Nie, radšej Dízla...
Při pohledu do ceníku je to jasná volba, spolehlivý,úsporný, dostatečně výkonný 4 válcový 1.6TDI za 434 tisíc.... tady vidím obrovský potenciál Scaly. Tam klasický naftový Csegment silně zaostává.
Ale důvod ke koupi základního 1.0 TSI se mi zdá naprosto nesmyslnné, protože mít sice trochu vybavené auto, ale pořád lowend, který má vzadu bubnové brzdy! To je celkem úlet. (Tedy v nedávném článku se o nich psalo, bude to tak doopravdy?).
Za podobné peníze je nejen etalon třídy (Etalon pro většinu lidí, né pro pár plácalů), Golf, ale třeba výborný Fokus s 92kw Ecoboostem (415 tisíc, popřípadě 74kw za 390 tisíc), nebo Leon se stejným motorem jako Scala nyní akčně za 412 tisíc či nedávno testovanou a velmi chválenou Astru turbo s 1.0 77kw za 403 tisíc, popřípadě s 1.4T 92kw za 422 tisíc.
Takže, pokud benzín, radši bych se podíval jinde a oželel pár prvků výbavy za dospělé auto nižší střední třídy, ale chtít kompaktní naftu, Scala je žhavým kandidátem !
BraVWo Škodovce, že dala zase TDI zpět do nabídky dostupné lidu !