Renault Clio (2016)
5.3.2017Zdravím opět všechny čtenáře, jak jsem slíbil, je tu recenze na první moje nové auto, kterým se v prosinci 2016 stal Renault Clio IV 0,9 TCe ve výbavě…
Renault Clio (dr.biker)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
- Krasavec 05.03.2017 20:27 Ronault.
- Krásný 06.03.2017 08:35 NSA
- Pěkné auto, ale ten motor... 17.03.2017 10:22 Arese
- Motorizace 0,9 TCe 20.03.2017 13:02 dr.biker
- Moc pěkné auto i recenze 23.03.2017 15:19 Bobanus
- Měření tlaku v pneumatikách 31.03.2017 20:46 dr.biker
- Dobré rozhodnutí 05.04.2017 18:28 Ada je zase tady
- Super recenze 12.05.2017 07:52 Dejf94
- Olej 05.06.2017 05:29 Đawson
- Hlodavec 06.06.2017 09:46 Bobanus
- Motor + palivo 20.07.2017 09:04 bitner
- Krásné 15.08.2017 10:22 Rados
- gratuluji k roku provozu! 08.12.2017 13:56 Bobanus
- Výměna oleje 12.01. 20:08 Rados
- Clio 24.01. 14:06 palix
- Výměna oleje 22.04. 20:57 Rados
-
-
-
29radek 06.03.2017 14:33
« Re: Re: Krasavec
Kabát auta se opravdu povedl.Koupil jsem ho ženě před 3 lety, a ta červená autu opravdu sluší.Hodně lidí nám řeklo,že vypadá moc hezky.Po městě s ním taky rád jezdím.Pod kapotou mám 1,2 16V,to ženě bohatě stačí...100 km/h nepřekročí a když předjíždí tak jedině traktor.Jezdí to zatím bez problému.
Přeji hodně šťastných kilometru :yes:
-
-
-
NSA 06.03.2017 08:35
Krásný
Když já jsem hledal nové auto neměli Clio ještě 1.2 TCe (pouze v automatu) a jít do 0.9 se mi nechtělo, proto jsem volil Megana též v červené Flamme. Ale jinak bych volil Clio. Nechť slouží - 3x10-
-
Toky1 06.03.2017 10:39
« Re: Re: Krásný
Problém malých motorov s nízkym papierovým výkonom sa ani tak neprejaví normálnou jazdou mestom, ako pri zaťažení vozidla štyroma dospelými a pokusom o prudké zrýchlenie zo 60ky do kopca typicky pri predbiehaní. Tam auto hodne stráca dych a môže pripraviť šoférovi vcelku adrenalínové chvíľky. Chce to jazdiť predvídavejšie. Ak s tým nemáš problém, tak to auto je ako pre teba.
Veľa šťastných kilometrov.
-
dr.biker 06.03.2017 12:09
« Re: Re: Re: Krásný
Většinou jezdím sám nebo pouze se spolujezdcem, takže mě výkon neschází a to i na dálnici. Minulý týden jsem stěhoval sestru do Prahy, měl jsem opravdu plné auto a výkon mi nechyběl ani ve stoupáních na D1 od Brna. Samozřejmě pro prudké zrychlení je potřebné podřadit a motor vytočit k omezovači, ale s tím člověk musí počítat u tak slabého motoru. Pro Clio je ale tento motor výkonově dostačující, nestěžuji si na nedostatek výkonu.
-
Ronault. 06.03.2017 16:59
« Re: Re: Krásný
A prosím tě, který motor s 66 kW s obsazením 4 lidma bude hbitě předbíhat do kopce se čtyřmi lidmi na palubě? Resp. které auto za 300t Kč bude hbitě předbíhat do kopce ve čtyřech lidech? Já mám 96 kW a 320 Nm v svém autě a ve čtyřech lidech do taky není úplně Ferrari... prostě je to tříválec s 66 kW a tedy nechápu tvůj příspěvek, resp. kde vidíš nějaký problém.-
Toky1 06.03.2017 19:46
« Re: Re: Re: Krásný
No žiaden motor 66kW, veď to vravím, neviem čo riešiš. Bola to len reakcia na posudzovanie rozdielov medzi 0,9 a 1,2 v recenzii. Pri predvádzačke v meste keď sa buľkáš 5 km 60kou s prísediacim predajcom na limity auta nesiahneš. To je celé, nehľadaj za mojim príspevkom vyrývanie či výsmech, nič takého tam nieje. Proste výhoda 1,2 oproti 0,9 je práve v lepšom zrýchlení pri naloženom aute ako som spomínal. Ale ak to nevyužiješ lebo jazdíš defenzívne aľúto ti je priplatiť si za povedzme nadbytočný výkon tak ti aj 0,9 bude v pohode stačiť.
