S tou dálnicí je to na hraně. Kupodivu motor ani nevadí, ale spíš se šetřilo na odhlučnění. Člověka to o to víc překvapí, protože do 100 km/h je auto velmi tiché. Nedokážu to doporučit, ale ani nedoporučit. Požádej o delší předváděcí jízdu. Dost totiž záleží na co je člověk zvyklý a kolik po dálnici bude jezdit. Já jsem sice zvyklý na mnohem výkonnější auta, ale na kratší trasy mi CHR na dálnici vůbec nevadí.
Nedávno jsem si koupil 10 denní dálniční známku, protože mi to hlodalo v hlavě to vyzkoušet >:D Můj závěr je, že pokud člověk jede třeba jednou měsíčně po dálnici do 140 km/h, tak to není důvod CHR nekupovat. Pokud častěji nebo chce rychleji, CHR bych nedoporučil. Nad 120 km/h je znát každý kilometr navíc bych řekl, přijde mi že 130 km/h je ještě takové hraniční na pohodu. Víc už roste hluk. Pokud bych jel jednou do roka v klidu do Chorvatska a jinak dálnici moc neřešil, tak bych do CHR šel.
Druhá věc jsou sedačky, mají kratší sedáky (aspoň ty moje) a nemusí vyhovovat. Na druhou stranu já mám aktuálně srovnání s dvěma vozy co mají prodlužitelné sedáky, takže třeba oproti obyčejné Octavii to asi nebude moc rozdíl. Proto jak píšu - hlučnost, výkon i sedačky záleží na tom s čím člověk srovnává a na co je zvyklý. Na druhou stranu je vpředu docela hodně místa do všech směrů, takže se člověk může různě "polohovat" a hýbat.
Na závěr mé rady zajímavost - mám k dispozici více aut a chystám se do Ruska autem a zvažuji, že si k tomu vezmu CHR. Důvod je ten, že nečekám jízdu nad 130 km/h, věřím její bytelnosti + je to přecijen crossover a budu se tam pohybovat po městě a bude se mi tam s ní dobře jezdit :-) Mám k tomu autu prostě důvěru do nepohody. Vše funguje v pohodě.