Já bych to neviděl zrovna tak tragicky. Krásné to není (edit: Rohypnolovi se to líbí :D), to se asi všichni shodneme, cena testovaného kousku je asi taky zbytečně vysoká (což už je o konkrétní konfiguraci, jestli takové auto někdo bude chtít v plné výbavě, já vidím jeho výhodu jinde), ale základ pod 800 s AT a 4x4, což je velké SUV, které má (zdá se) schopnější pohon všech kol, než obyčejný haldex, by si zákazníky najít mohl.
Korejci K/H sebevědomě zvyšují ceny a tohle by si někdo, kdo žije trochu mimo civilizaci a občas potřebuje projet polem, či loukou, mohl koupit namísto Sorenta či SantaFe.
Myslím, že základ je adekvátní i cenou, jediné, co mu chybí, je ještě nějaká výkonnější motorizace, kdo by chtěl jezdit i po dálnici.
Když se zde SS prodával, jezdil jsem v tu dobu hodně modelů a přímo měl srovnání s tehdejší produkcí K/H. Rextonu odpovídalo tehdejší první Sorento, které i když z venku vypadalo celkem robustně a majestátně, tak co se jízdy, a ovládání, či celkového pocitu z auta na SS nechytalo. Motor - převodovka - řízení, to vše měla Kia gumovější, než starý francouz a v té době, jak moc ošklivý SS byl, tak uměl překvapit.
Já bych mu šanci dal i když moc krásy nepobral :-)