Niekomu je 300 koní málo a niekomu aj 66kW vyčarí úsmev na tvári. A to je dobre, no nie?-
Ronault. 06.03.2017 19:57
« Re: Re: Re: Krásný
A kde jsi přišel na to, že bude 0.9 TCe zrychlovat s nalozenym autem lépe než 1.2 16V? :-O má menší výkon i tocivy moment, v podstatě v celém spektru otáček.
To je to samé jako by mi někdo tvrdil, že 1.9 TDI 66 kW pojede lépe s plným nákladem než 1.6 dCi 96 kW...to je prostě nesmysl.-
woody-alien 06.03.2017 21:27
« Re: Re: Re: Re: Krásný
Teď jsi to nějak zamotal. Toky1 píše, že výhoda 1.2 oproti 0.9 je v lepším zrychlení při naloženém autě, tedy že 1.2 lépe zrychluje. A zcela zřejmě píše o 1.2 TCe coby reakci na bikerovo "váhání mezi motorizacemi" v recenzi.-
Ronault. 06.03.2017 21:51
« Re: Re: Re: Re: Krásný
Ahaaaa....no jo no.... Tak to se omlouvám :yes: asi mi těch 294 odpracovanych hodin v únoru nedělá dobře >:D. Nicméně to ano, mezi 1.2 TCe a 0.9 TCe je gigantický rozdíl, jel jsem oba, 1.2 TCe ještě v době kdy byla jen s dvouspojkou. Ale na to běžné ježdění je 0.9 TCe v pohodě, rozhodně více než 1.2 16V, ta je fakt leda na to poskakovani a pro holky-
Toky1 07.03.2017 10:01
« Re: Re: Re: Re: Re: Krásný
No presne o tom vravím, áno, porovnával som 0,9TCe a 1,2TCe, tak ako recenzent. Ten rozdiel tam jednoducho je, i keď možno pri štandardnom poflakovaní sa mestom to necítiť. Ale zaťaž ho a chci od neho predbiehať zo 60ky kamión hore kopcom. Vtedy už ten rozdiel zistí hocikto. Ale ako spomínam, ak takto majiteľ nejazdí, aj 0,9 poteší. Vec priorít. Načo platiť za vyšší výkon, keď mi ho netreba?
-
-
-
-
-
-
-
dr.biker 07.03.2017 15:04
« Re: Krásný
Tak vám všem děkuji za zhodnocení výkonu mého motoru, jak jsem napsal v recenzi, je to ideální kompromis pro každodenní používání. Dojíždím denně do práce sám, občas vozím 1-2 spolucestující, takže mi výkon nechybí.
Základní 1,2 je motor dobrý akorát tak pro klidného řidiče pro jízdy ve městě, přeplňovaná 1,2 by se mi samozřejmě líbila o mnoho víc, ale příplatek 25 tisíc oproti 0,9 není malý, navíc vozidla s 1,2 TCe pod kapotou nejsou u nás skladem, takže musíte čekat. To já vybral v pondělí auto a v pátek odpoledne jsem již odjížděl domů v novém...
-
-
Arese 17.03.2017 10:22
Pěkné auto, ale ten motor...
Gratuluji k moc pěknému autíčku (navíc s opravdu skvělou barvou), ale tu tříválcovou devítistovku bych rozhodně nevydýchal. Pro mě bylo přímo hřích nevyužít, že k velmi zdařilému čtyřválci 1.2 TCe Renault konečně začal dávat manuální převodovku a zkazilo by mi to veškerou radost z auta.
Text se čte moc pěkně, ale ty fotky jsou dost zoufalé. Chtělo by to pořádně přefotit s pěkným pozadím, ve vhodných úlech, se správně natočenými koly, srovnaným volantem (foto interiéru) atd.
Jinak přeji co nejvíce bezpečných a bezproblémových kilometrů! :-)-
dr.biker 18.03.2017 19:27
« Re: Pěkné auto, ale ten motor...
