p777
Jestli se na Stelviu QV zřejmě nedá něco kritizovat, tak je to právě motor a podvozek (včetně brzd). Navíc je na poměry menších/středně třídních SUV relativně lehké, SQV váží 1830 kg. pro srovnání F-Pace SVR má 2070 kg, Macan Turbo 1925 kg.
Zbytečně silná? Je to 4x4 (jasně preferující zadek!) s automatem, tak v čem je problém? Plynový pedál není vypínač se dvěma polohami (on/off).
Na interiéry (včetně IT) náročný nejsi a pokud se ti Stelvio QV líbí, jel bych se sním projet, slevu lze na něj dostat hodně velkou.
V aktuálního čísle časopisu EVO dostalo SQV plný počet 5*, a to hlavně za jízdní schopnosti (mimochodem na ringu je rychlejší, než Gallardo).
"...auto, které nikdo nepotřebuje, ale každý ho chce."
"...ale možná až moc velké náklony vozu. Na druhou stranu je fajn, že hliníkový podvozek úspěšně maká na tom, aby z vás na nerovnostech nevymlátil kůži. Skutečně mu to jde."
Takže přehnaně tvrdého podvozku se předem bát nemusíš.