< původní příspěvek < Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotosoutez
iudex: U nás je tedy Proceed zatím dražší, pro GT není žádná akční cena (pro GT line 20.000) - tedy s automatem za 725t. Zase zřejmě půjde líp vyjednávat.
Není to auto, které by mě nějak extra zaujalo, i když jak píšeš - dneska abys aspoň takto výkonný motor v kompaktu pohledal.
Mrknul jsem na Leona s 2.0TSI 140kW. Za prvé je povinně s automatem, ale i kdybych DSG odečetl (u Seatu tradičně nejlevnější z koncernu - 45t), tak stojí v FRku o 50t víc než za kolik byla 1.8TSI. Dokonce i 1.5TSI 150k má teď vyšší ceníkovku než měla 1.8TSI. Zřejmě ty filtry něco stojej. ;-)
Zkrátka momentálně se musím usmívat, když se v diskuzích třeba o Scale nebo o nové Mazdě 3 dozvídám, co je výhodná cena. Je to takový následný marketing, kdy je zákazník už po koupi nadále ujišťován, jak dobře koupil. >:-[]
Ale k věci. Leon ŚT 1.8 TSI 132 kW FR měl loni v dubnu ceníkovku 555t. Příplatky byly za 78t, tj. ceníkově 633t. No a reálně jsem zaplatil jednu Mazdu3 G122 v základu s běžnou metalízou - 534t. ;-)