nedodržení bezpečné vzdálenosti..
Dle návrhu toho poloblba Ťoka, by měla být bezpečná vzdálenost pro rychlost 80km/h 50m, při 50km/h pak 30.
Takže Strahovským tunelem projede 80 tis aut denně. Hodinové špičky přesahují 10% celkové denní intenzity. Tzn ve špičce jede dvoupruhovým tunelem 10-12 tis aut za hodinu. Tedy řekněme 3 auta za vteřinu, tedy 1,5 vozidla za vteřinu v jednom jízdním pruhu. Při řekněme rychlosti 70km/h ujede auto za vteřinu 20m. Takže se dá říct, že ve špičkách je průměrná vzdálenost mezi auty maximálně 15, ale spíš tak 12m.
Totéž jsou Holešovičky, Barrandovský most, Blanka a hromada dalších komunikací. Kdyby to náhodou někdo začal dodržovat, tak zkolabuje doprava.
Což pochopitelně není vina řidičů, nikdo nechce dobrovolně sedět tomu před ním v kufru. Ale může za to opět ten polobl Ťok, protože příprava nových dálničních staveb se skoro nehýbe (s vyjjímkou D3 na Šumavě, která už má ale roky ÚR).
A to mi řekněte, kdo tuhle pakáž volí...