Díky za názor, fotky se budu snažit na jaře udělat lepší, až bude pěkné počasí.
K tomu motoru, vím, že motor rozděluje lidi na dva tábory, jeden ho nemůže ani vidět a druhému nevadí a v pohodě s ním jezdí. Já patřím samozřejmě do té druhé skupiny, s motorem jsem zatím spokojen, po necelých 4 měsících a ujetých 8 tisících kilometrech můžu říct, že jsem se s autem sžil a výkon mi nijak zvlášť nechybí. Výkon je podle mě na běžné jezdění dostačující, jsem klidný řidič dodržující rychlostní limity, nejezdím běžně v plném obsazení, takže 90 koní tohoto motůrku pro Clio stačí.
Ono asi také záleží, kdo s čím jezdí a co má pod kapotou. Já začínal na Puntě s 60 koňmi, pak jezdil v práci s Kangoo se 75 koňmi a Dokkerem s 82 koňmi a mé první vlastní auto bylo Clio II 1,4 16v s 98 koňmi, což je nejvýkonnější auto, které jsem kdy dlouhodoběji řídil. Takže 90 koní s turbem mi bohatě stačí, ještě nejsem tolik zmlsaný řidič…
-
-
dr.biker 20.03.2017 13:02
Motorizace 0,9 TCe
Motorizaci 0,9 TCe docela dobře charakterizovali v testu Sandera Stepway na serveru autoweb:
„Možná si řeknete, že věc s menším objemem, než má vaše rychlovarná konvice, nemůže pohánět auto. Ale ano, zátah sice musíte lovit spíše ve středních otáčkách a nejste nejrychlejší při rozjezdu na semaforu, ale na věci i soby, které je možné do auta naskládat, s přehledem stačí. Reakce na plyn jsou rozvážné a nezáludné, motor svým zvukem připomíná šicí stroj nebo samopal Heckler&Koch MP5SD s tlumičem – ve vyšších otáčkách ale není hlučný, jeho vibrace jsou také dobře podchycené“.
Zkrátka není to vůbec špatný motor pro Clio/Sandero na běžné ježdění, dá se s ním v pohodě žít, tedy pokud od něj neočekáváte výkony jakou od dvoulitru a spotřebu jako u hybridní jednotky…
-
Bobanus 23.03.2017 15:19
Moc pěkné auto i recenze
Ahoj, tuhle recenzi auta je fakt radost číst, díky za ni! Před pár měsíci jsem se rozhodoval mezi Rapidem Spaceback a Cliem - mají dokonce podobně velké podvozky. Nakonec vyhrál Rapid, ale sám nevím jestli je to dobře, protože už měl dvě reklamace, nejhorší je, že s najetými km přibývá různých pazvuků a pískání, které servis neumí odstranit :-)
Proč nakonec ve výběru vyhrál Rapid?
- hlavní důvod byl, že Clio nemá vzadu okenní airbagy a já občas vozím vzadu i dospělé a to jsem Renaultu nedokázal odpustit
- nepodsvícené tlačítka na volantu - v zimě je tma brzo, fakt mi to vadí
- menší kufr > dá se koupit ale grandtour
Motor 0,9 Tce mi vůbec nevadil, naopak, jsem klidný řidič. Dokonce mám pocit, že je lépe odhlučněný na dálnici, než 1.2 TSI 66kw. Jinak TSI má také turbo díru, takže do 1700 je přidání plynu spíše kosmetická záležitost.
Proč jsem chtěl Clio ?
- nádherný dizajn venku i vevnitř(já vím subjetivní věc)
- ptal jsem se automechaniků - 0,9TCe nemá problém ani se zakarbonováním, ani s mísením benzínu do oleje
- konečně něco jíného než Škoda doma, to byl můj sen :-O :-)-
dr.biker 24.03.2017 10:14
« Re: Moc pěkné auto i recenze
Díky za reakci a pochvalu recenze, to víš, jsem nadšený z nového vozu, tak se recenze psala úplně sama. Tvůj finální výběr Rapid vs. Clio mě překvapil, Rapid je totiž podle mě větší a po designové stránce úplně jiné auto než Clio. Ale co člověk, to jiný názor, tvůj výběr ti neberu.
