hodně zdaru
Nejdříve mi dovol ti popřát, ať jsi si problémy vybral. Ale jsem za sebe rád, že jsem tam na ní ani nevolal, pač jsem na ní chvilinku koukal. Ale hned mě to zase přešlo. (ne že by cena byla na ČR špatná, ale dlouho jsem dělal ve státech a i když už tam moc nejsem, tak se přece jen na temnějším trhu trochu vyznám a je pro mě lepší si ji dovézt. A hlavně už to nemám kam dávat. : -) )
Ohledně převodovky bych si dovolil trochu nesouhlasit. Máš určitě pravdu v tom, že jich moc není, pač se dávali jen do pár věcí (třeba Camara měly jinou převodovku). Na stranu druhou se dávala i do V8 kompresorového Astona (jasně určitě nějaké zesílené vnitřnosti, specifika ale upřímně nevím) nebo ZR-1. Měl jsem ve státech Corvett docela dost, problém jsem s manuálem nikdy neměl a nikdy jsem neslyšel, že by někomu odešla, když s tím fakt neprasil. Odcházela jen, když ten člověk praktikoval na drag stripu power shifting anebo fakt maximálně prasil. Pro základní Corvettu byla testovaná na 540nm, pro Zr-1 na 610nm. A neslyšel jsem, že by se někomu rozsypala, naopak dobře snášela tuning.
No a druhá věc, nelituj té převodovky. Automat měl totiž jeden zásadní problém, a to malý počet rychlostí. Když jsem tahle auta kdysi měl, tak jsem se naučil, že v určitých rychlostech nemůžu závodit, pač na 1 už to nepodřadilo ale zároveň na 2 to mělo moc nízké otáčky. A to samé 2 a 3. To se sice dalo pořešit jiným měničem s vyšším stall momentem, anebo jiným stálým převodem, ale pak to zase víc žralo a nebylo tak pohodlné na delší vzdálenosti. Pří akceleraci z nuly to až tak nevadilo, ale byla tam prostě hluchá místa, která manuál nemá.
Jinak tvé auto je docela zajímavé tím, že nemá asi jedinou příplatkovou věc, což je na Corvettu hodně nezvyklé. Manuální klimu jsem třeba já u 92+ auta nikdy neviděl. : -) A pokud si dobře vzpomínám ten inzerát, tak to nemělo ani elektrické sedačky, což jestli to tak opravdu je, jsem ani netušil, že je v tom roce ještě možné. : -) Na stranu druhou, aspoň je to nejlehčí možná varianta Corvetty. A líbí se mi, jak se v tom sám vrtáš. : -)