikat si jak jsou na tom dobre. Samozrejme, pro nekoho to ma sve kouzlo.
          Ale o te zabave s dovolenim neco vim ja - GT-R pusobi kosmicky po presednuti z normalniho auta, zabavy az na kopec. Ale pri srovnani na okruhu s 911 GT3 / Turbo, Ferrari 458 / 430...nebo R8 V10 apod. proste je to tam. Bude dosahovat fantasticke casy, ale....no, neumim to popsat, bavit se budu kdykoliv s jednim z techto aut na okruhu vice nez s GT-R.
          Shodneme se, urcite, oba skvele stroje....ale ja beru Audi :-) Peace
      • 00 Reagovat !

        foto samael

        samael 18.03.2012  21:49

        « Re: Re: když supersport, proč ne něco ostřejšího?

        To mně se líbí GT-R i R8,těžká volba,zvuk má ale určitě lepší audina,sakra,nikdy by mě nenapadlo,že já,audinobijec,někdy něco takového napíšu. >:D
  • 00 Reagovat !

    foto HanzBrno

    HanzBrno 19.03.2012  11:58

    Nádhera

    Zdravím pane, tak gratuluji ke koupit :-)! Tak 14dní zpátky jsem jel kolem Barceló a říkam si kdo si tu černou R8 mrchu s brněnskou značkou koupil ;-) Jinak super recenze, taky jsem chtěl něco podobného napsat, ale nechtěl jsem být první v kategorii R8 a za druhé jsem nechtěl poutat pozornost, jelikož Brno je malý a závisti až moc...:-( Jinak je to velký rozdíl oproti té 4.2?
    • 00 Reagovat !

      foto flipmode

      flipmode 19.03.2012  16:14

      « Re: Nádhera

      Aaaa, jak se mame? No, potreboval jsem doplnit Brnenskou squadru - Mr. Jekyl a Hide, cerna a bila :-)
      Nekdy bychom meli dat svezeni a vymenit stroje, at muzeme objektivne porovnat...v normalnim provozu rozdil poznat prakticky nejde (jen ten zvuk), pod plynem pujde, ale jak moc....overime nazivo ;-)
      A na takove auto je bohuzel v tomhle mala i Praha, fotilo si me (jasne, audinu) v centru asi 50 lidi za 15 min. co jsem musel cekat...a to ja nemusim ;-\ Rikal jsem si, ze ta R8 je relativne nenapadna, ale relativne neni.
      • 00 Reagovat !

        foto HanzBrno

        HanzBrno 20.03.2012  00:30

        « Re: Re: Nádhera

        Mame se pracovne, jelikoz jsem jeste o par let mladsi,tak musim drit abych uzivil auto a pak sebe :-)

        To urcite musime - black and white! Znam zvuk 5.2 jen z Youtube ;-\ ! Je jasny ze to bude brutalni rozdil oproti moji 4.2 ;-) Videl bych to na nejaky slunny vikend, nebo nekdy po praci. Mam ted office tam ja vy pred tim, takze kousek. Do prace s tim jezdim denne :-)

        Tak to foceni je celkem jeste pozitivni reakce ( uz si toho ani nevsimam - ma mne snad kazdy 4x brnak v telefonu), jako napriklad usmev slecen, davani prednosti i kdyz ji nemam, zamena s Leosem Maresem, respekt od okolnich motoristu...Ale celkem casto mam opacne reakce - se mi stava ze auto mam poplivane (zamerne), obcas to nekdo chce objet klickem (nastesti mam folii :-! ), jednou vypustena kola, vejce na kapote (ted uz ne jak stoji 7kč >:D ) a uplny vrchol byla trictvrte hodinova kontrola strazniku od MP kdy jsme dostali k az ke kontrole datum spotreby kazdeho obvazu v lekarnicce a testovani trojuhelniku zda opravdu stoji.. :'-(

        Jsem blazen,ale strasne rad jezdim nocnim Brnem, silnice a tunely jsou prazdne a idealni k poradnemu proslapnuti plynu (ten zvuk...), fotaky schovane, policie "kontroluje" slecny na Lidicke a Cejlu, semafory oranzove...
        • 00 Reagovat !

