Co na tom nechápeš = chování V6 TDI plnících WLTP je hodně mimo realitu konkurenčních motorů. Za to miliony vydá jen fakt hodně zaslepenej fanda. Konkurence je úplně jinde
Schytal sem za to od Karla Xindly a podobný = nicméně Vaculíkovo pořadí naftovejch třílitrů: s náskokem R6 od Mercedesu pak díra pak R6 od BMW pak dlouho dlouho nic a na konci všeho V6 3.0 TDI prostě platí = to je prostě dnešní realita
I ve srovnání s mainstreamem typu Jeep V6 3.0 CRD od VM Motori celkem jednoznačně prohrává
Třeba to časem zvládnou dát dohromady a třeba zvládnou na WLTP předělat V8TDI a trochu to zvedne prodeje = ale teď sou měsíce hodně mimo realitu. Náskok konkurence díky lepší technice je drtící
Pro Audi nehraje ani no problem fungující R4 2.0TDI = nejlepší v nejslabší verzi = všichni hodnotící se shodnou na paradoxu = že lepší je a líp se jezdí se slabší a slabší verzí. To až tak asi nevadí v mainstreamovejch značkách = do prémie Audi chce člověk holt asi silnější. Takže třílitr neni teda je tak špatnej a zoufale reagující = že teď fakt ne. Pro někoho atraktivní V8TDI = aktuálně neumí WLTP = takže teď taky ne. A R4TDI = lepší sou slabší verze
Pro Audi aktuálně až neuvěřitelně špatně = neni divu že rok co rok vyhazovali šéfy technickýho vývoje