Moje zkušenost s Mazdou 3 BN
Ahoj, tvá recenze potěšila. Mám už druhý rok Mazdu 3 BN po faceliftu z roku 2018 ve výbavě Takumi, takže prakticky plná výbava. Auto mám dodatečně komplet odhlučněné a je to o dost lepší, ale bohužel od 18 kol je slyšet odvalování na hrubém asfaltu. Pro větší účinnost ještě odhlučním vnitřní strany zadních podběhů. Dále mám motor odemčený na G165 a stage1 což mi dává cca 129kW výkonu a 220Nm momentu už od 3500otáček. Auto jede fakt neskutečně a doporučuji tankovat 100oktan. Já dokázal dát 0-100 za 7,9s.Auto je jako celek úžasně zabavné na okreskách. Je to jako s autíčkem autodromu, chcete další jízdu nebo tu aktuální uměle prodloužit. Perfektní reakce a skvělá odezva na plyn. Podvozek nemá chybu a i na 18 kolech je velmi pohodlný a perfektně sedí. Ve své třídě nemá konkurenci. LED světla jsou skvělý, je to jeden z největších technologických pokroků, který vás upoutá při přechodu na nové auto.To, jak svítí proti halogenu je prostě nepopsatelné. Mám HB, který byl pro mě hezčí a praktičtější. Kufr je praktický, nemá žádné hrany a celý prostor je mělký a do široka. Vejde se i kočárek. Chybí mi tu jen háčky. Mám 187 cm a 105kg fitness. Přední prostor fajn a sedí se velmi příjemně nízko. Snad jen to pravé koleno by mohlo mít větší prostor do široka a sedadla bych snesl trochu širší. Zadní místa nejsou viditelně dominantou Mazd. Místa je méně a materiály kolem už nesjou tak kvalitní, jako v první řadě. Nicméně 4 dospělé to odveze s přehledem i na delší cesty.Z vyšší výbavy je návykové bezklíčové odemykání/startování. Už to chci v každém dalším autě. HUD je zde promítán na plastovou plochu a je velmi praktický jako ukazatel navigace/mrtvého úhlu nebo rychlostních značek. Bohužel nelze ho vnímat tak přirozeně jako promítání na čelní sklo, tady je velký rozdíl ale jsem rád, že ho mám. Ve vyšší výbavě mám uprostřed analogový otáčkoměr a v něm digitální tachoměr, je to bomba a lepší provedení těžko hledat. Hlavně auto s prioritou otáčkoměru působí velmi sporotvně. Dodatečně mám celé auto v ledkách včetně blinkrů. Jezdím ostřejí a na vyšší otáčky a spotřeba cca 6,5 litrů, tak naprostá spokojenost. Tohle auto je skvěle odladěno. Nová verze Mazdy 3 BP mě tolik neoslovila po najetí testovacích jízd. Co bych vytkl jsou jenom prkotiny. Chybějící ukazatel teploty oleje a vody, chybějící upozornění na ostřikovače nebo docházející benzín nějakým zvukem, výhřev sedaček především v sedáku,CD mechanika ubírá praktickou přihrádku,užší sedadla pro vrostlé chlapy, zatmavuje pouze vnitřní zrcátko, nelze dotáhnout okna dalkovým ovladačem, chybí háčky v kufru a chybí Android auto v základu. Opravdu jen takové prkotiny. Tak štastné kilometry i po letech.