Já na svojí 1,9 TDI namontoval sportovní pružiny od Eibachu a tuhý silentbloky na přední ramena. Ano auto se umí při nešetrným zacházení dostat do nebezpečnýho přetáčivýho smyku, tím, že se mu v zatáčce zvedne vnitřní zadní kolo, ale to už musíš jet do zatáčky takovou palici, že tak normální řidič nikdy nepojede. Jezdil jsem s autem i po okruhu a taková situace, kdy mi náhle ustřelil zadek se mi stala asi 3x za 9 let. A to jsem jel fakt jako hovado. Podstatný taky je jezdit minimálně 16 palcový kola. Ty základní patnáctky jsou katastrofa. To fakt nesedí. Těžký TDI skutečně není ideální na rychlou jízdu v zatáčkách. Dovede toho hodně, ale má málo výkonu a blbě poskládanou převodovku, nicméně peklem bych to rozhodně nenazýval. V RS jsem jel a je to co se týče ovladatelnosti výrazně lepší. To auto umí být pekelně rychlý nejen v přímce.