Díky za pozitivní reakci. Nátěr výfuku byl potřeba, bohužel jsem se díval, že na středové trubce už začíná prostupovat koroze i přes nový nátěr, opravdu je výfuk z nekvalitního materiálu. Výfuk jsem poctivě očistil a 2x natřel a i přes to výfuk opět začíná rezavět. Koroze už bohužel není pouze povrchová, takže si našla opět cestu až na povrch.
Přitom na druhém Cliu sport, kde je také velmi teplotně namáhaný výfuk, nový nátěr zatím drží, nikde se neloupe a nejeví známky koroze. Zde snad nátěr vydrží déle.
Brzdy na Cliu IV jsem také musel natřít hned po první zimě, zadní bubny začali trochu rezavět, byly ošetřeny pouze základním nátěrem. Natřel jsem červenou barvou určenou na brzdy, barva pořád stále drží, jak na bubnech, tak i na třmenech předních kotoučů.
Jinak je podvozek mého Clia IV dobře ošetřený, kromě poloos a tyče řízení na přední nápravě nic nekoroduje. Po 4 zimních sezónách je podvozek jako nový.