Dany - tak tobě také gratulace k "novému" povozu :yes: Máš výhodu, že to máš už zajeté a nemusíš se teď 2000 km trápit a neužívat si auta. Jinak Runflety hodit do háje, to se obecně ví že kazí komfort i jízdní vlastnosti. Stejně už budou mít 4 roky a vlastnosti pneu nebudou již zdaleka jako nové. Říká se že pneu by neměly být starší než 4 roky, max. 5 let. To jen Pradědovi nevadí na autě gumy staré 10 let, na to ježdění pro rohlíky po Kyjově ;-) >:-[]
Na obou M2 jsem jezdil vpředu i vzadu o 1cm širší pneu, zapsané jsem to neměl. U nehody to měla pak pojišťovna nafocené, všechny 4 pneu s rozměrem, ale neřešili to. Ale bacha !! U xDrive je BMW v servise háklivé na jiné pneu a pokud nemáš jimi předepsané, mohou dělat problémy se zárukou, pokud to v záruce ještě je (dokonce středně sjetou pneu když máš neopravitelný defekt a chceš koupit jednu novou, tak musíš koupit obě dvě na nápravě). Mají u xDrive problém když to nemá stejný obvod jako mají naplánované... Pokud dáš všechny 4 pneu o 10mm širší, neměl by v tom být možná zase tak problém. Se zapsáním ale bude asi problém. Já bych to nyní řešil tak, že původní disky nechám na zimu, koupím nějaké jiné letní, kde si nechám vystavit Typový list s tím širším rozměrem (někde to k novým diskům udělají někde ne), pneu a pak to nechat zapsat do techničáku na STK. Ale nevím jestli bych dělal u xDrive.
Co koupit jen nějaké nové nerunflety ale TOP kvality jako Michelin PS 4s nebo nové 5s či Continental SportContact 7 ??
DANY - a ještě jsi koupí Iudexové 340i získal bonus, že máš auto na úvodní fotce této "recenze" ;-)