K těm airbagům, okenní airbagu vzadu vůbec neřeším, u malého auta velikosti Clia je asi moc výrobců nenabízí, protože se nepředpokládá častá obsazenost dospělými pasažéry a malé děti by v případě nehody měly ochránit dětské autosedačky. Na případné nehody navíc nemyslím, nevím, proč bych si měl vytvářet negativní scénáře v mysli.
Nepodsvícená tlačítka na volantu neřeším, nepotřebuji podsvícení. Zde se ovládá pouze tempomat/omezovač rychlosti, tyto čtyři tlačítka si řidič rychle zapamatuje a rychle je najde i po tmě. Je to snadné a intuitivní, stejně jako ovladač rádia pod volantem na samostatné páčce.
Kufr je pro mě nepodstatný, 300 litrů mi bohatě stačí a po sklopení opěráků převezu ještě mnohem víc. Jediné, co mě mrzí je, že díky pevnému zadnímu sedáku nevznikne po sklopení opěradel zcela rovná plocha a že sedadlo spolujezdce není sklopné vpřed do pozice stolku, abych mohl lépe převážet delší předměty. Ale i tak jsem zvládl převést 3 m dlouhý koberec nebo rozložené knihovny od švédského výrobce.
S motorem jsem spokojený, devítistovka se mi jeví jako dostatečný motor pro Clio. Rychle jsem si na něj zvykl a naučil s ním jezdit tak, jak motor potřebuje, výsledkem je, že jezdím docela úsporně, přitom nejsem žádná brzda provozu. Hlučnost a vibrace od motoru jsem též v kabině na dobré úrovni. Zkrátka výběru motoru nelituji.
-
Bobanus 03.04.2017 10:18
« Re: Re: Moc pěkné auto i recenze
Ahoj Rapid Spaceback (jsem zapoměl dodat) je sice delší o 20cm, ale stejně široký jako Clio hb. Ono Škodovka vždycky trochu kecá, Rapid není segment C ani náhodou, ale pořád segment B :-) Je určený pro Asijský a Ruský trh primárně, proto je tak úzký a tak trochu levně působící, ikdyž model 2016 a výš už ostudu nedělá :-)
Jinak ty okenní airbagy vzadu nemá bohužel jen Clio jinak Fábie, Rapid, Polo, Yaris, C3, P.208, Kia Rio, Hyundai i20, Opel Corsa - ti všichni mají tento airbag. Je to ale jak píšeš, jestli vozíš lidi vzadu mininálně, nemá to smyls řešit...
Tož ať slouží Clio dobře a co nejdéle!! :-)
-
-
dr.biker 24.03. 19:21
« Re: Re: Re: Moc pěkné auto i recenze
Děkuji za pochvalu, moje výbava Limited je super, za dobré peníze nabízí docela slušnou výbavu, na druhou stranu auto nelze konfigurovat, nemohl jsem si připlatit výškově nastavitelné sedadlo spolujezdce (2000 Kč), jde to jen pro nejvyšší výbavu a navíc jsem koupil skladový vůz...
-
-
-
-
dr.biker 31.03.2017 20:46
Měření tlaku v pneumatikách
Dobrá zpráva pro majitele Clia IV po faceliftu, auto již nepotřebuje snímače tlaku v pneumatikách, auto monitoruje tlaky v pneumatikách přes systém ABS. Pořídil jsem druhou sadu alu disků na zimu, ušetřil jsem 4 x 349 Kč, což je cena za senzory na Clio před faceliftem. Díky za to, odpadla mi starost s čidly.-
-
dr.biker 02.04.2017 09:51
« Re: Re: Měření tlaku v pneumatikách
Jasně, ta cena už není tak špatná, ale když tam nejsou, tak odpadají starosti s jejich životností a propojováním s řídící jednotkou auta. Je dobře, že automobilka na žádost zákazníků přechází z tohoto systému na kontrolu tlaku přes ABS.
