Tms....já, když ještě v Austrálii jsem jezdil s klubem mistrovství na okruzích, tak jsem měl dvě sady brake pads. Jedny metalické na okruh a druhé cestovní na silnici. Ty metalické byly za studena pískající, ale když se zahřály daleko líp brzdily a brzdy nevadly. (Pancéřové hadičky a závodní brzdová kapalina byly také moc užitečné). Ale při dlouhodobém používání v normálním provozu poškozovaly kotouče a nebyly zrovna z levného kraje. Proto jsem je na vůz dával jen na závody. Po závodech jsem je vždy vyměnil za cestovní a odvzdušnil brzdový systém. Brzdy jsem chladil po "kutilovsku" s pomocí elektrikářské chráničky, kterou jsem přiváděl k brzdám venkovní vzduch. Použil jsem ji také k přívodu chladného vzduchu k KN filtru vzduchu v motorovém prostoru.
Myslím si, že ty brake pads, co mám na M-lite, budou také z alespoň částečně metalického materiálu, proto pískají. Zajímavé, že po prvních dvou zimách, kdy bylo auto také odstavené, se pískání nekonalo. Až letos.