Zdravím Dzakobo,
jo, to je možné, že se bohužel stane a disky se odřou, ale to není chyba auta :-/ Pokud chceš komfortní jízdu, tak tradičně koncern a hlavně FR s nízkoprofilovými pneu není vhodný adept >:D
Ohledně multilinku - ano, asi by tomu více slušel, ale že by to nějak snižovalo užitek z auta? To je tak často okecávané téma, že by mě zajímalo, zda by to vůbec někdo v reálu poznal. Já pochybuji.
Až na to cukání je podle mě laděn motor právě dobře - jede to spíše jako klasický benzín a ne že to dole kolem 2000 ot. nesmyslně rve a lidé tam dávají plný knedlík a drtí to v kopcích na nízké otáčky, což motoru vůbec nesvědčí.
Limit má převodovka možná na papíře 250 Nm, realita bude výš. Znám několik lidí, co mají po chipu snad 370 Nm a není problém, ale tomu já teda taky moc nefandím >:D
Červená metalíza a zanikání koncových světel - ano, právě proto jsem také přemýšlel o barvě Magnetic grey.
Skladovky byly za skvělé ceny, tomu prostě moc konkurovat nešlo (např. nové Focusy v té době byly se slabším a menším motorem a horší výbavou o 100 000 kč výš a to mi teda smysl nedává).
Focus je možná jinde, ale jak v čem. V designu palubní desky, místě na zadních sedačkách připomínajících éru jedničkových oktávek, řešení zavazadlového prostoru a užraných benzínových motorů v tvé generaci určitě ne >:D Díky, ale měl jsem tu čest...
Plný počet byl vysvětlen kolegovi viz výše - měl jsem za to, že výsledný počet bude průměr z hodnocení jednotlivých bodů, stáhl jsem to na 9. :-)