Ahoj,gratuluji k tak krásnému autu. My se taky rozhodujeme koupit C4-e nebo ID3(základ). A protože vůz bude jezdit tak max. denně 60km, stačil by bohatě C4, který mí navíc připadá prostornější vzadu pro děti a taky mě láká větší pohodlí, závodit v tom nechceme
:-)Moc by se mi líbil ID4, protože může tahat vozík, ale stejně si necháme druhé auto "ropáka" a ten případně odtáhne co bude potřeba a tak raději ušetříme peníze. Teď ještě naplánovat ten wallbox, protože nabíjet chci výhradně doma přes výhodný tarif(pod 4kč kwh).
I přesto si myslím, že s C4-e zajedem do Chorvatska bez nějakých omezení, vždy děláme přestávku co 200km cca a tak není "co řešit", navíc češti majitelé elektromobilů hlásí, že pořád jde nabíjet zadarmo v některých nákupních centrech, čí Lídlu
:-)Ať C4-e dobře slouží!!!
:-)PS:
1. ta degradace baterie je mnohem menší pokud budeš často nabíjet pomalu doma 11kw. Navíc po 15.letech pořád s ní ujedeš více jak 150km a nová mezi tím slevní, či vyměníš jen vadné články.
2. degradace baterie bude nižší než u Leafu nebo eGolfu, protože baterie má termomanagement(ohřev-chlazení), což je také gro jak ji urdžovat v dobré kondici
3. dopuročuji utube kanál brněnského nadšence elektromobility electrodad -
[odkaz]