Upozornění na příspěvky mám aktivní a tradičně nic :-). Já se také bojím, že rozvody jsou asi naposledy. Stojím jen v garáži a koroze se také objevuje, sice minimálně a na počáteční stav a nulovou starost je to vlastně super, ale...
Hydroštely jsem dělal, protože to fakt cvakalo a přišlo mi, že se tomu nechce moc do otáček až nahoru a protož - no, protože tam celkem často jsem, tak mi to fakt vadilo, stejně jako hluk a když už byly dole rozvody, tak přihodit 2000 za hydro byla celkem pohoda. A jezdí to zase jako za mlada, ještě trojka jde ochotně až za maximum výkonu (točí se na 4900-5000 s lehkým zpomalením po 4500) a čtyřka se na něj (4400-4500) dostává relativně "lineárně" také a to si myslím, že je na naftu hezké a v žádné další jsem to neviděl (PD, CR, HDI...). Třeba HDI je proti tomu fakt jak kdyby to táhlo tu Octu na kouli...
Spojku jsem dělal, neklouzala, ale vyndal jsem z ní kaši - konkrétně si sebou půjčila i kus "skříně"... Takže to, že neklouže, je celkem nepodstatný :-D... Neměla nejen kus skříně, ale ani žádné obložení a nýty vyjezdily v železe proti sobě dokonalé drážky... Mechanik nevěřícně zíral.