Sice nejsem autor, ale i tak odpovim. Mam Prisu 2. generace, r.v. 2008. Najeto cca 255 tisic km, i kdyz v poslednim roce stal hlavne doma (COVID). Prumerna spotreba se drzi porad priblizne na stejne hodnote - vylezla o pul litru nahoru jen proto, ze kdyz uz auto nekam jede, je to cca 5-10km.
Na kontrole baterky jsem byl nekdy v roce 2018, podle diagnostiky ma pres 90% kapacity. Pri jizde nepozoruju jine chovani hybridniho systemu, nez na zacatku vlastnictvi auta.
Viz
[odkaz]Co se tyka servisu, tak za tech 12 let co auto vlastnim, se nasbiralo:
* dve hrsti malych zarovek do blinkru a zadnich svetel - celkove naklady asi 200 Kc, vymena trva 15 vterin.
* vymenena vodni pumpa nekdy v roce 2015 nebo 2016. Fungovala dobre, ale ve dvou ruznych servisech mi rekli, ze asi brzy odejde, tak jsem ji nechal vymenit.
* menen trmen zadni brzdy - zatuhnul pry nedostatecnym pouzivanim (primarne se brzdi rekuperaci) - cca 2018
* vymena prorezleho vyfuku, taky 2018
* asi 2x menena 12V baterka. Ted budu asi menit potreti, auto se celou zimu nehnulo a zapomnel jsem vypnout bezklicovy vstup, takze to uplne vystavilo baterku. Po nabiti auto startuje bez problemu, ale nefunguje el. zamek zadnich dveri, coz je neklamna znamka odchazejici 12V baterky.
Snad jsem na nic nezapomnel. Kdyztak to pisu k recenzi sveho auta,
[odkaz]