Porovnával, ve VW překáží podběh a motor tahá docela za volant. Je to i více dodávka než mercedes V. DSG já také zrovna nemusím, to ty automaty mercedes a Aisin v Peugeotu/Citroenu/Toyotě hodnotím oba lépe. Zrovna co se týče hluku mi ty auta nějak odlišný nepřišly, samozřejmě s nostalgií zatlačíme slzu v oku za motorem V6 ve Vianu, ale pokuty za emise CO2 z Brusele výrobce přesvědčily. Letos dostane třída V nový hliníkový motor OM654 s biturbo verzí 239 koní a 9G převodovkou, na to se těším! V třídě E to pracovalo parádně. ProAce Verso je v podstatě produkt PSA, přišel mi krapět menší v interiéru a poněkud lacinější, ale on vlastně i o dost lacinější je, takže v pořádku. Obrovský pokrok proti předchůdci, spíše bych to teda srovnával s Vitem SELECT, ale i tak to bylo příjemné překvapení. Kdybych to auto měl platit ze svého, na třídu V by také nebylo.