          foto flipmode

          flipmode 20.03.2012  10:06

          « Re: Re: Re: Nádhera

          Hmm...lide jsou ruzni. Nastesti mam domek a nebydlim primo v Brne, tak tyto zkusenosti nemam, ale nezavidim. Aspon ze nam ta vajicka zdrazila >:D
          Zaslechnu (mimo tech pozitivnich reakci viz. vyse) treba poznamky typu "...podivej na *, ani se nepodiva kdyz couva..", to kdyz couvam podle zrcatek a kamery. Nebo me pobavilo pri parkovani u marketu "...nejezdi s tim kdyz to neumis..." kdyz jsem se, jak je auto siroke, nevlezl mezi dve dalsi :-)
          S policii jeste nemam negativni zkusenost, jen jsem je jednou protroubil a problikal, kdyz odbocovali pres dvojitou caru mezi Lidlem a OMV smerem ke Zvonarce...holt, vychovavat se musi i panove v modrem (nebo cernem?) :-!
          Tak si dame vedet, dnes mi stoji u Porsche, ozvu se.
          • 00 Reagovat !

            foto HanzBrno

            HanzBrno 20.03.2012  15:25

            « Re: Re: Re: Re: Nádhera

            Jo no, centrum..ale nastesti parkuju v garazich jednoho hotelu, vsude kamery, ostraha :-! Jak tak čtu, tak to je občas v servisu. Ja si zatím stěžovat nemohu, jediné co mne to stálo za 9000km, tak 1400kč u Tasy za přehození zimních disku za letni a 6L oleje >:D (+ tak 2000L benzinu, ale s tím se musi pocitat) ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto flipmode

              flipmode 21.03.2012  22:18

              « Re: Re: Re: Re: Re: Nádhera

              V servisu? Ne, jen jsem si byl nechat zkontrolovat rucku, ale keramiky na rucku nejsou stavene..tak s tema to pry nebude brzdit perfektne na rucku nikdy ;-) Jinak v servisu to bylo 5x za celou dobu, z cehoz 2x nastaveni dennich svetel a 1x svolavacka na DVD, 2x servisni (olej atd.). Stav No 1 :-! Mimochodem, kolik zere 4.2 po meste a kolik pri zatezi?
              • 00 Reagovat !

                foto m-z-

                m.z. 21.03.2012  22:25

                « Re: Nádhera

                Nádherný pejsek, vem ho sebou, může si pokecat s těma našima >:D
                • 00 Reagovat !

                  foto flipmode

                  flipmode 21.03.2012  23:50

                  « Re: Re: Nádhera

                  kdykoliv...miluje ostatni a je neunavitelny :-)
                • 00 Reagovat !

                  foto HanzBrno

                  HanzBrno 22.03.2012  22:46

                  « Re: Re: Nádhera

                  Tak s tou ruckou to je celkem pruser, jelikoz stat s tim nekde v kopci, nema to Pcko..aby pak auto nebylo nekde pod svahem :-(

                  Hele pane, strasne zalezi na provozu a stylu jizdy. Jelikoz jsem mlady dynamicky ridic,tak mam prumer za poslednich 9500km 20,3L. Jezdim s tim kazdej den stejnou trasu,ve stejnou dobu : centrum-Slatina (cca 10km) a spotreba je od 20 do 30 L :-) Co se mi povedl rekord : Dresden - Berlin 32L/100km >:-[] Jinak to moc nesleduju, dulezity je pro mne dojezd..Jeste ze tam je ta 90L nadrz :-! A kolik zere 5.2?
                  • 00 Reagovat !

                    foto flipmode

                    flipmode 23.03.2012  14:36

                    « Re: Re: Re: Nádhera

                    No...kupovat si to a resit spotrebu muze jen blazen...ale znam takove. Treba znamej koupil 645i a ted ma problem s tim, ze to zere :-)

                    V10? No, zalezi na stylu (ale to u kazdeho auta, ze ano) :-! Nejmensi realna spotreba je 10.5 - ale stylem, kterym se s R8 neda jezdit. Takze nejnizsi realna pri 150 na dalnici, tempomat > 12 - 12.5. Mesto od 18 az ke 25. Muj extrem kolem brnenskeho okruhu je 38 l / 100, ale to byl usek jen tak 10 km...ale za tu zabavu bych zaplatil i 80 l / 100 km >:-[]
          • 00 Reagovat !

            foto white-label

            white label 20.03.2012  18:15

            « Re: Nádhera

            flipmode
            Taky mi jednou "stál" u Porsche, to když jim zrovna na salon přišla 911 GT2 RS... :-O >:D
  • 00 Reagovat !

    foto David-Silver

    David Silver 20.03.2012  18:21

    jízda

    Ahoj, mám otázku, jezdí ten Výmařskej taky uvnitř vozu? >:D ;-)
    Krásnej hafan i auto :-)
    • 00 Reagovat !

      foto flipmode

      flipmode 21.03.2012  23:50

      « Re: jízda

      Heh...nejezdi. Ja s nim jezdim opatrne uz v normalnim aute, to by se trapila R8 i on. Ale nekdy si to dam - uz vidim jak si na me budou ukazovat vsichni co jsem za blbce ze vozim v takovym aute psa......tak na to se tesim :-!
      • 00 Reagovat !

        foto David-Silver

        David Silver 22.03.2012  11:47

        « Re: jízda

        No aspoň nemá chlupy oproti tomuhle [odkaz] který se vozí v Bentley Continental GT SuperSport >:D
        • 00 Reagovat !

          foto flipmode

          flipmode 23.03.2012  14:37

          « Re: Re: jízda

          By jsi se divil kolik je z neho chlupu...ale jsou trosku decentnejsi a snadnejsi na udrzbu :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Mireon

    Mireon 10.08.2012  14:05

    Dotaz

    Hádáme se jestli má R8 místo na rezervu. Je mi jasný že tam rezerva není, ale jestli je tam pod podlahou to místo. Díky za odpověď.
    • 00 Reagovat !

      foto flipmode

      flipmode 28.08.2012  00:05

      « Re: Dotaz

      Ahoj. Misto tedy vazne neni >:D Podlaha kufru je skoro na zemi. Vleze se (do kufru) rezerva, ale pak uz asi nic ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Toretto

    Toretto 24.03.2013  17:00

    Muj názor

    Zdravím vás všechny,
    zejmena tebe Flipmode,velmi mě zaujala tva recenze R8 a děkuji za ní. O Audince přemýšlím celkem již dlouho. V CR se neda koupit v dobrem stavu ale v Německu ano . Koukal sem i na mobile.de a jsou tam celkem hezke kousky. Ještě sem se ale nerozhodl jestli 4,2 V8 nebo 5,2 v10. Rozhoduje pro mě celkem cena nebudu tady ze sebe dělat milionáře ale třeba .......mi poradíte nekdo a já šahnu hloubeji do kapsy pro V10 jen potrebuju vedet proc to mam udelat . Díky moc za info a štastné kilometry všem
    • 00 Reagovat !

      foto flipmode

      flipmode 05.04.2013  01:06

      « Re: Muj názor

      Mam jediny argument - prijed se svezt. Mozna se podari zaridit V8 i V10 najednou ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto RWD

    RWD 05.04.2013  10:37

    mazec

    Perfektní recenze, pobavila i poučila. Díky za nic. Respekt
  • 00 Reagovat !

    foto sushi7474

    sushi7474 21.06.2013  22:30

    Chapem...

    Krasa - musim sa priznat, ze som doteraz Audi celkom podcenoval (jazdil som MB C). Po kupe A7 musim priznat, ze Audi je asi ozaj niekde inde a cekom chapem zalubenie v R8.
    Vela stastnych km a nech sluzi! :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto schali

    schali 19.07.2013  10:31

    R8

    Včera jsem viděl tohle auto ve Veverské Bytýšce, vzhledem k tomu, že jsem tuhle káru ještě nikdy před tím na Brněnsku nepotkal kromě D1, tak jste to mohl být klidně Vy. :-)

    Hodně velká závist, v provozu na živo to auto vypadá mnohem líp než na fotkách, skutečně nádhera a v mém případě nedostižný sen. Přeji mnoho ujetých a užitých kilometrů bez nehody. :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto adamzprahy

    adamzprahy 28.02.2014  23:32

    Perfektní

    Super auto a super recenze, moooooc příjemné čtení :-) :yes: :yes:

    btw ať se jde těch pár závistivců v diskusi zahrabat. Řeči typu "na co 400 koní když jsou limity 50/90/130" fakt miluju.. jasně, na co mít v autě rádio když to jezdí bez něj... na co vydělávat peníze když můžu pást kozy..... acho jo :-)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele




Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…