Toto je ale auto z roku 2017 s původním motorem D4FB, nové diesely Smartstream začaly nasazovat až v roce 2018 s příchodem Euro 6d.
Co se týká ředění oleje, děje se to přímo mě, opravdu je to tak. Regenerace u tohoto motoru a DPF probíhá přes vstřikovače motoru, kdy ECU vyhodnotí že je třeba regenerovat, vstřikovače začnou dávat naftu, kdy ve válci probíhá 4 takt a nespálená nafta se vyfoukne do výfuku, tam se zapálí a tím se dosáhne potřebné vysoké teploty k regeneraci. Měl by jsi si o tom něco přečíst..... Viz. Filtr pevných částic bez aditiv
[odkaz]Plechy jsou opravdu slabé, dokonce to vědí i sami v autosalonech. Když jsem chtěl zavřít přední kapotu ne bouchnutím, ale dotlačením, tak se frajer ze salonu mohl poprdět, že jsem to promáčknul, je to pěkná hrachovina.
Čauves