-
-
-
Ada je zase tady 05.04.2017 18:28
Dobré rozhodnutí
Do roka a do dne budeme mít na firmu rendlík a syn hodně podobné názory. ;-) -
Dejf94 12.05.2017 07:52
Super recenze
Pěkná (a obsáhlá) recenze. Gratuluji k novému autu, Clio je prima :-) -
Đawson 05.06.2017 05:29
Olej
Najedes skoro 15 tis za 6 mesicu, tedy bych olej menil prave nejdyl po 15 tis.. Idealne pred zimou a po zime. Turbo potrebuje mazat a u tehle malejch moturku bych to nesidil.-
-
-
Jopino 06.06.2017 15:05
« Re: Re: Re: Olej
Ahoj, Ty s Cliem, podle toho co tady čtu, tak jezdíš převážně delší tratě, takže s výměnou v těch 15.000 km to bude ještě v pohodě. Kdybys jezdil jen couráky po městě s častým startováním (studené starty), tam bych určitě zkrátil výměnu oleje o polovinu, neboť se jedná o tzv. ztížené podmínky provozu. Sám to mám takhle (předpis výrobce říká co 20.000 km), já jezdím většinou 10 km trasy a méně, takže olej z motoru jde ven už po 7.000 km. S dřívější výměnou oleje chybu nikdy neuděláš :yes:
-
-
-
Bobanus 06.06.2017 09:46
Hlodavec
Ahoj, protože bydlím na vesnici v Beskydech, kuna je denní chleba pro mě bohužel..
Jinak různými experimenty jsem zjístil, že moc nemá ráda, pokud postříkáš kable atd. obyčejným Biolitem, nevím ještě jak často to dělat, ale od té doby mi kuna nespí v motoru Focusu a Rapidu, zejména Focus ji moc chutná 8-s
Díky za přidání info o tom jak Clio slouží dále. Líbí se mi spotřeba, je praktický stejná jakou mám v Rapidu 1.2 TSI 66kw po 7 měsících užívání, takže určitě fajn a není si na co stěžovat.
Jinak Rapid má za sebou další reklamaci, občas na volnoběh motor cuká, na forech to hlásí více lidí, Škoda samozřejmě dělá, že o ničem neví, jako obvykle. Potom na silných nerovnostech něco chrastí v předních dveřích. Proč to píšu, je abys věděl, že máš vlastně moc fajn auto a držím palec ať slouží dobře dál !! :-)-
dr.biker 06.06.2017 12:59
« Re: Hlodavec
Díky za informace, s těmi zvířaty je to někdy těžké, dělají si co chtějí a rychle se přizpůsobí podmínkám. Všichni doporučují ten ultrazvukový pípák, nechal jsem jej tedy hned do nového auta namontovat. Sice pomáhá omezovat množství a četnost návštěv, ale jak je vidět, i toto není 100% řešení. Jediné řešení je ta garáž...
Jinak s autem jsem opravdu spokojen, za dané peníze jsem si vybral pro mě to nejlepší.
Doufám, že tobě Rapid bude také sloužit k plné spokojenosti, že tě nebudou trápit tebou zmiňované problémy.
-
-
bitner 20.07.2017 09:04
Motor + palivo
Krasne auto, pekna recenze.
Pokud bych se rozhodoval benzin vs LPG, resil bych Sandero vs Clio. Velikosti jsou to stejna auta, snad jen v Sanderu je vic mista na ramena vzadu. Sandero se dela v tovarnim LPG 0,9 za nejakych 263. Kdybych sel nakonec do benzinu, tak vezmu Clio Limited+ 1,2 TCe za 335. Je to sice primovstrik narozdil od 0,9, ale Clio si ten motor podle me zaslouzi a muze s nim fungovat jako zajimavy warm hatch.
Ekonomicky vychazi pochopitelne lip to Sandero, ale Clio 1,2 s turbem vypada za ty prachy docela zajimave.-
dr.biker 20.07.2017 12:42
« Re: Motor + palivo
Já původně chtěl Clio 1,2 TCe, ale ve výbavě Limited v červené metalíze stál skoro 350 tisíc, co že dle mého názoru trochu dost na malé auto. Druhá poměrně dlouhá testovací jízda s tříválcem 0,9 TCe mě ale přesvědčila, že mi stačí tato výkonově prostřední motorizace. Navíc jsem dostal nabídku na skladový vůz, která se nedala odmítnout, tak jsem měl do týdne nové auto doma. Po 3/4 roku společného každodenního soužití mohu prohlásit, že jsem si pro své potřeby vybral dobře, s motorem jsem spokojený, výkon mi stačí, nestěžuji si.
Jinak Sandero jsem také uvažoval, ale těm sexy křivkám Clia se nedalo odolat, jak říkala reklama - svádění nikdy neskončí!
