Provozní otázky
Ahoj, moc pěkná recenze. Už je to tu dlouho, tak nevím, zda to ještě přečteš a najdeš si čas k odpovědi. Zánovní GS 450h mi nyní vychází jako logická náhrada stárnoucí IS 250.
Velmi bych ocenil názor reálného vlastníka, co má auto osahané a nastavené podle sebe, abych si potvrdil několik věcí, které při krátké jízdě člověk nezjistí, ani se o nich nepíše v recenzích, ale o to víc frustrující mohou být:
1) Lze tempomat používat i bez adaptivní funkce?
2) Funguje tempomat i se špinavým radarem (sníh, led...) aspoň bez adaptivní funkce?
3) Toto je hodně subjektivní, ale co odhlučnění ve vyšších rychlostech ~160 tacho, aerodynamické a od kol vs. německá prémie? Tam mi přijde, že starší Lexusy ztrácely výhodu jinak krásného ticha v nižších rychlostech. Asi faktor zaměření na Jap a US trh s většinou limitů do 70 mph ...
4) To nejdůležitější - přednárazové asistenty. Dají se 100% vypnout? Jezdím spíše rychle a "oportunisticky", natěsno, ono v Praze to ani jinak nejde, a nedokážu překousnout, že by mi auto začlo vřískat a zavřelo plyn, protože má pocit, že narazíme... Ve skvělé rezenzi předFL GS 250 nad tím hořekoval svého času pan Janda, že ho auto málem zabilo, protože bylo schopné zahamtnou brzdy při předjíždění.
4) Podvozek - podle fotek odhaduji výbavový level bez adaptivních tlumičů. Porovnával jsi komfort a naopak stabilitu tehdy u dealera 1:1 s verzí s adaptivním podvozkem, resp. zatáčením zadní nápravy? Láká mně F-Sport, ale někdy z komentářů plyne, že už ztratil uhlazenost normálních verzí.
6) Sedadla a tapecírunk - analogicky porovnání s Luxury s anilinovou kůží a plně stavitelnými sedadly, mají podle tvého názoru reálně přidanou hodnotu v komfortu?
Budu ti vděčný, pokud by sis našel prostor napsat pár slov.