Ahoj, každé auto potřebuje něco jiného. Liší se to podle druhu převodovky, manuál, dvojspojka (DSG/PDK) a hydrodynamický měnič. Nejdůležitější podle mě u záběhu je najít rovnováhu mezi lenivosti a dravostí. Je důležité jezdit lehce, ale ne pomalu. Je potřeba autu občas šlápnout na plyn, ale ne víc jak půl plynu, motor nevytáčet a "sžít" se s převodovkou. U manuálu opatrně na spojku, která by prvních 1000 km neměla určitě dostat zabrat, tzn: raději řadit pomaleji. Výrobci dnes již nic o "záběhu" nepíšou, ale platí pravidlo u běžných motorů (Nikoli, BMW M, AMG, Porsche - tam to trvá cca 4000 km) zajíždět motor cca 1000 až 1500 km, ale tahle vzdálenost je kombinací, města, okresek a lehce dálnice. Auto by mělo, běžně zrychlovat, běžně brzdit, jezdit podle předpisů, ale nebát se občasného rozumného předjetí. Pokud pojedete 1000 km rovně po dálnici, autu to uškodí, to není záběh. Po této správně ujeté vzdálenosti je potřeba auto občas protáhnout. Když to řeknu podle sebe: z 90 % se snažím jezdit v rámci rychlostních limitů, ale u každé běžné jízdy se "snažím" dát kickdown abych motor aspoň na pár vteřin protáhl. Jelikož to bylo pár let součásti moji práce dovolil bych si tvrdit, že vím jak na to... >:D