-
-
Rados 15.08.2017 10:22
Krásné
Moc krásné auto, tohle Clio se opravdu povedlo. Já jsem o něm taky jednu dobu uvažoval ale v grandtour :-) Ani toho motoru bych se nebál. Myslím si, že velmi dobrá volba :yes: Ať slouží -
Bobanus 08.12.2017 13:56
gratuluji k roku provozu!
Ahoj, tak to jsou dobré zprávy od Clia! Vlastně můj Rapid 1.2 TSI oslavil před týdnem rovněž rok provozu, akorát pár reklamací už bylo a asi ještě bude - s klimatizací se něco děje, ani se nedivím, na kompresoru je made in PL :-)-
dr.biker 08.12.2017 19:32
« Re: gratuluji k roku provozu!
Tak to je mi líto, že řešíš reklamace u nového auta. Můj "Frantík" smontovaný tureckými dělníky funguje bez závad, stále jako nový. Rok provozu na autě není znát, až na pár poškozených míst na kapotě od odlétávajících kamínků.
Přeji ti, ať to všechno vyreklamuješ a potom ať ti auto slouží bez závad a poruch.
-
-
palix 24.01. 14:06
Clio
Ahoj. V prvom rade chcem povedať, že recenzia je napísaná veľmi pekne. Zobrazila sa mi na popredných miestach, tak som si ju prečítal. Priznám sa, že malé autá nie sú celkom moja parketa - ja radšej nižšiu strednú triedu, ktorá sa už tak trochu viac podobá na normálne auto a pre rodinu je to vhodnejšia voľba. Stále však vhodná aj do mesta. Stredná trieda je drahá a autá sú už dosť veľké. SUV nie je pre mňa.
Jedno nové Clio kombi v rovnakej farbe mi parkuje pod oknami - má ho suseda. A ďalšie krátke a červené má kolegyňa. To auto vyzerá perfektne - neviem, či je nejaké malé auto krajšie ako Clio súčasnej generácie. Prajem veľa šťastných kilometrov :).
"Bobanus" - nikdy by som nepovedal, že Renault bude lepší ako Škoda. V každom prípade mi je ľúto, že s novým autom to takto dopadlo. Po takých skúsenostiach by som na danú značku nadával ako "kočiš" a nikdy viac by som auto od nich nevzal. Ty ale nevyzeráš ako "fanatiický prívrženec značky Škoda" = auto Ti prišlo výhodnejšie ako konkurencia.
Ďalšie auto chceš Ford, alebo Renault... Niekto by Ti povedal, že "všetky autá začínajúce na F a ešte Opel sú nanič - teda Ford.. a všetky Francúzke. Zároveň by si možno dostal doporučenie na značku VW / Škoda (s ktorou máš zlú skúsenosť). Nie je to celkom tak pravda s autami na F. Mal som Opel 10 rokov (od nova) a jediná vec, čo sa pokazila bol snímač oleja (40€ v značkovom servise). Takže ja sa nemôžem sťažovať. Osobne však tvrdím, že spoľahlivosť auta môže posúdiť ten, kto ho má od nova. U auta s 250 000 km a 3 majiteľom sa nedá hovoriť o spoľahlivosti ani náhodou, lebo tu už veľkú úlohu zohráva predošlá údržba, spôsob jazdy...
Ja som si nakoniec povedal, že chcem "Japonca". Tak uvidím, ako spolu budeme žiť :).
Prajem ešte veľa šťastných kilometrov ;)-
dr.biker 25.01. 10:33
« Re: Clio
Díky za pozitivní reakci, chápu tvůj názor na třídy vozidel, ale pro mě jako svobodného muže je současná kategorie malých vozů (B segment) naprosto vyhovující. Auto slouží pro každodenní jízdy za prací v 1-2 lidech, vzadu někdo sedí pouze výjimečně. Velikost kufru mi také vyhovuje, takže větší auto je pro mě zatím zbytečné. Do nižší střední třídy přesedlám až po založení rodiny, kdy Clio nebude už prostorově stačit...
Jo a s tím designem naprosto souhlasím, neznám hezčí auto v daném segmentu, ten design mě opravdu dostal.
-
-
Rados 22.04. 20:57
Výměna oleje
Zdravím, celkem mě mile překvapilo, že tak malý motor, má tak velké množství olejové náplně, což je jen dobře M například fabie htp má směšných 2,5 litru >:D
Ať slouží ke spokojenosti :yes: