Děkuji za nabídku, já ti rozumím, ale jde mi o to, co je na tom špatně, respektive, co ti vadí, že tam ve chvíli, kdy jedeš lehce dokopce 75 máš vyšší rychlost, protože kroutící moment tam asi bude dostatečný, jinak by automat podřadil, jde o akustický hluk ? Nebo čistě jen o pocit ? Protože takové to klasické s dieslem a manuálem, kdy jedeš pod použitelnými otáčkami (typicky tak jezdí třeba ti, co to dělají na spotřebu) a šlápneš na plyn a je tam hluché místo, protože není výkon, není roztočení turbo a ani krouťák právě eliminuje blesková reakce automatu.
Já používám denně powershift a starý HDM 4st s atmobenzínem. Ten HDM pořád tlačí dopředu, kdežto powershift také odřazuje, takže vím, co myslíš, ale když chci přidat, jen polechtám plyn.
Nehádám se, že to auto to nedělá, jen mne zajímá jaký to má vliv na jízdu, respektive, jezdil si dříve už více s automatem ? Potažmo s dieslovým automatem? :-) Takto ležérně se povalují i mnohem silnější a lepší auta, pokud to není nějaký hybrid s variátorem či eCVT :-) Rozdíly jsou pak právě v té ochotě okamžitě přeřadit dle potřebné dynamiky.
Klidně ti půjčím ten starší powershift, je vlastně na poměry dvouspojky dost hladký, v Drive režimu ale takový klidný, né moc rychlý. Z křižovatky pak asi trochu rychlejší, než hydroměnič, nicméně jsem nesrovnával stejné auto.